Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:48 schreef Mirri het volgende:
Ik ga Sandra de Jenken's carriere redden![]()
[afbeelding]
[brief]
Ja ok, maar ik had het het over het hele toernooi, niet over dat het Misa nu even meezit...(alhoewel dat natuurlijk wel is, zeker in verband met al die dubbels van haar...(en misschien juist daardoor moeten ze haar iets anders indelen, want ze moeten zoveel rekening houden met die andere categorieen van haarquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.
Optimistquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Daklem het volgende:
Ik schat rond 1 uur dat de partij begint van Michaela Keajicek.
Alhoewel ik meer hoop op de 700 of op de 1000 punten, maar dat zal wel onmogelijk zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom maar met die 450 punten.
Klaar voor.
Krijgt ze 450 punten bij winst?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom maar met die 450 punten.
Klaar voor.
Nou nou, ze is pas 18..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...
Chakvetadze kwam ook pas op haar 20e de top 10 binnen. Jankovic ook pas op haar 21e. Misa heeft dus nog wel even te gaan. Deze wedstrijd verliezen zal wel een gemiste kans zijn, maar absoluut niet betekenen dat ze nooit in de top 10 terecht zal komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef TheArt het volgende:
daarmee stijgt ze lekker door naar plaats 26,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |