quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
ernstig rekken?
[afbeelding]
We hebben toch niks beters te doen![]()
![]()
Omfg, die vraag er gewoon om om genomen te wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
ernstig rekken?
[afbeelding]
We hebben toch niks beters te doen![]()
![]()
Via de streams schat ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Daklem het volgende:
Godver, ik kan toch niks zien.
De tv uitzendinge nzijn uit de lucht
Mooi kut dus.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Omfg, die vraag er gewoon om om genomen te worden
mag deze foto niet in de OP?
Kiefer - Djokovic is ook een derde ronde wedstrijd die nog bezig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk, dat wordt dus derde ronde (Nadal - Soderling) op de tweede woensdag van Wimbledon.
De organisatoren zouden zich moeten schamen.
whahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef Ice_Tea het volgende:
en voor alle fans van Babs, haar legendarische comment op 01-07:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden 't over een strekkende Maria, want niemand heeft iets beters te doen.
[afbeelding]
Inderdaad en die duurt nog veel langer dan de partij van Nadal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Kiefer - Djokovic is ook een derde ronde wedstrijd die nog bezig is.
Klopt, maar dat Haas opgeeft (en precies tegen Federerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Heero87 het volgende:
En het ergste is dan dat een Nadal/Soderling en een Djokovic/Kiefer morgen wellicht twee wedstrijden moeten spelen, terwijl Federer al sinds vrijdag niet meer op het plein gestaan heeft. Eigenlijk is dat een beetje competitievervalsing hé.![]()
Nee, de kabelmaatschapij ligt eruit geloof ikquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kan me voorstellen dat Boris haar haat![]()
Ik heb nog nooit iemand zo vrolijk over regen horen praten![]()
Ook niet RTLZ of CNN uit de OP ???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nee, de kabelmaatschapij ligt eruit geloof ikErg vervelend.
en op 1 of andere manier werken de streams niet op mijn mac
Tsja, kan zij wat aan doen dat zij een talent heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Ice_Tea het volgende:
Dat wordt dan een behoorlijke Maria OP, maargoed
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als we toch plaatjes aan 't googlen zijn.
[afbeelding]
Da's waar, maar de blunders die de organisatie heeft gemaakt in de planning zijn wel onvergeeflijk en waren wél vermijdbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat Haas opgeeft (en precies tegen Federer) kan niemand wat aan doen.
Traditie boven alles, ik heb er de engelsen op bbc nog amper over gehoord (wel 't weer, maar de zondag niet spelen als een "blunder" zien ho maarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef Heero87 het volgende:
Da's waar, maar de blunders die de organisatie heeft gemaakt in de planning zijn wel onvergeeflijk.
Wil je misschien nog even de linkjes in de OP en wiki zetten van #20 en #21 ??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Ice_Tea het volgende:
Dat wordt dan een behoorlijke Maria OP, maargoed
Ik ben niet zo kapot van Sharapove, maar ehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden 't over een strekkende Maria, want niemand heeft iets beters te doen.
[afbeelding]
wat is dat eigenlijk voor achterlijks?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Traditie boven alles, ik heb er de engelsen op bbc nog amper over gehoord (wel 't weer, maar de zondag niet spelen als een "blunder" zien ho maar).
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je misschien nog even de linkjes in de OP en wiki zetten van #20 en #21 ??![]()
lol, ik ga hem niet inkoppen.. Ik laat de eer aan iemand anders over.quote:
Hij is zo makkelijk, dat niemand 't durftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef Daklem het volgende:
lol, ik ga hem niet inkoppen.. Ik laat de eer aan iemand anders over.
Engelse en hun Logica héquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor achterlijks?
zijn de meeste mensen vrij, houden hun een rustdag![]()
Briljantquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als we toch plaatjes aan 't googlen zijn.
[afbeelding]
2 ons groente, 3 ons fruitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is zo makkelijk, dat niemand 't durft.
Staan er al inquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je misschien nog even de linkjes in de OP en wiki zetten van #20 en #21 ??![]()
*proest* @ die 2equote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Majar het volgende:
Die regenDan vullen we de uurtjes maar met legendarische tennismomenten:
http://nl.youtube.com/watch?v=EdNnEwk6bz8
http://nl.youtube.com/watch?v=-AycEDeh-ZU
http://nl.youtube.com/watch?v=2Hp-EArV6s8
Djokovic dus ook niet meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef TheArt het volgende:
All remaining matches on outside courts cancelled for the day. We’re still hopeful for the show courts though, and that includes No.3 where Venus and Maria are scheduled to come back out.
Novak en Nicolas morgen dus verder aan hun derde set in de derde ronde. Terwijl Federer aan zijn kwartfinale begint.quote:
Graag gedaan.quote:
als 't zo blijft regenen hebben we zondag een collage vol manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het weerhoertje er ook wel in
ik ben bang dat nog niemand op de wereld daar enig idee van heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Fukjoeman het volgende:
Boys iemand enig idee hoelaat Kraaij morgen begint? Moet werken tot 15 uur, valt niet te missen natuurlijk
Maak je geen zorgen, ik denk dat ze wat verlaat is ivm de regenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef Fukjoeman het volgende:
Boys iemand enig idee hoelaat Kraaij morgen begint? Moet werken tot 15 uur, valt niet te missen natuurlijk
Jep. En volgens NBC hebben ze nu ook Venus - Sharapova gecancelled en wachten ze alleen nog met de partijen op CC en C1.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
ook nog een plaatje toegevoegd voor de volgende OP
En nu Richardquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
Misa nu op RTL
Mijn voorspellingen voor morgen:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen:
Centre Court
Nadal - Soderling
Sharapova - V. Williams
Henin - S. Williams
Court 1
Djokovic - Kiefer
Roddick - Mathieu
Court 2
Gasquet - Tsonga
Bartoli - Krajicek
Een beetje heel erg. Haasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef Heero87 het volgende:
En het ergste is dan dat een Nadal/Soderling en een Djokovic/Kiefer morgen wellicht twee wedstrijden moeten spelen, terwijl Federer al sinds vrijdag niet meer op het plein gestaan heeft. Eigenlijk is dat een beetje competitievervalsing hé.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |