En begin 2008 ook heel weinig punten te verdedigen, aangezien haar start van dit jaar heel matig was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
Kan wel eens op top 20 uitdraaien.![]()
Jep, ze heeft enorm weinig punten te verdedigen. Het staat nu zowat vast dat ze op de US Open ook geplaatst zal zijn, dus dan is de kans groot dat ze daar ook weer minstens 3e ronde haalt. Dat scheelt toch een hoop.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Na Wimbledon nog 1 graveltoernooitje in Palermo en dan 5 in de VS en in die 5 heb ik veel vertrouwen.
Kan wel eens op top 20 uitdraaien.![]()
Absoluut niet zelfs. Deze kwartfinale is al een prestatie op zich en juist een stap in de goede richting. Dit jaar in de top 20 afsluiten, behoort zeker tot de mogelijkheden en dan heeft ze begin volgend jaar opnieuw heel weinig te verdedigen. Dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
Je zag het al aan Ivanovic in de finale van RG, je hebt ook ervaring nodig in QF/SF/F van een Grand Slam, dit is nu al een uitgelezen kans. Maar ik vind niet dat ze, wanneer ze niet wint, afgeschreven kan worden voor de top 10, ze heeft nog heel veel jaren voor zich.
Ze heeft niet alleen een flinke stap gemaakt qua resultaat, maar ook qua spel. Als je dat met vorig jaar vergelijkt, is het echt dag en nacht verschil. Ze is veel fitter, een stuk lichtvoetiger geworden (dat kan nog beter) en vooral op tactisch vlak een stuk sterker geworden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Precies, ik vind (voorlopig) dat ze een flinke stap heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of ze dat vooral in de VS kan doortrekken. (Palermo zou ik trouwens laten zitten, maar goed)
Deze GS-ervaring pakken ze niet meer af en zal vast naar meer smaken.
Wordt vervolgd.
Henin in de halve finale is natuurlijk ook maar een oefenpotje voor Misa.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een finale in een GS krijgen hoor.
Zo zal het Bartoli-kamp ook redeneren, dus dat kan best wel een leuke wedstrijd wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een beetje bang dat als Misa vandaag verliest tegen Bartoli dat het een enorme gemiste kans is...Eigenlijk moet ze hem gewoon winnen, willen we haar ooit misschien in de top 10 gaan zien...Een echte topper in spé wint deze wedstrijd...Ik hoop gewoon dat ze hem zonder regenonderbrekingen kunnen splene, dan wordt Bartoli moe
Eenvoudige route? Je moet ze toch maar verslaan en daarnaast komen die speelsters ook niet voor niets zo ver. Granville versloeg ook Bammer en Hingis dik in twee sets, dat doe je ook niet zomaar. Ok, Hingis was niet in een al te beste vorm, maar toch. Je moet het maar wel doen. Chakvetadze verslaan, die net de week ervoor de Ordina Open heeft gewonnen, is ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een halve finale in een GS krijgen hoor.
Ik bedoel bij WTA-toernooien. Als je hoog geplaatst bent krijg je sneller qualifiers, lucky losers en slechte spelers als tegenstanders. Kans om door te gaan is groter, dus meer puntenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als eerste reekshoofd gaat ze nooit meer zo'n eenvoudige route tot een halve finale in een GS krijgen hoor.
Mwah...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben héél benieuwd hoe Serena zal spelen, of ze nog mank looptquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Henin de halve finale gaat halen.
als Bammer en Hingis hun plicht gewoon hadden gedaan had het er heel anders uitgezien voor kleine Kraaij inderdaad...de loting was niet echt super, ze had gewoon geluk dat de toppers eruitvlogen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah...
Zoals TheArt ook zei:
* De eerste twee rondes relatief eenvoudig, maar goed, dat heb je snel als geplaatste speelster.
* Vervolgens een in vorm zijnde top 10 speelster.
* Dan iemand die Hingis en een goede Bammer dik versloeg.
Oke, het kon lastiger, maar eenvoudig wil ik het niet noemen.
Met Bartoli mazzelt ze wat, maar ook die heeft afgelopen weken SF's gehaald in Birmingham en Eastbourne.
Zo Sherlock, ze is 18 jaar geworden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze is echt een stuk volwassener geworden. Ze staat met veel meer zelfvertrouwen op de baan dan vorig jaar.
Ah een paragnost. Nou me dunkt dat een Belgische dat wel eens vaker is gelukt, en Misa is naast Nederlands ook nog eens Tsjechisch dus dat moet dan geen enkel probleem zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja maar winnen van zulke tegenstanders gaf voorheen nog wel problemen. De veranderde opslag en spelaanpak werpen vrucht af wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel bij WTA-toernooien. Als je hoog geplaatst bent krijg je sneller qualifiers, lucky losers en slechte spelers als tegenstanders. Kans om door te gaan is groter, dus meer punten.
Je ziet het hier ook, Krajicek als 32e geplaatst dus theoretisch moet ze in de derde ronde komen en dat haalt ze met twee vingers in haar neus.
Ik wil het wel anders verwoorden, maar het principe blijft hetzelfde. Dus: als ze nog eens de halve finale van een GS wil halen, zal de tegenstand heel waarschijnlijk nóg veel zwaarder zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah...
Zoals TheArt ook zei:
* De eerste twee rondes relatief eenvoudig, maar goed, dat heb je snel als geplaatste speelster.
* Vervolgens een in vorm zijnde top 10 speelster.
* Dan iemand die Hingis en een goede Bammer dik versloeg.
Oke, het kon lastiger, maar eenvoudig wil ik het niet noemen.
Met Bartoli mazzelt ze wat, maar ook die heeft afgelopen weken SF's gehaald in Birmingham en Eastbourne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |