Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef XL het volgende:
[..]
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Steek je kop maar in het zand en vier met de rest van de Nederlandse tennisliefhebbers maar alvast een nieuwe overwinning op het heilge grasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
fuck
Die eerste partij kan zo afgelopen zijn.
Dan laat 't maar een half uurtje regenenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).
14.00 Nederlandse tijd lijkt me een redelijke schatting. Twee sets kunnen in iets meer dan een uur gespeeld zijn. Dus zonder regen (kans is heel klein heb ik begrepen) zou het 13.30 - 14.00 kunnen starten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou nee, 1-1 in sets, dus Kraai zeker niet voor 14.00 (zonder regenonderbrekingen).
Nou, zolang volg je het nog niet dan, Ivanisevic - Rafter was nog op een maandagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat nou als ze finales niet op Zondag kunnen spelen?
Ik heb toch heel wat Wimbledons gevolgt, maar een finale op maandag heb ik nog nooit meegemaakt.
Dan heb je een van de mooiste wat sensatie en emotie niet gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat nou als ze finales niet op Zondag kunnen spelen?
Ik heb toch heel wat Wimbledons gevolgt, maar een finale op maandag heb ik nog nooit meegemaakt.
Welk jaar was dat dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan heb je een van de mooiste wat sensatie en emotie niet gezien![]()
Wat Ambrosius al aangeeft.quote:
Aha... toen was ik op vacantie in Griekenlandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat Ambrosius al aangeeft.
Rafter - Ivanisevic in 2001
Ja, vrouwenkwartfinales, mannen niet. De vrouwen moeten hun finale ook een dag eerder spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Norrage het volgende:
Omdat ie op maandag was was die wedstrijd juist nog extra legendarischWat een sfeer, wat een sensatie..wat een geweldige wedstrijd
Wat schandalig dat ze morgen uberhaupt kwartfinales laten spelen....terwijl er nog 3e rondes bezig zijn...
Maar goed, morgen zal vast weer verregenen.
Je hebt wel gelijk, maar je doet wel negatief om het negatief doen hoor...Wees blij met een prestatie van dit formaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef XL het volgende:
[..]
Er speelt geen grote favoriet. Twee middelmatige tennissters waarvan degene die de wedstrijd wint de beste prestatie uit haar carriere gaat neerzetten. Om vervolgens in de halve finale tegen Henin niet eens 4 games te halen.
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, vrouwenkwartfinales, mannen niet. De vrouwen moeten hun finale ook een dag eerder spelen.
Aangezien ze aardig aan het vegen is gweest is de kans dus ook het kleinste hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
Middelmaat is misschien overdreven, maar er staat vaak genoeg middelmaat in de kwartfinale. Vorig jaar Bremond nog, bij de mannen dit jaar Ferrero. Wat te denken van iemand als MaliVai Washington in '96, haalde zomaar de finale.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Middelmatig? Dan sta je niet in de kwartfinales van Wimbledon. Complete bullshit dus.
Ze is trouwens best cutequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:05 schreef BVO het volgende:
Ik krijg trouwens geen genoeg van Bartoli. Dat volslagen als een houthakker over die baan lopen, die service, dat zuchten en steunen..... prachtig
.
en zo hebben we ze het liefstquote:
Volgens mij heeft ze in de eerste week een bepaalde wedstrijd wel één of twee keer moeten stoppen door de regen hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |