quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef pfaf het volgende:
My Ion Truss van Minus Story is ook super!Van Jagjaguar natuurlijk, dat label verdient een standbeeld!
De echte knallers ontbreken op het eerste gehoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe Okkervil River is gelekt mensen..
A girl in Port vind ik echt een van de mooiste OR nummers ooitquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
De echte knallers ontbreken op het eerste gehoor.
Dit zijn sites die ik geregeld bezoekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:43 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik zoek wat leuke muziekblogs, moet niet alleen maar indie zijn maar ik vraag het hier omdat er naar mijn ervaring toch de meeste indieblogs zijn. Dance, "gewone" rock, ... alles mag eigenlijk. Ook zou het leuk zijn als je bvb. een nummertje kunt downloaden ofzo...Dus liefst geen concertverslagen, die vind ik altijd nogal saai om te lezen, liever cd-besprekingen van de nog niet heel bekende artietsen enzo.
Oh ja, en Pitchfork ken ik al![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
http://everybodycares.blogspot.com/
Of plus onesquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
A girl in Port vind ik echt een van de mooiste OR nummers ooit
Zag ik ook, is nog niet offcieel trouwens, maar hoop het wel, dan ben ik van de partij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of plus ones
Zag trouwens dat ze in november naar nederland komen![]()
Dat klinkt heel interessant! Die gaan we in dezer dagen zeker beluisteren!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:48 schreef spacemangraig het volgende:
Trees Outside the Academy, de tweede solo-LP van indie-god Thurston Moore is meer dan goed. Er is nog wat Sonic Youth te horen, maar als geheel klinkt het toch wel heel anders. Zijn typische gitaar geluid is aangevuld met dat van J. Mascis, drums van Steven Shelley (toch nog wat meer SY), accoustische gitaar, violen, bongo's en, zoals we van hem gewend zijn, een goede portie noise. mooooooooooooi
Ik hou wel van recensies die beginnen met 'Beste plaat van 2007'. Dat schreven 'ze' ook over Pergola: "Een betere plaat zal er in Nederland niet gemaakt worden dit jaar" toentertijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat klinkt heel interessant! Die gaan we in dezer dagen zeker beluisteren!
Erg gaaf: http://www.kindamuzik.net/recensie/grails/burning-off-impurities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |