quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
ernstig rekken?
[afbeelding]
We hebben toch niks beters te doen![]()
![]()
Omfg, die vraag er gewoon om om genomen te wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
ernstig rekken?
[afbeelding]
We hebben toch niks beters te doen![]()
![]()
Via de streams schat ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Daklem het volgende:
Godver, ik kan toch niks zien.
De tv uitzendinge nzijn uit de lucht
Mooi kut dus.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Omfg, die vraag er gewoon om om genomen te worden
mag deze foto niet in de OP?
Kiefer - Djokovic is ook een derde ronde wedstrijd die nog bezig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk, dat wordt dus derde ronde (Nadal - Soderling) op de tweede woensdag van Wimbledon.
De organisatoren zouden zich moeten schamen.
whahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef Ice_Tea het volgende:
en voor alle fans van Babs, haar legendarische comment op 01-07:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden 't over een strekkende Maria, want niemand heeft iets beters te doen.
[afbeelding]
Inderdaad en die duurt nog veel langer dan de partij van Nadal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Kiefer - Djokovic is ook een derde ronde wedstrijd die nog bezig is.
Klopt, maar dat Haas opgeeft (en precies tegen Federerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Heero87 het volgende:
En het ergste is dan dat een Nadal/Soderling en een Djokovic/Kiefer morgen wellicht twee wedstrijden moeten spelen, terwijl Federer al sinds vrijdag niet meer op het plein gestaan heeft. Eigenlijk is dat een beetje competitievervalsing hé.![]()
Nee, de kabelmaatschapij ligt eruit geloof ikquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kan me voorstellen dat Boris haar haat![]()
Ik heb nog nooit iemand zo vrolijk over regen horen praten![]()
Ook niet RTLZ of CNN uit de OP ???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nee, de kabelmaatschapij ligt eruit geloof ikErg vervelend.
en op 1 of andere manier werken de streams niet op mijn mac
Tsja, kan zij wat aan doen dat zij een talent heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Ice_Tea het volgende:
Dat wordt dan een behoorlijke Maria OP, maargoed
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als we toch plaatjes aan 't googlen zijn.
[afbeelding]
Da's waar, maar de blunders die de organisatie heeft gemaakt in de planning zijn wel onvergeeflijk en waren wél vermijdbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat Haas opgeeft (en precies tegen Federer) kan niemand wat aan doen.
Traditie boven alles, ik heb er de engelsen op bbc nog amper over gehoord (wel 't weer, maar de zondag niet spelen als een "blunder" zien ho maarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef Heero87 het volgende:
Da's waar, maar de blunders die de organisatie heeft gemaakt in de planning zijn wel onvergeeflijk.
Wil je misschien nog even de linkjes in de OP en wiki zetten van #20 en #21 ??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Ice_Tea het volgende:
Dat wordt dan een behoorlijke Maria OP, maargoed
Ik ben niet zo kapot van Sharapove, maar ehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden 't over een strekkende Maria, want niemand heeft iets beters te doen.
[afbeelding]
wat is dat eigenlijk voor achterlijks?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Traditie boven alles, ik heb er de engelsen op bbc nog amper over gehoord (wel 't weer, maar de zondag niet spelen als een "blunder" zien ho maar).
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je misschien nog even de linkjes in de OP en wiki zetten van #20 en #21 ??![]()
lol, ik ga hem niet inkoppen.. Ik laat de eer aan iemand anders over.quote:
Hij is zo makkelijk, dat niemand 't durftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef Daklem het volgende:
lol, ik ga hem niet inkoppen.. Ik laat de eer aan iemand anders over.
Engelse en hun Logica héquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor achterlijks?
zijn de meeste mensen vrij, houden hun een rustdag![]()
Briljantquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als we toch plaatjes aan 't googlen zijn.
[afbeelding]
2 ons groente, 3 ons fruitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is zo makkelijk, dat niemand 't durft.
Staan er al inquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je misschien nog even de linkjes in de OP en wiki zetten van #20 en #21 ??![]()
*proest* @ die 2equote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Majar het volgende:
Die regenDan vullen we de uurtjes maar met legendarische tennismomenten:
http://nl.youtube.com/watch?v=EdNnEwk6bz8
http://nl.youtube.com/watch?v=-AycEDeh-ZU
http://nl.youtube.com/watch?v=2Hp-EArV6s8
Djokovic dus ook niet meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef TheArt het volgende:
All remaining matches on outside courts cancelled for the day. We’re still hopeful for the show courts though, and that includes No.3 where Venus and Maria are scheduled to come back out.
Novak en Nicolas morgen dus verder aan hun derde set in de derde ronde. Terwijl Federer aan zijn kwartfinale begint.quote:
Graag gedaan.quote:
als 't zo blijft regenen hebben we zondag een collage vol manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het weerhoertje er ook wel in
ik ben bang dat nog niemand op de wereld daar enig idee van heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Fukjoeman het volgende:
Boys iemand enig idee hoelaat Kraaij morgen begint? Moet werken tot 15 uur, valt niet te missen natuurlijk
Maak je geen zorgen, ik denk dat ze wat verlaat is ivm de regenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Fukjoeman het volgende:
Boys iemand enig idee hoelaat Kraaij morgen begint? Moet werken tot 15 uur, valt niet te missen natuurlijk
Jep. En volgens NBC hebben ze nu ook Venus - Sharapova gecancelled en wachten ze alleen nog met de partijen op CC en C1.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
ook nog een plaatje toegevoegd voor de volgende OP
En nu Richardquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
Misa nu op RTL
Mijn voorspellingen voor morgen:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen:
Centre Court
Nadal - Soderling
Sharapova - V. Williams
Henin - S. Williams
Court 1
Djokovic - Kiefer
Roddick - Mathieu
Court 2
Gasquet - Tsonga
Bartoli - Krajicek
Een beetje heel erg. Haasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Heero87 het volgende:
En het ergste is dan dat een Nadal/Soderling en een Djokovic/Kiefer morgen wellicht twee wedstrijden moeten spelen, terwijl Federer al sinds vrijdag niet meer op het plein gestaan heeft. Eigenlijk is dat een beetje competitievervalsing hé.![]()
Hup RTL aanzettenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:24 schreef Daklem het volgende:
rtl doet het nietnog steeds niet.
Ik ga schade vergoeding aan vragen
Dude, anders lees je ff, ik heb exact dit filmpje in dit topic gepostquote:
dat qua tennis kwam er duidelijk nog even snel achteraanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef Cerubo het volgende:
Jan Siemerink: Ik kijk graag naar Mauresmo qua tennis.
jan is homo. mauresmo is een manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef Cerubo het volgende:
Jan Siemerink: Ik kijk graag naar Mauresmo qua tennis.
ook die is al gepostquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:26 schreef PrinceSL het volgende:
Filmpje van Federer. wat een bal!![]()
edit: deze bedoelde ik: http://www.youtube.com/watch?v=GQHHBWbtEmA
Op en top verwarringquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en Mauresmo houdt van vrouwen, lastig.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:26 schreef PrinceSL het volgende:
Filmpje van Federer. wat een bal!![]()
edit: deze bedoelde ik: http://www.youtube.com/watch?v=GQHHBWbtEmA
Dan krijgt Federer verdient dubbele aandacht, maar sorry eehj!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, anders lees je ff, ik heb exact dit filmpje in dit topic gepost.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jan verwacht dat Serena van Henin wint. Jan wat doe je
.
ik mag jou welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, moet er even uit:
Brabara , 100 x![]()
opzouten
Hingis en met name Chakvetadze werden beiden op waarde geklopt hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Mirri het volgende:
Echt wel bizar, Bartoli - Krajicek is een kwartfinale en Serena - Henin ook![]()
Dat weegt toch niet tegen elkaar op..wat een geluk hebben die Bartoli en Misa allebei, normaal gesproken eindigt het sprookje toch wel...maar gewoon 3 top 10 speelster die hun dag niet hebben: Hingis, Chakvetadze en nu ook nog eens Jankovic![]()
o nee, dat was gisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook.
Barbara, aub ROT OP.
"Vroeg naar bed kan niet meer" (@ 20.34).
Er is nog geen schema bekend hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kraai eerste partij, ik heb tot 14u verplicht college
.
Niet naar Barbara luisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kraai eerste partij, ik heb tot 14u verplicht college
.
Maar het zit er dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Er is nog geen schema bekend hoor.
graag gedaanquote:
Voordeel, RTL heeft nu de beschikking over veel betere sportpresentatoren:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef Ice_Tea het volgende:
Heel Wimbledon boeit Barbara werkelijk drie keer niks, laat staan dat ze verstand van tennis heeft
Vind ik niet, Hingis stond in de partij voor Granville heel goed te spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hingis en met name Chakvetadze werden beiden op waarde geklopt hoor.
Sorry voor mn taalgebruik:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef Ice_Tea het volgende:
Heel Wimbledon boeit Barbara werkelijk drie keer niks, laat staan dat ze verstand van tennis heeft
Alle andere kwartfinales steken schril af tegen Henin-Williamsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Mirri het volgende:
Echt wel bizar, Bartoli - Krajicek is een kwartfinale en Serena - Henin ook![]()
Dat weegt toch niet tegen elkaar op..wat een geluk hebben die Bartoli en Misa allebei, normaal gesproken eindigt het sprookje toch wel...maar gewoon 3 top 10 speelster die hun dag niet hebben: Hingis, Chakvetadze en nu ook nog eens Jankovic![]()
Jan haat wannabees! Groot gelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jan haat haar ook: Ik zag het aan hem![]()
Weet je wel zeker dat het vandaag echt over isquote:
Ja, dat werd net op de BBC gemeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het vandaag echt over is
en dat ik dus al 2 dagen op Andy wacht![]()
Ik durf de deur niet uit![]()
LOL?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet, Hingis stond in de partij voor Granville heel goed te spelen.
En chakvetadze heeft zich ab-so-luut niet van haar beste kant laten zien, die kan veel beter op gras.
Jankovic stond nog de sterren van de hemel te spelen tegen Safarova in de ronde hiervoor.
Ik vind het maar geluk voor Bartoli en Krajicek.
Granville niet dan, met een 6-1 6-4 tegen een in vorm zijnde Bammer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet, Hingis stond in de partij voor Granville heel goed te spelen.
Dan moet ze dat maar laten zien. Ze was fit, in vorm (wint Rosmalen), alle benodigheden waren er. Als zij het dan niet laat zien (blijkbaar) is dat haar fout. Jedoet alleen wel Misa's spel daarmee te kort, ze speelde gewoon beter dan Chakvetadze (die geen reden heeft om zomaar een mindere dag te hebben, Hingis had dat met blessures nog wel).quote:En chakvetadze heeft zich ab-so-luut niet van haar beste kant laten zien, die kan veel beter op gras.
Die partij was leuk maar kwalitatief niet eens zo bijzonder hoor. Safarova speelde sterk, Jankvic moest mee, maar ik vondhaar daar niet uitzonderlijk spelen.quote:Jankovic stond nog de sterren van de hemel te spelen tegen Safarova in de ronde hiervoor.
Tja, ik vind dat ze hier beiden terecht staan. Speelden tegen fitte speelsters die een goed toernooi en voorbereiding achter de rug hadden, waren gewoon beter. Waarom dan geluk?quote:Ik vind het maar geluk voor Bartoli en Krajicek.
jammer.quote:
tja dat zal ik idd niet binnen gaan doen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
jammer.
Ik denk dat ik zodirect dan maar ff een balletje gaan slaan buiten de deur.
bijdehandjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef jaspah het volgende:
[..]
tja dat zal ik idd niet binnen gaan doen..
Hingis heeft die partij veel meer winners geslagen dan Granville hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Granville niet dan, met een 6-1 6-4 tegen een in vorm zijnde Bammer?
[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet, ik vind het gewoon uitzonderlijk dat met name Chakvetadze en Jankovic allebei niet goed spelen terwijl ze normaal gesproken echt wel Bartoli en Krajicek kunnen hebben. Ik heb het niet over Bartoli en Krajicek, die spelen allebei op hun niveau.quote:Dan moet ze dat maar laten zien. Ze was fit, in vorm (wint Rosmalen), alle benodigheden waren er. Als zij het dan niet laat zien (blijkbaar) is dat haar fout. Jedoet alleen wel Misa's spel daarmee te kort, ze speelde gewoon beter dan Chakvetadze (die geen reden heeft om zomaar een mindere dag te hebben, Hingis had dat met blessures nog wel).
[..]
Neehoor, veel mensen vonden - zeker in de eerste set - tennis op hoog niveau tijdens die partijquote:Die partij was leuk maar kwalitatief niet eens zo bijzonder hoor. Safarova speelde sterk, Jankvic moest mee, maar ik vondhaar daar niet uitzonderlijk spelen.
[..]
Natuurlijk waren ze beter, maar dat zal 9 van de 10 keer niet zo zijn. Chakvetadze, Jankovic (en Hingis) speelden onder hun niveau. Bartoli en Krajicek hebben als underdogs niets te verliezen en zullen dus minder last hebben van druk of zenuwen. Tsja, dan kun je nog wel eens winnen. Maar normaal gesproken zouden die 3 speelsters echt wel winnen. Misschien komt het wel door de regen, weet ik veel..ik vind het gewoon raar. En Bartoli en Krajicek profiteren daar van, daar is niets mis mee, maar ik vind het gewoon opvallend.quote:Tja, ik vind dat ze hier beiden terecht staan. Speelden tegen fitte speelsters die een goed toernooi en voorbereiding achter de rug hadden, waren gewoon beter. Waarom dan geluk?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef jaspah het volgende:
[..]
ach kheb het wel eens gedaan.. geen succes gewoon
Thxquote:
quote:
Het is een beetje de finale avant la lettre hé, de winnares van die wedstrijd maakt grote kans om later ook het toernooi te winnen (al is natuurlijk Sharapova er nog steeds).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Alle andere kwartfinales steken schril af tegen Henin-Williams![]()
Dus? Hingis was wel in vorm? Of wat is het nu?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hingis heeft die partij veel meer winners geslagen dan Granville hoor.
Chakvetadze speelde helemaal niet zo slecht. En tennis werkt nu eenmaal niet zo dat je de kwaliteit van de ene afzet tegen die van de ander, en dat de 'beste' dan wint. Wedstrijden lopen altijd anders, je tegenstander kan anders spelen, de omstandigheden kunnen moeilijk zijn. Daarop inspelen is óók een kwaliteit. Zowel Krajicek als Bartoli stalen die wedstrijd echt niet hoor.quote:[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet, ik vind het gewoon uitzonderlijk dat met name Chakvetadze en Jankovic allebei niet goed spelen terwijl ze normaal gesproken echt wel Bartoli en Krajicek kunnen hebben. Ik heb het niet over Bartoli en Krajicek, die spelen allebei op hun niveau.
Was een goede partij hoor, maar véél meer ook niet... het zag er spectaculair uit, dat wel. Maar dat geeft Jankovic geen bye voor haar partij tegen Bartoliquote:[..]
Neehoor, veel mensen vonden - zeker in de eerste set - tennis op hoog niveau tijdens die partij![]()
Maar met overwinningen 'normaal gesproken' en 'op papier' win je geen kampioenschap hequote:[..]
Natuurlijk waren ze beter, maar dat zal 9 van de 10 keer niet zo zijn. Chakvetadze, Jankovic (en Hingis) speelden onder hun niveau. Bartoli en Krajicek hebben als underdogs niets te verliezen en zullen dus minder last hebben van druk of zenuwen. Tsja, dan kun je nog wel eens winnen. Maar normaal gesproken zouden die 3 speelsters echt wel winnen. Misschien komt het wel door de regen, weet ik veel..ik vind het gewoon raar. En Bartoli en Krajicek profiteren daar van, daar is niets mis mee, maar ik vind het gewoon opvallend.
ZO, dat bedoel ik dus.
Alleen Babs zei dat ze waarschijnlijk wel om 12u moet. Verder heb ik niks gehoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:03 schreef TheArt het volgende:
Werd er ook een baan gemeld op de BBC?
Nee, maar ik verwacht dat ze er in het huidige programma op de BBC (duurt tot 22.00) wel over zullen hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:03 schreef TheArt het volgende:
Werd er ook een baan gemeld op de BBC?
Nee, maar alleen meer winners zorgen er niet voor dat je wint (dat blijkt welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Hingis was wel in vorm? Of wat is het nu?.
[..]
Maar eerder vandaag noemde je Bartoli nog een McDonalds klant?quote:Chakvetadze speelde helemaal niet zo slecht. En tennis werkt nu eenmaal niet zo dat je de kwaliteit van de ene afzet tegen die van de ander, en dat de 'beste' dan wint. Wedstrijden lopen altijd anders, je tegenstander kan anders spelen, de omstandigheden kunnen moeilijk zijn. Daarop inspelen is óók een kwaliteit. Zowel Krajicek als Bartoli stalen die wedstrijd echt niet hoor.
[..]
Dat weet ik , maar dat bedoel ik niet. Het bleek wel dat Jankovic veel beter is dan ze vandaag liet zien. Het feit dat Jankovic er vandaag niets van bakte mag ik toch wel een mazzeltje voor Bartoli noemen?quote:Was een goede partij hoor, maar véél meer ook niet... het zag er spectaculair uit, dat wel. Maar dat geeft Jankovic geen bye voor haar partij tegen Bartoli.
[..]
Dat weet ik. En gelukkig maar.quote:Maar met overwinningen 'normaal gesproken' en 'op papier' win je geen kampioenschap he. Het gaat om wat je lat zien in een partij, Bartoli en Krajicek lieten meer zien en winnen dus terecht. Als elk toernooi een finale kent met de op papier twee beste speelsters, wordt het wel heel eentonig.
Roland Garros alleen de mannenfinale, Australian Open geloof ik ook niet en US Open ook niet. Het meeste is op Sky Sports in Engeland, behalve Wimbledon, dat ongeveer door de BBC wordt georganiseerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zendt de BBC elke grandslam live uit? Of alleen wimbledon zo uitgebreid?
Als ze Nadal en Djokovic niet om 12.00 uur zetten, heeft Wimbledon echt een nieuwe organisatie nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef TheArt het volgende:
Maar even goed nadenken. Er worden geen partijen die afgebroken zijn de vorige dag, de volgende dag als eerste gezet. Dus de kans dat Misa als eerste moet morgen is redelijk aanwezig. Dan, er vanuit gaande dat ze morgen om 12.00 gaan starten op CC en C1, moeten er dus nog twee partijen voor komen. Henin vs. Williams zal wel later zijn. Een mannenpartij voor een afgebroken mannenpartij zetten zullen ze wel niet doen, want dan moeten die mannen weer te lang wachten. Dus dan is de kans aanwezig dat Misa morgen op CC of C1 moet. Maar dit is allemaal theoretisch natuurlijk.
Reken je Maria - Williams ook tot de afgebroken partijenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef TheArt het volgende:
Maar even goed nadenken. Er worden geen partijen die afgebroken zijn de vorige dag, de volgende dag als eerste gezet. Dus de kans dat Misa als eerste moet morgen is redelijk aanwezig. Dan, er vanuit gaande dat ze morgen om 12.00 gaan starten op CC en C1, moeten er dus nog twee partijen voor komen. Henin vs. Williams zal wel later zijn. Een mannenpartij voor een afgebroken mannenpartij zetten zullen ze wel niet doen, want dan moeten die mannen weer te lang wachten. Dus dan is de kans aanwezig dat Misa morgen op CC of C1 moet. Maar dit is allemaal theoretisch natuurlijk.
Nou is dat een regel op vrijwel alle toernooien. Dan weten de mensen erna namelijk hoeveel tijd ze hebben. Als je een afgebroken partij er neer gaat zetten, kan het een uur duren, maar net zo goed 3 uur. Tenminste, dat was de verklaring van de organisatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ze Nadal en Djokovic niet om 12.00 uur zetten, heeft Wimbledon echt een nieuwe organisatie nodig.
Die hebben natuurlijk maar drie punten gespeeld. Ja dat wordt weer een ander verhaal vrees ik voor Misa.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Reken je Maria - Williams ook tot de afgebroken partijen?
Weet ik, maar kan me herinneren dat ze het bij de vrouwen vorige week al anders deden op Wimbledon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou is dat een regel op vrijwel alle toernooien. Dan weten de mensen erna namelijk hoeveel tijd ze hebben. Als je een afgebroken partij er neer gaat zetten, kan het een uur duren, maar net zo goed 3 uur. Tenminste, dat was de verklaring van de organisatie.
Volgens mij pas om 13.00 start (NL-tijd)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef TheArt het volgende:
Volgens Wimbledon Radio:
Centre Court
Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams
Court 1
Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Doubles match (to be announced)
Ik vind het belachelijk dat ze anders een kwartfinale op een buitenbaan zetten en Gasquet tegen Tsonga op court 1 (een vierde ronde-partij nota bene).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is kraai later of op een andere baan, hoop zo later.
Idd, behalve als er ook het bericht komt dat maandag de finale is, dan kan het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef TheArt het volgende:
Programma begint op CC en C1 op 13.00 NLse tijd. BELACHELIJK! Die radioman vond dat ook. Op de outside courts om 12.00.
Mooie, grote kans dus dat Henin - Williams pas donderdag of iig woensdag laat gespeeld wordt. Dan hoef ik die partij niet te missen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef TheArt het volgende:
Volgens Wimbledon Radio:
Centre Court
Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams
Court 1
Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Doubles match (to be announced)
Ligt ook een beetje aan het speltype he, iemand als Cañas slaat normaal gesproken ook weinig winners. Maakt hem geen slechte speler. Maar je hebt wel gelijk hoor, een Hingis in topvorm wint normaal gesproken van een Granville in topvorm. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, maar alleen meer winners zorgen er niet voor dat je wint (dat blijkt wel)
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat Hingis nog altijd "de betere speelster" blijft, omdat ze van nature een goede slag heeft. De reden dat Granville heeft gewonnen heeft zeker te maken met Hingis' blessure.
Ook hier: natuurlijk heeft Jankovic meer kwaliteiten dan houthakker Bartoliquote:
[..]
Maar eerder vandaag noemde je Bartoli nog een McDonalds klant?![]()
Veel mensen waren hier niet weg van het spel van Bartoli, haal loopvermogen schiet te kort, ze heeft geen goede conditie e.d. Ik denk dat men het er wel over eens is dat Jankovic die beide aspecten wel goed onder de knie heeft en normaal gesproken echt wel wint omdat Jankovic "completer" is als tennister dan Bartoli..
Btje hypocriet, want nu ineens heeft Bartoli het wel te danken aan haar eigen kwaliteit![]()
Wat is het nou?
Tuurlijk is die kans klein, ik vind alleen niet dat je dat dan geluk kan noemen, omdat ze het zelf ook gwoon afgedwongen hebben! Ze verslaan Jankovic, Hingis, Chakvetadze toch echt zelf.quote:Dat weet ik. En gelukkig maar.![]()
Maar ik heb het ook over de theoretische kans dat Granville Hingis verslaat, dat Krajicek Chakvetadze verslaat, dat Bartoli Jankovic verslaat. En dat allemaal in hetzelfde schema waardoor nu Bartoli en Krajicek elkaar treffen in een kwartfinale. Die kans is gewoon klein. Maar het doet toch niets af aan de prestaties van Bartoli en Krajicek?![]()
Ik vond Bartoli nog wel aardig tennissen vandaag namelijk, de meeste mensen hier vonden van niet...
Is ook zo, viel me twee weken terug al op hoeveel toernooien dat ze speelt. Veel te veel. De WTA heeft geloof ik een gemiddeld aantal toernooien/wedstrijden berekend dat een speelster op een seizoen hoort te spelen om fit te blijven en zij zit daar ver boven. Zo vraag je natuurlijk om blessures. Ik vrees dat Jankovic nog een zwaar seizoenseinde wacht...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boris & Navratilova vinden het onverantwoord dat Jankovic zoveel toernooien voor Wimbledon heeft gespeeld (10 weken achtereen). Daar zoeken zij de oorzaak voor haar verlies.
Onbegrijpelijk dat ze Rosmalen heeft gespeeld, aldus Navratilova.
Hmm..hoeveel regenpauzes had die wedstrijd? Na zo'n break kan de wedstrijd weleens helemaal keren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan het speltype he, iemand als Cañas slaat normaal gesproken ook weinig winners. Maakt hem geen slechte speler. Maar je hebt wel gelijk hoor, een Hingis in topvorm wint normaal gesproken van een Granville in topvorm. Tuurlijk.
[..]
Ook hier: natuurlijk heeft Jankovic meer kwaliteiten dan houthakker Bartoli. Feit blijft dat Bartoli vandaag op waarde van Jankovic heeft gewonnen. Ze zat misschien niet lekker in de wedstrijd, maar kende dezelfde omstandigheden als Bartoli. Zoals je zelf zegt, tegen Safarova liet ze zien in vorm te zijn... tja, dan mag je van een topper wel verwachten dat ze dat laat zien en Bartoli verslaat. Dat deed ze niet. Omdat ze haar dag niet had? Tja, in set 1 speelde ze nog sterk. Daarna speelde Bartoli gewoon goed in op het spel van Jankovic. Van beide kanten niet goed, maar dat dwong Bartoli zelf ook af hoor.
[..]
Maar dat ontken ik ook niet, ze hebben het heus wel op eigen kracht gedaan. Alleen zijn die 3 toppers te kort geschoten, en daar hebben die 2 kwartfinalisten wel geluk mee, dat moet je toegeven. Maar niet dat ze de wedstrijd gewonnen hebben, dat hebben ze helemaal zelf gedaan. We halen 2 dingen door elkaar volgens mij...quote:Tuurlijk is die kans klein, ik vind alleen niet dat je dat dan geluk kan noemen, omdat ze het zelf ook gwoon afgedwongen hebben! Ze verslaan Jankovic, Hingis, Chakvetadze toch echt zelf.
Voor Miss *hijg* Bartoli kwamen ze niet slecht uit neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hmm..hoeveel regenpauzes had die wedstrijd? Na zo'n break kan de wedstrijd weleens helemaal keren.
Oh je heb ook wel gelijk hoor, maar ik vond het alleen wat flauw om de toch knappe prestaties alsgeluk te betitelenquote:[..]
Maar dat ontken ik ook niet, ze hebben het heus wel op eigen kracht gedaan. Alleen zijn die 3 toppers te kort geschoten, en daar hebben die 2 kwartfinalisten wel geluk mee, dat moet je toegeven. Maar niet dat ze de wedstrijd gewonnen hebben, dat hebben ze helemaal zelf gedaan. We halen 2 dingen door elkaar volgens mij...![]()
fuckquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef TheArt het volgende:
Court 2 voor Misa:
Court Two (1100 BST start)
Wednesday, 04 July 2007
Kiefer Ger v Djokovic Ser
Bartoli v Krajicek
Murray/Jankovic v Bloomfield/Borwell
Bartoli/Tu v Vaidisova/Zahlavova-Strycova
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Graveyard.
Oftewel: de ondergang van de grote favoriete.
Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef XL het volgende:
[..]
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Steek je kop maar in het zand en vier met de rest van de Nederlandse tennisliefhebbers maar alvast een nieuwe overwinning op het heilge grasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
fuck
Die eerste partij kan zo afgelopen zijn.
Dan laat 't maar een half uurtje regenenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).
14.00 Nederlandse tijd lijkt me een redelijke schatting. Twee sets kunnen in iets meer dan een uur gespeeld zijn. Dus zonder regen (kans is heel klein heb ik begrepen) zou het 13.30 - 14.00 kunnen starten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).
Nou, zolang volg je het nog niet dan, Ivanisevic - Rafter was nog op een maandagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat nou als ze finales niet op Zondag kunnen spelen?
Ik heb toch heel wat Wimbledons gevolgt, maar een finale op maandag heb ik nog nooit meegemaakt.
Dan heb je een van de mooiste wat sensatie en emotie niet gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat nou als ze finales niet op Zondag kunnen spelen?
Ik heb toch heel wat Wimbledons gevolgt, maar een finale op maandag heb ik nog nooit meegemaakt.
Welk jaar was dat dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan heb je een van de mooiste wat sensatie en emotie niet gezien![]()
Wat Ambrosius al aangeeft.quote:
Aha... toen was ik op vacantie in Griekenlandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat Ambrosius al aangeeft.
Rafter - Ivanisevic in 2001
Ja, vrouwenkwartfinales, mannen niet. De vrouwen moeten hun finale ook een dag eerder spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Norrage het volgende:
Omdat ie op maandag was was die wedstrijd juist nog extra legendarischWat een sfeer, wat een sensatie..wat een geweldige wedstrijd
Wat schandalig dat ze morgen uberhaupt kwartfinales laten spelen....terwijl er nog 3e rondes bezig zijn...
Maar goed, morgen zal vast weer verregenen.
Je hebt wel gelijk, maar je doet wel negatief om het negatief doen hoor...Wees blij met een prestatie van dit formaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef XL het volgende:
[..]
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, vrouwenkwartfinales, mannen niet. De vrouwen moeten hun finale ook een dag eerder spelen.
Aangezien ze aardig aan het vegen is gweest is de kans dus ook het kleinste hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
Middelmaat is misschien overdreven, maar er staat vaak genoeg middelmaat in de kwartfinale. Vorig jaar Bremond nog, bij de mannen dit jaar Ferrero. Wat te denken van iemand als MaliVai Washington in '96, haalde zomaar de finale.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.
Ze is trouwens best cutequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:05 schreef BVO het volgende:
Ik krijg trouwens geen genoeg van Bartoli. Dat volslagen als een houthakker over die baan lopen, die service, dat zuchten en steunen..... prachtig
.
en zo hebben we ze het liefstquote:
Volgens mij heeft ze in de eerste week een bepaalde wedstrijd wel één of twee keer moeten stoppen door de regen hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:48 schreef Mirri het volgende:
Ik ga Sandra de Jenken's carriere redden![]()
[afbeelding]
[brief]
Ja ok, maar ik had het het over het hele toernooi, niet over dat het Misa nu even meezit...(alhoewel dat natuurlijk wel is, zeker in verband met al die dubbels van haar...(en misschien juist daardoor moeten ze haar iets anders indelen, want ze moeten zoveel rekening houden met die andere categorieen van haarquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.
Optimistquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Daklem het volgende:
Ik schat rond 1 uur dat de partij begint van Michaela Keajicek.
Alhoewel ik meer hoop op de 700 of op de 1000 punten, maar dat zal wel onmogelijk zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom maar met die 450 punten.
Klaar voor.
Krijgt ze 450 punten bij winst?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom maar met die 450 punten.
Klaar voor.
Nou nou, ze is pas 18..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...
Chakvetadze kwam ook pas op haar 20e de top 10 binnen. Jankovic ook pas op haar 21e. Misa heeft dus nog wel even te gaan. Deze wedstrijd verliezen zal wel een gemiste kans zijn, maar absoluut niet betekenen dat ze nooit in de top 10 terecht zal komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef TheArt het volgende:
daarmee stijgt ze lekker door naar plaats 26,
En begin 2008 ook heel weinig punten te verdedigen, aangezien haar start van dit jaar heel matig was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
Kan wel eens op top 20 uitdraaien.![]()
Jep, ze heeft enorm weinig punten te verdedigen. Het staat nu zowat vast dat ze op de US Open ook geplaatst zal zijn, dus dan is de kans groot dat ze daar ook weer minstens 3e ronde haalt. Dat scheelt toch een hoop.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
Kan wel eens op top 20 uitdraaien.![]()
Absoluut niet zelfs. Deze kwartfinale is al een prestatie op zich en juist een stap in de goede richting. Dit jaar in de top 20 afsluiten, behoort zeker tot de mogelijkheden en dan heeft ze begin volgend jaar opnieuw heel weinig te verdedigen. Dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
Je zag het al aan Ivanovic in de finale van RG, je hebt ook ervaring nodig in QF/SF/F van een Grand Slam, dit is nu al een uitgelezen kans. Maar ik vind niet dat ze, wanneer ze niet wint, afgeschreven kan worden voor de top 10, ze heeft nog heel veel jaren voor zich.
Ze heeft niet alleen een flinke stap gemaakt qua resultaat, maar ook qua spel. Als je dat met vorig jaar vergelijkt, is het echt dag en nacht verschil. Ze is veel fitter, een stuk lichtvoetiger geworden (dat kan nog beter) en vooral op tactisch vlak een stuk sterker geworden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Precies, ik vind (voorlopig) dat ze een flinke stap heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of ze dat vooral in de VS kan doortrekken. (Palermo zou ik trouwens laten zitten, maar goed)
Deze GS-ervaring pakken ze niet meer af en zal vast naar meer smaken.
Wordt vervolgd.
Henin in de halve finale is natuurlijk ook maar een oefenpotje voor Misa.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een finale in een GS krijgen hoor.
Zo zal het Bartoli-kamp ook redeneren, dus dat kan best wel een leuke wedstrijd wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
Eenvoudige route? Je moet ze toch maar verslaan en daarnaast komen die speelsters ook niet voor niets zo ver. Granville versloeg ook Bammer en Hingis dik in twee sets, dat doe je ook niet zomaar. Ok, Hingis was niet in een al te beste vorm, maar toch. Je moet het maar wel doen. Chakvetadze verslaan, die net de week ervoor de Ordina Open heeft gewonnen, is ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een halve finale in een GS krijgen hoor.
Ik bedoel bij WTA-toernooien. Als je hoog geplaatst bent krijg je sneller qualifiers, lucky losers en slechte spelers als tegenstanders. Kans om door te gaan is groter, dus meer puntenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een halve finale in een GS krijgen hoor.
Mwah...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben héél benieuwd hoe Serena zal spelen, of ze nog mank looptquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Henin de halve finale gaat halen.
als Bammer en Hingis hun plicht gewoon hadden gedaan had het er heel anders uitgezien voor kleine Kraaij inderdaad...de loting was niet echt super, ze had gewoon geluk dat de toppers eruitvlogen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah...
Zoals TheArt ook zei:
* De eerste twee rondes relatief eenvoudig, maar goed, dat heb je snel als geplaatste speelster.
* Vervolgens een in vorm zijnde top 10 speelster.
* Dan iemand die Hingis en een goede Bammer dik versloeg.
Oke, het kon lastiger, maar eenvoudig wil ik het niet noemen.
Met Bartoli mazzelt ze wat, maar ook die heeft afgelopen weken SF's gehaald in Birmingham en Eastbourne.
Zo Sherlock, ze is 18 jaar geworden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze is echt een stuk volwassener geworden. Ze staat met veel meer zelfvertrouwen op de baan dan vorig jaar.
Ah een paragnost. Nou me dunkt dat een Belgische dat wel eens vaker is gelukt, en Misa is naast Nederlands ook nog eens Tsjechisch dus dat moet dan geen enkel probleem zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja maar winnen van zulke tegenstanders gaf voorheen nog wel problemen. De veranderde opslag en spelaanpak werpen vrucht af wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel bij WTA-toernooien. Als je hoog geplaatst bent krijg je sneller qualifiers, lucky losers en slechte spelers als tegenstanders. Kans om door te gaan is groter, dus meer punten.
Je ziet het hier ook, Krajicek als 32e geplaatst dus theoretisch moet ze in de derde ronde komen en dat haalt ze met twee vingers in haar neus.
Ik wil het wel anders verwoorden, maar het principe blijft hetzelfde. Dus: als ze nog eens de halve finale van een GS wil halen, zal de tegenstand heel waarschijnlijk nóg veel zwaarder zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah...
Zoals TheArt ook zei:
* De eerste twee rondes relatief eenvoudig, maar goed, dat heb je snel als geplaatste speelster.
* Vervolgens een in vorm zijnde top 10 speelster.
* Dan iemand die Hingis en een goede Bammer dik versloeg.
Oke, het kon lastiger, maar eenvoudig wil ik het niet noemen.
Met Bartoli mazzelt ze wat, maar ook die heeft afgelopen weken SF's gehaald in Birmingham en Eastbourne.
Copy that.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Henin Williams met 6-0 6-0 van de baa veegt.
dan krijg jij een knal voor je kopquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Ben geen Justine fan maar dit mag van mij bestquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Henin Williams met 6-0 6-0 van de baan veegt.
Ik ben voor de Duitserquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker begin van Djokovic, dit vervroegt de starttijd voor Krajicek al wat.
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef MissX het volgende:
Waarom wordt er op CC en Court1 pas om 12 UK time gespeeld en zijn alle andere al begonnen. Wat is dat nou weer voor logica.
Wel aardig dat ze Nadal en Soderling is laten beginnen ipv als 2e.
Hmmm, dat is dus NIET goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker begin van Djokovic, dit vervroegt de starttijd voor Krajicek al wat.
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.
Ah okay, daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.
Njah, ik vind het ook een zwakke argumentatie; laat ze of om elf uur beginnen, of doe er dan nog een partij voor, de meeste vrouwenpartijen duren ook weer niet zo lang, mits goed weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..
En het blijft dezelfde partijquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..
ze hebben er zin inquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef TheArt het volgende:
En dat is 16-16 op court 16.
Nee, alleen CC en No.1.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:34 schreef Reya het volgende:
Geen Hawkeye op baan 2?
17-17 nu.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef TheArt het volgende:
En dat is 16-16 op court 16.
Dat extra uurtje zal het hem ook maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Een partij ervoor is nog erger, dan krijg je hetzelfde als gisteren. Steeds regenbreaks en pas aan het einde van de middag beginnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat extra uurtje zal het hem ook maken...
Zet er desnoods een vrouwenpartij voor ofzo.![]()
Venus en Sharapova hebben gisteren drie punten gespeeld? Die konden toch best om 12u op Centre Court beginnen.
Da's ook waar, had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een partij ervoor is nog erger, dan krijg je hetzelfde als gisteren. Steeds regenbreaks en pas aan het einde van de middag beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |