Hmm ff mailen dan daar, is denk ik enige plaats waar hij opstaat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja en daar heb ik problemen met aanmelden. Dus dat gaat daar niet -_-'
Dan is cleanitol vaak wel dé oplossing. Bij mij hangt ie echt zelden tegenwoordig terwijl het vroeger elke 10 min vasthingquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aight zal dan eens mailen want SC4 hangt iedere keer weer vast en/of crasht.
Zoom bug trwnz waar je last van hebt ? Crash bij in of uitzoomen? Dat had ik altijd nlquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kijk dat bedoel ik
Dat moet ik dus hebben.
Paar plugins verneuken niet veel. Ik heb 2gb+ plugin en alles draait zonder enig probleem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb nu nog gewoon de 'kale' versie van Sim City 4 Deluxe, dus zonder extra plug-ins of downloads of mods of whatever.
Wat zijn dan mooie en leuke 'extra's die ik in die game kan stoppen, die ook 'veilig' zijn, waardoor niet in een keer mijn hele game opeens kuren gaat krijgen!?
Want ik zie zulke mooie dingen zoals die japanse-style steden enzo... maar als de game door die dingen helemaal verneukt wordt, dan heeft het weinig zin ze te installeren.
Ik ben er echt op zoek naar gegaan, in veel winkels, maar kon hem niet vinden.... dus ik hou het ook nog gewoon bij de 'geleende' versie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Is de originele Deluxe-uitvoering nog ergens te koop in NL? Mijn computer heeft probemen met de "geleende" versie...
Hmmm... wellicht dan toch maar eens proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Paar plugins verneuken niet veel. Ik heb 2gb+ plugin en alles draait zonder enig probleem.
Belangrijkste mod lijkt me network addon mod (NAM). Daar zitten o.a. extra snelweg knooppunten, vele soorten afritten, rotondes, turning lanes, voetgangersgebieden, nieuwe bruggen.
Terrein mod naar keuze (zijn er tientallen) is ook zeer aan te raden aangezien het door maxis gemaakt terrein er gewoon niet mooi uitziet![]()
Tsja verder is er zoveel beschikbaar, farms , wolkenkrabbers , parken etc etc en tsja game wordt er alleen maar beter door vind ik, zeker nu met extra tools ook de laatste crashproblemen met plugins eigenlijk verdwenen zijn.
Hmm gebouwen enzo leveren dan geen problemen op. Bepaalde mods wel die bestaande gebouwen wijzigen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hmmm... wellicht dan toch maar eens proberenIk zou wel graag zo'n aziatische stad willen neerzetten
Thanks man.
edit: Ow ja... hebben die plug-ins invloed op mijn save games? Want ik wil natuurlijk niet opeens mijn steden die ik al heb en goed draaien, kwijt zijn...
Ja vaak wel ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zoom bug trwnz waar je last van hebt ? Crash bij in of uitzoomen? Dat had ik altijd nl
Vind ik ook, maar ik ga morgen op vakantie en ik moet toch wat doen om de tijd te doden anders duurt het nog zo lang voordat het morgen is!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef ElmarO het volgende:
Vind het meer een spel wat je in de herfst/winter speelt.
Bij bouwstijlen gewoon alléén de Europese stijl selecteren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het mogelijk om een Aziatische of Europese-stijl stad te maken? Dat zou ik echt cool vinden.
CTRL+ALT+SHIFT +R en dan jpg inladen. Let op, bij grote regios kan renderen erg lang duren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef davelientje het volgende:
Ik heb gisteren sim city deluxe kunnen vinden. nu is mijn vraag. hoe importeer ik een map (regio) van simtropolis naar mijn spel? en als ik toch brutaal ben hebben jullie nog tips voor leuke downloads?
alvast bedankt!
Hoe ze te installeren staat gewoon bij info als je gebouw hebt gedownload. Soms gewoon installer anders moeten ze in map mijn documenten/..../Simcity4/Pluginsquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
waar kun je die Hong kong gebouwen vinden, en hoe installeer je die in de game? En heb je er vervolgens nog controle over (bouwstijlen), of nemen ze gewoon de plaats in van bestaande gebouwen enzo? Ik wil echt graag aziatische steden enzo maken, maar zeer veel van de links op de website van SC4000 doen het niet meer enzo... dus weet niet goed waar ik moet zoeken en hoe ik aan het werk moet gaan om alles te installeren enzo...
Jahoor in plugins gewoon ff map van je region backuppen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
Hmm... zal zo even kijken.
Kan ik eerst even mijn bestaande sim city save file ergens back-uppen, zodat ik, als de plug-ins etc niet lekker werken, ik de game opnieuw kan installeren en de save game kan inladen?
Geen idee, GLR zit toch gewoon bij laatste NAM mod ? Daar zit readme bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef davelientje het volgende:
nog maar is een vraag van een simcity noob.... ik heb de GLR (lightrail mod) geinstalleerd.. alleen op 1 of andere manier kan ik alleen rechte stukken neer ploppen. dus niet zoals met wegen en andere rails een bocht maken. mis ik hier iets?. Ook zie ik dat je weg en rail kan kruisen zodat de rail door de weg heen gaat. toch lukt dit mij niet. hetzelfde dus wat mis ik hier? alvast bedankt!
Ik denk dat je de GLR-in-Avenue Mod nodig hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef davelientje het volgende:
nog maar is een vraag van een simcity noob.... ik heb de GLR (lightrail mod) geinstalleerd.. alleen op 1 of andere manier kan ik alleen rechte stukken neer ploppen. dus niet zoals met wegen en andere rails een bocht maken. mis ik hier iets?. Ook zie ik dat je weg en rail kan kruisen zodat de rail door de weg heen gaat. toch lukt dit mij niet. hetzelfde dus wat mis ik hier? alvast bedankt!
Zelfde vraag als hem. Als iemand ons even bij de hand kan nemen op onze speurtocht naar het flink oppimpen van onze SC4, graag!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:51 schreef GTMC het volgende:
Ik heb sinds kort weer SC4 geinstalleerd. maar nu:
Ik wil een paar coole plugins en mappen etec. En dan graag wat uitleg waar ik het moet plaatsen etc.
De afgelopen keer lukte helemaal niets en ben ik dus op een gegeven moment ook gestopt met spelen want vond het niet leuk meer. Dus als iemand de tijd zou willen nemen om het ff goed uit te leggen zou dat heel tof zijn.
Bij sommige plug-ins staat wel uitleg, maar meestal is het Japans ofzo en anders engels. En aangezien dat nou juist niet mijn sterkste kant is(A)...
Alvasst bedankt!
members.chello.nl/j.kleine-staarman/PROGS.rarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
*zucht* wacht nog steeds op een mailtje want ik kan die cleanitol NOG niet downloaden -_-'
Word hier een beetje ziek van dat het alleen maar daar is te downloaden.
Wat zijn de precieze vragen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfde vraag als hem. Als iemand ons even bij de hand kan nemen op onze speurtocht naar het flink oppimpen van onze SC4, graag!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zijn de precieze vragen?
Anders kan ik dalijk 10 pagina's gaan typen...
In het geval van politiebureaus krijg je gewoon extra opties. Dus je kunt dan kiezen uit de Aziatische, maar ook nog uit de SC4-politiebureaus. In het geval van bijvoorbeeld Residental zul je goed moet kijken in welke Tile Set (New York, Chicago, Houston, Europe) ze vallen. Dan alleen de bewuste Tile Set(s) aanvinken en de kans op Aziatische gebouwen wordt al wat groter. Ik dacht dat er ook een plugin was die Maxis-gebouwen blokt. Maar dit weet ik niet 100% zeker. Indien deze er is, is het een stuk makkelijker om een volledige Aziatische stad te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
Zodra je ze hebt gedownload, heb je er dan nog controle oevr, of vervangen ze de bestaande gebouwen, of komen er gewoon meer opties bij (dus je kunt kiezen voor een gewoon politiebureau, of voor een asian politiebureau)
Zo!
Serieus, alvast bedankt man![]()
![]()
Heeft uiteindelijk ook invloed op je huidige regio. Maar echt mooi ziet dat er dan niet uit. Ik zou dan overnieuw beginnen. Dan ziet het er veel meer als één geheel uit. Je hoeft niet perse een regio te downloaden. Je kan er ook één uit het standaard aanbod van SC4 kiezen. Indien die je niet bevallen kan je altijd kijken naar nieuwe maps/regio's op Simtropolis en/of SC4devotion (links staan in OP).quote:Heeft het invloed op de al bestaande steden in mijn regio? Kun je in bouwstijlen kiezen voor aziatische bouwstijl? Moet ik er een nieuwe regio voor beginnen en hoe doe ik dat? Als ik een nieuwe regio moet beginnen, moet ik die dan ergens vandaan halen, en zo ja, hoe gaat dat dan allemaal te werk?
Noooh dank u meneerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
members.chello.nl/j.kleine-staarman/PROGS.rar
hier dan. cleanitol, doublefinder.exe (zoekt naar dubbele files) en Sc4datapacker.
![]()
quote:
Leuk dat je de snelwegen zelfs nummertquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef Grimli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |