abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 03:48:56 #201
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51118156
Ik ga Sandra de Jenken's carriere redden

Dear ITF,
I would like to make a comment on what happened during the Wimbledon match between Serena Williams and Alicia Molik and chair umpire Sandra de Jenken. Williams' father vented at the referee's office that de Jenken overstepped her authority by reminding Molik that a questionable call could be challenged. But this was not what really happened.

Now I'm afraid this affair might harm de Jenken's reputation. The following quote from an English news paper worried me:

"Her prospects of being in the Wimbledon chair on Sunday week were not helped the day before yesterday when, on the final point of the second-round match between Serena Williams, of the United States, and Alicia Molik, of Australia, she allowed four strokes to be played after a line judge’s cry of “out” ought to have signalled the end. Richard Williams, Serena’s father, was so incensed that he spent 15 minutes in the referee’s office discussing the affair."

The news paper is even wrong too, because this is not the case either. Here's what happened. Then I'll get to the explanation.

On match point, Alicia Molik drove a forehand wide down the line and it was called out. Neither women heard the call and the play continued. Williams stroked a backhand deep crosscourt and Molik, racing back to her left, barely got to the ball and sent up a weak half-lob.

Williams ran in and volleyed it away for an apparent winner. The women then met at the net for a handshake and, as they did, Sandra de Jenken made the unusual move of coming down out of her chair before either player could reach up to shake.

She then informed them that Molik's forehand had been called out and, because neither player heard the call, Molik was entitled to ask for a Hawk-Eye challenge.

Now, here's the ruling.

As soon as Molik's forehand was called out the point was over. Period. The fact that Williams hit two more shots and Molik one more was superfluous. Normally, no chair umpire has the right to recommend a replay to a player under the electronic line-calling system (mr. Williams probably thought this was the case). But de Jenken was perfectly correct.

Because neither player had heard the "out" call, Molik had to be advised of her right to challenge. She did and the replay showed the ball was out.

If de Jenken was scheduled to officiate at a final or some other important match this Wimbledon, please don't change. But perhaps my message is not necessary and ITF already knows that de Jenken is an excellent umpire who did nothing wrong at all.

Sincerely
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:21:24 #202
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_51119247
^ Nicely written, maar waar komt jouw sympathie vandaan voor deze umpire?
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:15:52 #203
67205 Colplay
How you doin??
pi_51119997
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in, maar ik heb het idee dat Henin bijvoorbeeld wel ontzettend gematst wordt...die heeft nog geen enkele keer de baan hoeven te verlaten voor regen!! Elke wedstrijd kon ze in één keer afspelen, en nu wordt ze ook nog het allereerst ingedeeld....
Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51120302
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:48 schreef Mirri het volgende:
Ik ga Sandra de Jenken's carriere redden

[afbeelding]

[brief]
Ziet er leuk uit.
Helemaal zelf geschreven ?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51120397
Poeh, dat is perfect Engels zeg? Dat zie je echt zelden, zeker als het door een 16jarige (zo oud ben je toch ongeveer?) geschreven!
Maar misschien een beetje overdreven mailtje, want ik neem aan dat ze genoeg gespeculeerd hebben over wat er nou echt gebeurd is en die Williams vader moet gewoon niet zeiken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51120456
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:15 schreef Colplay het volgende:

[..]

Denk dat je niet goed gekeken hebt. Indeling is juist voor Misa erg gunstig morgen. Zij moet al gelijk na de afgemaakte partij tussen Djoko en Kiefer en de wedstrijden op baan 2 beginnen ook nog eens een uur eerder vandaag. Denk dat de kans dat Michaele vandaag klaar is groter is dan dat Henin vandaag klaar is. Dus als Misa zou winnen zou dat betekenen dat ze als enige vandaag de halve finale kan halen.
Ja ok, maar ik had het het over het hele toernooi, niet over dat het Misa nu even meezit...(alhoewel dat natuurlijk wel is, zeker in verband met al die dubbels van haar...(en misschien juist daardoor moeten ze haar iets anders indelen, want ze moeten zoveel rekening houden met die andere categorieen van haar )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:46:05 #207
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51120638
Mirri's bevlogenheid om het op te nemen voor een tennisumpire
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51122054
Ik zit helemaal klaar voor de derde ronde partijen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:41:40 #209
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51122113
Ik schat rond 1 uur dat de partij begint van Michaela Keajicek.

Ik ben echt zo benieuwd hoe ze gaat spelen tegen deze dame. En of haar eigen spel genoeg is.

Ik denk als ik de match van gisteren gezien heb tussen Jankovic en Bartoli dat ze genoeg in haar mars heeft om deze dame uit te schakelen.
World domination is my middle name.
pi_51122125
0921: Masochism it may be, but let's have a look at the weather shall we? "Sunny intervals, scattered heavy showers developing, some torrential thundery downpours." Sounds tremendous.
pi_51122162
Als het maar beter weer is in Londen dan dat het hier bij mij is.
pi_51122172
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Daklem het volgende:
Ik schat rond 1 uur dat de partij begint van Michaela Keajicek.
Optimist
pi_51122286
Tja, als je dit op je af ziet komen wordt je ook niet vrolijk.

Is van gisteren overigens, so don't worry

pi_51122299
Zoals het er nu naar uit ziet begint het in ieder geval zeer droog. Verschil met gisteren is dat er wel een bui aankomt, maar dat is één grote. Niet allemaal kleine verschillende buitjes die elkaar opvolgen. Dus dit lijkt me al gunstiger dan gisteren.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:51:04 #215
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51122395
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Optimist
Tuurlijk Je moet een beetje optimistisch blijven..
pi_51122591
Kom maar met die 450 punten.
Klaar voor.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:58:54 #217
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_51122639
Ik hoop eigenlijk dat het de hele dag regent en er geen wedstrijd af-gespeeld kan worden, om Wimbledon te pesten
En dan gaan we lekker door tot eind volgende week.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_51122703
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Klaar voor.
Alhoewel ik meer hoop op de 700 of op de 1000 punten, maar dat zal wel onmogelijk zijn Die 450 punten zullen al zeer mooi zijn en daarmee stijgt ze lekker door naar plaats 26, mocht Venus niet opeens ook de halve finales gaan halen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:01:03 #219
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51122715
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Klaar voor.
Krijgt ze 450 punten bij winst?
pi_51122778
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef Daklem het volgende:

[..]

Krijgt ze 450 punten bij winst?
Jep, 450 punten bij het berichten van de halve finales.
pi_51122786
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
pi_51122852
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...
Nou nou, ze is pas 18..

Dit neemt natuurlijk niet weg dat er gewonnen moet worden.
pi_51122947
Daarom ben ik er ook bang voor dat men er zo over gaat nadenken. Ik vind ook dat ze nog alle tijd heeft, maar stiekem moet ze deze wedstrijd gewoon winnen!
pi_51122950
quote:
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
Chakvetadze kwam ook pas op haar 20e de top 10 binnen. Jankovic ook pas op haar 21e. Misa heeft dus nog wel even te gaan. Deze wedstrijd verliezen zal wel een gemiste kans zijn, maar absoluut niet betekenen dat ze nooit in de top 10 terecht zal komen.
pi_51122955
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef TheArt het volgende:
daarmee stijgt ze lekker door naar plaats 26,
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
Kan wel eens op top 20 uitdraaien.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:10:26 #226
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51122979
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
En begin 2008 ook heel weinig punten te verdedigen, aangezien haar start van dit jaar heel matig was.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51122992
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Jep, ze heeft enorm weinig punten te verdedigen. Het staat nu zowat vast dat ze op de US Open ook geplaatst zal zijn, dus dan is de kans groot dat ze daar ook weer minstens 3e ronde haalt. Dat scheelt toch een hoop.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:12:01 #228
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51123026
Je zag het al aan Ivanovic in de finale van RG, je hebt ook ervaring nodig in QF/SF/F van een Grand Slam, dit is nu al een uitgelezen kans. Maar ik vind niet dat ze, wanneer ze niet wint, afgeschreven kan worden voor de top 10, ze heeft nog heel veel jaren voor zich.
sig verwijderd door FA
pi_51123071
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
Je zag het al aan Ivanovic in de finale van RG, je hebt ook ervaring nodig in QF/SF/F van een Grand Slam, dit is nu al een uitgelezen kans. Maar ik vind niet dat ze, wanneer ze niet wint, afgeschreven kan worden voor de top 10, ze heeft nog heel veel jaren voor zich.
Absoluut niet zelfs. Deze kwartfinale is al een prestatie op zich en juist een stap in de goede richting. Dit jaar in de top 20 afsluiten, behoort zeker tot de mogelijkheden en dan heeft ze begin volgend jaar opnieuw heel weinig te verdedigen. Dus alles is mogelijk
pi_51123235
Precies, ik vind (voorlopig) dat ze een flinke stap heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of ze dat vooral in de VS kan doortrekken. (Palermo zou ik trouwens laten zitten, maar goed)
Deze GS-ervaring pakken ze niet meer af en zal vast naar meer smaken.
Wordt vervolgd.
pi_51123315
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Precies, ik vind (voorlopig) dat ze een flinke stap heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of ze dat vooral in de VS kan doortrekken. (Palermo zou ik trouwens laten zitten, maar goed)
Deze GS-ervaring pakken ze niet meer af en zal vast naar meer smaken.
Wordt vervolgd.
Ze heeft niet alleen een flinke stap gemaakt qua resultaat, maar ook qua spel. Als je dat met vorig jaar vergelijkt, is het echt dag en nacht verschil. Ze is veel fitter, een stuk lichtvoetiger geworden (dat kan nog beter) en vooral op tactisch vlak een stuk sterker geworden.

Ach in Palermo zal ze 2e geplaatst zijn, dan kan ze mooi (ook al is het op gravel) wat wedstrijdritme houden en mooi wat rondjes doorkomen. Alleen maar goed voor het zelfvertrouwen
pi_51123457
Ze is echt een stuk volwassener geworden. Ze staat met veel meer zelfvertrouwen op de baan dan vorig jaar.
pi_51123489
Ze krijgt natuurlijk ook makkelijkere lotingen, omdat ze hoger geplaatst is .
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:26:50 #234
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51123612
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een halve finale in een GS krijgen hoor.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51123914
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een finale in een GS krijgen hoor.
Henin in de halve finale is natuurlijk ook maar een oefenpotje voor Misa.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:37:05 #236
67640 SaintOfKillers
pi_51123974
Ik denk niet dat Henin de halve finale gaat halen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:37:17 #237
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51123977
quote:
Zo zal het Bartoli-kamp ook redeneren, dus dat kan best wel een leuke wedstrijd worden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51124021
quote:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een halve finale in een GS krijgen hoor.
Eenvoudige route? Je moet ze toch maar verslaan en daarnaast komen die speelsters ook niet voor niets zo ver. Granville versloeg ook Bammer en Hingis dik in twee sets, dat doe je ook niet zomaar. Ok, Hingis was niet in een al te beste vorm, maar toch. Je moet het maar wel doen. Chakvetadze verslaan, die net de week ervoor de Ordina Open heeft gewonnen, is ook niet makkelijk.
pi_51124103
quote:
Ik bedoel bij WTA-toernooien. Als je hoog geplaatst bent krijg je sneller qualifiers, lucky losers en slechte spelers als tegenstanders. Kans om door te gaan is groter, dus meer punten .

Je ziet het hier ook, Krajicek als 32e geplaatst dus theoretisch moet ze in de derde ronde komen en dat haalt ze met twee vingers in haar neus.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:47:03 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51124275
quote:
Mwah...

Zoals TheArt ook zei:
* De eerste twee rondes relatief eenvoudig, maar goed, dat heb je snel als geplaatste speelster.
* Vervolgens een in vorm zijnde top 10 speelster.
* Dan iemand die Hingis en een goede Bammer dik versloeg.

Oke, het kon lastiger, maar eenvoudig wil ik het niet noemen.

Met Bartoli mazzelt ze wat, maar ook die heeft afgelopen weken SF's gehaald in Birmingham en Eastbourne.
pi_51124390
Haar geluk met de loting was echt lang "due"...mijn god wat heeft die het afgelopen jaar pech gehad met lotingen, afgezien van het feit dat ze steeds dezelfde meisjes aan het loten was.
pi_51124470
Makkelijk is veel gezegd, als je in de QF staat kan dat vrijwel nooit makkelijk zijn verlopen (tenzij je in de top vijf staat)... Maar het is wel een feit natuurlijk dat het veel moeilijker had kunnen zijn (met Hingis en Jankovic). Maar goed, daar kan ze zelf ook niet aan doen natuurlijk.

Makkelijke en moeilijke lotingen horen er nu eenmaal bij. De ene keer heb je geluk, de andere keer niet.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:57:51 #243
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51124650
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Henin de halve finale gaat halen.
Ik ben héél benieuwd hoe Serena zal spelen, of ze nog mank loopt

Er is over die zgn overacting van Serena zoveel geschreven(google news, UK). Het schijnt dat Mcroe en Stich zich aan haar geergerd hebben. Vervolgens is pa Williams een beetje uitgevaren tegen de journaisten omdat ook die Pa ermee confronteerden.
god bless america!
pi_51124667
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Mwah...

Zoals TheArt ook zei:
* De eerste twee rondes relatief eenvoudig, maar goed, dat heb je snel als geplaatste speelster.

Met Bartoli mazzelt ze wat, maar ook die heeft afgelopen weken SF's gehaald in Birmingham en Eastbourne.
als Bammer en Hingis hun plicht gewoon hadden gedaan had het er heel anders uitgezien voor kleine Kraaij inderdaad...de loting was niet echt super, ze had gewoon geluk dat de toppers eruitvlogen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51124804
Misa voelt zich goed.
pi_51124862
Babs
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:03:45 #247
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51124866
Ah, gelukkig, Barbara maakt toch nog een foutje, ik ging bijna denken dat ze iemand anders was.
sig verwijderd door FA
pi_51124884
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze is echt een stuk volwassener geworden. Ze staat met veel meer zelfvertrouwen op de baan dan vorig jaar.
Zo Sherlock, ze is 18 jaar geworden.
quote:
Ah een paragnost. Nou me dunkt dat een Belgische dat wel eens vaker is gelukt, en Misa is naast Nederlands ook nog eens Tsjechisch dus dat moet dan geen enkel probleem zijn.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik bedoel bij WTA-toernooien. Als je hoog geplaatst bent krijg je sneller qualifiers, lucky losers en slechte spelers als tegenstanders. Kans om door te gaan is groter, dus meer punten .

Je ziet het hier ook, Krajicek als 32e geplaatst dus theoretisch moet ze in de derde ronde komen en dat haalt ze met twee vingers in haar neus.
Ja maar winnen van zulke tegenstanders gaf voorheen nog wel problemen. De veranderde opslag en spelaanpak werpen vrucht af wat dat betreft.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:05:35 #249
67640 SaintOfKillers
pi_51124925
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Mwah...

Zoals TheArt ook zei:

Ik wil het wel anders verwoorden, maar het principe blijft hetzelfde. Dus: als ze nog eens de halve finale van een GS wil halen, zal de tegenstand heel waarschijnlijk nóg veel zwaarder zijn.

Verder denk ik dat Williams nog liever dood valt dan nu te verliezen van Henin, ze heeft iig. al genoeg gemekkerd over haar nederlaag op RG (die er uiteraard alleen maar kwam omdat ze een offday kende, ze vindt zichzelf op alle vlakken beter).
pi_51125027
Ik hoop dat Henin Williams met 6-0 6-0 van de baa veegt.
pi_51125083
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Copy that.
pi_51125092
Hoelang gaan we nu weer spelen is de grote vraag.
That's all folks!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:10:55 #253
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51125109
quote:
dan krijg jij een knal voor je kop van mij
god bless america!
pi_51125130
Ben benieuwd of er voor het schemer uberhaupt 1 set is afgerond .
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:13:39 #255
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51125213
het regent heel hard?
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:14:55 #256
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51125252
oh nee, ik zie op wimbledon.org dat er gespeeeld wordt
pi_51125266
Jammer dat het nu 1-1 is tussen Kiefer en Djokovic...
Maak nie regtig saak nie
pi_51125276
quote:
Ben geen Justine fan maar dit mag van mij best
pi_51125330
Ik gok trouwens dat het om 14.00 Nederlandse tijd keihard gaat regenen daar en wel een uurtje of twee
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&soort=loop3uur&URL
Maak nie regtig saak nie
pi_51125333
Sukkels. Als ze nu ook op CC en Court 1 laten spelen. Nadal en Soderling kunnen dan eindelijk hun wedstrijd afmaken. Het is nu tenminste droog.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:17:23 #261
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51125340
Lekker begin van Djokovic, dit vervroegt de starttijd voor Krajicek al wat .
sig verwijderd door FA
pi_51125379
Waarom wordt er op CC en Court1 pas om 12 UK time gespeeld en zijn alle andere al begonnen. Wat is dat nou weer voor logica.

Wel aardig dat ze Nadal en Soderling is laten beginnen ipv als 2e.
pi_51125386
quote:
Ik hoop dat Henin Williams met 6-0 6-0 van de baan veegt.
Als dat zou kunnen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:18:31 #264
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51125391
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben voor de Duitser
god bless america!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:19:44 #265
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51125430
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen
Als het zover komt krijg ik het nog druk vanmiddag
god bless america!
pi_51125452
C'mon Nole!! Goede start
pi_51125502
Ik hoop ook dat Djokovic wint. Tegen een andere tegenstander had ik het Kiefer wel gegund.
pi_51125608
3-0 Djoko. Gaat snel. Dubbele break nu.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:24:25 #269
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51125613
Het gaat wel erg makkelijk . Twee breaks afgelopen dagen en nu ook al twee .
sig verwijderd door FA
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:24:26 #270
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51125615
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef MissX het volgende:
Waarom wordt er op CC en Court1 pas om 12 UK time gespeeld en zijn alle andere al begonnen. Wat is dat nou weer voor logica.

Wel aardig dat ze Nadal en Soderling is laten beginnen ipv als 2e.
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.
pi_51125625
Dubbele break voor Nole
pi_51125628
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Hmmm, dat is dus NIET goed.
Laat het nog maar even duren voordat de partij van Krajicek begint.
Desnoods de hele week regen, als ik daardoor Krajicek op zaterdag kan zien
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51125636
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:

[..]

Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:25:18 #274
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51125638
Hanley/Ullyett - Melo/Sa is ook wel leuk om te volgen. Het is nu 15-15 in de vijfde set.
pi_51125670
quote:

[..]

Ah okay, daar zit ook wel weer wat in.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:26:15 #276
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51125675
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Njah, ik vind het ook een zwakke argumentatie; laat ze of om elf uur beginnen, of doe er dan nog een partij voor, de meeste vrouwenpartijen duren ook weer niet zo lang, mits goed weer.
pi_51125677
Op baan 16 is het 15-15 in de vijfde set tussen Hanley/Ullyett en Melo/Sa. Die laatste hebben in de 1e ronde ook al een vijfsetter gespeeld.
pi_51125702
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

En het blijft dezelfde partij ......wat een bullshit daar bij de organisatie zeg....voorgaande jaren ging het toch echt beter met de regen
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:28:24 #279
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51125756
Toch gek, elk jaar die regen, terwijl het toernooi gwoon in de zomer gespeeld wordt...
pi_51125777
4-0 Nole
pi_51125786
En dat is 16-16 op court 16.
pi_51125802
Hewitt - Nole is wel een mooi affiche
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:30:22 #283
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51125818
Hey, Hanley en Ullyett heb ik nog weleens zien spelen in R'dam . 16-16 nu .
pi_51125842
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef TheArt het volgende:
ze hebben er zin in
pi_51125861
4-1. Hup Nole, slacht die Kiefer af
pi_51125912
Nole
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:34:18 #287
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51125939
Geen Hawkeye op baan 2?
pi_51125949
Als Djoko gewoon die 2e tiebreak had gewonnen, had hij al bijna klaar geweest.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:34:55 #289
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51125961
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:34 schreef Reya het volgende:
Geen Hawkeye op baan 2?
Nee, alleen CC en No.1.
sig verwijderd door FA
pi_51126044
5-1 Nole
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:37:14 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51126054
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef TheArt het volgende:
17-17 nu.
pi_51126082
quote:

[..]

Dat extra uurtje zal het hem ook maken...

Zet er desnoods een vrouwenpartij voor ofzo.
Venus en Sharapova hebben gisteren drie punten gespeeld? Die konden toch best om 12u op Centre Court beginnen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:40:04 #293
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51126157
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dat extra uurtje zal het hem ook maken...

Zet er desnoods een vrouwenpartij voor ofzo.
Venus en Sharapova hebben gisteren drie punten gespeeld? Die konden toch best om 12u op Centre Court beginnen.
Een partij ervoor is nog erger, dan krijg je hetzelfde als gisteren. Steeds regenbreaks en pas aan het einde van de middag beginnen.

Ik snap het sowieso niet, Djokovic en Kiefer stopten toch net zo laat? Die krijgen die rust niet..
sig verwijderd door FA
pi_51126238
Djoko en Kiefer hadden geen punt gespeeld gister.
pi_51126243
goedmorning
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51126248
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Een partij ervoor is nog erger, dan krijg je hetzelfde als gisteren. Steeds regenbreaks en pas aan het einde van de middag beginnen.
Da's ook waar, had ik niet aan gedacht.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:42:29 #297
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51126253
Hanley/Ullyett - Melo/Sa komt op de nominatie voor langste partij ooit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:42:45 #298
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51126267
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
goedmorning
[afbeelding]
Whehe . Babs !
pi_51126296
MP op 18-17
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:43:23 #300
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51126297
Matchpoint nu voor Hanley/Ullyett.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')