abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51371798
De tijden van de tweede testdag:

pi_51377255
Die tijden zeggen niet veel in dit verband aangezien het droog, nat en ertussen was.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_51377623
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Froukje zou iig voor stemmen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_51386461
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef WEST het volgende:

[..]

ja, hoewel hij wel mondeling als schriftelijk heeft dat hij het hele jaar mocht rijden, dus mischien komt er nog een staartje via de gang naar de rechtbank
Ofwel misschien mag hij toch het jaar uitrijden, als hij gelijk heeft en het Spyker teveel geld gaat kosten om hem af te kopen. Zie ook http://www.ad.nl/sport/article1501229.ece
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_51387818
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef Sally het volgende:

[..]

Heeftie een extra stimulans om Nederlands te leren... 't Gaat al aardig bij Ollie!
Vorige keer..... wat is een spijkerbroek? vroeg Ollie hem.
Wat? Een kapotte spyker? gaf ie als antwoord !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_51392994
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Vorige keer..... wat is een spijkerbroek? vroeg Ollie hem.
Wat? Een kapotte spyker? gaf ie als antwoord !!
Geweldig inderdaad.
quote:
FIA summons McLaren in spy case

McLaren have been summoned to appear before an extraordinary meeting of the FIA World Motor Sport Council later this month to answer charges relating to Formula One's ongoing spy controversy surrounding their chief designer Mike Coughlan.

Following an investigation into the matter by the sport's governing body, the FIA wants McLaren to answer charges that they have breached Article 151C of the International Sporting Code.

The hearing will take place on July 26.

This relates to: "Any fraudulent conduct or any act prejudicial to the interests of any competition or to the interests of motor sport generally."

A statement issued by the FIA on Thursday said: "The team representatives have been called to answer a charge that between March and July 2007, in breach of Article 151c of the International Sporting Code, Vodafone McLaren Mercedes had unauthorised possession of documents and confidential information belonging to Scuderia Ferrari Marlboro, including information that could be used to design, engineer, build, check, test, develop and/or run a 2007 Ferrari Formula One car."

Coughlan was found to have in his possession a 780-page document of classified technical information from Ferrari.

It is not clear how the dossier got into his hands, but McLaren have insisted several times that they have not acted incorrectly, and said they were confident the FIA would exonerate them.

Team boss Ron Dennis said at last weekend's British Grand Prix: "We have never to my knowledge, and certainly over the past few months over this period, ever used other people's intellectual property.

"It is not on our car. I am sure the FIA will confirm that either now or in the future, and that is the key message."
Bron
pi_51395717
Voor zover bekend was deze informatie alleen in het huis van Coughlan gevonden, die ermee naar Honda wilde. Wat dat betreft lijkt McLaren er verder niet veel mee te maken te hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_51403343
Doornbos wil niks van Spyker weten
LIESHOUT - Autocoureur Robert Doornbos werd de laatste maanden meer dan eens gepolst voor een rol bij het Nederlandse formule 1-team Spyker.

Voor Doornbos, die momenteel grote successen viert in de Amerikaanse Champ Car, is die optie niet meer interessant. "Ik wil niet meer achteraan rijden, dus moet ik niet naar Spyker gaan nu."

Doornbos, die donderdag even in Nederland was voor sponsorverplichtingen, zei het wel jammer te vinden dat Christijan Albers niet meer voor Spyker mag rijden. "Vooral voor de fans.

Ze waren even verwend met twee Nederlandse coureurs en nu is er niemand meer. Maar ja, zijn prestaties zeggen genoeg. Nee, ik heb geen contact gehad met hem. Dat heb ik nog nooit gehad."
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:50:17 #34
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51404944
quote:
Geen race op Indianapolis in 2008

Volgend jaar wordt er geen Formule 1-race verreden op het circuit van Indianapolis. Zo heeft het Amerikaanse circuit bekendgemaakt. Formule 1-baas Bernie Ecclestone en circuitdirecteur Tony George zijn het, ondanks meerdere gesprekken, niet eens geworden over de organisatie van de Amerikaanse Grand Prix, die sinds 2000 op de Brickyard werd gehouden en dit jaar werd gewonnen door Lewis Hamilton.

George liet weten: "Na verschillende gesprekken zijn Bernie Ecclestone en ik het niet eens geworden over hoe we de Formule 1 voor de nabije toekomst voor Indianapolis kunnen behouden. We hebben wel afgesproken dat we de deur op een kier laten voor een terugkeer van de race. Het was fantastisch om de Amerikaanse Grand Prix hier te hebben. Misschien is het honderdjarig bestaan van het circuit een mooie gelegenheid om de Formule 1 weer terug te verwelkomen in Indianapolis."
Ik zou zeggen; Het infield op de schop gooien, er een échte baan van maken en in 2009 terugkomen.

Niet dat dat gaat gebeuren.... maar het is wel jammer dat een naam als Indianapolis van de kalender verdwijnt.
pi_51405707
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; Het infield op de schop gooien, er een échte baan van maken en in 2009 terugkomen.

Niet dat dat gaat gebeuren.... maar het is wel jammer dat een naam als Indianapolis van de kalender verdwijnt.
Jammer dat een naam verdwijnt, maar als circuit zijnde zal ik het missen als kiespijn. En ze mogen terugkomen als ze, zoals jij zegt, het infield op de schop gooien. Dan krijgen ze van mij wel weer een kans. Maar met de huidige lay-out is het een compleet inwisselbaar circuit.

Tijden van de derde en laatste testdag op Spa:

pi_51406080
"Positie Wurz ook in gevaar"

Benieuwd wat hier nou weer van waar is.
Waar rook is kan best vuur zijn natuurlijk
vosss is de naam,
pi_51406200
"Video: Spyker geen optie voor Doornbos"

Goed zo Robert, niet in die kut spyker stappen
vosss is de naam,
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:28:53 #38
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51406271
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef vosss het volgende:

Ook niet echt een verassing, Wurz stelt behoorlijk teleur dit seizoen, zeker in de kwalificatie's.
Straks denkt Kartikeyan nog recht te hebben op dat stoeltje.
pi_51406282
quote:

Hun bron is Marca. Dat verhoogd de betrouwbaarheid nou niet echt. Al zou het me weinig verbazen, op dat podium na heeft Wurz weinig laten zien. Toch wel één van de grootste tegenvallers dit seizoen.
pi_51408152
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Volgend jaar wordt er geen Formule 1-race verreden op het circuit van Indianapolis.

[..]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:47:41 #41
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51421228
quote:

Lijkt me een leuk stoeltje voor RD in 2008
pi_51421546
Ja idd.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:02:52 #43
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_51423119
quote:

Wurz naar Spyker dan maar?? Hij heeft iig een hoop F1(test) ervaring
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_51423608
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Wurz naar Spyker dan maar?? Hij heeft iig een hoop F1(test) ervaring
Lijkt mij een prima idee. En dan zoals gezegd Doornbos als vervanger van Wurz volgend jaar
vosss is de naam,
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:21:17 #45
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51423663
zo dan is hier bepaald wat er met Spyker gaat gebeuren krijgen we nu een deel van hun prijzenpoen??
pi_51423688
quote:
Albers snel in gesprek met Spyker
Christijan Albers heeft aankomend weekend een gesprek met de teamleiding van Spyker om te kijken of hij nog voor de Grand Prix van Europa weer in de auto kan zitten. Volgens Albers heeft hij daar recht op omdat het team hem een schriftelijke toezegging heeft gedaan om het seizoen af te maken.

Toezegging
Het Algemeen Dagblad meldt dat Albers samen met zijn raadsman en investeerders in de CA BV via een teleconferentie de leiding van Spyker duidelijk wil maken dat zij hun belofte hebben gebroken en ten onrechte Albers aan de kant hebben geschoven. De Nederlander zou namelijk ondanks de problemen met zijn sponsor Mingya European Resorts van de hoge bazen van Spyker een schriftelijk toezegging gekregen dat hij het seizoen zou mogen afmaken.

Voortzetten samenwerking
De delegatie van Albers wil ook bij het team peilen of er mogelijkheden zijn dat de samenwerking toch wordt voortgezet. Zij willen Albers op de Nürburgring alweer in de auto hebben. Als dat niet lukt, wordt gevreesd dat de carrière van Albers in de Formule 1 ten einde is.

Kort geding
Als het gespek met Spyker geen oplossingen biedt, overwegen Albers en zijn adviseurs een kort geding, zo schrijft het AD. Daarbij zal het gehele dossier plus de naam van degene die de schriftelijke toestemming heeft gegeven bekend worden.

Schadeclaim
Verder is het aannemlijk dat de CA BV een schadeclaim zal indienen omdat wel 80 tot 85 procent van het instapgeld is betaald, maar Albers slechts de helft van de races heeft gereden.
Nou, ik ben benieuwd
Ik snap alleen niet waarom hij die naam pas bij een eventueel kort geding bekend maakt!?
Waarom niet gewoon meteen bij dat gesprek?!
vosss is de naam,
pi_51424007
Wat een kneuzen bij Spyker, echt niet normaal.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:33:44 #48
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_51424038
Dusseh, Spyker wil niet zeggen om hoeveel geld het nu precies gaat, en Albers wil niet zeggen wie hem die toezegging gedaan heeft??

Wat een poppenkast
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:34:20 #49
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51424052
Wat denk je van de coureur en zijn mensen Simtek?
pi_51424112
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dusseh, Spyker wil niet zeggen om hoeveel geld het nu precies gaat, en Albers wil niet zeggen wie hem die toezegging gedaan heeft??

Wat een poppenkast
Misschien een idee voor Talpa/Tien om er een reallife soap van te maken

=edit=
Ownee, Talpa is al niet meer
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')