Veel grafische kaarten hebben geen ondersteuning voor een 'backing store', waardoor gebouwen en andere dingen, zoals wegen en golven, raar gaan doen tijdens het scrollen. Een oplossing voor dit probleem is een kleine wijziging in het bestand "Graphic Rules.sgr". Open dit bestand met een tekstverwerker (bijvoorbeeld kladblok), zoek deze regel op en verander false in true.quote:"D:Program FilesMaxisSimCity 4 DeluxeAppsSimCity 4.exe" -intro:off
Het enige nadeel hieraan is dat de scrollsnelheid flink daalt.quote:property noPartialBackingStoreCopies false
Er op stampenquote:
Had ik in het begin ook. Maar na een tijdje begin je het inderdaad door te krijgen en wordt het steeds makkelijker.quote:LePenseur
wat dat betreft is SC4 wel een stukje meer realistisch geworden, maar vergeleken met SC3000 is dit wel even heel wat anders ja. Zelfs een tijd nadat ik SC4 had bleef ik SC3000 spelen omdat de steden met deeltje 4 niet echt wilden vlotten.
Maarja op een gegeven moment valt dat dubbeltje en wil je niet anders meer. Op dit moment is het gewoon mijn doel om een zo realitsch mogelijke stad te maken, en wat Brasco al zei, met de nodige hulp lukt dat ook wel. De levensduur van het spel wordt hierdoor zeker verlengt.
Als je de Shift-knop inhoud als je een zone aanlegt dan komen er geen roads tussen.quote:Op zondag 26 december 2004 00:21 schreef DrDentz het volgende:
bij sc3000 vind ik het steden plannen gewoon veel fijner (zelf je wegen etc aanleggen) bij sc4 gaat het meer automatisch en ziet het er krommer uit![]()
ik wil het recht![]()
Net pas met SC4 zeker?quote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef DrDentz het volgende:
tnx
nu komen de steden weer recht te liggen![]()
Alleen maar een 'gerucht'.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Weinig kans dat je iets vind, want door Maxis is er nog nooit een woord over SimCity 5 gerept.
Ahhhhquote:Op zondag 26 december 2004 18:22 schreef Cerbie het volgende:
5 Lijkt me wel leuk, maar als het grafisch net zo'n grote vooruitgang is als van 3 naar 4, moet ik dee pc flink wat upgraden, SC4 gaat maar net (niet)
Waar zit je dan doordeweeks?quote:Op zondag 26 december 2004 20:57 schreef Sjoes het volgende:
Hmmm, t wordt sparen dan, voor de aanschaf van SC5 en een nieuwe comp... De huidige op mijn kamertje kan SC4 nog niet eens aan...
Dus SC4 is voor de weekenden bij Pa&Ma![]()
Gewoon ff oude simcity opnieuw kopen kost 15euro krijg je nieuwe cd keyquote:Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef Brasco125 het volgende:
Zijn hier nog mensen die met B.A.T. stoeien? ik zoek de BAT-plugin's. ben mijn wachtwoord kwijt van Simcity.com en ik krijg geen mailtje met mijn account gegevens. Al naar EA gebeld, maar je kan net zogoed met een eikenboom gaan praten, net zo veel resultaat. Als iemand zijn product heeft geregistreert en wel kan inloggen.. kan hij/zij mij dan aan die B .A.T. helpen. ik heb hier al een gmax model klaar liggen die ik niet kan exporteren naar SC4
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |