Geweldige metropool/regio. Volgens mij had je die al eens gepost toch?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t wel installed staan maar niet meer gespeelt voor een lange tijd. Ben ook bang dat ik mijn resultaat niet meer kan overtreffen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik bouw nooit klinieken. Ik bouw altijd gelijk ziekenhuizen. Als je een kliniek $201 funding geeft kunnen er 334 patiënten in. Als je een ziekenhuis $200 funding geeft kunnen er 599 patiënten worden behandeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:42 schreef Drakul het volgende:
Ik krijg constant commentaar van m'n bewoners over ziekenhuizen en scholen. Ik kan dan wel constant nieuwe klinieken en kleine schooltjes bouwen, maar die raken snel vol. En grotere scholen en ziekenhuizen kosten veel geld per maand. Iemand enig idee hoe je effectief te werk kan gaan om deze problemen op te lossen, zonder al teveel kosten?
Okay, backuppen en re-installen dus dit weekend. Dat links rijden is toch irritant, vooral bij de rush hour missies. Wel een hoop werk voor de kleine wegwerkertjes natuurlijk, om razendsnel de verkeersborden en stoplichten aan te passen aan de nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:04 schreef Atreidez het volgende:
Ja, dat klopt wel dat ze links rijden bij UK english. Zo realistisch is het spel wel gemaaktMaar hoe je het om kan zetten weet ik niet zo zeer, ik neem aan dat je het gewoon opnieuw kan installeren waarbij je de goeie taal kiest.
Je steden blijven wel werken, maak je daar maar geen zorgen over. Ik zou ze wel even backuppen, voor het geval het programma ze overschrijft tijdens de installatie.
Echt een mega mooie Regio Atreidezquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t wel installed staan maar niet meer gespeelt voor een lange tijd. Ben ook bang dat ik mijn resultaat niet meer kan overtreffen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat er geen demand is kan zijn omdat je stadje tevreden is. Je kan denk ik het beste nu een buurstadje maken die een andere opzet heeft (bv. zonder boeren en met dirty industrie), dan zal je zien dat de demand van je eerste stad ook weer omhoog gaatquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:48 schreef Fantus het volgende:
Ik heb een marktplaats erbij, gevangenis en een high school. Prima allemaal. Het enige is dat er geen vraag naar wat dan ook is. Eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Het eerder genoemde probleem zit er nog steeds in, dat is wel jammer. Maar het spel blijft gewoon erg tof en indrukwekkend. Er zijn maar weinig spellen die dat voor elkaar krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |