abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:28:28 #153
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51108837
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef TheArt het volgende:
Volgens Wimbledon Radio:

Centre Court

Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams

Court 1

Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Doubles match (to be announced)
Volgens mij pas om 13.00 start (NL-tijd) .
sig verwijderd door FA
pi_51108852
Programma begint op CC en C1 op 13.00 NLse tijd. BELACHELIJK! Die radioman vond dat ook. Op de outside courts om 12.00.
pi_51108878
Dan is kraai later of op een andere baan, hoop zo later .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_51108967
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is kraai later of op een andere baan, hoop zo later .
Ik vind het belachelijk dat ze anders een kwartfinale op een buitenbaan zetten en Gasquet tegen Tsonga op court 1 (een vierde ronde-partij nota bene).
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:34:08 #157
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51109084
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef TheArt het volgende:
Programma begint op CC en C1 op 13.00 NLse tijd. BELACHELIJK! Die radioman vond dat ook. Op de outside courts om 12.00.
Idd, behalve als er ook het bericht komt dat maandag de finale is, dan kan het.
sig verwijderd door FA
pi_51109305
Hoe is de weersvoorspelling voor morgen daaro?
pi_51109380
volop regen
pi_51109418
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef TheArt het volgende:
Volgens Wimbledon Radio:

Centre Court

Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams

Court 1

Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Doubles match (to be announced)
Mooie, grote kans dus dat Henin - Williams pas donderdag of iig woensdag laat gespeeld wordt. Dan hoef ik die partij niet te missen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:42:07 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51109458
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Mirri het volgende:

[..]

Nee, maar alleen meer winners zorgen er niet voor dat je wint (dat blijkt wel )
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat Hingis nog altijd "de betere speelster" blijft, omdat ze van nature een goede slag heeft. De reden dat Granville heeft gewonnen heeft zeker te maken met Hingis' blessure.
Ligt ook een beetje aan het speltype he, iemand als Cañas slaat normaal gesproken ook weinig winners. Maakt hem geen slechte speler. Maar je hebt wel gelijk hoor, een Hingis in topvorm wint normaal gesproken van een Granville in topvorm. Tuurlijk.
quote:

[..]

Maar eerder vandaag noemde je Bartoli nog een McDonalds klant?
Veel mensen waren hier niet weg van het spel van Bartoli, haal loopvermogen schiet te kort, ze heeft geen goede conditie e.d. Ik denk dat men het er wel over eens is dat Jankovic die beide aspecten wel goed onder de knie heeft en normaal gesproken echt wel wint omdat Jankovic "completer" is als tennister dan Bartoli..

Btje hypocriet, want nu ineens heeft Bartoli het wel te danken aan haar eigen kwaliteit
Wat is het nou?
Ook hier: natuurlijk heeft Jankovic meer kwaliteiten dan houthakker Bartoli . Feit blijft dat Bartoli vandaag op waarde van Jankovic heeft gewonnen. Ze zat misschien niet lekker in de wedstrijd, maar kende dezelfde omstandigheden als Bartoli. Zoals je zelf zegt, tegen Safarova liet ze zien in vorm te zijn... tja, dan mag je van een topper wel verwachten dat ze dat laat zien en Bartoli verslaat. Dat deed ze niet. Omdat ze haar dag niet had? Tja, in set 1 speelde ze nog sterk. Daarna speelde Bartoli gewoon goed in op het spel van Jankovic. Van beide kanten niet goed, maar dat dwong Bartoli zelf ook af hoor.
quote:
Dat weet ik. En gelukkig maar.

Maar ik heb het ook over de theoretische kans dat Granville Hingis verslaat, dat Krajicek Chakvetadze verslaat, dat Bartoli Jankovic verslaat. En dat allemaal in hetzelfde schema waardoor nu Bartoli en Krajicek elkaar treffen in een kwartfinale. Die kans is gewoon klein. Maar het doet toch niets af aan de prestaties van Bartoli en Krajicek?
Ik vond Bartoli nog wel aardig tennissen vandaag namelijk, de meeste mensen hier vonden van niet...
Tuurlijk is die kans klein, ik vind alleen niet dat je dat dan geluk kan noemen, omdat ze het zelf ook gwoon afgedwongen hebben! Ze verslaan Jankovic, Hingis, Chakvetadze toch echt zelf.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51109497
Boris & Navratilova vinden het onverantwoord dat Jankovic zoveel toernooien voor Wimbledon heeft gespeeld (10 weken achtereen). Daar zoeken zij de oorzaak voor haar verlies.

Onbegrijpelijk dat ze Rosmalen heeft gespeeld, aldus Navratilova.
pi_51109514
Iemand vroeg laatst of de finale weleens op maandag is geweest.
Ja, dat was zo bij de meest legendarische finale ooit tussen Rafter en Ivanisevic. Dat was overigens niet zo''n toernooi als dit, alleen op zondag regende het.
Dit toernooi lijkt meer op 2002.
pi_51109652
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boris & Navratilova vinden het onverantwoord dat Jankovic zoveel toernooien voor Wimbledon heeft gespeeld (10 weken achtereen). Daar zoeken zij de oorzaak voor haar verlies.

Onbegrijpelijk dat ze Rosmalen heeft gespeeld, aldus Navratilova.
Is ook zo, viel me twee weken terug al op hoeveel toernooien dat ze speelt. Veel te veel. De WTA heeft geloof ik een gemiddeld aantal toernooien/wedstrijden berekend dat een speelster op een seizoen hoort te spelen om fit te blijven en zij zit daar ver boven. Zo vraag je natuurlijk om blessures. Ik vrees dat Jankovic nog een zwaar seizoenseinde wacht...
pi_51109674
Leuke beelden over hoe Servië plots een groot tennisland werd. Doet me beetje denken aan België bij de opkomst van Henin-Clijsters.
pi_51109743
Nadal heeft voor deze wedstrijd al 8 (!) keer op baan gestaan .
pi_51109789
Dat wordt gewoon een volledige derde week van Wimbledon
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:51:01 #168
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51109823
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan het speltype he, iemand als Cañas slaat normaal gesproken ook weinig winners. Maakt hem geen slechte speler. Maar je hebt wel gelijk hoor, een Hingis in topvorm wint normaal gesproken van een Granville in topvorm. Tuurlijk.
[..]

Ook hier: natuurlijk heeft Jankovic meer kwaliteiten dan houthakker Bartoli . Feit blijft dat Bartoli vandaag op waarde van Jankovic heeft gewonnen. Ze zat misschien niet lekker in de wedstrijd, maar kende dezelfde omstandigheden als Bartoli. Zoals je zelf zegt, tegen Safarova liet ze zien in vorm te zijn... tja, dan mag je van een topper wel verwachten dat ze dat laat zien en Bartoli verslaat. Dat deed ze niet. Omdat ze haar dag niet had? Tja, in set 1 speelde ze nog sterk. Daarna speelde Bartoli gewoon goed in op het spel van Jankovic. Van beide kanten niet goed, maar dat dwong Bartoli zelf ook af hoor.
[..]
Hmm..hoeveel regenpauzes had die wedstrijd? Na zo'n break kan de wedstrijd weleens helemaal keren.
quote:
Tuurlijk is die kans klein, ik vind alleen niet dat je dat dan geluk kan noemen, omdat ze het zelf ook gwoon afgedwongen hebben! Ze verslaan Jankovic, Hingis, Chakvetadze toch echt zelf.
Maar dat ontken ik ook niet, ze hebben het heus wel op eigen kracht gedaan. Alleen zijn die 3 toppers te kort geschoten, en daar hebben die 2 kwartfinalisten wel geluk mee, dat moet je toegeven. Maar niet dat ze de wedstrijd gewonnen hebben, dat hebben ze helemaal zelf gedaan. We halen 2 dingen door elkaar volgens mij...
pi_51109833
De 14e vertrek ik op vakantie, hopelijk zijn de finales dan al gespeeld.
pi_51109976
Maria - Williams op center court morgen, aldus BBC, dat wist heero dus al
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:58:30 #171
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51110133
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:

[..]

Hmm..hoeveel regenpauzes had die wedstrijd? Na zo'n break kan de wedstrijd weleens helemaal keren.
Voor Miss *hijg* Bartoli kwamen ze niet slecht uit nee .
quote:
[..]

Maar dat ontken ik ook niet, ze hebben het heus wel op eigen kracht gedaan. Alleen zijn die 3 toppers te kort geschoten, en daar hebben die 2 kwartfinalisten wel geluk mee, dat moet je toegeven. Maar niet dat ze de wedstrijd gewonnen hebben, dat hebben ze helemaal zelf gedaan. We halen 2 dingen door elkaar volgens mij...
Oh je heb ook wel gelijk hoor, maar ik vond het alleen wat flauw om de toch knappe prestaties alsgeluk te betitelen . Maar ik geef toe, puur op tenniskwaliteiten horen hier anderen te stan. Maar gelukkig werkt het in een toernooi niet altijd zo .
pi_51110363
Court 2 voor Misa:

Court Two (1100 BST start)
Wednesday, 04 July 2007
Kiefer Ger v Djokovic Ser
Bartoli v Krajicek
Murray/Jankovic v Bloomfield/Borwell
Bartoli/Tu v Vaidisova/Zahlavova-Strycova
pi_51110424
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef TheArt het volgende:
Court 2 voor Misa:

Court Two (1100 BST start)
Wednesday, 04 July 2007
Kiefer Ger v Djokovic Ser
Bartoli v Krajicek
Murray/Jankovic v Bloomfield/Borwell
Bartoli/Tu v Vaidisova/Zahlavova-Strycova
fuck
Die eerste partij kan zo afgelopen zijn.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:09:18 #174
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51110631
Graveyard .
Oftewel: de ondergang van de grote favoriete .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:16:27 #175
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51110948
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Graveyard .
Oftewel: de ondergang van de grote favoriete .
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_51111000
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef XL het volgende:

[..]

Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:26:35 #177
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51111349
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.
Steek je kop maar in het zand en vier met de rest van de Nederlandse tennisliefhebbers maar alvast een nieuwe overwinning op het heilge gras
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:27:25 #178
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51111376
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

fuck
Die eerste partij kan zo afgelopen zijn.
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).
sig verwijderd door FA
pi_51111430
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).
Dan laat 't maar een half uurtje regenen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:33:34 #180
67205 Colplay
How you doin??
pi_51111641
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

14.00 Nederlandse tijd lijkt me een redelijke schatting. Twee sets kunnen in iets meer dan een uur gespeeld zijn. Dus zonder regen (kans is heel klein heb ik begrepen) zou het 13.30 - 14.00 kunnen starten.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51111824
Wat nou als ze finales niet op Zondag kunnen spelen?
Ik heb toch heel wat Wimbledons gevolgt, maar een finale op maandag heb ik nog nooit meegemaakt.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:39:16 #182
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51111855
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik heb toch heel wat Wimbledons gevolgt, maar een finale op maandag heb ik nog nooit meegemaakt.
Nou, zolang volg je het nog niet dan, Ivanisevic - Rafter was nog op een maandag . Ik acht de kans dat ze naar de maandag gaan heel groot trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_51112042
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Dan heb je een van de mooiste wat sensatie en emotie niet gezien
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51112153
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Dan heb je een van de mooiste wat sensatie en emotie niet gezien
Welk jaar was dat dan?
pi_51112231
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:46 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Welk jaar was dat dan?
Wat Ambrosius al aangeeft.
Rafter - Ivanisevic in 2001
pi_51112803
Ik ben regen-moe.
pi_51113201
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Wat Ambrosius al aangeeft.
Rafter - Ivanisevic in 2001
Aha... toen was ik op vacantie in Griekenland
Weet nog toen ik het uit de telegraaf heb moeten vernemen dat Ivanisevic had gewonnen.

Nooit meegekregen dat die finale op maandag was
pi_51114202
Omdat ie op maandag was was die wedstrijd juist nog extra legendarisch Wat een sfeer, wat een sensatie..wat een geweldige wedstrijd

Wat schandalig dat ze morgen uberhaupt kwartfinales laten spelen....terwijl er nog 3e rondes bezig zijn...
Maar goed, morgen zal vast weer verregenen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:36:42 #189
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51114266
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Norrage het volgende:
Omdat ie op maandag was was die wedstrijd juist nog extra legendarisch Wat een sfeer, wat een sensatie..wat een geweldige wedstrijd

Wat schandalig dat ze morgen uberhaupt kwartfinales laten spelen....terwijl er nog 3e rondes bezig zijn...
Maar goed, morgen zal vast weer verregenen.
Ja, vrouwenkwartfinales, mannen niet. De vrouwen moeten hun finale ook een dag eerder spelen.
sig verwijderd door FA
pi_51114274
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef XL het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar je doet wel negatief om het negatief doen hoor...Wees blij met een prestatie van dit formaat.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51114356
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, vrouwenkwartfinales, mannen niet. De vrouwen moeten hun finale ook een dag eerder spelen.
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:52:19 #192
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51114787
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
Aangezien ze aardig aan het vegen is gweest is de kans dus ook het kleinste he . In vergelijking met bjvoorbeeld een lange driesetter.
pi_51114948
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Middelmaat is misschien overdreven, maar er staat vaak genoeg middelmaat in de kwartfinale. Vorig jaar Bremond nog, bij de mannen dit jaar Ferrero. Wat te denken van iemand als MaliVai Washington in '96, haalde zomaar de finale.
pi_51115073
En dan vind ik, qua ranking, Bartoli niet eens zo middelmaat 19e geplaatst...verwacht je toch tenminst e 4e ronde van, en nu ze dus eentje verder....Krajicek is een jonkie, en die jonkies staan er vaker. Safarova in de AO bijvoorbeeld, of voorheen dus een Chakvetadze (toen ze nog niet zo hoog stond) of genoeg van die andere namen...DIe ondertussen door zo'n prestatie veel hoger staan en misschien niet eens meer middelmaat genoemd kunnen worden....
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:05:33 #195
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51115177
Vergeleken bij Henin is Misa idd middelmaat te noemen, maar oc, een Jankovic werd in Parijs ook geveegd door haar... het is gewoon zo dat de subtop bij de vrouwen breed is, als je dan even twee weken goed speelt, zoals Misa dus, kan je die QF halen. Door Bartoli zit een SF er wellicht ook in, maar aan Henin verslaan denk ik echt niet. Serena gek genoeg zou heel eventueel kunnen, die is zo onvoorspelbaar als het weer.

Ik krijg trouwens geen genoeg van Bartoli . Dat volslagen als een houthakker over die baan lopen, die service, dat zuchten en steunen..... prachtig .
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:15:58 #196
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51115450
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:05 schreef BVO het volgende:
Ik krijg trouwens geen genoeg van Bartoli . Dat volslagen als een houthakker over die baan lopen, die service, dat zuchten en steunen..... prachtig .
Ze is trouwens best cute
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:28:23 #197
154499 TheDutchMachiavelli
Tennis = wiskunde
pi_51115695
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Messenga het volgende:

[..]

Net een vijftienjarig sletje.
en zo hebben we ze het liefst
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:59:17 #198
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51116414
Federer en Hingis hebbenin 2001 trouwens wel gedubbeld samen
Ze hebben zelfs de Hopman cup gewonnen toen

woensdag 4 juli 2007 @ 01:00:32 #199
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51116438
Bartoli
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51116644
quote:

[..]

Volgens mij heeft ze in de eerste week een bepaalde wedstrijd wel één of twee keer moeten stoppen door de regen hoor.

Trouwens, je hebt dat natuurlijk zelf ook een beetje in de hand. Als je alles binnen het uur afmaakt, dan heb je sowieso minder kans op regen dan iemand die drie sets moet gaan spelen.

En morgen staat ze toch niet allereerst, maar net laatst ngedeeld?
  woensdag 4 juli 2007 @ 03:48:56 #201
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51118156
Ik ga Sandra de Jenken's carriere redden

Dear ITF,
I would like to make a comment on what happened during the Wimbledon match between Serena Williams and Alicia Molik and chair umpire Sandra de Jenken. Williams' father vented at the referee's office that de Jenken overstepped her authority by reminding Molik that a questionable call could be challenged. But this was not what really happened.

Now I'm afraid this affair might harm de Jenken's reputation. The following quote from an English news paper worried me:

"Her prospects of being in the Wimbledon chair on Sunday week were not helped the day before yesterday when, on the final point of the second-round match between Serena Williams, of the United States, and Alicia Molik, of Australia, she allowed four strokes to be played after a line judge’s cry of “out” ought to have signalled the end. Richard Williams, Serena’s father, was so incensed that he spent 15 minutes in the referee’s office discussing the affair."

The news paper is even wrong too, because this is not the case either. Here's what happened. Then I'll get to the explanation.

On match point, Alicia Molik drove a forehand wide down the line and it was called out. Neither women heard the call and the play continued. Williams stroked a backhand deep crosscourt and Molik, racing back to her left, barely got to the ball and sent up a weak half-lob.

Williams ran in and volleyed it away for an apparent winner. The women then met at the net for a handshake and, as they did, Sandra de Jenken made the unusual move of coming down out of her chair before either player could reach up to shake.

She then informed them that Molik's forehand had been called out and, because neither player heard the call, Molik was entitled to ask for a Hawk-Eye challenge.

Now, here's the ruling.

As soon as Molik's forehand was called out the point was over. Period. The fact that Williams hit two more shots and Molik one more was superfluous. Normally, no chair umpire has the right to recommend a replay to a player under the electronic line-calling system (mr. Williams probably thought this was the case). But de Jenken was perfectly correct.

Because neither player had heard the "out" call, Molik had to be advised of her right to challenge. She did and the replay showed the ball was out.

If de Jenken was scheduled to officiate at a final or some other important match this Wimbledon, please don't change. But perhaps my message is not necessary and ITF already knows that de Jenken is an excellent umpire who did nothing wrong at all.

Sincerely
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:21:24 #202
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_51119247
^ Nicely written, maar waar komt jouw sympathie vandaan voor deze umpire?
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:15:52 #203
67205 Colplay
How you doin??
pi_51119997
quote:

[..]

Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51120302
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:48 schreef Mirri het volgende:
Ik ga Sandra de Jenken's carriere redden

[afbeelding]

[brief]
Ziet er leuk uit.
Helemaal zelf geschreven ?
pi_51120397
Poeh, dat is perfect Engels zeg? Dat zie je echt zelden, zeker als het door een 16jarige (zo oud ben je toch ongeveer?) geschreven!
Maar misschien een beetje overdreven mailtje, want ik neem aan dat ze genoeg gespeculeerd hebben over wat er nou echt gebeurd is en die Williams vader moet gewoon niet zeiken.
pi_51120456
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:15 schreef Colplay het volgende:

[..]

Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.
Ja ok, maar ik had het het over het hele toernooi, niet over dat het Misa nu even meezit...(alhoewel dat natuurlijk wel is, zeker in verband met al die dubbels van haar...(en misschien juist daardoor moeten ze haar iets anders indelen, want ze moeten zoveel rekening houden met die andere categorieen van haar )
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:46:05 #207
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51120638
Mirri's bevlogenheid om het op te nemen voor een tennisumpire
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51122054
Ik zit helemaal klaar voor de derde ronde partijen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:41:40 #209
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51122113
Ik schat rond 1 uur dat de partij begint van Michaela Keajicek.

Ik ben echt zo benieuwd hoe ze gaat spelen tegen deze dame. En of haar eigen spel genoeg is.

Ik denk als ik de match van gisteren gezien heb tussen Jankovic en Bartoli dat ze genoeg in haar mars heeft om deze dame uit te schakelen.
World domination is my middle name.
pi_51122125
0921: Masochism it may be, but let's have a look at the weather shall we? "Sunny intervals, scattered heavy showers developing, some torrential thundery downpours." Sounds tremendous.
pi_51122162
Als het maar beter weer is in Londen dan dat het hier bij mij is.
pi_51122172
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Daklem het volgende:
Ik schat rond 1 uur dat de partij begint van Michaela Keajicek.
Optimist
pi_51122286
Tja, als je dit op je af ziet komen wordt je ook niet vrolijk.

Is van gisteren overigens, so don't worry

pi_51122299
Zoals het er nu naar uit ziet begint het in ieder geval zeer droog. Verschil met gisteren is dat er wel een bui aankomt, maar dat is één grote. Niet allemaal kleine verschillende buitjes die elkaar opvolgen. Dus dit lijkt me al gunstiger dan gisteren.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:51:04 #215
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51122395
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Optimist
Tuurlijk Je moet een beetje optimistisch blijven..
pi_51122591
Kom maar met die 450 punten.
Klaar voor.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:58:54 #217
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_51122639
Ik hoop eigenlijk dat het de hele dag regent en er geen wedstrijd af-gespeeld kan worden, om Wimbledon te pesten
En dan gaan we lekker door tot eind volgende week.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_51122703
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Klaar voor.
Alhoewel ik meer hoop op de 700 of op de 1000 punten, maar dat zal wel onmogelijk zijn Die 450 punten zullen al zeer mooi zijn en daarmee stijgt ze lekker door naar plaats 26, mocht Venus niet opeens ook de halve finales gaan halen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:01:03 #219
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51122715
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Klaar voor.
Krijgt ze 450 punten bij winst?
pi_51122778
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef Daklem het volgende:

[..]

Krijgt ze 450 punten bij winst?
Jep, 450 punten bij het berichten van de halve finales.
pi_51122786
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
pi_51122852
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...
Nou nou, ze is pas 18..

Dit neemt natuurlijk niet weg dat er gewonnen moet worden.
pi_51122947
Daarom ben ik er ook bang voor dat men er zo over gaat nadenken. Ik vind ook dat ze nog alle tijd heeft, maar stiekem moet ze deze wedstrijd gewoon winnen!
pi_51122950
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
Chakvetadze kwam ook pas op haar 20e de top 10 binnen. Jankovic ook pas op haar 21e. Misa heeft dus nog wel even te gaan. Deze wedstrijd verliezen zal wel een gemiste kans zijn, maar absoluut niet betekenen dat ze nooit in de top 10 terecht zal komen.
pi_51122955
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef TheArt het volgende:
daarmee stijgt ze lekker door naar plaats 26,
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
Kan wel eens op top 20 uitdraaien.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:10:26 #226
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51122979
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
En begin 2008 ook heel weinig punten te verdedigen, aangezien haar start van dit jaar heel matig was.
pi_51122992
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Jep, ze heeft enorm weinig punten te verdedigen. Het staat nu zowat vast dat ze op de US Open ook geplaatst zal zijn, dus dan is de kans groot dat ze daar ook weer minstens 3e ronde haalt. Dat scheelt toch een hoop.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:12:01 #228
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51123026
Je zag het al aan Ivanovic in de finale van RG, je hebt ook ervaring nodig in QF/SF/F van een Grand Slam, dit is nu al een uitgelezen kans. Maar ik vind niet dat ze, wanneer ze niet wint, afgeschreven kan worden voor de top 10, ze heeft nog heel veel jaren voor zich.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')