Copy that.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Henin Williams met 6-0 6-0 van de baa veegt.
dan krijg jij een knal voor je kopquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Ben geen Justine fan maar dit mag van mij bestquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Henin Williams met 6-0 6-0 van de baan veegt.
Ik ben voor de Duitserquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker begin van Djokovic, dit vervroegt de starttijd voor Krajicek al wat.
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef MissX het volgende:
Waarom wordt er op CC en Court1 pas om 12 UK time gespeeld en zijn alle andere al begonnen. Wat is dat nou weer voor logica.
Wel aardig dat ze Nadal en Soderling is laten beginnen ipv als 2e.
Hmmm, dat is dus NIET goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker begin van Djokovic, dit vervroegt de starttijd voor Krajicek al wat.
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.
Ah okay, daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Net werd dat op de BBC uitgelegd: aangezien de betreffende spelers ook al gisteravond hebben gespeeld, wordt ze een uur extra rust gegund.
Njah, ik vind het ook een zwakke argumentatie; laat ze of om elf uur beginnen, of doe er dan nog een partij voor, de meeste vrouwenpartijen duren ook weer niet zo lang, mits goed weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..
En het blijft dezelfde partijquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pff, ze hebben 20 minuten op de baan gestaan ofzo..
ze hebben er zin inquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef TheArt het volgende:
En dat is 16-16 op court 16.
Nee, alleen CC en No.1.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:34 schreef Reya het volgende:
Geen Hawkeye op baan 2?
17-17 nu.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef TheArt het volgende:
En dat is 16-16 op court 16.
Dat extra uurtje zal het hem ook maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Een partij ervoor is nog erger, dan krijg je hetzelfde als gisteren. Steeds regenbreaks en pas aan het einde van de middag beginnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat extra uurtje zal het hem ook maken...
Zet er desnoods een vrouwenpartij voor ofzo.![]()
Venus en Sharapova hebben gisteren drie punten gespeeld? Die konden toch best om 12u op Centre Court beginnen.
Da's ook waar, had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een partij ervoor is nog erger, dan krijg je hetzelfde als gisteren. Steeds regenbreaks en pas aan het einde van de middag beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |