Met Rush Hour (die 25 september uitkomt)
Vorige delen:
Het grote [Simcity 4] topic
Het grote [SimCity 4] topic deeltje II
Het grote [SimCity 4] topic deeltje III
Het [SimCity 4] topic deeltje IV
Het [SimCity 4] topic deeltje V
[Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan op 14-09-2003 13:48]
quote:hij is nog niet uit als je het nog niet weet
Op zondag 14 september 2003 13:39 schreef valek het volgende:
is rushour leuk. Wie heeft er al ervaring mee?
quote:Tja, iedereen wacht erop...
Op zondag 14 september 2003 13:39 schreef Johnnn het volgende:
Is die add-on al uit?Lijkt me wel cool namelijk
quote:een topic met rushour. Toch niet vreemd dat ik dan denk dat die uit is.
Op zondag 14 september 2003 13:39 schreef gamecube_master het volgende:[..]
hij is nog niet uit als je het nog niet weet
quote:Ik heb de startpost even aangepast...
Op zondag 14 september 2003 13:42 schreef valek het volgende:[..]
een topic met rushour. Toch niet vreemd dat ik dan denk dat die uit is.
quote:Thnx Jogy, ga t na de F1 proberen
Op zondag 14 september 2003 13:06 schreef jogy het volgende:
het plaatje moet 1025*1025 pixels zijn en 8 bits zwart wit *.Jpg
daarna moet je een map maken in de regionmap van simcity ( in je documents map ) als je het gevonden hebt moet je het spel induiken en de region laden, die is dan nog helemaal blanco. Als je dat gedaan hebt moet je shift-ctrl-alt-r drukken en moet je het plaatje opzoeken en selecteren, als het goed is begint ie dan een kwartiertje te ratelen en het plaatje om te vormen.en als die van mij klaar is, komt er hier een linkje trouwens
.
edit: Het is shift-ctrl-alt-r dus, sorrie
![]()
.
http://www.ussdragonstar.com/simcity4/install.html << linkje.
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:04 schreef Sitethief het volgende:
Bij het installeren is blijkbaar iets goed fout gegaan, ik zie maar drie van de zes regions terwijl ze toch echt allemaal in de map staan, weet iemand een oplossing?
quote:Nog een keer installeren
Op zondag 14 september 2003 15:10 schreef Sitethief het volgende:[..]
quote:Grapjas, is al 4 keer opnieuw geinstalleerd, steeds dezelfde foute data.
Op zondag 14 september 2003 15:34 schreef Dezz het volgende:[..]
Nog een keer installeren
quote:Heb je ook de map in je my documents folder weggetieft?
Op zondag 14 september 2003 15:36 schreef Sitethief het volgende:[..]
Grapjas, is al 4 keer opnieuw geinstalleerd, steeds dezelfde foute data.
probeer dat anders eens.
http://www.smoothjazz.com , die stream door winamp laten draaien voordat je 't spel aan zet en dan de sc4 muziek ff uitzetten.
quote:Deze week issie af, ik heb de bergen wat mooier gemaakt met PS en ben nu de bossen aan het maken, linkje volgt vanavond, zit nu op mijn werk
Op zondag 14 september 2003 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Die LOTR kaart is ook kicken! Als ie af is, linkje?
quote:Cewl, nieuwe foto
Op maandag 15 september 2003 08:35 schreef jogy het volgende:[..]
Deze week issie af, ik heb de bergen wat mooier gemaakt met PS en ben nu de bossen aan het maken, linkje volgt vanavond, zit nu op mijn werk
.
quote:Ik denk wel dat je je bestaande steden wel kunt combineren met de add on hoor, lijkt me wel logisch
Op maandag 15 september 2003 10:15 schreef Atreidez het volgende:
Ben gister begonnen met 2 dorpjes op een nieuwe region (invoeren kaart is gelukt jogy), maar wat ik me dus afvraag. Als ik straks de Add-On heb, kan je die dan combineren met steden die je al hebt, of moet je opnieuw beginnen. Ik kon dat zo snel niet echt vinden ergens al ga ik er vanuit dat de opties gewoon beschikbaar worden in je bestaande regions
[..]Cewl, nieuwe foto
Die heb je zeker ook niet op je werk?
quote:Gelukkig maar, ik heb er ook eerst een half uur voor moeten kloten trouwens
Op maandag 15 september 2003 10:15 schreef Atreidez het volgende:
(invoeren kaart is gelukt jogy)
quote:
Cewl, nieuwe fotoDie heb je zeker ook niet op je werk?
Hierna het Fok!-logo ofzo !
quote:Tis echt simpel eigenlijk, als je maar een goeie jpg hebt die ervoor bedoelt is. Region starten en Ctrl-Shift-Alt-R en klaar.. Alhoewel, zelfs me athlon 2700 had er 8 min. voor nodig
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef jogy het volgende:
Gelukkig maar, ik heb er ook eerst een half uur voor moeten kloten trouwens, http://www.simtropolis.com heeft trouwens ook een reut met mappen
.
quote:T lijkt me erg ingewikkeld, maar als je ziet wat sommige mensen al hebben kunnen maken, misschien dat je een keer een kleine tutorial kan maken op Fok! niveau, maar dat komt wel goed, ik heb nu met een speciale fill-tool met patronen goed lijkende bergen gemaakt en met een paintbrush de levels een beetje gevarieerd zodat het niet meer zo saai bouwen is.
Nederland is er nl. wel, maar vind m niet echt mooi en zou zelf weleens denhaag area willen maken.
vb: Nederland
vb: Rotterdam
quote:Hehe, zoals dit?
Hierna het Fok!-logo ofzo!
Wel leuk, maar zou er nooit me stad op bouwen.. Nou misschien dat we een Fok! region kunnen maken die erg simpel is om er bv. een Simcity tournament op te houden.. Je released die map en er wordt afgesproken dat na 3 maanden het tournament ophoudt, dan moet iedereen ze gegevens posten en foto en beslist een onafhankelijke jury wie de winnaar is
(op zich eigenlijk best een leuk idee).
quote:Whehehe, neuh, ik zou het fok-logo misschien met rivieren, meren en lage heuvels gaan maken, zodat het nog wel goed bouwbaar is enzo
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef jogy het volgende:
Hehe, zoals dit?
quote:Whehehe, dat klinkt wel okay
Nou misschien dat we een Fok! region kunnen maken die erg simpel is om er bv. een Simcity tournament op te houden.. Je released die map en er wordt afgesproken dat na 3 maanden het tournament ophoudt, dan moet iedereen ze gegevens posten en foto en beslist een onafhankelijke jury wie de winnaar is(op zich eigenlijk best een leuk idee).
bruikbare jpg file voor in het spel:
instructies voor gebruik van de file in-game
Hij is nog niet helemaal klaar eigenlijk, maar okay.
ok, nu ben ik wel klaar met m'n gekloot .
Ik ga m op zeker gebruiken voor nieuwe region, had in die ander toch maar 2 dorpen staan en was meer om er weer ff in te komen. Geen copyright ofzo neem ik aan?
Die van Fok die moet nog wel beter kunnen, zal ook eens gaan testen met dat bitmap maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |