abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:11:21 #1
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_51168807


Handige links SimCity 4

  • Officiele SimCity 4 website
  • Officiele SimCity 4 Rush Hour website
  • Simtropolis.com (voor al je plugins)
  • SC4 Devotion (plugins van onder andere jeronij, BSC en anderen)
  • SimCityCentral.net
  • Officiele Pegasus Productions (PEG) website
  • SOMY site (Japanse BATS)
  • Meer Japanse BATS
  • Meer BATS
  • Volledige Strategy Gids


    Vorige delen:
    01 | 02 | 03 | 04 |05 | 06 |07 | 08 |09 | 10 |11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |

    Tips/Hints:

    - Als je het introfilmpje weg wil hebben moet je dit doen:
  • Ga naar de snelkoppeling waarmee je het spel opstart;
  • Rechtermuisklik, eigenschappen;
  • Bij doel het volgende neerzetten:
    "C:\Program Files\Maxis\SimCity 4 Deluxe\Apps\SimCity 4.exe" -intro:off""

    Veel grafische kaarten hebben geen ondersteuning voor een 'backing store', waardoor gebouwen en andere dingen, zoals wegen en golven, raar gaan doen tijdens het scrollen. Een oplossing voor dit probleem is een kleine wijziging in het bestand "Graphic Rules.sgr". Open dit bestand met een tekstverwerker (bijvoorbeeld kladblok), zoek deze regel op en verander false in true.
    quote:
    property noPartialBackingStoreCopies false
    Het enige nadeel hieraan is dat de scrollsnelheid flink daalt.

    Dual Core processors:

    Uit eigen ervaring is gebleken dat Simcity 4 niet helemaal lekker werkt met Dual Core processors. Het spel wil dan nog weleens last hebben van plotselinge versnellingen.

    Om dit probleem te kunnen omzeilen moet je als het spel eenmaal is opgestart via Ctrl+Alt+Del naar Windows Taakbeheer gaan. Dan ga je naar processen en klik je met de rechtermuisknop op 'Simcity4.exe'. Dan ga je naar 'affiniteit instellen' en vink je bijvoorbeeld 'CPU 1' uit en klik je op 'OK'. Nu zou je geen last meer moeten hebben van plotselingen versnellingen.
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 00:29 schreef Falco het volgende:
    Mijn guide om keer in een heule hoop stappen een stad uiteindelijk winstgevend te laten worden:

    - Begin met de goedkoopste elektriciteitscentrale: de kolencentrale. Deze wordt aan de rand van de map geplaatst, zodat bijna de helft van de vervuiling niet in jouw stad zit .
    - Bouw daarom een industriewijk met de dense industrie het dichtst in de buurt van de kolencentrale. Het is dan meestal mijn bedoeling dat de industriewijk zich langs de rand gaat ontwikkelen.
    - Vaak gooi ik ook een treinlijn met ene paar stations recht er door heen en ook een stuk of 4 a 5 busstops her en der verspreid.
    - Overigens houd ik naast de kolencentrale een redelijk groot vlak open voor de landfill en de zogenaamde 'vervelende dingen' later.
    - Vervolgens maak ik de residential areas (medium en high), die vaak aan het water liggen en redelijk dicht in de buurt van industrie zitten. In die residential zones zet ik twee waterpompen (bij het water natuurlijk) neer dan.
    - Ook in dit gebied gooi ik ook wat busstops hier neer en trek ik de treinlijn door de woonwijk met 2 stations ofzo. Voor de gein wil ik de treinlijn dan soms wel eens splitsen in twee richtingen .
    - Middenin de residential zone zet ik dan een hospitaal en een school neer. Deze krijgen in het begin van 20% van de funding. Ze gaan maar zeuren als ze meer nodig hebben ;'). Verder krijgen de sims wat vertier natuurlijk met parken en skaterinks en dat soort dingen .
    - Ik creëer vaak op de een of andere manier toch wel een plek (of het is wat zijdelings) tussen industrie en residential, waar dan de commercial zone (high, medium en light) begint. Deze houd ik redelijk klein, omdat de vraag in het begin toch niet groot is.
    - Verder gooi ik in de 'beginstad' een Fire Departement en Politiestation neer die zo centraal mogelijk liggen en dus alle zones bestrijken. Eventueel gaat hier de funding omlaag en dan wel naar ongeveer 50%.
    - Dan leg ik waterpijplijnen zo economisch mogelijk neer, namelijk via een raster. Er is een grote lijn die als het ware verticaal gaat lopen over de hele map. En die heeft dan horizontale ribben die telkens 14 tiles uit elkaar zitten. Hierdoor krijgt net elk gedeelte van de stad genoeg water en is het aantal pijplijnen tot een minimum gereduceerd. Die krengen zijn namelijk vrij prijzig en ook in onderhoud geloof ik. Met zo'n raster hoef je ook niet zo lang na te denken over dat trekken van die vervelende waterpijpleidingen.
    - Meestal heb ik op dit punt ongeveer 25% van mijn oorspronkelijke budget over. Ik laat de stad dan lopen en na een jaar of twee zit ie redelijk vol en heb je nog minder geld over. Die nare mevrouw die over je financien gaat, loopt flink te zeuren en uiteindelijk biedt ze je dan een toxic waste dump, armybase, missile dinges en een of andere gevangenis aan. Die zogenaamd 'vervelende dingen' stop je weg in die hoek naast de kolencentrale, zodat men in je stad er zo min mogelijk last van heeft. Meestal ga je dan breakeven draaien.
    - Verder kan je in RH ook snel een casino krijgen, die $ 300,- oplevert, ook niet gek .
    - Ik ga trouwens toch (als het moet) redelijk grote leningen aan en die gebruik ik dan zoveel mogelijk om extra zones te maken.
    - Als het goed is, moet je stad dan uiteindelijk toch redelijk gaan lopen en stroomt het geld met bakken binnen .
    Meest gevraagde Plugins

    Hole Diggin Lot + Uitleg

    Voordat je dit gaat doen, egaliseer je grond, dit doe je met losse stukjes weg Als jullie denken van: Wat lullen die mafkezen nou met stukjes weg Nou, kijk dan maar hier.Zoals je hieronder op het plaatje kan zien, moet je een aantal van die 'lots' aanleggen (om-en-om). Daarna leg je in de richting van de pijltjes een weg aan. Je ziet daarna de grond inzakken/verhogen. Daarna verwijder je alles (inclusief weg), en leg je het nogmaals aan. Wil je dieper/hoger, dan doe je het precies zoals hierboven gemeldt is. Download hier

    Pond & Stream Kit


    PEG Pond Kit Deluxe Edition
    PEG Stream Kit Deluxe Edition

    Onderstaande patch voor de Pond & Stream Kit is eigenlijk alleen nodig als je een Terrain Mod gebruikt.

    PEG Pond Kit Transparent Patch

    Meer Pegasus

    Network Addon Mod

    Via deze kan je de Network Addon Mod downloaden.

    Jeronji Slope & Tunnel Mod

    Slope en Tunnel Mod

    SC4 Datapacker

    Zeker aan te raden als je last hebt van crashes. Maakt het spel ook sneller als je met veel plugins speelt.
    SC4 Datapacker

    Cleanitol

    Ook aan te raden bij het gebruik van vele plugins. Hiermee kan je voorkomen dat je dubbele dependencies.
    Cleanitol


    Verder voor het maken van maps zijn SC4mapper en SC4terraformer aan te raden


    Tutorials

    Gameplay Tutorials
    Overige Tutorials

    Image Hosting

    Aangezien Imageshack weer eens de leukste thuis is, zijn hier twee alternatieven om je plaatjes te kunnen hosten.
  • XS.to
  • ImageVenue

    Deze OP is hier te vinden


    Eerst topic dat ik ooit gepost hebt dus hoop dat het goed is

    [ Bericht 1% gewijzigd door BlaZ op 05-07-2007 15:16:29 ]
  • Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_51168983
    tvp
    History became legend, legend became myth.
      donderdag 5 juli 2007 @ 15:18:43 #3
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51169075
    oh hier nog mijn plaatjes na editen van mijn map met SC4terraformer



    Overview met behulp van regionsensus

    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      donderdag 5 juli 2007 @ 15:23:43 #4
    147338 miss_schaapje
    schaapjes zijn lief..
    pi_51169255
    is er ook een sims dierenverhaal lijn topic???
    miss_schaapje
    pi_51169397
    Ik speel ook weer
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      donderdag 5 juli 2007 @ 15:28:49 #6
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51169450
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef miss_schaapje het volgende:
    is er ook een sims dierenverhaal lijn topic???
    Sims Dierenverhaal ??
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      donderdag 5 juli 2007 @ 15:29:14 #7
    147338 miss_schaapje
    schaapjes zijn lief..
    pi_51169460
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Sims Dierenverhaal ??
    uhh ja ???
    miss_schaapje
    pi_51171692
    Ben weer is begonnen met sim city 4, heb nu een region met 400k inwoners, mooi begin denk ik zo kan iemand mij misschien vertellen wat de must have plugins/mods zijn en de must-read guides? ben zelf nog een beginner maar tot nu toe gaat het goed met mijn region/steden, alleen mis ik de grote wolkenkrabbers
    .mwep
      donderdag 5 juli 2007 @ 17:27:28 #9
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51173268
    op een region advies van uh.. (naam vergeten .. )
    quote:
    Ik heb exact gedaan wat hier staat.Daarvoor veel dank maar probleem 2.. ik laad de regio.En wat zie ik? Geen water alleen loeihoge bergen en een zeer diep dal waar eigenlijk water zou moeten zijn.
    2e regio hetzelfde. (alleen dan een ontzettend hoog landschap)
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      donderdag 5 juli 2007 @ 17:34:41 #10
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51173509
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
    op een region advies van uh.. (naam vergeten .. )
    [..]
    Gewoon ff editen met sc4terraformer.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_51174230
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef BlaZ het volgende:
    Eerst topic dat ik ooit gepost hebt dus hoop dat het goed is
    Ik zal de links die jij hebt toegevoegd ook gelijk op de Wiki zetten.
      donderdag 5 juli 2007 @ 18:11:55 #12
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51174483
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Gewoon ff editen met sc4terraformer.
    Er is geen vista versie.....
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_51174601
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef HL_Dog43 het volgende:

    [..]

    Er is geen vista versie.....
    Werkt wel met Vista. Je moet alleen een dll-bestand downloaden en in de map zetten van SC4Terraformer. Link naar dat bestand staat in de readme.
      donderdag 5 juli 2007 @ 18:24:43 #14
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51174805
    ow.. ff checken dan.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      donderdag 5 juli 2007 @ 18:52:15 #15
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51175572
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 16:38 schreef got.rice het volgende:
    Ben weer is begonnen met sim city 4, heb nu een region met 400k inwoners, mooi begin denk ik zo kan iemand mij misschien vertellen wat de must have plugins/mods zijn en de must-read guides? ben zelf nog een beginner maar tot nu toe gaat het goed met mijn region/steden, alleen mis ik de grote wolkenkrabbers
    Wat mij betrefd zijn dit de must have plugins : gebouwen laat ik achterwege want dat is gewoon wat je leuke gebouwen vind.

    NAM June + rural highway mod
    Expanded UI Mod
    Hole Digging Lots
    Zoningmod
    Dataviewmodd
    Industry Quadrupler
    Cul de Sac mod
    Functional landmarks mod
    Tunnel & Slope mod
    BSC Park set
    Deadwoods Highwall walls (gebruik ik het meeste deze)
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      donderdag 5 juli 2007 @ 19:05:26 #16
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51175936
    Ik denk dat ik gek word. Ik kan geen sc4 terraformer vinden.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_51176157
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 18:52 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Wat mij betrefd zijn dit de must have plugins : gebouwen laat ik achterwege want dat is gewoon wat je leuke gebouwen vind.

    NAM June + rural highway mod
    Expanded UI Mod
    Hole Digging Lots
    Zoningmod
    Dataviewmodd
    Industry Quadrupler
    Cul de Sac mod
    Functional landmarks mod
    Tunnel & Slope mod
    BSC Park set
    Deadwoods Highwall walls (gebruik ik het meeste deze)
    Waar kan ik deze mods vinden? ik kan ze op sc4devotion en simtropolis niet vinden, ik heb alleen de zoningmod kunnen vinden die uit 2004 dateert (of is er een nieuwere?)

    Ik zie dus allerlei type mods zoals BSC, NAM etc.. kan iemand mij inlichten wat die termen inhouden en of je bepaalde plugins nodig hebt om die mods te kunnen gebruiken..?
    .mwep
      donderdag 5 juli 2007 @ 20:41:30 #18
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51178945
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 19:14 schreef got.rice het volgende:

    [..]

    Waar kan ik deze mods vinden? ik kan ze op sc4devotion en simtropolis niet vinden, ik heb alleen de zoningmod kunnen vinden die uit 2004 dateert (of is er een nieuwere?)

    Ik zie dus allerlei type mods zoals BSC, NAM etc.. kan iemand mij inlichten wat die termen inhouden en of je bepaalde plugins nodig hebt om die mods te kunnen gebruiken..?
    Nam = Network addon mod , zeer veel omvattende mod, bijv rotondes, bruggen voor alle transport netwerken etc, nieuwe interchanges.

    Meeste BSC zijn gewoon gebouwen of dependencies . Dat zijn textures of props waardoor gebouwen werken.

    http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?page=1&view=all voor mods. Hier staat ook SC4terraformer voor wie dat vroeg.

    Als je begint met downloaden trwnz zou ik beginnen met alles van simtropolis. Mijn ftp werkt niet meer dus van mij kan je helaas niet meer downloaden...
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_51186853
    Bedankt! over dependencies gesproken, zijn er websites met dependencies packs? want ik word echt gek van t telkens zoeken naar de dependencies packs voor 1 gebouw
    .mwep
      vrijdag 6 juli 2007 @ 01:59:51 #20
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51189055
    quote:
    Op vrijdag 6 juli 2007 00:11 schreef got.rice het volgende:
    Bedankt! over dependencies gesproken, zijn er websites met dependencies packs? want ik word echt gek van t telkens zoeken naar de dependencies packs voor 1 gebouw
    Ehm ik zou gewoon alle mega packs van SC4devotion downloaden en gewoon dan miss je niet zoveel meer naderhand.
    Wel ff cleanitol ook downloaden zodat je niet met dubbele files komt te zitten.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 16:57:36 #21
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_51206046
    Niet-verkapte tvp.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
      vrijdag 6 juli 2007 @ 18:26:08 #22
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51208769
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 20:41 schreef BlaZ het volgende:

    http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?page=1&view=all voor mods. Hier staat ook SC4terraformer voor wie dat vroeg.
    Jezus zo makkelijk is het dus. Top 50 en ik vind hem niet.

    Thanx mate.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      vrijdag 6 juli 2007 @ 19:14:33 #23
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51210272
    oh trwnz bij gebruik sc4terraformer ff je regio map in mijndocumenten > backuppen.

    Ik was lui en heb dus heel stuk map verneukt
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      vrijdag 6 juli 2007 @ 19:20:42 #24
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51210495
    Aight thanx for da headz up.
    Ik zal komend weekend eens wat gaan proberen (als ik geen andere game binnenkrijg waar ik mee aan de slag ga )
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_51246055
    *meld*

    Stage en hertentamens, mijn stad wordt voorlopig nog niet groter dus ik lurk nog even.
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_51246056
    dubbel, geen 30sec limiet meer?
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      dinsdag 10 juli 2007 @ 17:08:47 #27
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51330241
    .. uh kan iemand me helpen.. SC4 loopt nu ineens vaker vast door al die mods die ik erin heb gepropt.. heeft iemand een oplossing hiervoor?
    Laatst zoomde ik uit en crashde ie ook.
    Voor ik de boel mods erin gooide was dit niet het geval...:o
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      dinsdag 10 juli 2007 @ 17:12:47 #28
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51330351
    sc4datapacker gebruiken.

    Mischien heb je 2 conflicterende mods?
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_51370387
    ik begin eindelijk het spel te snappen

    heeft iemand ook een leuke terrein waar ik gelijk aan de slag kan? zit nu ff te kijken met die sc4TerraFormer, maar dat duurd volgens mij ook lang! ik wil een stad bouwen
    Dit keer zonder signature
      woensdag 11 juli 2007 @ 20:53:42 #30
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51373874
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef BlaZ het volgende:
    sc4datapacker gebruiken.

    Mischien heb je 2 conflicterende mods?
    Ik zou het niet weten maar als ik terug ben van vakantie zal ik eens kijken of die datapacker werkt.Laat het dan wel weer weten.

    Btw : heb je maybe een link van die datapacker?
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_51496317
    ik heb wat problemen met het het bouwen van een *mega*stad!!
    -> Moet ik rond de stad eerst van die kleine steden maken en met de metro enzo verbinden aan de grote stad en moet ik er ook in de kleine omliggende gemeente's ook handel en industrie leggen of alleen woningen om zo de mensen te lokken om werk te zoeken in de grote stad. Is dit een goede manier of niet? kun je me enkele tips geven om te beginnen van een megastad en de omliggende gemeente's
    helloo everybody
    pi_51497175
    ik wil die data packer downloaden van http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=26
    maar ik kan de download link niet vinden ( )
    ..iemand die daar wél het linkje kan vinden?..
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_51550416
    quote:
    lol dat had ik dus ook al waar staat die link, want ik zie hem nog steeds niet
    Dit keer zonder signature
    pi_51620211
    Gister ziek thuis, verveelde me nogal toen maar eens Simcity 4 weer op mijn PC gezet. Had ik beter niet kunnen doen, weer helemaal verslaafd aan het bouwen van mijn stad.
    -
    pi_51621676
    hoe maak je bruggen
    pi_51713841
    Ik zoek een mod die in SC4 al die mods bij elkaar zet in zo'n menutje in het spel...

    Ben even de naam kwijt, anybody?
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
      zondag 29 juli 2007 @ 01:13:01 #38
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51927073
    Nog bedankt voor de link naar de datapacker. Kan ik (hopelijk) zonder problemen weer verder.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_51937321
    Even een vraagje, ben ook maar eens die plugins aan het proberen. Dus ik installeer NAM, wat een hoop nieuwe features oplevert. Maar ook zijn er bv bij de highway opties flink wat mogelijkheden weg. Geen verlaagde kruising meer tussen snelwegen (klaverblad). En zo mis ik nog een aantal opties die er voorheen wel in zaten.

    Moet ik nog wat installeren ?
    -
      zondag 29 juli 2007 @ 19:01:21 #40
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_51939798
    quote:
    Op zondag 29 juli 2007 17:14 schreef Gijsje het volgende:
    Even een vraagje, ben ook maar eens die plugins aan het proberen. Dus ik installeer NAM, wat een hoop nieuwe features oplevert. Maar ook zijn er bv bij de highway opties flink wat mogelijkheden weg. Geen verlaagde kruising meer tussen snelwegen (klaverblad). En zo mis ik nog een aantal opties die er voorheen wel in zaten.

    Moet ik nog wat installeren ?
    Je kan met Tab switchen tussen bepaalde zaken en bij installatie moet je wel aanfinken wat je allemaal precies wil installeren.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      zondag 29 juli 2007 @ 22:00:58 #41
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51944339
    tot nu toe zonder problemen kunnen spelen.Meteen een nieuwe map geprobeerd met die uh...mapmaapding... -_-'
    Een heleboem mods erin gepropt.Nu maar hopen dat ie het morgen nog steeds doet als ik hem weer opstart.
    Heb overigens een hele skyline.Alleen mis ik wel nog een grotere amsterdamse grachtenwijk en een parijse wijk.Verder 2 straatjes chinatown en onder de stad een mooie snelweg aangelegd.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_52121913


    Soms...
    pi_52122168
    Dit spel heb ik ook nog. Zal het weer eens installeren. Geweldig spel.
      maandag 6 augustus 2007 @ 01:49:29 #44
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52133432
    Ik zit nu SIm City te spelen, en ik wou eigenlijk even weten hoe je van een hoge naar een lage snelweg moet gaan. Is er niet gewoon een 'tussenstukje' waardoor je gewoon van elevated naar normale snelweg kan gaan?
    pi_52133704
    Gewoon een stukje over elkaar heenslepen toch, net als met snelweg -> hoofdweg
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      maandag 6 augustus 2007 @ 13:34:15 #46
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52138711
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 02:23 schreef Cerbie het volgende:
    Gewoon een stukje over elkaar heenslepen toch, net als met snelweg -> hoofdweg
    Werkt volgens mij niet. Maar die snelwegen zijn zowiezo een ramp om ze aan elkaar te koppelen enzo...
      maandag 6 augustus 2007 @ 13:45:47 #47
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_52139047
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 15:18 schreef BlaZ het volgende:
    oh hier nog mijn plaatjes na editen van mijn map met SC4terraformer

    [afbeelding]

    Overview met behulp van regionsensus

    [afbeelding]


    Mag ik die regio van je overnemen? En kan dat zonder add-ons?
    Please Move The Deer Crossing Sign
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:40:09 #48
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52184263
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:45 schreef JimmyJames het volgende:

    [..]



    Mag ik die regio van je overnemen? En kan dat zonder add-ons?
    Ik zou zelf zón map maken, met de mapeditor is het vrij gemakkelijk. Deze heb ik trwnz weer aangepast. Zal straks ff nieuwe posten.

    Zo ziet ie er nou uit, wil hem wel uploaden maar de steden laden niet zonder een hele lading plugins.

    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      zondag 12 augustus 2007 @ 22:11:08 #49
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52314609
    weet iemand waar ik BSC Cleanitol kan vinden?
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      zondag 12 augustus 2007 @ 23:29:52 #50
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52317066
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
    weet iemand waar ik BSC Cleanitol kan vinden?
    www.sc4devotion.com
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      zondag 12 augustus 2007 @ 23:46:20 #51
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52317513
    Ja en daar heb ik problemen met aanmelden. Dus dat gaat daar niet -_-'
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      maandag 13 augustus 2007 @ 10:25:21 #52
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52323354
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
    Ja en daar heb ik problemen met aanmelden. Dus dat gaat daar niet -_-'
    Hmm ff mailen dan daar, is denk ik enige plaats waar hij opstaat.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_52323436
    tvp.
      maandag 13 augustus 2007 @ 20:36:01 #54
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52340694
    Aight zal dan eens mailen want SC4 hangt iedere keer weer vast en/of crasht.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      maandag 13 augustus 2007 @ 21:31:43 #55
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52342517
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
    Aight zal dan eens mailen want SC4 hangt iedere keer weer vast en/of crasht.
    Dan is cleanitol vaak wel dé oplossing. Bij mij hangt ie echt zelden tegenwoordig terwijl het vroeger elke 10 min vasthing
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      maandag 13 augustus 2007 @ 22:04:01 #56
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52343755
    Kijk dat bedoel ik
    Dat moet ik dus hebben.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      maandag 13 augustus 2007 @ 22:12:00 #57
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52344061
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
    Kijk dat bedoel ik
    Dat moet ik dus hebben.
    Zoom bug trwnz waar je last van hebt ? Crash bij in of uitzoomen? Dat had ik altijd nl
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      maandag 13 augustus 2007 @ 23:50:03 #58
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52347678
    Ik heb nu nog gewoon de 'kale' versie van Sim City 4 Deluxe, dus zonder extra plug-ins of downloads of mods of whatever.

    Wat zijn dan mooie en leuke 'extra's die ik in die game kan stoppen, die ook 'veilig' zijn, waardoor niet in een keer mijn hele game opeens kuren gaat krijgen!?

    Want ik zie zulke mooie dingen zoals die japanse-style steden enzo... maar als de game door die dingen helemaal verneukt wordt, dan heeft het weinig zin ze te installeren.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:47:06 #59
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52352057
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef Yi-Long het volgende:
    Ik heb nu nog gewoon de 'kale' versie van Sim City 4 Deluxe, dus zonder extra plug-ins of downloads of mods of whatever.

    Wat zijn dan mooie en leuke 'extra's die ik in die game kan stoppen, die ook 'veilig' zijn, waardoor niet in een keer mijn hele game opeens kuren gaat krijgen!?

    Want ik zie zulke mooie dingen zoals die japanse-style steden enzo... maar als de game door die dingen helemaal verneukt wordt, dan heeft het weinig zin ze te installeren.
    Paar plugins verneuken niet veel. Ik heb 2gb+ plugin en alles draait zonder enig probleem.

    Belangrijkste mod lijkt me network addon mod (NAM). Daar zitten o.a. extra snelweg knooppunten, vele soorten afritten, rotondes, turning lanes, voetgangersgebieden, nieuwe bruggen.

    Terrein mod naar keuze (zijn er tientallen) is ook zeer aan te raden aangezien het door maxis gemaakt terrein er gewoon niet mooi uitziet


    Tsja verder is er zoveel beschikbaar, farms , wolkenkrabbers , parken etc etc en tsja game wordt er alleen maar beter door vind ik, zeker nu met extra tools ook de laatste crashproblemen met plugins eigenlijk verdwenen zijn.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_52352560
    Is de originele Deluxe-uitvoering nog ergens te koop in NL? Mijn computer heeft probemen met de "geleende" versie...
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:47:12 #61
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52354571
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 10:12 schreef Harmen1984 het volgende:
    Is de originele Deluxe-uitvoering nog ergens te koop in NL? Mijn computer heeft probemen met de "geleende" versie...
    Ik ben er echt op zoek naar gegaan, in veel winkels, maar kon hem niet vinden.... dus ik hou het ook nog gewoon bij de 'geleende' versie. Kijk, ik wil hem best in de winkel kopen, maar dan moeten ze hem wel hebben.
    Mijn 'geleende' versie vertoont geen enkel probleem btw Dus als ik al die klachten van anderen hoor ben ik blij dat ik hem 'geleend'; heb, en niet gekocht.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:57:35 #62
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52354868
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 09:47 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Paar plugins verneuken niet veel. Ik heb 2gb+ plugin en alles draait zonder enig probleem.

    Belangrijkste mod lijkt me network addon mod (NAM). Daar zitten o.a. extra snelweg knooppunten, vele soorten afritten, rotondes, turning lanes, voetgangersgebieden, nieuwe bruggen.

    Terrein mod naar keuze (zijn er tientallen) is ook zeer aan te raden aangezien het door maxis gemaakt terrein er gewoon niet mooi uitziet


    Tsja verder is er zoveel beschikbaar, farms , wolkenkrabbers , parken etc etc en tsja game wordt er alleen maar beter door vind ik, zeker nu met extra tools ook de laatste crashproblemen met plugins eigenlijk verdwenen zijn.
    Hmmm... wellicht dan toch maar eens proberen Ik zou wel graag zo'n aziatische stad willen neerzetten
    Thanks man.

    edit: Ow ja... hebben die plug-ins invloed op mijn save games? Want ik wil natuurlijk niet opeens mijn steden die ik al heb en goed draaien, kwijt zijn...
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:55:31 #63
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52363110
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Yi-Long het volgende:

    [..]

    Hmmm... wellicht dan toch maar eens proberen Ik zou wel graag zo'n aziatische stad willen neerzetten
    Thanks man.

    edit: Ow ja... hebben die plug-ins invloed op mijn save games? Want ik wil natuurlijk niet opeens mijn steden die ik al heb en goed draaien, kwijt zijn...
    Hmm gebouwen enzo leveren dan geen problemen op. Bepaalde mods wel die bestaande gebouwen wijzigen.

    Vooral van Hong Kong zijn er enorm veel gebouwen te downloaden.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:31:14 #64
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52369171
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Zoom bug trwnz waar je last van hebt ? Crash bij in of uitzoomen? Dat had ik altijd nl
    Ja vaak wel ja.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_52503847
    Nieuwe stadje door verveling genaamd Neuilly Plaisance ( irl stadje naast Parijs)
    60.000 inwoners en 400.000 werkenden ofzo

    Veiligheid, gezondheid, verkeer, milieu etc staan bijna allemaal op 100%









    Zo, nu is dit topic weer wat gekicked
    pi_52504089
    Ziet er netjes uit. Heb het spel zelf al een tijdje niet meer gespeeld. Vind het meer een spel wat je in de herfst/winter speelt.
    pi_52504128
    Zulke wolkenkrabbers heb ik nog nooit voor elkaar gekregen
    pi_52504151
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef ElmarO het volgende:
    Vind het meer een spel wat je in de herfst/winter speelt.
    Vind ik ook, maar ik ga morgen op vakantie en ik moet toch wat doen om de tijd te doden anders duurt het nog zo lang voordat het morgen is!
    pi_52504620
    Is het mogelijk om een Aziatische of Europese-stijl stad te maken? Dat zou ik echt cool vinden.
    pi_52504946
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Is het mogelijk om een Aziatische of Europese-stijl stad te maken? Dat zou ik echt cool vinden.
    Bij bouwstijlen gewoon alléén de Europese stijl selecteren?
    Dan vink je het gewoon weg bij New York stijl etc
    pi_52518932
    Ik heb gisteren sim city deluxe kunnen vinden. nu is mijn vraag. hoe importeer ik een map (regio) van simtropolis naar mijn spel? en als ik toch brutaal ben hebben jullie nog tips voor leuke downloads?

    alvast bedankt!
      maandag 20 augustus 2007 @ 13:30:52 #72
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52526544
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef davelientje het volgende:
    Ik heb gisteren sim city deluxe kunnen vinden. nu is mijn vraag. hoe importeer ik een map (regio) van simtropolis naar mijn spel? en als ik toch brutaal ben hebben jullie nog tips voor leuke downloads?

    alvast bedankt!
    CTRL+ALT+SHIFT +R en dan jpg inladen. Let op, bij grote regios kan renderen erg lang duren.
    Mijn Hong Kong map duurde +/- 40 minuten om maar een voorbeeld te geven.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      maandag 20 augustus 2007 @ 13:56:38 #73
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52527107
    waar kun je die Hong kong gebouwen vinden, en hoe installeer je die in de game? En heb je er vervolgens nog controle over (bouwstijlen), of nemen ze gewoon de plaats in van bestaande gebouwen enzo? Ik wil echt graag aziatische steden enzo maken, maar zeer veel van de links op de website van SC4000 doen het niet meer enzo... dus weet niet goed waar ik moet zoeken en hoe ik aan het werk moet gaan om alles te installeren enzo...
      maandag 20 augustus 2007 @ 14:46:48 #74
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52528440
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
    waar kun je die Hong kong gebouwen vinden, en hoe installeer je die in de game? En heb je er vervolgens nog controle over (bouwstijlen), of nemen ze gewoon de plaats in van bestaande gebouwen enzo? Ik wil echt graag aziatische steden enzo maken, maar zeer veel van de links op de website van SC4000 doen het niet meer enzo... dus weet niet goed waar ik moet zoeken en hoe ik aan het werk moet gaan om alles te installeren enzo...
    Hoe ze te installeren staat gewoon bij info als je gebouw hebt gedownload. Soms gewoon installer anders moeten ze in map mijn documenten/..../Simcity4/Plugins

    Simtropolis gewoon keer zoeken op HK, bixel.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:09:12 #75
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52529084
    Hmm... zal zo even kijken.

    Kan ik eerst even mijn bestaande sim city save file ergens back-uppen, zodat ik, als de plug-ins etc niet lekker werken, ik de game opnieuw kan installeren en de save game kan inladen?
      woensdag 22 augustus 2007 @ 12:37:40 #76
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52586854
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
    Hmm... zal zo even kijken.

    Kan ik eerst even mijn bestaande sim city save file ergens back-uppen, zodat ik, als de plug-ins etc niet lekker werken, ik de game opnieuw kan installeren en de save game kan inladen?
    Jahoor in plugins gewoon ff map van je region backuppen.

    Plugins kan je gewoon weer uit plugins map gooien als het je niet bevalt.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      woensdag 22 augustus 2007 @ 16:19:36 #77
    154137 X_Cybermaster
    Goed, beter, masterlijk
    pi_52593272
    Hoe doen jullie dat altijd met de vraag naar agrarisch. Ik bouw heel landbouwgrond en toch blijft de vraag naar die grond hoog. Op de screens die jullie posten, zie ik helemaal geen landbouwgrond!
    Is getekend, X_CyB3RmAsT3R
    pi_52594164
    nog maar is een vraag van een simcity noob.. .. ik heb de GLR (lightrail mod) geinstalleerd.. alleen op 1 of andere manier kan ik alleen rechte stukken neer ploppen. dus niet zoals met wegen en andere rails een bocht maken. mis ik hier iets?. Ook zie ik dat je weg en rail kan kruisen zodat de rail door de weg heen gaat. toch lukt dit mij niet. hetzelfde dus wat mis ik hier? alvast bedankt!
      woensdag 22 augustus 2007 @ 17:32:18 #79
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52595450
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef davelientje het volgende:
    nog maar is een vraag van een simcity noob.. .. ik heb de GLR (lightrail mod) geinstalleerd.. alleen op 1 of andere manier kan ik alleen rechte stukken neer ploppen. dus niet zoals met wegen en andere rails een bocht maken. mis ik hier iets?. Ook zie ik dat je weg en rail kan kruisen zodat de rail door de weg heen gaat. toch lukt dit mij niet. hetzelfde dus wat mis ik hier? alvast bedankt!
    Geen idee, GLR zit toch gewoon bij laatste NAM mod ? Daar zit readme bij.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_52597519
    Ik heb sinds kort weer SC4 geinstalleerd. maar nu:

    Ik wil een paar coole plugins en mappen etec. En dan graag wat uitleg waar ik het moet plaatsen etc.
    De afgelopen keer lukte helemaal niets en ben ik dus op een gegeven moment ook gestopt met spelen want vond het niet leuk meer. Dus als iemand de tijd zou willen nemen om het ff goed uit te leggen zou dat heel tof zijn.
    Bij sommige plug-ins staat wel uitleg, maar meestal is het Japans ofzo en anders engels. En aangezien dat nou juist niet mijn sterkste kant is(A)...

    Alvasst bedankt!
    pi_52620207
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef davelientje het volgende:
    nog maar is een vraag van een simcity noob.. .. ik heb de GLR (lightrail mod) geinstalleerd.. alleen op 1 of andere manier kan ik alleen rechte stukken neer ploppen. dus niet zoals met wegen en andere rails een bocht maken. mis ik hier iets?. Ook zie ik dat je weg en rail kan kruisen zodat de rail door de weg heen gaat. toch lukt dit mij niet. hetzelfde dus wat mis ik hier? alvast bedankt!
    Ik denk dat je de GLR-in-Avenue Mod nodig hebt.
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      donderdag 23 augustus 2007 @ 14:06:24 #82
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52620763
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 18:51 schreef GTMC het volgende:
    Ik heb sinds kort weer SC4 geinstalleerd. maar nu:

    Ik wil een paar coole plugins en mappen etec. En dan graag wat uitleg waar ik het moet plaatsen etc.
    De afgelopen keer lukte helemaal niets en ben ik dus op een gegeven moment ook gestopt met spelen want vond het niet leuk meer. Dus als iemand de tijd zou willen nemen om het ff goed uit te leggen zou dat heel tof zijn.
    Bij sommige plug-ins staat wel uitleg, maar meestal is het Japans ofzo en anders engels. En aangezien dat nou juist niet mijn sterkste kant is(A)...

    Alvasst bedankt!
    Zelfde vraag als hem. Als iemand ons even bij de hand kan nemen op onze speurtocht naar het flink oppimpen van onze SC4, graag!
      donderdag 23 augustus 2007 @ 20:34:35 #83
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52631157
    *zucht* wacht nog steeds op een mailtje want ik kan die cleanitol NOG niet downloaden -_-'
    Word hier een beetje ziek van dat het alleen maar daar is te downloaden.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:49:15 #84
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52650371
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
    *zucht* wacht nog steeds op een mailtje want ik kan die cleanitol NOG niet downloaden -_-'
    Word hier een beetje ziek van dat het alleen maar daar is te downloaden.
    members.chello.nl/j.kleine-staarman/PROGS.rar

    hier dan. cleanitol, doublefinder.exe (zoekt naar dubbele files) en Sc4datapacker.

    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:50:30 #85
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_52650409
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Yi-Long het volgende:

    [..]

    Zelfde vraag als hem. Als iemand ons even bij de hand kan nemen op onze speurtocht naar het flink oppimpen van onze SC4, graag!
    Wat zijn de precieze vragen?
    Anders kan ik dalijk 10 pagina's gaan typen...
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:33:09 #86
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_52651587
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Wat zijn de precieze vragen?
    Anders kan ik dalijk 10 pagina's gaan typen...


    Ik wil graag een japanse/aziatische stad bouwen, dus met japanse/asian gebouwen, politiebureaus, stations, wegen, etc etc...

    Waar moet ik heen om die dingen allemaal te vinden, en hoe installeer ik dat?

    Zodra je ze hebt gedownload, heb je er dan nog controle oevr, of vervangen ze de bestaande gebouwen, of komen er gewoon meer opties bij (dus je kunt kiezen voor een gewoon politiebureau, of voor een asian politiebureau)

    Heeft het invloed op de al bestaande steden in mijn regio? Kun je in bouwstijlen kiezen voor aziatische bouwstijl? Moet ik er een nieuwe regio voor beginnen en hoe doe ik dat? Als ik een nieuwe regio moet beginnen, moet ik die dan ergens vandaan halen, en zo ja, hoe gaat dat dan allemaal te werk?

    Zo!

    Serieus, alvast bedankt man
    pi_52660268
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef Yi-Long het volgende:

    Zodra je ze hebt gedownload, heb je er dan nog controle oevr, of vervangen ze de bestaande gebouwen, of komen er gewoon meer opties bij (dus je kunt kiezen voor een gewoon politiebureau, of voor een asian politiebureau)


    Zo!

    Serieus, alvast bedankt man
    In het geval van politiebureaus krijg je gewoon extra opties. Dus je kunt dan kiezen uit de Aziatische, maar ook nog uit de SC4-politiebureaus. In het geval van bijvoorbeeld Residental zul je goed moet kijken in welke Tile Set (New York, Chicago, Houston, Europe) ze vallen. Dan alleen de bewuste Tile Set(s) aanvinken en de kans op Aziatische gebouwen wordt al wat groter. Ik dacht dat er ook een plugin was die Maxis-gebouwen blokt. Maar dit weet ik niet 100% zeker. Indien deze er is, is het een stuk makkelijker om een volledige Aziatische stad te maken.
    quote:
    Heeft het invloed op de al bestaande steden in mijn regio? Kun je in bouwstijlen kiezen voor aziatische bouwstijl? Moet ik er een nieuwe regio voor beginnen en hoe doe ik dat? Als ik een nieuwe regio moet beginnen, moet ik die dan ergens vandaan halen, en zo ja, hoe gaat dat dan allemaal te werk?
    Heeft uiteindelijk ook invloed op je huidige regio. Maar echt mooi ziet dat er dan niet uit. Ik zou dan overnieuw beginnen. Dan ziet het er veel meer als één geheel uit. Je hoeft niet perse een regio te downloaden. Je kan er ook één uit het standaard aanbod van SC4 kiezen. Indien die je niet bevallen kan je altijd kijken naar nieuwe maps/regio's op Simtropolis en/of SC4devotion (links staan in OP).
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:19:49 #88
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_52661076
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    members.chello.nl/j.kleine-staarman/PROGS.rar

    hier dan. cleanitol, doublefinder.exe (zoekt naar dubbele files) en Sc4datapacker.

    Noooh dank u meneer
    Kan ik het spel weer eens oppakken dalijk zonder ellende (altans hoop ik).
    Nogmaals dank.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_53013081
    Is er een mod ofzo dat je alleen bepaalde gebouwen kan laten verrijzen.
    Ik heb allemaal gebouwen gedownload in Parijs stijl... je kan ze laten ploppen en proppen. Als je ze gewoon neerzet, dan leveren ze alleen werk op. Je moet ze dus vanzelf tevoorschijn laten komen als je dus inwoners wilt, alleen die gebouwen komen dr nooit!
      donderdag 11 oktober 2007 @ 22:08:44 #90
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_53873004
    Weet iemand wat de broodnodige essentials zijn die ik MOET hebben?
    Ajb geen links van devotion want daar heb ik niks aan.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      donderdag 11 oktober 2007 @ 23:40:29 #91
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_53875901
    Zonder dit kom je niet ver.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_53879143
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 23:40 schreef Gamer_V het volgende:
    Zonder dit kom je niet ver.
    Is simcity deluxe simcity met rushour?
    History became legend, legend became myth.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:26:58 #93
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_53879221
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 23:40 schreef Gamer_V het volgende:
    Zonder dit kom je niet ver.
    Duh.


    En Ja Valek. Dat is het orgineel met Rush Hour.
    Maar ben weer aan de game begonnen maar hij blijft nog altijd vasthangen.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_53885186
    tvp
    pi_53903880
    Heey ik ben al jaren met Simcity 4 bezig
    maar wist niet dat er op Fok! ook een topic over was
    Nou ik zal zo even wat Plaatjes laten zien van mij steden...
    pi_53904294




      woensdag 17 oktober 2007 @ 21:45:01 #97
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_53997930
    Heeft iemand porkie's properties set? Ik kan hem namelijk niet vinden.

    Ben nu weer mods aan het downloaden en gooi het hele plugin mapje leeg want het bleef ondanks alles toch vasthangen. Wellicht was het omdat ik bepaalde essentials niet had alleen kan ik ze soms niet vinden, Omdat Simtropolis die irritante topic is closed for admanistrative purposes bullshit heeft.

    Zeer IRRITANT!
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      donderdag 18 oktober 2007 @ 01:04:14 #98
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_54002278
    quote:
    Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef Grimli het volgende:
    Leuk dat je de snelwegen zelfs nummert

    Ziet er goed uit.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 20:28:52 #99
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_54142724
    Ik kom maar niet verder!

    Nu heb ik eindelijk een stadje dat bijna winst maakt, nog maar 50$ p. w.. Ik heb de gifdump al gekregen, maar ik krijg maar niet aangeboden om een raketbasis in mijn dorp te plaatsen! dan zouden al mijn zorgen wegzijn en kan ik eens groter groeiendan 1000 inwoners! (ik heb SimCity 4 alleen, geen RH).

    In SimCity 4 zitten maar 2 geldimprovements-voor-als-je-rood-staat en dus de legerbasis en dat andere waar over wordt gepraat kan ik sowiezo niet krijgen, Is daar zo'n pakket voor om te installeren??
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
      woensdag 24 oktober 2007 @ 20:31:28 #100
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_54142804
    Plus plaatje:


    Vaste opbrengsten: 862
    Vaste Lasten:979
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')