Hup RTL aanzettenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:24 schreef Daklem het volgende:
rtl doet het nietnog steeds niet.
Ik ga schade vergoeding aan vragen
Dude, anders lees je ff, ik heb exact dit filmpje in dit topic gepostquote:
dat qua tennis kwam er duidelijk nog even snel achteraanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef Cerubo het volgende:
Jan Siemerink: Ik kijk graag naar Mauresmo qua tennis.
jan is homo. mauresmo is een manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef Cerubo het volgende:
Jan Siemerink: Ik kijk graag naar Mauresmo qua tennis.
ook die is al gepostquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:26 schreef PrinceSL het volgende:
Filmpje van Federer. wat een bal!![]()
edit: deze bedoelde ik: http://www.youtube.com/watch?v=GQHHBWbtEmA
Op en top verwarringquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en Mauresmo houdt van vrouwen, lastig.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:26 schreef PrinceSL het volgende:
Filmpje van Federer. wat een bal!![]()
edit: deze bedoelde ik: http://www.youtube.com/watch?v=GQHHBWbtEmA
Dan krijgt Federer verdient dubbele aandacht, maar sorry eehj!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, anders lees je ff, ik heb exact dit filmpje in dit topic gepost.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jan verwacht dat Serena van Henin wint. Jan wat doe je
.
ik mag jou welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, moet er even uit:
Brabara , 100 x![]()
opzouten
Hingis en met name Chakvetadze werden beiden op waarde geklopt hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Mirri het volgende:
Echt wel bizar, Bartoli - Krajicek is een kwartfinale en Serena - Henin ook![]()
Dat weegt toch niet tegen elkaar op..wat een geluk hebben die Bartoli en Misa allebei, normaal gesproken eindigt het sprookje toch wel...maar gewoon 3 top 10 speelster die hun dag niet hebben: Hingis, Chakvetadze en nu ook nog eens Jankovic![]()
o nee, dat was gisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook.
Barbara, aub ROT OP.
"Vroeg naar bed kan niet meer" (@ 20.34).
Er is nog geen schema bekend hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kraai eerste partij, ik heb tot 14u verplicht college
.
Niet naar Barbara luisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kraai eerste partij, ik heb tot 14u verplicht college
.
Maar het zit er dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Er is nog geen schema bekend hoor.
graag gedaanquote:
Voordeel, RTL heeft nu de beschikking over veel betere sportpresentatoren:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef Ice_Tea het volgende:
Heel Wimbledon boeit Barbara werkelijk drie keer niks, laat staan dat ze verstand van tennis heeft
Vind ik niet, Hingis stond in de partij voor Granville heel goed te spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hingis en met name Chakvetadze werden beiden op waarde geklopt hoor.
Sorry voor mn taalgebruik:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef Ice_Tea het volgende:
Heel Wimbledon boeit Barbara werkelijk drie keer niks, laat staan dat ze verstand van tennis heeft
Alle andere kwartfinales steken schril af tegen Henin-Williamsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Mirri het volgende:
Echt wel bizar, Bartoli - Krajicek is een kwartfinale en Serena - Henin ook![]()
Dat weegt toch niet tegen elkaar op..wat een geluk hebben die Bartoli en Misa allebei, normaal gesproken eindigt het sprookje toch wel...maar gewoon 3 top 10 speelster die hun dag niet hebben: Hingis, Chakvetadze en nu ook nog eens Jankovic![]()
Jan haat wannabees! Groot gelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jan haat haar ook: Ik zag het aan hem![]()
Weet je wel zeker dat het vandaag echt over isquote:
Ja, dat werd net op de BBC gemeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het vandaag echt over is
en dat ik dus al 2 dagen op Andy wacht![]()
Ik durf de deur niet uit![]()
LOL?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet, Hingis stond in de partij voor Granville heel goed te spelen.
En chakvetadze heeft zich ab-so-luut niet van haar beste kant laten zien, die kan veel beter op gras.
Jankovic stond nog de sterren van de hemel te spelen tegen Safarova in de ronde hiervoor.
Ik vind het maar geluk voor Bartoli en Krajicek.
Granville niet dan, met een 6-1 6-4 tegen een in vorm zijnde Bammer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet, Hingis stond in de partij voor Granville heel goed te spelen.
Dan moet ze dat maar laten zien. Ze was fit, in vorm (wint Rosmalen), alle benodigheden waren er. Als zij het dan niet laat zien (blijkbaar) is dat haar fout. Jedoet alleen wel Misa's spel daarmee te kort, ze speelde gewoon beter dan Chakvetadze (die geen reden heeft om zomaar een mindere dag te hebben, Hingis had dat met blessures nog wel).quote:En chakvetadze heeft zich ab-so-luut niet van haar beste kant laten zien, die kan veel beter op gras.
Die partij was leuk maar kwalitatief niet eens zo bijzonder hoor. Safarova speelde sterk, Jankvic moest mee, maar ik vondhaar daar niet uitzonderlijk spelen.quote:Jankovic stond nog de sterren van de hemel te spelen tegen Safarova in de ronde hiervoor.
Tja, ik vind dat ze hier beiden terecht staan. Speelden tegen fitte speelsters die een goed toernooi en voorbereiding achter de rug hadden, waren gewoon beter. Waarom dan geluk?quote:Ik vind het maar geluk voor Bartoli en Krajicek.
jammer.quote:
tja dat zal ik idd niet binnen gaan doen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
jammer.
Ik denk dat ik zodirect dan maar ff een balletje gaan slaan buiten de deur.
bijdehandjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef jaspah het volgende:
[..]
tja dat zal ik idd niet binnen gaan doen..
Hingis heeft die partij veel meer winners geslagen dan Granville hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Granville niet dan, met een 6-1 6-4 tegen een in vorm zijnde Bammer?
[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet, ik vind het gewoon uitzonderlijk dat met name Chakvetadze en Jankovic allebei niet goed spelen terwijl ze normaal gesproken echt wel Bartoli en Krajicek kunnen hebben. Ik heb het niet over Bartoli en Krajicek, die spelen allebei op hun niveau.quote:Dan moet ze dat maar laten zien. Ze was fit, in vorm (wint Rosmalen), alle benodigheden waren er. Als zij het dan niet laat zien (blijkbaar) is dat haar fout. Jedoet alleen wel Misa's spel daarmee te kort, ze speelde gewoon beter dan Chakvetadze (die geen reden heeft om zomaar een mindere dag te hebben, Hingis had dat met blessures nog wel).
[..]
Neehoor, veel mensen vonden - zeker in de eerste set - tennis op hoog niveau tijdens die partijquote:Die partij was leuk maar kwalitatief niet eens zo bijzonder hoor. Safarova speelde sterk, Jankvic moest mee, maar ik vondhaar daar niet uitzonderlijk spelen.
[..]
Natuurlijk waren ze beter, maar dat zal 9 van de 10 keer niet zo zijn. Chakvetadze, Jankovic (en Hingis) speelden onder hun niveau. Bartoli en Krajicek hebben als underdogs niets te verliezen en zullen dus minder last hebben van druk of zenuwen. Tsja, dan kun je nog wel eens winnen. Maar normaal gesproken zouden die 3 speelsters echt wel winnen. Misschien komt het wel door de regen, weet ik veel..ik vind het gewoon raar. En Bartoli en Krajicek profiteren daar van, daar is niets mis mee, maar ik vind het gewoon opvallend.quote:Tja, ik vind dat ze hier beiden terecht staan. Speelden tegen fitte speelsters die een goed toernooi en voorbereiding achter de rug hadden, waren gewoon beter. Waarom dan geluk?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef jaspah het volgende:
[..]
ach kheb het wel eens gedaan.. geen succes gewoon
Thxquote:
quote:
Het is een beetje de finale avant la lettre hé, de winnares van die wedstrijd maakt grote kans om later ook het toernooi te winnen (al is natuurlijk Sharapova er nog steeds).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Alle andere kwartfinales steken schril af tegen Henin-Williams![]()
Dus? Hingis was wel in vorm? Of wat is het nu?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hingis heeft die partij veel meer winners geslagen dan Granville hoor.
Chakvetadze speelde helemaal niet zo slecht. En tennis werkt nu eenmaal niet zo dat je de kwaliteit van de ene afzet tegen die van de ander, en dat de 'beste' dan wint. Wedstrijden lopen altijd anders, je tegenstander kan anders spelen, de omstandigheden kunnen moeilijk zijn. Daarop inspelen is óók een kwaliteit. Zowel Krajicek als Bartoli stalen die wedstrijd echt niet hoor.quote:[..]
Ja maar zo bedoel ik het niet, ik vind het gewoon uitzonderlijk dat met name Chakvetadze en Jankovic allebei niet goed spelen terwijl ze normaal gesproken echt wel Bartoli en Krajicek kunnen hebben. Ik heb het niet over Bartoli en Krajicek, die spelen allebei op hun niveau.
Was een goede partij hoor, maar véél meer ook niet... het zag er spectaculair uit, dat wel. Maar dat geeft Jankovic geen bye voor haar partij tegen Bartoliquote:[..]
Neehoor, veel mensen vonden - zeker in de eerste set - tennis op hoog niveau tijdens die partij![]()
Maar met overwinningen 'normaal gesproken' en 'op papier' win je geen kampioenschap hequote:[..]
Natuurlijk waren ze beter, maar dat zal 9 van de 10 keer niet zo zijn. Chakvetadze, Jankovic (en Hingis) speelden onder hun niveau. Bartoli en Krajicek hebben als underdogs niets te verliezen en zullen dus minder last hebben van druk of zenuwen. Tsja, dan kun je nog wel eens winnen. Maar normaal gesproken zouden die 3 speelsters echt wel winnen. Misschien komt het wel door de regen, weet ik veel..ik vind het gewoon raar. En Bartoli en Krajicek profiteren daar van, daar is niets mis mee, maar ik vind het gewoon opvallend.
ZO, dat bedoel ik dus.
Alleen Babs zei dat ze waarschijnlijk wel om 12u moet. Verder heb ik niks gehoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:03 schreef TheArt het volgende:
Werd er ook een baan gemeld op de BBC?
Nee, maar ik verwacht dat ze er in het huidige programma op de BBC (duurt tot 22.00) wel over zullen hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:03 schreef TheArt het volgende:
Werd er ook een baan gemeld op de BBC?
Nee, maar alleen meer winners zorgen er niet voor dat je wint (dat blijkt welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Hingis was wel in vorm? Of wat is het nu?.
[..]
Maar eerder vandaag noemde je Bartoli nog een McDonalds klant?quote:Chakvetadze speelde helemaal niet zo slecht. En tennis werkt nu eenmaal niet zo dat je de kwaliteit van de ene afzet tegen die van de ander, en dat de 'beste' dan wint. Wedstrijden lopen altijd anders, je tegenstander kan anders spelen, de omstandigheden kunnen moeilijk zijn. Daarop inspelen is óók een kwaliteit. Zowel Krajicek als Bartoli stalen die wedstrijd echt niet hoor.
[..]
Dat weet ik , maar dat bedoel ik niet. Het bleek wel dat Jankovic veel beter is dan ze vandaag liet zien. Het feit dat Jankovic er vandaag niets van bakte mag ik toch wel een mazzeltje voor Bartoli noemen?quote:Was een goede partij hoor, maar véél meer ook niet... het zag er spectaculair uit, dat wel. Maar dat geeft Jankovic geen bye voor haar partij tegen Bartoli.
[..]
Dat weet ik. En gelukkig maar.quote:Maar met overwinningen 'normaal gesproken' en 'op papier' win je geen kampioenschap he. Het gaat om wat je lat zien in een partij, Bartoli en Krajicek lieten meer zien en winnen dus terecht. Als elk toernooi een finale kent met de op papier twee beste speelsters, wordt het wel heel eentonig.
Roland Garros alleen de mannenfinale, Australian Open geloof ik ook niet en US Open ook niet. Het meeste is op Sky Sports in Engeland, behalve Wimbledon, dat ongeveer door de BBC wordt georganiseerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zendt de BBC elke grandslam live uit? Of alleen wimbledon zo uitgebreid?
Als ze Nadal en Djokovic niet om 12.00 uur zetten, heeft Wimbledon echt een nieuwe organisatie nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef TheArt het volgende:
Maar even goed nadenken. Er worden geen partijen die afgebroken zijn de vorige dag, de volgende dag als eerste gezet. Dus de kans dat Misa als eerste moet morgen is redelijk aanwezig. Dan, er vanuit gaande dat ze morgen om 12.00 gaan starten op CC en C1, moeten er dus nog twee partijen voor komen. Henin vs. Williams zal wel later zijn. Een mannenpartij voor een afgebroken mannenpartij zetten zullen ze wel niet doen, want dan moeten die mannen weer te lang wachten. Dus dan is de kans aanwezig dat Misa morgen op CC of C1 moet. Maar dit is allemaal theoretisch natuurlijk.
Reken je Maria - Williams ook tot de afgebroken partijenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef TheArt het volgende:
Maar even goed nadenken. Er worden geen partijen die afgebroken zijn de vorige dag, de volgende dag als eerste gezet. Dus de kans dat Misa als eerste moet morgen is redelijk aanwezig. Dan, er vanuit gaande dat ze morgen om 12.00 gaan starten op CC en C1, moeten er dus nog twee partijen voor komen. Henin vs. Williams zal wel later zijn. Een mannenpartij voor een afgebroken mannenpartij zetten zullen ze wel niet doen, want dan moeten die mannen weer te lang wachten. Dus dan is de kans aanwezig dat Misa morgen op CC of C1 moet. Maar dit is allemaal theoretisch natuurlijk.
Nou is dat een regel op vrijwel alle toernooien. Dan weten de mensen erna namelijk hoeveel tijd ze hebben. Als je een afgebroken partij er neer gaat zetten, kan het een uur duren, maar net zo goed 3 uur. Tenminste, dat was de verklaring van de organisatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ze Nadal en Djokovic niet om 12.00 uur zetten, heeft Wimbledon echt een nieuwe organisatie nodig.
Die hebben natuurlijk maar drie punten gespeeld. Ja dat wordt weer een ander verhaal vrees ik voor Misa.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Reken je Maria - Williams ook tot de afgebroken partijen?
Weet ik, maar kan me herinneren dat ze het bij de vrouwen vorige week al anders deden op Wimbledon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou is dat een regel op vrijwel alle toernooien. Dan weten de mensen erna namelijk hoeveel tijd ze hebben. Als je een afgebroken partij er neer gaat zetten, kan het een uur duren, maar net zo goed 3 uur. Tenminste, dat was de verklaring van de organisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |