Ja. Zeker weten. Had dit ook met NFS: Most Wanted en Carbon! alles is opgelost na infiniteit aanpassing!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:42 schreef Hathor het volgende:
Effe offtopic, maar wat jij hier beschrijft met die tempoversnellingen heb ik precies eender met spellen zoals KotOR 1 en 2 en Neverwinter Nights 1. Ook Rome Total War heeft er af en toe last van. Beweer jij nu dat dit allemaal veroorzaakt word door mijn dual core processor ? En zo ja, draait alles dan zoals het behoort als ik jouw advies opvolg ?
En niet te lang mee bezig blijvenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:57 schreef BlaZ het volgende:
Mischien naast dat "boerendorpje" een echt boerendorpje maken hé
Ja rural stadje maken is nog lastig, gewoon alleen light density zonen. En civic gebouwen met enorme radius hé.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En niet te lang mee bezig blijven.
Scheelt ook denk ik.
En wat rural dingen downloaden. Want anders concentreert alles om 1 punt en wordt het alsnog groot.
Ik ga nu gewoon van dat dorpje een overgang van agrarisch naar de grote stad maken.
Heb ik dacht ik wel voor je. Zal vanavond even kijken en dan eventueel online gooien.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja rural stadje maken is nog lastig, gewoon alleen light density zonen. En civic gebouwen met enorme radius hé.
Heeft iemand trouwens brandweer met radius van hele stad ?
Mooi, ben ook nog op zoek naar goede medium density torens. Daarvan krijg je toch meestal erg veel van dezelfde.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik dacht ik wel voor je. Zal vanavond even kijken en dan eventueel online gooien.
ik moet eigenlijk een keer een netjes ingedeelde plugins folder hebben (het liefst 1 die al gevuld is met een paar 100 MB aan dataquote:Op maandag 12 maart 2007 12:38 schreef bleiblei het volgende:
Eigenlijk zou je een soort van tabs moeten hebben in SC4 zodat je kan switchen tussen bijv. soorten industrie enzo. Of rural, $, $$ en $$$. Ik scroll me heul de griebustering met al die nieuwe mods en lots.
Kan mijne wel sharen op ftp als je wil. +/- 1 gb aan gebouwen, vooral HK/NDEX/BSC/Simgoober/Cobb spul + hoop civic.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk een keer een netjes ingedeelde plugins folder hebben (het liefst 1 die al gevuld is met een paar 100 MB aan data)
want die van mij was een enorme tering zooi
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan mijne wel sharen op ftp als je wil. +/- 1 gb aan gebouwen, vooral HK/NDEX/BSC/Simgoober/Cobb spul + hoop civic.
Heb je even maar toegevoegd!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef BlaZ het volgende:
voeg maar toe [email] , scheelt je in ieder geval uren werk op simtropolis
toegevoegdquote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef BlaZ het volgende:
voeg maar toe -spam edit-, scheelt je in ieder geval uren werk op simtropolis
Klopt, expres gedaan omdat die niet meer up2date is.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:
Je bent vergeten de Wiki-link van de OP in de OP te zetten.
Wauwquote:Op maandag 12 maart 2007 02:22 schreef BlaZ het volgende:
Hah nieuw topic
Zal meteen ff mijn nieuwe skyline posten. Vanavond alle NDEX gebouwen weer in plugin map gedaan.
80.000 inwoners ondertussen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |