Geen probleem, SBS6 kent ook geen schaamtequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Talpa/Tien om er een reallife soap van te maken
=edit=
Ownee, Talpa is al niet meer
Goed idee!!quote:
SBS heeft geld, daar kan je een hoop mee bereikenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Die krijg je volgens mij niet meer samen in 1 ruimte A_R
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat denk je van de coureur en zijn mensen Simtek?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef Poerkie het volgende:
Doornbos wil niks van Spyker weten
LIESHOUT - Autocoureur Robert Doornbos werd de laatste maanden meer dan eens gepolst voor een rol bij het Nederlandse formule 1-team Spyker.
Voor Doornbos, die momenteel grote successen viert in de Amerikaanse Champ Car, is die optie niet meer interessant. "Ik wil niet meer achteraan rijden, dus moet ik niet naar Spyker gaan nu."
Doornbos, die donderdag even in Nederland was voor sponsorverplichtingen, zei het wel jammer te vinden dat Christijan Albers niet meer voor Spyker mag rijden. "Vooral voor de fans.
Ze waren even verwend met twee Nederlandse coureurs en nu is er niemand meer. Maar ja, zijn prestaties zeggen genoeg. Nee, ik heb geen contact gehad met hem. Dat heb ik nog nooit gehad."
Nee ik denk ik ook niet, maarja als hij het niet doet krijg hij waarschijnlijk nooit meer een plekje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou persoonlijk never meer voor zo'n onbetrouwbare baas willen werken, zo bedoelde ik het Simtek.
Als Albers gelijk heeft moet hij dat gewoon bij de rechter gaan halen!!
quote:
Daar zegt ie het zelf in een videointerview van bijna 4 minutenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef vosss het volgende:
"Video: Spyker geen optie voor Doornbos"
Goed zo Robert, niet in die kut spyker stappen
Ik zag je post, idd! Ff kijken...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Daar zegt ie het zelf in een videointerview van bijna 4 minuten
Je ziet wat een jaartje CCWS kan uithalen hé.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee ik denk ik ook niet, maarja als hij het niet doet krijg hij waarschijnlijk nooit meer een plekje.
Ach volgens mij word spyker toch steeds vaker als het lachertje van de F1 gezien. Verschillende stappen naar de rechter omdat de super augurken een klanten chassis van honda zouden hebben. Verschillende brieven naar de FIA in deze zaak. Protesten hier en daar, maar hun auto sneller maken ho maar, ze hebben in theorie een van de beste motoren van het veld achterin liggen. Progressie is echter ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee ik denk ik ook niet, maarja als hij het niet doet krijg hij waarschijnlijk nooit meer een plekje.
Ik kon hem wel zien maar met xtreem veel happeringen. Wel duidelijk wat hij zegt!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef Sally het volgende:
@ vosss: kan m niet kijken: onbekende fout opgetreden. Maar ik geloof het zo ook wel![]()
Ja maar dat hoeft niet perse een garantie te zijn dat je zo weer de F1 in komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je ziet wat een jaartje CCWS kan uithalen hé.
Mwah, dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Ach volgens mij word spyker toch steeds vaker als het lachertje van de F1 gezien. Verschillende stappen naar de rechter omdat de super augurken een klanten chassis van honda zouden hebben. Verschillende brieven naar de FIA in deze zaak. Protesten hier en daar, maar hun auto sneller maken ho maar, ze hebben in theorie een van de beste motoren van het veld achterin liggen. Progressie is echter ver te zoeken.
Ze moeten eerst maar is zorgen dat ze een aerodynamisch pakket samen stellen wat werkt en ze niet de laatsten op de grid zijn. Maar nu ze waarschijnlijk een deel van de sponsoren kwijt raken...![]()
Ik las hem eerst als zijnde dat RD terug zou keren met Simtekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Niks zegt ook dat RD weer terug komt in F1 Simtek, maar hij heeft in ieder geval aangetoond dat hij te goed is voor de plekken 15 tot 22
Inderdaad. Wat doet die Nick Wirth tegenwoordig eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef SimtekF1 het volgende:
[nostalgie]
Lol, kwam er maar weer zo'n wagen als Simtek, wat een beauty.![]()
[/nostalgie]
Ieder zijn eigen mening natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft niet perse een garantie te zijn dat je zo weer de F1 in komt.
Al zou het voor Chris misschien best een goed idee zijn.
[..]
Mwah, dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens.
Je ziet wel degelijk dat er progressie in zit, alleen gaat het allemaal niet zo snel, maar dat wist iedereen van te voren ook.
Zo'n Ferrari motor is mooi maar dat zegt ook niet alles, kijk maar hoe het met Prost ging.
Als we het dan toch over gemis hebben..... ik mis deze kerel -->quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Nick Wirth houdt zich tegenwoordig bezig met het bouwen van robots e.d. dacht ik.
Het is wel grappig opzich, vroeger liepen we (de meeste) allemaal toch wel te zeuren over dit soort teams maar ik mis ze nu ook wel eigenlijk.
Die gast lijkt op mijn schoonvader omg! Hij heeft net wat meer haar op z'n hoofdquote:
Een meetinstrument, mss??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat voor nut de T-cam van Williams heeft?
Als ik hem zo zie, dan lijkt het mij een meetinstrument om de flex van de achtervleugel te meten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat voor nut de T-cam van Williams heeft?
Ik heb er verder geen bal verstand van hoor, maar mij lijkt dat met zo een groot ding boven op je auto de luchtstroom naar de achtervleugel toch best veranderd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie, dan lijkt het mij een meetinstrument om de flex van de achtervleugel te meten...
Misschien dat we het straks te horen krijgen, maar t lijkt inderdaad niet echt aerodynamisch. Mocht het een HDTV camera zijn, dan zou ik liever wachten totdat die dingen wat kleiner worden voordat er in HDTV formaat uitgezonden gaat worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bal verstand van hoor, maar mij lijkt dat met zo een groot ding boven op je auto de luchtstroom naar de achtervleugel toch best veranderd.
Lijkt me stug dat ze de flexibelheid van de achtervleugel meten met een instrument dat de complete luchtweerstand veranderd![]()
Ik weet ook zeer zeker dat er nog meer podiums op komst zijn.quote:Theissen :: Er zijn nog meer podiums op komst
Gepubliceerd op: zaterdag 14 juli 2007 om 09:31
Sinds BMW in de Formule 1 actief is, heeft het team zichzelf een aantal realistische doelstellingen opgelegd en die zijn tot nu toe nog altijd uitgekomen. Dit jaar was het doel om mee te kunnen strijden voor het podium, en dat is volgens teambaas Mario Theissen goed gelukt. De Duitser verwacht bovendien dat er nog meer podiums op komst zijn.
“We hebben alle redenen om tevreden te zijn met het resultaat wat we tot dusver hebben bereikt, want ons doel voor dit seizoen was het op eigen kracht behalen van podiums. Heidfeld wist in Canada de tweede plaats te bereiken, wat bovendien ons beste resultaat ooit in de Formule 1 is. Ik weet zeker dat er nog meer podiums aankomen dit seizoen”, zei Theissen.
De snelheid van de bolides van Robert Kubica in Nick Heidfeld is echter van zo’n hoog niveau, dat velen nog wel een stunt van het team verwachten. Daarmee wordt gedoeld op een overwinning dit seizoen. Eerder al liet Theissen weten dat dat er niet inzit voor BMW, maar hij hoopt dat de progressie die BMW boekt van diens aard is, dat ze volgend jaar wél de strijd aankunnen voor overwinningen.
“We hebben onszelf op dit moment op een mooie derde positie genesteld en we zijn niet van plan die positie in de loop van het seizoen nog te verliezen. We hebben in 2007 tot nu toe bovendien elke race nog punten gescoord. We hebben dan ook 57 punten, terwijl we het vorige seizoen finishten met 37 punten”, een behoorlijke vooruitgang dus volgens Theissen.
“Ik ben zeer tevreden met de ontwikkeling van het team sinds we twee jaar geleden de Formule 1 inkwamen. De fabriek in Hinwil zal niet stil liggen tot het eind van het jaar en dan pas zullen we echt op volle kracht gaan werken. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de route die wij gekozen hebben, de juiste is”, besluit de teambaas.
ja als kiespijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als we het dan toch over gemis hebben..... ik mis deze kerel -->![]()
Bronquote:Coughlan deelde Ferrari-informatie met collega’s
Opnieuw een slechte dag voor McLaren-teambaas Ron Dennis. Zijn geschorste hoofdontwerper Mike Coughlan heeft namelijk verschillende collega’s bij McLaren in vertrouwen genomen en ze de geheime Ferrari-documentatie getoond.
Althans, dat beweert de Italiaanse krant La Repubblica. De krant zegt die informatie te hebben uit de beëdigde verklaring die Coughlan afgelopen woensdag aflegde.
Ferrari mocht die beëdigde verklaring inzien onder de voorwaarde dat ze die niet zouden overleggen aan de Italiaanse autoriteiten, die een onderzoek hebben ingesteld naar de gang van zaken. Naast Ferrari zou alleen de FIA de verklaring hebben ingezien.
Volgens La Repubblica bevestigt Coughlan in die verklaring dat hij inderdaad Ferrari’s technische tekeningen en interne documentatie in zijn bezit had.
De ontwerper zou ook gezegd hebben dat hij die informatie aan verschillende collega’s bij McLaren heeft laten zien. En niet alleen aan managing director Jonathan Neale, zoals eerder al naar buiten kwam. Het is echter nog niet bekend wie er nou precies op de hoogte waren van Coughlan en zijn Ferrari-informatie.
Volgens de krant verklaarde Coughlan dat alle McLaren-werknemers op dezelfde manier reageerden, door afstand te nemen van de documentatie en hem het advies gaven om de informatie te vernietigen.
Grote vraag is echter nog steeds hoe Coughlan aan die informatie kwam. Niet van Nigel Stepney, zo verklaart de krant. Maar van een koeriersdienst, aldus Coughlan.
Wordt vervolgd…
Ehm, wat bedoel je nu eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef sanger het volgende:
Ze zijn medeplichtig bi Ferrari. Ze hadden de documenten moeten afnemen een vernietigen of op zijn minst Ferrari inlichten.
Ook het feit dat McLaren eerst verklaart dat alleen Neale er vanaf wist, en daar later op terugkomt maar hun alleen maar ongeloofwaardiger.
Sanger noemt in de 1e zin Ferrari waar hij McLaren bedoeltquote:
Wat is dan wel de rol van Stepney, is de vraag die bij mij opkomt...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef ruudbackus het volgende:
Het feit dat Mclaren de documenten neit van Stepney heeft gekregen (in ieder geval niet direct) spreekt niet voor Mclaren. Het feit dat meer mensen (waaronder de 3de man van het team, die bekend heeft de informatie gezien te hebben) de informatie gezien hebben sprrekt ook tegen Mclaren. Ze hebben dan wel afstand genomen van de documenten maar de vraag is of ze ze wel hebben ingezien. In dat geval kan mclaren nooit beweren niet op de hoogte te zijn geweest (Eigenlijk met de bekentenis van Neale kunnen ze dan nu al niet meer).
Die kans zit er is, al is het alleen maar om een voorbeeld te stellen. Al hoop ik dat het niet gebeurt.Geef McLaren een forse boete, dan wordt het WK niet beinvloed.quote:Met het statement van de FIA dat ze niet de rijders zullen sparen bij acties vermoed ik dat Mclaren al zijn punten moet inleveren en daarnaast nog een x aantal GP's geschorst zal worden.
Ik denk dat het WK al beinvloed is door het feit dat mclaren die informatie heeft. Ze kunnen bij hoog en laag beweren die neit gebruikt te hebben maar dat zeggen wielrenners ook over doping totdat zze gestopt zijn dan gaan ze allemaal vertellen wat ze allemaal wel gedaan hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is dan wel de rol van Stepney, is de vraag die bij mij opkomt...
[..]
Die kans zit er is, al is het alleen maar om een voorbeeld te stellen. Al hoop ik dat het niet gebeurt.Geef McLaren een forse boete, dan wordt het WK niet beinvloed.
Kans is nu alleen maar groter geworden. Ze zullen er, als dit waar is, echt niet meer met een geldboete vanaf komen. Gaat me weinig verbazen als ze voor dit jaar uit de strijd om de constructeurs worden gegooid en de coureurs al hun punten verliezen. Is Spyker ook gelijk verzekert van een plek bij de eerste 10.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef sanger het volgende:
Die kans zit er is, al is het alleen maar om een voorbeeld te stellen. Al hoop ik dat het niet gebeurt.Geef McLaren een forse boete, dan wordt het WK niet beinvloed.
Misschien hebben ze door die tekeningen wel beter kunnen anticiperen op wat Ferrari ging doen. Dan hebben ze wel geen dingen overgenomen, maar ze zijn er wel degelijk door beïnvloed. Het zaakje begint in ieder geval steeds meer te stinken.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik denk dat het WK al beinvloed is door het feit dat mclaren die informatie heeft. Ze kunnen bij hoog en laag beweren die neit gebruikt te hebben maar dat zeggen wielrenners ook over doping totdat zze gestopt zijn dan gaan ze allemaal vertellen wat ze allemaal wel gedaan hebben.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hoop dat McLaren gewoon mee mag blijven doen........quote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef ElmarO het volgende:
Kans is nu alleen maar groter geworden. Ze zullen er, als dit waar is, echt niet meer met een geldboete vanaf komen. Gaat me weinig verbazen als ze voor dit jaar uit de strijd om de constructeurs worden gegooid en de coureurs al hun punten verliezen. Is Spyker ook gelijk verzekert van een plek bij de eerste 10.
Ze wisten daardoor in ieder geval hoe Ferrari dacht te verbeteren, en hebben hun eigen variant er van kunnen onderzoeken indd. Ze hebben hierdoor een mogelijke achterstand voorkomen.quote:Misschien hebben ze door die tekeningen wel beter kunnen anticiperen op wat Ferrari ging doen. Dan hebben ze wel geen dingen overgenomen, maar ze zijn er wel degelijk door beïnvloed. Het zaakje begint in ieder geval steeds meer te stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |