merciquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:52 schreef Googolplexian het volgende:
tien vette plussen
Nope, pas in Turkije.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Fugie het volgende:
Gebruikt spyker nou de nieuwe wagen tijdens deze gp ?
de tekst heb ik juist zo gedaan omdat het anders in breedte moet scrollenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef sanger het volgende:
WEST, kun je de tekst iets aanpassen? De regels zijn nu gescheiden door harde enters, waar spaties horen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En misschien een linkje naar TVY doen, daar war je beelden kunt zien van de vrije trainingen.
Aha, op die manierquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef WEST het volgende:
[..]
de tekst heb ik juist zo gedaan omdat het anders in breedte moet scrollen
en linkje naar TVY moet jij hier maar ff neer zetten dan plaats ik die vanavond laat of morgenochtend vroeg in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik moet nu echt wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(moet darten zo voor de Sallandse zomercomp.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij zet Ralf hoogquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef Bernard0s het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Alonso
2. Massa
3. Fisichella
4. Heidfeld
5. Schumacher
(een beetje rekening houdend met regen is deze voorspelling)
Hamilton heeft geen beste CV op Magny Cours, ik verwacht dat hij dit weekend voor het eerst op zijn plaat gaat, samen met Kimi trouwens.
Ik mis jou nog op de ledenlijst van onze Ralf-fanclub Googol, wil je erbij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij zet Ralf hoogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vanwaar dat optimisme? (en waarom dan niet Trulli?)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ralf staat onder druk en hij presteert slecht, dat is allemaal waar, laat ik dat voorop stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij zet Ralf hoogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vanwaar dat optimisme? (en waarom dan niet Trulli?)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer maken we zijn fantopic?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik mis jou nog op de ledenlijst van onze Ralf-fanclub Googol, wil je erbij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef ElmarO het volgende:
Weer een top OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Wanneer maken we zijn fantopic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja of Albers, die kan dat ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
als het een regenrace wordt mogen ze verstappen wel ff snel een ritje laten maken bij spykerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb van de week juist alle data die ik had verzameld weggegooidquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef ElmarO het volgende:
Weer een top OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Wanneer maken we zijn fantopic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop