abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51108639
Drastische omstandigheden vragen om drastische maatregels.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51108773
Volgens Wimbledon Radio:

Centre Court

Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams

Court 1

Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Doubles match (to be announced)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:28:28 #153
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51108837
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef TheArt het volgende:
Volgens Wimbledon Radio:

Centre Court

Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams

Court 1

Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Volgens mij pas om 13.00 start (NL-tijd) .
sig verwijderd door FA
pi_51108852
Programma begint op CC en C1 op 13.00 NLse tijd. BELACHELIJK! Die radioman vond dat ook. Op de outside courts om 12.00.
pi_51108878
Dan is kraai later of op een andere baan, hoop zo later .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_51108967
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is kraai later of op een andere baan, hoop zo later .
Ik vind het belachelijk dat ze anders een kwartfinale op een buitenbaan zetten en Gasquet tegen Tsonga op court 1 (een vierde ronde-partij nota bene).
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:34:08 #157
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51109084
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef TheArt het volgende:
Programma begint op CC en C1 op 13.00 NLse tijd. BELACHELIJK! Die radioman vond dat ook. Op de outside courts om 12.00.
Idd, behalve als er ook het bericht komt dat maandag de finale is, dan kan het.
sig verwijderd door FA
pi_51109305
Hoe is de weersvoorspelling voor morgen daaro?
pi_51109380
volop regen
pi_51109418
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef TheArt het volgende:
Volgens Wimbledon Radio:

Centre Court

Roddick vs Mathieu
V Williams vs Sharapova
Henin vs S Williams

Court 1

Nadal vs Soderling
Gasquet vs Tsonga
Mooie, grote kans dus dat Henin - Williams pas donderdag of iig woensdag laat gespeeld wordt. Dan hoef ik die partij niet te missen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:42:07 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51109458
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Mirri het volgende:

[..]

Nee, maar alleen meer winners zorgen er niet voor dat je wint (dat blijkt wel )
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat Hingis nog altijd "de betere speelster" blijft, omdat ze van nature een goede slag heeft. De reden dat Granville heeft gewonnen heeft zeker te maken met Hingis' blessure.
Ligt ook een beetje aan het speltype he, iemand als Cañas slaat normaal gesproken ook weinig winners. Maakt hem geen slechte speler. Maar je hebt wel gelijk hoor, een Hingis in topvorm wint normaal gesproken van een Granville in topvorm. Tuurlijk.
quote:

[..]

Maar eerder vandaag noemde je Bartoli nog een McDonalds klant?
Veel mensen waren hier niet weg van het spel van Bartoli, haal loopvermogen schiet te kort, ze heeft geen goede conditie e.d. Ik denk dat men het er wel over eens is dat Jankovic die beide aspecten wel goed onder de knie heeft en normaal gesproken echt wel wint omdat Jankovic "completer" is als tennister dan Bartoli..

Btje hypocriet, want nu ineens heeft Bartoli het wel te danken aan haar eigen kwaliteit
Wat is het nou?
Ook hier: natuurlijk heeft Jankovic meer kwaliteiten dan houthakker Bartoli . Feit blijft dat Bartoli vandaag op waarde van Jankovic heeft gewonnen. Ze zat misschien niet lekker in de wedstrijd, maar kende dezelfde omstandigheden als Bartoli. Zoals je zelf zegt, tegen Safarova liet ze zien in vorm te zijn... tja, dan mag je van een topper wel verwachten dat ze dat laat zien en Bartoli verslaat. Dat deed ze niet. Omdat ze haar dag niet had? Tja, in set 1 speelde ze nog sterk. Daarna speelde Bartoli gewoon goed in op het spel van Jankovic. Van beide kanten niet goed, maar dat dwong Bartoli zelf ook af hoor.
quote:
Dat weet ik. En gelukkig maar.

Maar ik heb het ook over de theoretische kans dat Granville Hingis verslaat, dat Krajicek Chakvetadze verslaat, dat Bartoli Jankovic verslaat. En dat allemaal in hetzelfde schema waardoor nu Bartoli en Krajicek elkaar treffen in een kwartfinale. Die kans is gewoon klein. Maar het doet toch niets af aan de prestaties van Bartoli en Krajicek?
Ik vond Bartoli nog wel aardig tennissen vandaag namelijk, de meeste mensen hier vonden van niet...
Tuurlijk is die kans klein, ik vind alleen niet dat je dat dan geluk kan noemen, omdat ze het zelf ook gwoon afgedwongen hebben! Ze verslaan Jankovic, Hingis, Chakvetadze toch echt zelf.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51109497
Boris & Navratilova vinden het onverantwoord dat Jankovic zoveel toernooien voor Wimbledon heeft gespeeld (10 weken achtereen). Daar zoeken zij de oorzaak voor haar verlies.

Onbegrijpelijk dat ze Rosmalen heeft gespeeld, aldus Navratilova.
pi_51109514
Iemand vroeg laatst of de finale weleens op maandag is geweest.
Ja, dat was zo bij de meest legendarische finale ooit tussen Rafter en Ivanisevic. Dat was overigens niet zo''n toernooi als dit, alleen op zondag regende het.
Dit toernooi lijkt meer op 2002.
pi_51109652
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boris & Navratilova vinden het onverantwoord dat Jankovic zoveel toernooien voor Wimbledon heeft gespeeld (10 weken achtereen). Daar zoeken zij de oorzaak voor haar verlies.

Onbegrijpelijk dat ze Rosmalen heeft gespeeld, aldus Navratilova.
Is ook zo, viel me twee weken terug al op hoeveel toernooien dat ze speelt. Veel te veel. De WTA heeft geloof ik een gemiddeld aantal toernooien/wedstrijden berekend dat een speelster op een seizoen hoort te spelen om fit te blijven en zij zit daar ver boven. Zo vraag je natuurlijk om blessures. Ik vrees dat Jankovic nog een zwaar seizoenseinde wacht...
pi_51109674
Leuke beelden over hoe Servië plots een groot tennisland werd. Doet me beetje denken aan België bij de opkomst van Henin-Clijsters.
pi_51109743
Nadal heeft voor deze wedstrijd al 8 (!) keer op baan gestaan .
pi_51109789
Dat wordt gewoon een volledige derde week van Wimbledon
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:51:01 #168
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51109823
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan het speltype he, iemand als Cañas slaat normaal gesproken ook weinig winners. Maakt hem geen slechte speler. Maar je hebt wel gelijk hoor, een Hingis in topvorm wint normaal gesproken van een Granville in topvorm. Tuurlijk.
[..]

Ook hier: natuurlijk heeft Jankovic meer kwaliteiten dan houthakker Bartoli . Feit blijft dat Bartoli vandaag op waarde van Jankovic heeft gewonnen. Ze zat misschien niet lekker in de wedstrijd, maar kende dezelfde omstandigheden als Bartoli. Zoals je zelf zegt, tegen Safarova liet ze zien in vorm te zijn... tja, dan mag je van een topper wel verwachten dat ze dat laat zien en Bartoli verslaat. Dat deed ze niet. Omdat ze haar dag niet had? Tja, in set 1 speelde ze nog sterk. Daarna speelde Bartoli gewoon goed in op het spel van Jankovic. Van beide kanten niet goed, maar dat dwong Bartoli zelf ook af hoor.
[..]
Hmm..hoeveel regenpauzes had die wedstrijd? Na zo'n break kan de wedstrijd weleens helemaal keren.
quote:
Tuurlijk is die kans klein, ik vind alleen niet dat je dat dan geluk kan noemen, omdat ze het zelf ook gwoon afgedwongen hebben! Ze verslaan Jankovic, Hingis, Chakvetadze toch echt zelf.
Maar dat ontken ik ook niet, ze hebben het heus wel op eigen kracht gedaan. Alleen zijn die 3 toppers te kort geschoten, en daar hebben die 2 kwartfinalisten wel geluk mee, dat moet je toegeven. Maar niet dat ze de wedstrijd gewonnen hebben, dat hebben ze helemaal zelf gedaan. We halen 2 dingen door elkaar volgens mij...
pi_51109833
De 14e vertrek ik op vakantie, hopelijk zijn de finales dan al gespeeld.
pi_51109976
Maria - Williams op center court morgen, aldus BBC, dat wist heero dus al
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:58:30 #171
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51110133
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef Mirri het volgende:

[..]

Hmm..hoeveel regenpauzes had die wedstrijd? Na zo'n break kan de wedstrijd weleens helemaal keren.
Voor Miss *hijg* Bartoli kwamen ze niet slecht uit nee .
quote:
[..]

Maar dat ontken ik ook niet, ze hebben het heus wel op eigen kracht gedaan. Alleen zijn die 3 toppers te kort geschoten, en daar hebben die 2 kwartfinalisten wel geluk mee, dat moet je toegeven. Maar niet dat ze de wedstrijd gewonnen hebben, dat hebben ze helemaal zelf gedaan. We halen 2 dingen door elkaar volgens mij...
Oh je heb ook wel gelijk hoor, maar ik vond het alleen wat flauw om de toch knappe prestaties alsgeluk te betitelen . Maar ik geef toe, puur op tenniskwaliteiten horen hier anderen te stan. Maar gelukkig werkt het in een toernooi niet altijd zo .
pi_51110363
Court 2 voor Misa:

Court Two (1100 BST start)
Wednesday, 04 July 2007
Kiefer Ger v Djokovic Ser
Bartoli v Krajicek
Murray/Jankovic v Bloomfield/Borwell
Bartoli/Tu v Vaidisova/Zahlavova-Strycova
pi_51110424
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef TheArt het volgende:
Court 2 voor Misa:

Court Two (1100 BST start)
Wednesday, 04 July 2007
Kiefer Ger v Djokovic Ser
Bartoli v Krajicek
Murray/Jankovic v Bloomfield/Borwell
Bartoli/Tu v Vaidisova/Zahlavova-Strycova
fuck
Die eerste partij kan zo afgelopen zijn.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:09:18 #174
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51110631
Graveyard .
Oftewel: de ondergang van de grote favoriete .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:16:27 #175
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51110948
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef BVO het volgende:
Graveyard .
Oftewel: de ondergang van de grote favoriete .
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')