Heb je het gelezen? Ik heb het expres niet grondig, maar door middel van truukjes beschreven.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:38 schreef Drugshond het volgende:
d en t.... forget it.
Ik ben waarschijnlijk de enige half dyslectische mod die FOK! rijk is.
Ik doe altijd 2x zo lang over mijn posting..
Ongrijpbaar onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En dan is het nog onbegrijpbaar.
Je bedoelt vast niet deze, maar ik post hem toch omdat hij leuk isquote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
Een poging een plaatsje te vinden van Guust Flater in zijn archief mislukte, maar leverde wel dit:
[afbeelding]
De Palestijnse propaganda slaat weer toe.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Reya het volgende:
NOS-TT kent verschil joods/Joods niet.
De wereld is weer gered.
Dit kan niet waar zijn, we zijn in een vreselijke nachtmerrie terechtgekomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De Palestijnse propaganda slaat weer toe.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongrijpbaar onbegrijpelijk.
Onbegrijpelijk ongrijpbaar.
Veel hoertjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Saïdia. Fascinerend plaatsje. Soort van kruising tussen oostblok & Marokko.
[afbeelding]
PM Pietverdriet met je tips, maar meld er vooral bij dat hij alleen werkwoorden moet gaan vervoegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
Maar zijn er nog d/t-vragen, of is het helder zo?
Prima uitlegquote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
Geen idee, maar ik heb iets om mee te werken.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
Waarom? Creatief taalgebruik is mooier dan strict strikt.quote:
Oke, als je nog vragen hebt klop je maar aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb iets om mee te werken.
Ga eens naar Noorwegen of Amerika, idioot. Allochtonen die hun "geboorteland" altijd willen is zo 1995quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, ja daar ga ik waarschijnlijk deze week nog naartoe. Schijnt idd een heel leuk plaatsje te zijn! Als je naar de kaart kijkt zit ik ietsjes links van Nador in een rete klein dorpje. Ik zie het dorpje niet vermeld staan. In ieder geval, ik gaat weer eens de bergen in en spreek jullie deze of volgende week vast wel weer. Groetjes en doe lief tegenmekaar!!!!!!!
Er mag geen thee meer gedronken worden. 14.gifquote:Bent u bereid er persoonlijk op toe te zien dat de bouw van de Amsterdamse Westermoskee geen doorgaan vindt en dat burgemeester Cohen nooit meer meewerkt aan het financieren van islamitische organisaties en zelfs geen theedrink-sessies meer met hen houdt? Zo nee, waarom niet?
Ha, wordt aaah gek?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Cohen is een kankerlul. zEI IK DAT? jA!
Dat was een uitspraak van Danny. Niet over Cohen overigens.quote:
Okee.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Danny. Niet over Cohen overigens.
quote:Om 15.00 sharp wordt teruggekoppeld over de bemanning/bevrouwing.
Wat heeft dat met POL te maken? Slotje!quote:
Er moet wat te lachen blijven tijdens Grijs I.quote:
Zouden ze het in de ministerraad als terugkerend agendapunt hebben, Kamervraag van de week? Samen werken, samen lachen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Autodidact het volgende:
Wat moet het dolle pret zijn om Wilders' vraagjes te mogen beantwoorden. Lijkt me een voldoende reden om minister te worden.
Dat welbehangen meiske in dat plaatje?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:
Pretentieus wijf.
Nee, jij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat welbehangen meiske in dat plaatje?
Je mag niet meer met Cohen theedrinken. Je kiest maar een ander drankje uit.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je mag niet meer met Cohen theedrinken. Je kiest maar een ander drankje uit.
quote:PVV: Hoeveel moskeeën telt Nederland? - Kamervragen
maandag 25 juni 2007
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Binnenlandse Zaken en Wonen, Wijken en Integratie over de onduidelijkheid omtrent actuele cijfers van het aantal moskeeën in Nederland.
1.) Heeft u kennis genomen van de uitzending van KRO Reporter van afgelopen zondag 24 juni getiteld: "De opmars van moskeeën" (*)?
2.) Zijn er bij de overheid (waaronder inlichtingendiensten) betrouwbare cijfers bekend over het exacte aantal moskeeën in Nederland? Zo ja, bent u dan bereid om deze cijfers bekend te maken? Zo nee, bent u bereid om direct te laten onderzoeken hoeveel moskeeën er nu eigenlijk zijn in Nederland?
3.) Deelt u mijn mening dat het Nederlandse volk er recht op heeft te weten hoe ver de islamisering van haar land al gevorderd is? Zo nee, waarom niet?
4.) Is het u bekend dat hetgeen in de verreweg de meeste moskeeën gepredikt wordt op gespannen voet staat met fundamentele mensenrechten en bovendien strijdig is met de waarden van onze Westerse beschaving? Deelt u mijn mening dat dit de integratie van moslims in Nederland verhindert? Zo nee, waarom niet?
5.) Deelt u mijn mening dat er al veel te veel moskeeën in Nederland zijn en dat er direct een bouwverbod moet komen zodat er geen nieuwe meer bijkomen? Zo nee, waarom niet?
6.) Bent u bereid er persoonlijk op toe te zien dat de bouw van de Amsterdamse Westermoskee geen doorgaan vindt en dat burgemeester Cohen nooit meer meewerkt aan het financieren van islamitische organisaties en zelfs geen theedrink-sessies meer met hen houdt? Zo nee, waarom niet?
Is dit een letterlijk citaat? ´´Kom, ik gooi er eens een uitsmijter over theeleut Cohen tegenaan!´´quote:6.) Bent u bereid er persoonlijk op toe te zien dat de bouw van de Amsterdamse Westermoskee geen doorgaan vindt en dat burgemeester Cohen nooit meer meewerkt aan het financieren van islamitische organisaties en zelfs geen theedrink-sessies meer met hen houdt? Zo nee, waarom niet?
Het staat gewoon zo op hun site, dus lijkt me wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is dit een letterlijk citaat? ´´Kom, ik gooi er eens een uitsmijter over theeleut Cohen tegenaan!´´
Sinds wanneer niet? Ga je nou beweren dat moslims voor mensenrechten staan?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Floripas het volgende:
Is Wilders ineens voorvechter van mensenrechten?
Misschien moet hij deze dan nog even lezen:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Floripas het volgende:
Is Wilders ineens voorvechter van mensenrechten?
quote:Artikel 18
Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst;dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door de praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van de geboden en voorschriften.
Nee, dat beweer ik niet, maar ik dacht dat hij van mening was dat we het Internationale Verdrag voor de Rechten van de Mens moesten opschorten als het niet strookte met zijn voorstellen. Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet? Ga je nou beweren dat moslims voor mensenrechten staan?![]()
Stadskanaal. De gemeente met een van de ergste integratiedrama's EN tokkiepool van Nederland.quote:
Wat deed ze daar?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stadskanaal. De gemeente met een van de ergste integratiedrama's EN tokkiepool van Nederland.
Maar dat is nu te laat, nu is ze dood.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme komt daar, gok ik, nauwelijks.
Tja, Van Jole is dan ook een kankerlul. Zei ik dat? Ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Floripas het volgende:
GeenStijl = GeenSucces?
Oeps...het topic liep een beetje uit de hand. Ik moet soms leren om mijn mond te houden (en een stuk of zes andere users met mij).
Mee eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, Van Jole is dan ook een kankerlul. Zei ik dat? Ja!
quote:Gebeld worden mag hooguit de helft kosten. Nu is dat veelal het dubbele.
Jawel, de politiek.quote:Zoals altijd zijn de meningen in de Tweede Kamer verdeeld. "Het is begrijpelijk in alle feestvreugde en trots, maar de Nederlandse vlag was natuurlijk meer op z’n plaats geweest", luidt de reactie van PVDA-er Jeroen Dijsselbloem. "Van een ongekende zotheid", vindt Geert Wilders. "Het was toch niet het Surinaamse Elftal?"
De mening van VVD vind ik wel opvallend:quote:
quote:Halbe Zijlstra van de VVD vindt het gedrag van de spelers juist positief. "Een toonbeeld van geslaagde integratie. Die jongens hebben nog warme gevoelens voor Suriname, maar ze hebben gekozen om voor Nederland uit te komen. Niemand verwacht dat ze hun eigen identiteit meteen verliezen. Er zijn ook Nederlanders in Michigan die wel eens een klompendans doen."
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom? Creatief taalgebruik is mooier dan strict strikt.
Ik ga m'n grote vriend lasteraar Gods achterna. 'truste allemaal!
De storm die onze kant op komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:03 schreef raaretsalsdoG het volgende:
woeps, daar komt ie geloof ik![]()
* ziet een dik donker grijs wolkendek de hemel bedekken
quote:Excuus aan SGP-jeugd na foute examenvraag
DEN HAAG - De examencommissie erkent dat door een foute vraag het vmbo-examen maatschappijleer een ,,onjuist, karikaturaal beeld'' schetst van de SGP. Dat schrijft de commissie in een brief aan de SGP-jongeren, die een klacht hadden ingediend. In het examen maatschappijleer werd in mei een negatief citaat over orgaandonatie toegeschreven aan de SGP. Het citaat is in werkelijkheid echter nergens terug te vinden. De Centrale Examencommissie Vaststelling Opgaven (CEVO) biedt de politieke jongerenorganisatie ,,een welgemeende verontschuldiging'' aan.
De SGP-jongeren nemen daar geen genoegen mee. Voorzitter Jan Kloosterman: ,,We zijn op zich blij met de erkenning van de fout. Maar we willen dat de CEVO haar excuus publiek maakt via een persbericht en een brief aan de scholen. Het gaat hier om een publieke blunder, die moet ook publiek rechtgezet worden.''
Kloosterman wijst erop dat de examens gemaakt zijn door leerlingen van zestien jaar. ,,Over twee jaar mogen ze stemmen. Het is niet goed als ze met zo'n onterecht vooroordeel over de SGP hun keuze moeten maken.''
In het examen werd gevraagd welke partij over orgaandonatie het volgende had opgemerkt: ,,God heeft het menselijk lichaam niet gemaakt om het te verknippen voor andere mensen.'' Het juiste antwoord was: de SGP. Bij de vraag stond een passage uit een krantenartikel uit 2005 over de toen voorgestelde wijziging van de Wet op Orgaandonatie.
Het aangehaalde SGP-citaat is echter noch in het betreffende artikel, noch in de handelingen van de Tweede Kamer te vinden. Ernstiger is, dat het citaat niet de visie van de SGP op orgaandonatie weergeeft. Kloosterman: ,,Dit kan nooit gezegd zijn door één van onze Kamerleden of een andere SGP'er in functie. De SGP heeft weliswaar tegen de voorgestelde wetswijziging in 2005 gestemd, maar stemde in 1996 voor de wet op orgaandonatie.''
Dus, God heeft het menselijk lichaam wel gemaakt om het te verknippen voor andere mensen.quote:
Dus? Dat verdrag is sowieso het ergste wat Europa overkomen is sinds WOII.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet, maar ik dacht dat hij van mening was dat we het Internationale Verdrag voor de Rechten van de Mens moesten opschorten als het niet strookte met zijn voorstellen. Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Wat is de islamitische tegenhanger van het mensenrechtenverdrag?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Dat verdrag is sowieso het ergste wat Europa overkomen is sinds WOII.
Wanneer gaan jij en je progressieve vrienden eigenlijk demonstreren tegen de Islamitische tegenhanger van dat verdrag?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ng_van_mensenrechtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is de islamitische tegenhanger van het mensenrechtenverdrag?
Al die mongolen die denken ook iets te zeggen hebben in de klas.quote:'Wangedrag maakt vmbo'er populair'
LEIDEN - Gemiddeld zitten er op het vmbo in Zuid-Holland twee potentieel criminele leerlingen per klas. Ze zijn bovendien populair bij hun medeleerlingen.
Dat blijkt uit het onderzoek 'Probleemgedrag van leerlingen tijdens de middelbare schoolperiode' van het Nederlandse Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving (NSCR), waaruit dagblad Trouw dinsdag publiceerde.
Een op de tien vmbo-leerlingen in de provincie Zuid-Holland misdraagt zich minimaal eens per jaar zeer ernstig binnen of buiten school, blijkt uit het onderzoek. Het gaat dan om bedreiging van docenten, inbraak, verwonding of beroving.
De resultaten in de provincie zijn door te trekken naar de rest van het land, zei onderzoeker Frank Weerman dinsdag in een toelichting.
Aan het vier jaar durende onderzoek werkten twaalf scholen in grote en middelgrote steden in Zuid-Holland mee. Veertig procent van de ongeveer 2000 ondervraagde leerlingen is allochtoon.
Verbale agressie
Ruim 80 procent van de leerlingen zegt zich wel eens schuldig te maken aan lichtere misdragingen, zoals met dingen gooien in de klas, verbale agressie of iets stelen van minder dan 5 euro.
Verder blijkt uit het onderzoek dat jongeren die zich misdragen vaak populair zijn op school. Criminele en niet-criminele jongeren trekken veelal gemengd met elkaar op.
Leerlingen op het vmbo zien de relatie met een leerkracht als gelijkwaardig, ze willen dan ook met respect behandeld worden door de docent.
quote:Hoe groot schat u de kans dat u binnen nu en zes maanden een (nieuwe) baan heeft gevonden?*
Groot
Redelijk
Matig
Klein
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Dat verdrag is sowieso het ergste wat Europa overkomen is sinds WOII.
Omdat het aan de basis staat van al het slappe zak gedoe.quote:
1. Welk artikel zorgt hiervoor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het aan de basis staat van al het slappe zak gedoe.
1. We kunnen de grenzen niet dichtgooien voor bv mensen uit Marokko en Turkije want dat is discriminerend en dat mag niet van het EVRM.
2. We kunnen mensen die we zat zijn er niet uitknikkeren want mag niet van het EVRM.
3. We kunnen niet gewoon geen moskeen toestaan want vrijheid van godsdienst moet het EVRM.
Als het kabinet zou willen dan hadden ze daar wel oplossingen voor bedacht. Het EVRM wordt gebruikt als excuus voor eigen politieke doeleinden. Volgens mij is het een kwestie van woordkeuze en wetgeving correct formuleren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1. We kunnen de grenzen niet dichtgooien voor bv mensen uit Marokko en Turkije want dat is discriminerend en dat mag niet van het EVRM.
2. We kunnen mensen die we zat zijn er niet uitknikkeren want mag niet van het EVRM.
3. We kunnen niet gewoon geen moskeen toestaan want vrijheid van godsdienst moet het EVRM.
Heel Europa is sinds dat verdrag 1 verzameling slappe zak-landen.
Etc etc etc
Er staat voor de 1e inschrijving 30 minuten. Ik ben er net een uur mee bezig geweest.quote:
En dan heb je het intakegesprek nog niet eens gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er staat voor de 1e inschrijving 30 minuten. Ik ben er net een uur mee bezig geweest.
Voor deel 2 staat 45 minuten, ik vrees nu al het ergste.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Ja hallo, je staat op het punt geld van mij af te pakken. Dan mag je toch wel een beetje je best doen hè.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan heb je het intakegesprek nog niet eens gehad![]()
Daar heb je gelijk in. Wrs. ben ik nu ook een tokkiegezinnetje financieel aan het onderhouden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik maak elke maand een niet onaanzienlijk bedrag over aan premies. Dan mag je toch wel wat service verwachten!
![]()
quote:3. We kunnen niet gewoon geen moskeen toestaan want vrijheid van godsdienst moet het EVRM.
Schultenbrau!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Aldi bier drinken op jouw rekening.
Haha. Een Ariër met een bril.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Smakelijk type.
Zonder EVRM staat nog voldoende overige wetgeving zoiets in de weg hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heel Europa is sinds dat verdrag 1 verzameling slappe zak-landen.
Etc etc etc
En je kunt ook nog net zoals Rusland - hét toonbeeld van beschaving in Europa - gewoon het EVRM negeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zonder EVRM staat nog voldoende overige wetgeving zoiets in de weg hoor.
Dan ben je wel heel cool.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
En je kunt ook nog net zoals Rusland - hét toonbeeld van beschaving in Europa - gewoon het EVRM negeren.
Hmm, is yvonne, zjn beschermengel, soms op vakantie?quote:
quote:in other news: Sidekick heeft doodsverwensing in signature staan (Wilders)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb geen lijst van doodsverwensingen in mijn sig staan. 75% van de lijst was al dood voordat ik uberhaupt geboren ben, hoe kan ik die personen doodverwensen terwijl ze al dood zijn?
Poetin, de enige democraat, laat zien hoe de EVRM de democratie probeert tegen te werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
En je kunt ook nog net zoals Rusland - hét toonbeeld van beschaving in Europa - gewoon het EVRM negeren.
quote:In de voetsporen van Mussert
Duns Ouray
Op de laatste Eurotop verkwanselden Balkenende en Bos onze soeverniteit. De grondwet komt er, hoewel niet met die naam. Voortaan bepalen ondoorzichtige, ondemocratische krachten wie naar Nederland mag migreren.
Balkenende en Bos is het gelukt. Ze treden toe tot de galerij van Mussert en Rost van Tonningen. De galerij van landverraders met een minachting voor de democratie.
Want de Nederlandse bevolking is duidelijk geweest in het afwijzen van de grondwet. De boodschap was helder. Nederland wil een soeverein land blijven.
Maar dat mag niet van Balkenende en Bos. En de rol van Rouvoet is bijzonder hypocriet. Eerst tegen de grondwet campagne voeren, en dan in het kabinet er toch mee instemmen.
Want dat Europa een functionele democratie is, dat durven zelfs de voorstanders van soevereiniteitsverlies niet te beweren. Zo wordt in een weekend in juni de democratie de nek omgedraaid, voor zover er nog leven in zat.
Drie kleine mannetjes. Achterbakse wezeltjes. Ik ga over mijn nek als ik aan deze hypocriete ratjes moet denken.
Gewapende opstand is het enige wat Nederland nog kan redden.
Gaan ze nu heel hard Counterstriken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga Het Vrije Volk ook maar eens aan mijn lijstje van te volgen (kwaliteits)media toevoegen.
[..]
Kisten aan, strakke broek aan en een tekorte jas. Kop kaal en los!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gaan ze nu heel hard Counterstriken?
het antwoord is: nee:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, is yvonne, zjn beschermengel, soms op vakantie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef yvonne het volgende:
Floripas gaat even mee vanwege hetzelfde gezellige topic
Het zat eraan te komen.quote:
Mwah.... heb ik iets fouts gedaan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef zakjapannertje het volgende:
Het antwoord is: nee:
Welk gezellige topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef zakjapannertje het volgende:
het antwoord is: nee:
X-Ray zal in een smeekmail wel om een ban hebben gevraagd, de NSB'er.quote:
SC [1251] Fokschaap en azertyquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Floripas het volgende:
GeenStijl = GeenSucces?
Oeps...het topic liep een beetje uit de hand. Ik moet soms leren om mijn mond te houden (en een stuk of zes andere users met mij).
Het is maar wat je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... heb ik iets fouts gedaan ?![]()
Dit weiger ik te geloven en is niet waar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
X-Ray zal in een smeekmail wel om een ban hebben gevraagd, de NSB'er.
Daar zijn de vrienden van je icoon kampioen in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
De verzuurde anti-plezier politie doet weer eens een poging lol voor anderen te verpesten:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
De verzuurde anti-plezier politie doet weer eens een poging lol voor anderen te verpesten:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/158433/index.html
Tijdens de verkiezingen overwoog hij om op het CDA of het CU te stemmen, beiden hebben Christen in hun naam. Hij koos voor de CU omdat die tegen abortus zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:38 schreef kLowJow het volgende:
Sinds wanneer bouwt de CU moskeeën?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef Gabry het volgende:Maar goed, hoe kan hij dat nou weten als er geen Christen in hun naam staat.
De Groene Sociale Moslims in coalitie met de PVV.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar een partij ga oprichten met de naam de Socialitische Liberale Christelijke Atheistische Populistische Moslimpartij![]()
hoe kan hij dat nou niet weten, nota bene de oudst nog bestaande partij van Nederlandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Tijdens de verkiezingen overwoog hij om op het CDA of het CU te stemmen, beiden hebben Christen in hun naam. Hij koos voor de CU omdat die tegen abortus zijn.
Maar als ik hem praten over abortus, homo's en geloofsvrijheid past hij beter bij de SGP. Maar goed, hoe kan hij weten dat de SGP een Christenlijke partij is als ze geen Christen in hun naam hebben staan.
Goed ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar een partij ga oprichten met de naam de Socialitische Liberale Christelijke Atheistische Populistische Moslimpartij![]()
heute deed ich auch deutsch sprechen. Meiner collegien deden allemaal sehr viel lachen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:
US-Soldaten drohen diesem Mann mit dem Tod
Na, was hast du den gesagt? Sieg heil und dan die Beinen die Luft ein?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
heute deed ich auch deutsch sprechen. Meiner collegien deden allemaal sehr viel lachen...![]()
Lijkt me een vrij kansloos voorstel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Archivarissen azen op geheimen van Cheney
De Amerikaanse vicepresident Cheney houdt graag alles geheim, maar nu is hij gestuit op een taaie vijand: archivarissen.
Washington, 26 juni.Vicepresident Dick Cheney heeft zich ontwikkeld tot Amerika’s favoriete schurk. Het is een imago dat hem zelf nauwelijks dwars lijkt te zitten. Hij vertoont zich zelden in het openbaar. Zijn werkterrein is de bureaucratie.
Daar, achter de schermen, zeggen mensen die met hem werkten, weet hij met zijn apparaat van conservatieve medewerkers de federale overheid op geraffineerde wijze zijn wil op te leggen. Vooral op het punt van terreurbestrijding zou zijn macht de laatste jaren vrijwel onbegrensd zijn geweest.
Maar niemand weet het precies. Sporen wissen is namelijk een specialisme van Cheney en zijn mensen. En zodra hun interne opereren tóch bekend dreigt te worden, werpen ze allerlei blokkades op die volgens tegenstanders grenzen aan het absurde.
Zodoende zijn de VS nu een nieuwe opmerkelijke rel rond de vicepresident ingerold die in al zijn eigenaardigheid nauwelijks is na te vertellen, maar die, menen de Democraten, Cheney nog lelijk kan opbreken.
Het drait om een regel die alle onderdelen van de federale overheid gebiedt geclassificeerde informatie beschikbaar te stellen aan de National Archives. Dat geldt ook voor het Witte Huis. Een apart agentschap houdt toezicht op de naleving.
Maar het bureau van Cheney weigert medewerking. En sinds het agentschap begin dit jaar bemiddeling vroeg van minister van Justitie Alberto Gonzales (die niet thuis gaf), zetten medewerkers van Cheney de zaak op scherp. Eerst weigerden ze het agentschap toegang. En vervolgens, zegt het Democratische Congreslid Henry Waxman, pleitten medewerkers van Cheney intern voor opheffing van het agentschap. Dit laatste ontkent het Witte Huis.
De grootste verrassing is Cheneys argument om de controleurs van het agentschap buiten de deur te houden: hij is helemaal geen lid van de regering. De vicepresident is op basis van zijn functie namelijk ook voorzitter van de Senaat. Daarmee is hij lid van de wetgevende macht, niet de uitvoerende macht. En dus valt Cheney niet onder de jurisdictie van het agentschap, zegt zijn woordvoerder.
Dat uitgerekend Cheney zich van deze redenering bedient is hem op veel hoongelach komen te staan.
Cheney was de laatste jaren immers voorvechter van meer bevoegdheden voor de uitvoerende macht – voor George W. Bush en hemzelf. Vooral bij terreurbestrijding vond hij dat het Congres een belemmering voor effectief optreden was. Maar naar nu blijkt, zeggen zijn critici, was Cheney zelf óók zo’n sta-in-de-weg.
„Beetje surrealistisch”, riep een journalist van Congres Daily gisteren op de dagelijkse briefing tegen de woordvoerder van het Witte Huis. „Ik hoor het je zeggen”, reageerde de woordvoerder, die zichtbaar moeite had met de verdediging van Cheney.
De Democraten bereiden intussen een andere stap voor waarmee ze de lachers op hun hand hebben. Rahm Emanuel, Congreslid uit Chicago, zal het Huis van Afgevaardigden deze week laten stemmen over een voorstel om Cheney’s bureau op het Witte Huis niet langer te financieren. Cheney moet eerst maar eens aangeven of hij bij de uitvoerende dan wel de wetgevende macht hoort, zegt Emanuel. Hij voorspelt dat het Huis, waarin de Democraten een meerderheid hebben, de resolutie aanneemt. „Zoals wij in Chicago zeggen: follow the money.”
Het had voor Cheney nauwelijks op een ongelukkiger moment kunnen komen. Zijn vriend en oud-stafchef Scooter Libby doet deze dagen een laatste vrijwel kansloze poging een gang naar de gevangenis te voorkomen. Hij is tot 2,5 jaar cel veroordeeld zonder recht op borgtocht wegens meineed in de zaak die draait om de gelekte identiteit van CIA-agent Valerie Plame.
Intussen begon de Washington Post een vierdelige serie waarin het bureaucratische opereren van Cheney gedetailleerd wordt beschreven. De krant laat zien dat de wrede en inhumane behandeling van terreurverdachten door Amerikaanse militairen, die in 2004 leidde tot het Abu Ghraib-schandaal, voortkwam uit beslissingen die Cheney na ‘9/11’ afdwong. En dat het inderdaad een spel voor bureaucratische fijnproevers was: de Geneefse Conventies werden bewust omzeild met taal die weloverwogen het tegendeel suggereerde.
Belangrijker aan de stukken tot nu toe, is misschien wel dat – door toedoen van dezelfde Cheney – de CIA nog altijd over de mogelijkheid beschikt terreurverdachten „robuust te ondervragen”, zoals Cheney het noemt. Dit ondanks wetgeving uit de Senaat die eind vorig jaar een einde aan deze praktijk beoogde te maken.
Dat zulke details via ‘lekkende’ regeringsmedewerkers bekend worden, is geen uiting van groot vertrouwen in Cheney, beaamde auteur Ron Suskind gisteren. Hij schreef enkele boeken over het Witte Huis. Maar denk niet dat Cheney verslagen is, zei hij. „Deze man blijft de beste bureaucratische vechtjas uit de moderne geschiedenis.”
Google op "tubgirl" of "adblocker" en de resultaten in Feedback plaatsen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n ban trouwens. Dan kan ik mijn tijd wat beter gaan besteden![]()
Tubgirl posten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n ban trouwens. Dan kan ik mijn tijd wat beter gaan besteden![]()
Heeft fok reclame danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Google op "tubgirl" of "adblocker" en de resultaten in Feedback plaatsen.
Ich sproche: meine Collega ist nicht anwezig. Ehr sollst Donnerstag pas wieder zuruck sein. Ich sage auch das die Person unsere Produkten konte kaufen. Das war kein Probleim. e-mailen uns die Bestelling und ich soll versanten! Und das Factuuuuuur soll im English sein.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na, was hast du den gesagt? Sieg heil und dan die Beinen die Luft ein?
Je kunt ook een ban op verzoek krijgen, als je even perse zonder fok wil zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik kan zelf wel besluiten of ik minder moet internetten of nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt ook een ban op verzoek krijgen, als je even perse zonder fok wil zitten
Dat was 6 jaar geleden al niet eens grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tubgirl posten.
Nee, klopt. Het levert je in 1 keer een ban op. Vooral in ONZ vinden ze dat grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat was 6 jaar geleden al niet eens grappig.
Doe dan op z'n minst de pain serie, dan heb je meer waar voor je pixel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:
Ach, als mensen zo graag een plaatje willen zien van een vrouw die over zichzelf drukt, wie is Fok! om niet in die vraag te voorzien?
Stap 1 is gezet. Volgende week intakegesprek (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Reya het volgende:
Hoe gaat het met je WW, Sjors?
En dan mag je een maandje later weer. Gezellig je sollicitatiebrieven doorsprekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stap 1 is gezet. Volgende week intakegesprek (), daarna kan pas feitelijk WW aangevraagd worden...
Wee degene die zelfs maar een link plaatstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst de pain serie, dan heb je meer waar voor je pixel.
linkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wee degene die zelfs maar een link plaatst.
Zwangerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
'avond, altesaam. Ik ben ziek, moe & shaggerijnig.
Dan is het al weer voorbij... Begint de nieuwe baan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan mag je een maandje later weer. Gezellig je sollicitatiebrieven doorspreken
Laiverd, ik weet waar Abraham de mosterd haalt. Ik heb keelontsteking, geen rammelende eierstokken.quote:
duidelijk de verkeerde opening gebruikt. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
Ik heb keelontsteking, geen rammelende eierstokken.
Verkeerd, verkeerd, dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
duidelijk de verkeerde opening gebruikt. Dan krijg je dit.
mijn keel doet geen pijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Verkeerd, verkeerd, dat zijn jouw woorden.
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
'avond, altesaam. Ik ben ziek, moe & shaggerijnig.
moest je er weer tussen gaan staanquote:
sexismequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Napalm het volgende:
trouwens, kan je ziek worden als je een gekookt ei eet dat misschien een beetje (veel) over datum was ?
Zo ja, wat zijn de verschijnselen?
Tuurlijk niet. Je kotst het hooguit uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Napalm het volgende:
trouwens, kan je ziek worden als je een gekookt ei eet dat misschien een beetje (veel) over datum was ?
Zo ja, wat zijn de verschijnselen?
Ik geef toe, vandaag niet werken heeft mijn gestel geen kwaad gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.
Je politieke voorkeur is meteen duidelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.
Nee, maar als je denkt dat daar de verkeerde opening zit loop je wel lol mis.quote:
tandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar als je denkt dat daar de verkeerde opening zit loop je wel lol mis.
noem jij je huidige situatie lol?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar als je denkt dat daar de verkeerde opening zit loop je wel lol mis.
ah, nog geen last van. Maar dat doe ik dan ook eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je kotst het hooguit uit![]()
Ik ben dol op hergebruik van teksten.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios opeens enorm denken aan een echte mevrouw die ik jaren geleden tweemaal ontmoette.
Ik doe een poging tot beschrijving. Lelijk! Echt *oeh* - zo lelijk zie je ze zelden. Jaar of 45, slecht verdeeld overgewicht, grauwe teint, weinig sluik en vettig haar, indrukwekkende snor en een -later verklaard- ongebruikelijk gebrek aan tanden.
Gezegend met een dochter. 13 jaar - lichamelijk en geestelijk vreselijk gehandicapt. Verstand van een 2-jarige, oftewel: niet zindelijk, niet pratend, weinig begrijpend.
Dat kind werd na 13 jaar eindelijk uit huis geplaatst. Moederlief had voor het eerst in 13 jaar dat kind niet de hele dag om zich heen. Vraag me niet wat ze gedaan heeft - maar ze had er fl10.000,- doorheen gejast.
Dat kon ze niet betalen. Nou was die mevrouw door haar ouders opgevoed met het motto:Als je schulden maakt ga je maar de hoer spelen.
Zo gezegd zo gedaan. Vandaar die tandeloosheid - ze had bedacht dat pijpen beter zonder kunstgebit kon. Awel, ze heeft een maand of 3 rondgelopen en toen had ze genoeg geld bij elkaar (echt hoor, mánnen
), daarna verdween ze weer uit het circuit.
En ik had nog wel zo goed verborgen gehouden dat ik op vakantie naar Cuba ga.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je politieke voorkeur is meteen duidelijk![]()
Is dat relevant?quote:
Versplitten?quote:versplit uw zaad niet op den rotsen staat in het Boek.
vooral dit fascineert mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios .....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dol op hergebruik van teksten.
[..]
zo een?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dol op hergebruik van teksten.
[..]
Met een slagaderlijke bloeding zonder benen 20 km tegen de wind in fietsen met een kinderschare waarvan een aantal meervoudig gehandicapt. Of iets dergelijksquote:
wellicht. mijn keel gebruik ik daar niet voor en ik heb geen keelpijn.quote:
vertaalfout. Het is een oud Boek.quote:
Je toont onvoldoende compassie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een slagaderlijke bloeding zonder benen 20 km tegen de wind in fietsen met een kinderschare waarvan een aantal meervoudig gehandicapt. Of iets dergelijks.
De dochter had daar wel wat van weg. De mevrouw in kwestie was iets mensachtiger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
zo een?
[afbeelding]
verders zit schoonheid van binnen poogt men mij steeds te leren. Of is dat weer ouderwets?
Hmm. Geen sluitend bewijs.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
wellicht. mijn keel gebruik ik daar niet voor en ik heb geen keelpijn.
Ach ja, vroeger waren de mensen nog dommig, toen konden ze niet zo goed schrijven.quote:[..]
vertaalfout. Het is een oud Boek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
Wee degene die zelfs maar een link plaatst.
Een dappere poging van RonaldV, maar ik vrees dat de meeste OUD-posters hopeloos verloren zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ouwe wijven rond de dorpspomp.
Had jij dat kreng een tijdje terug geplaatstquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ouwe wijven rond de dorpspomp.
reden tot meer onderzoek.quote:
ik heb gelezen dat mensen vroeger intelligenter waren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Ach ja, vroeger waren de mensen nog dommig, toen konden ze niet zo goed schrijven.
Geloof me, je wilt er nooit in terecht komen. Het levert serieuze schade voor je gesteldheid op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
Je lokt me zo een subforum in waar ik voorlopig niet terecht wil komen![]()
quote:
Heb het net een beetje doorgebladerd. Je hebt helemaal gelijk, die mensen daar zijn echt niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt er nooit in terecht komen. Het levert serieuze schade voor je gesteldheid op.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Vicky het volgende:
* Vicky zit met een heerlijke pot thee, laptoppie op schoot, naar de Toppers in Concert te kijken..
Iemand een koppie thee??
hoezo, heeft je vriend geen puf (/sap) meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
* slikt verzameling mogelijke antwoorden in
![]()
Doch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoezo, heeft je vriend geen puf (/sap) meer?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ladies ik heb even een vraagje en misschien heeft 1 van jullie ook zo iets in huis. Ik heb in de babykamer een ingebouwde schuifkast maar ik heb geen zin dat straks wanneer dit kind gaat kruipen en de wereld gaat verkennen de kast zelf open kan schuiven (en denkt dat de planken een waar klimrekwalhala zijn) en met zijn of haar tengels er tussen zit. Ik heb de site www.pasopshop.nl gevonden maar kan daar niks vinden wat je kan gebruiken als stop/klem voor zo een kast. Iemand een idee??
quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:57 schreef Dagonet het volgende:
Welke ranzige idioot heeft verzonnen dat dat een woord is? Jullie bedoelen "zo'n", stel taalverkrachters.
De persoon die hier als eerste mee kwam mag wat mij betreft tegen de muur.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:00 schreef Dagonet het volgende:
Voor de wannabe zakengasten, dat doe je dus niet. Staat voor geen meter, dat woord hoort níet aan het begin van een zin.
Oh, en "welke" gebruiken waar je die bedoelt, ook zoiets waarmee je een "kijk mij eens goed zakelijk onderlegd zijn, dit klinkt wel erg officiëel".
Sterf! Leer je taal of rot op naar de bodem van de Marianentrog!
-Echter moet ik wel zeggen dat de users welke het Nederlands niet machtig zijn
Over laten schijnen.quote:
http://www.nu.nl/news/113(...)o_te_vermoorden.htmlquote:CIA probeerde Castro te vermoorden
Uitgegeven: 26 juni 2007 19:56
Laatst gewijzigd: 26 juni 2007 21:28
WASHINGTON - De Amerikaanse inlichtingendienst benaderde de maffia in de jaren zestig om de Cubaanse president Fidel Castro te laten vermoorden. Dit moest gebeuren in een 'gangster-achtige actie'.
Dit bleek uit dinsdag gepubliceerde CIA-documenten, die ongeveer 25 jaar intern beleid blootleggen.
De documenten staan bij de CIA bekend als de 'familiejuwelen'. Honderden pagina's over onder meer pogingen tot moord, spionage en ontvoeringen van de dienst of uit naam van de dienst zijn onthuld voor de gewone burger.
Regering
De CIA werkte in het begin van de jaren zestig samen met twee van de meest gezochte criminelen van de Verenigde Staten om de moord op Castro te beramen. De Amerikaanse regering mocht absoluut niets van deze operatie afweten.
Een van de twee gangsters dacht dat het gebruik van wapens een probleem kon vormen en stelde daarom voor een krachtige pil in Castro's eten of drinken te doen.
Pillen
Uiteindelijk werden zes dodelijke pillen gegeven aan een Cubaanse functionaris die in financiële moeilijkheden verkeerde en die toegang had tot de Cubaanse president. Na verscheidene mislukte pogingen werd hij bang en trok zich terug.
Een andere kandidaat heeft daarna ook verscheidene keren geprobeerd, maar wederom zonder 'succes'.
Dat het de amerikanen nooit gelukt is Castro te vermoorden is toch wel een van hun grootste mislukkingen van de vorige eeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/113(...)o_te_vermoorden.html
Ja, de grootste democratie ter wereld!
Grappig genoeg gaat het spel Manhunt ook over een ter dood veroordeelde die vervolgens gangs moet uitmoorden. Weinig onschuldige burgers dus.
Jij hebt echt geen moeite met van die neonazi'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
De weigering van de normale politieke partijen om af te stappen van de multicultuur heeft ook gevolgen in Duitsland:
[afbeelding]
http://www.telegraph.co.u(...)07/06/25/wger125.xml
Nou ja, dan maar zo.
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat ze het ooit eens met een letterlijke klapsigaar hebben geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het de amerikanen nooit gelukt is Castro te vermoorden is toch wel een van hun grootste mislukkingen van de vorige eeuw. Hadden ze het niet ook via vergiftigde schoenen ofzo geprobeerd?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Reya het volgende:
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat ze het ooit eens met een letterlijke klapsigaar hebben geprobeerd.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat ze het ooit eens met een letterlijke klapsigaar hebben geprobeerd.
Schopje naar TRUquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]Misschien hebben ze onderhand al de 5e stand-in aan de macht geholpen "+.
Een SC schopjes rond alle fora geven moet volgens wel een interessant iets opleveren.quote:
Eigenlijk wel, Adolf was immers zelf ook een islamofiel:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen moeite met van die neonazi's?
Je hebt ook Discovery als betaaltelevisie. Die schijnt nog wel goed te zijn, maar Nederlanders weigeren te betalen voor televisie om vervolgens te klagen over de reclamesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Discovery was nooit veel soeps natuurlijk.
Ach echt goed zal het ook niet zijn. Dat zou namelijk een grote trendbreuk betekenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hebt ook Discovery als betaaltelevisie. Die schijnt nog wel goed te zijn, maar Nederlanders weigeren te betalen voor televisie om vervolgens te klagen over de reclames![]()
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5327901quote:VS wil compensatie van Venezuela
De Verenigde Staten willen dat Venezuela een eerlijke compensatie betaalt aan de Amerikaanse oliegiganten Exxon Mobil en ConocoPhilips. Die twee bedrijven stappen uit hun miljardenprojecten in Venezuela, omdat ze niet instemmen met de voorwaarden waaronder ze in het land konden blijven werken.
President Chávez wil dat het staatsoliebedrijf PDVSA een meerderheidsbelang krijgt in projecten in de olierijke Orinoco-delta, waar buitenlandse oliebedrijven veel geld in hadden gestoken. Chevron, Statoil, BP en Total hebben daarover wel overeenstemming bereikt met Venezuela.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5327949quote:Journalisten 'beledigen' president Mali
Vijf journalisten en een literatuurdocent in Mali zijn door de rechter veroordeeld voor het beledigen van president Toure. De docent had zijn leerlingen gevraagd een werkstuk te schrijven over een fictieve president en zijn relatie met een maîtresse, maar de rechter zag daar de humor niet van in. Hij veroordeelde de docent tot twee maanden cel. Een journalist die in de krant een artikel had geschreven over het incident, kreeg dertien dagen cel. Vier andere journalisten die het artikel uit protest hadden overgenomen, kregen voorwaardelijke straffen.
Verschillende belangenorganisaties voor de media hebben woedend gereageerd op de veroordelingen. Verslaggevers Zonder Grenzen heeft vorige week bij de president aangedrongen op de vrijlating van de arrestanten.
Alvast aan het oefenen voor volgende week woensdag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vroeg.
Vandaag moet alles nagekeken zijn, ik worstel me nu door al het bagger van VWO5 heen voor het vak M&O...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor volgende week woensdag?![]()
De anti-plezierpolitie bestaat uit twee mensen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
heel oud nieuws (ouds) toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/113(...)o_te_vermoorden.html
quote:DEN HAAG - De Koninklijke Marechaussee heeft vijf militairen aangehouden die ervan worden verdacht twee weken geleden minstens zes mannen te hebben mishandeld op een parkeerplaats aan de A12 tussen Arnhem en Ede.
Bliar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Autodidact het volgende:
Wie is dat?
edit - laat maar. Zeker Blair.
Is het de bedoeling te tonen dat hij als Mexicaan de VS. uitgeknikkerd wordt?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het de bedoeling te tonen dat hij als Mexicaan de VS. uitgeknikkerd wordt?![]()
quote:Tony Blair volgens Steve Bell, een vooraanstaand cartoonist in Groot-Brittannië, werkzaam voor dagblad The Guardian. Kenmerkend voor de ‘Blair’ van Bell is het ‘mad eye’, het ‘boze’ linkeroog. Volgens Bell staat dit voor het fanatisme waarmee Blair vasthoudt aan zijn overtuigingen, ook al worden deze soms weerlegd door de realiteit. Bell denkt hierbij aan de Irak-oorlog.
(Illustratie Steve Bell)
http://seattletimes.nwsou(...)_webgonzales21m.htmlquote:Gonzales is scheduled to deliver a 45-minute speech at the Seattle Westin Hotel's Grand Ballroom on the Justice Department's efforts to protect intellectual property and combat cybercrime. Justice Department spokesman Evan Peterson declined to confirm details of Gonzales' schedule, but he is also expected to visit the U.S. attorney's office in Seattle.
The speech, free and open to the public, is being sponsored by the Discovery Institute, a think tank best known for promoting "intelligent design" as an alternative to the theory of evolution, and TechNet Northwest, a political coalition of technology executives.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Whopperette lijkt mij meer iets voor jou.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Whopperette lijkt mij meer iets voor jou.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bagger.
Rest van artikel Nederlands Dagbladquote:Van Buitenen overweegt overstap ChristenUnie
BRUSSEL - Europarlementariër Paul van Buitenen van Europa Transparant is in gesprek met de ChristenUnie over een eventuele overstap naar die partij. Van Buitenen zou bij de Europese verkiezingen van 2009 het liefst op de lijst van een christelijke partij staan. De gesprekken bevinden zich in een verkennende en aftastende fase, benadrukt de Europarlementariër. Wederzijds zijn er dan ook geen toezeggingen gedaan. Van Buitenen zit sinds 2004 voor Europa Transparant in het Europees Parlement maar is tot de conclusie gekomen dat zijn geloof voor zijn politieke keuzes allesbepalend is. ,,Als ik in 2009 een vervolgmandaat wil, dan is dat bij voorkeur via een christelijke partij. Dat is Europa Transparant niet en ik wil de partij ook niet omvormen tot christelijke partij.''
vreemd dat de SP hem een tweede plaats heeft aangeboden, gezien zijn visie op Europa heel anders is dan die van de SPquote:
voor Brown moet hij iets anders verzinnen:quote:
quote:As a student, he suffered a detached retina, after being kicked in the head during an end-of-term rugby match. He was left blind in his left eye, despite treatment including several operations and lying in a darkened room for weeks at a time. Later at Edinburgh, while playing tennis, he noticed the same symptoms in his right eye. After undergoing experimental surgery at Edinburgh Infirmary the eye was saved, ensuring he did not go totally blind.
OUD? Wat voor de duivel doe je in OUD? Kriebels?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
hoe zou jij reageren wanneer...
Het grote 'rammelaars' topic, deel 12
Oud is heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel eng!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
Kusje kusje kroel kroel. Even snel lezende zijn de meesten ook geen rammelaars maar voedsters.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oud is heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel eng!
Edit: Dat rammelaarstopic is een gigantisch smileyfest zeg.
en dat voor een land dat richting de 300 miljoen mensen deze eeuw gaatquote:Armen zijn beter af in de stad (VN)
Mattias Creffier
BRUSSEL, 27 juni 2007 (IPS) - Tegen 2030 woont 81 procent van de stadsbewoners in ontwikkelingslanden. Dat is niet noodzakelijk slecht nieuws, zegt het VN-bevolkingsfonds UNFPA. Steden bieden betere mogelijkheden voor armoedebestrijding en vrouwenemancipatie dan het platteland, tenminste wanneer politici en stadsplanners hun wantrouwen tegenover de stad laten varen.
In 2008 zal voor het eerst de helft van de wereldbevolking, 3,3 miljard mensen, in de stad wonen. Die trend is onomkeerbaar, zegt UNFPA, dat voor 2030 een stedelijke bevolking van 4,7 miljard mensen in het vooruitzicht stelt. Het aantal plattelandsbewoners daarentegen zal in dezelfde periode licht dalen.
Het rapport over de 'State of the World Population' bevat enkele verrassende cijfers. De verstedelijking is geen zaak van uit hun voegen barstende metropolen als Saõ Paolo, Bombay of Sjanghai. Meer dan de helft van de stadsbewoners die er tegen 2015 bijkomen, zijn inwoners van een stad van minder dan een half miljoen inwoners, dus niet groter dan Antwerpen of Rotterdam.
Een tweede verrassing is dat slechts 40 procent van de nieuwe stadsbewoners migranten zijn uit het omliggende platteland. 60 procent zijn kinderen van stadsbewoners.
Voeg daarbij dat 93 procent van stedelijke bevolkingsgroei in ontwikkelingslanden zal plaatsvinden, voor 80 procent zelfs in de steden van Afrika en Azië, en je hebt volgens de UNFPA een plaatje dat heel wat politici en stadsplanners aan het denken zou moeten zetten.
"De meeste beleidsmakers associëren steden met sloppenwijken, armoede en misdaad en milieuvervuiling", zegt Paul Taylor, de directeur van het VN-nederzettingenprogramma HABITAT in Brussel, "maar paradoxaal genoeg zijn de steden ook de motoren van economische groei. Een stad als Lagos bijvoorbeeld genereert 65 procent van het Bruto Binnenlands Product van Nigeria."
"Als de VN haar Millenniumbelofte wil waarmaken om het aantal armen tegen 2015 te verminderen, kan ze niet om de stedelijk armoede heen", zegt Hedi Jamiai, de vertegenwoordiger van de UNFPA in Brussel. Politici hebben volgens het rapport vaak de reflex de plattelandsvlucht te willen afremmen. In 2005 bestonden in 73 procent van de ontwikkelingslanden maatregelen om mensen terug te sturen naar het platteland of om ze uit de stad te houden.
In de Keniase hoofdstad Nairobi bijvoorbeeld heeft het stadsbestuur zich lange tijd verzet tegen investeringen in sanitair en drinkwatervoorziening voor Kibera, een sloppenwijk met meer dan 700.000 inwoners. De overheid had veel geld kunnen besparen door op voorhand stukken land op te kopen en die te voorzien van elementaire nutsvoorzieningen als wegen en riolen, stelt het rapport.
"In Zimbabwe gaat de overheid nog verder, daar worden de sloppenwijken gewoon met bulldozers platgewalst", zegt Ivan Hermans, beleidsadviseur bij UNFPA, "Kibera is een andere kwestie, omdat daar een sterk sociaal netwerk bestaat. Iemand die daar woont is volgens mij beter af dan iemand in een klein appartementje in Nairobi."
De sterke sociale netwerken in de stad vergemakkelijken de emancipatie van vrouwen en meisjes. "In de stad krijgen vrouwen gemakkelijker onderwijs, een baan of gezondheidszorg", zegt Hermans. Dat de grootste bevolkingsaangroei uit de steden zelf komt, maakt de stad het werkterrein bij uitstek voor programma's die vrouwen willen informeren over anticonceptie en gezinsplanning.
Volgens Paul Taylor van VN-Habitat beschouwen ook hulporganisaties en donoren de armoede op het platteland vaak ten onrechte als hun voornaamste prioriteit. "Het is geen kwestie van ontwikkeling op het platteland versus stadsontwikkeling", preciseert Taylor. "Ook de boeren varen er wel bij wanneer in de stad de vraag naar landbouwproducten groter wordt." Het rapport haalt daarbij een voorbeeld aan uit Brazilië, waar 17 procent van de armoedereductie tussen 2000 en 2004 te wijten zou zijn aan migratie van het platteland naar de stad.
Taylor zei niet te geloven dat de aanleg van stukken land met basisinfrastructuur in de stad de jonge en actieve plattelandsbevolking zal weglokken, zodat er in rurale gebieden alleen ouderen, zieken en armen overblijven. "De meeste mensen trekken naar de stad omdat ze denken dat ze er een betere baan zullen vinden", zei Taylor, "Bovendien sturen de stadsmigranten heel wat geld terug naar hun dorp."
IPS(MC, ADR)
En allemaal depressief.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oud is heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel eng!
Edit: Dat rammelaarstopic is een gigantisch smileyfest zeg.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
Daar kijk ik niet van op. Hij lijkt mij uitstekend passen bij een Christelijk partij als Christen Unie....quote:
nu Partij voor de Dieren nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op. Hij lijkt mij uitstekend passen bij een Christelijk partij als Christen Unie....![]()
http://www.vrtnieuws.net/(...)7_Egypte_Hatsjepsoetquote:Mummie van Hatsjepsoet is geïdentificeerd
wo 27/06/07 - In Egypte is de mummie van de beroemde faraonische koningin Hatsjepsoet met zekerheid geïdentificeerd. Dat gebeurde aan de hand van DNA-onderzoek.
Het nieuws werd bekendgemaakt door professor Zahi Hawass (foto), de directeur van de Dienst voor Oudheden in Egypte.
Volgens Hawass staat het nu met zekerheid vast dat een mummie die al jaren in het museum in Caïro lag, die van koningin Hatsjepsoet is.
De mummie was al meer dan een eeuw geleden ontdekt in een graf nabij Luxor, maar tot nu toe was het niet zeker dat het om Hatsjepsoet ging.
Egyptologen hebben nu het DNA-materiaal van de mummie vergeleken met die van haar overgrootmoeder Ahmes Nefertari en daaruit bleek een verwantschap.
Bovendien past een tand uit een vaas met het zegel van Hatsjepsoet precies in het gebit van de mummie.
De vrouwelijke farao
Hatsjepsoet (eerste onder de dames) regeerde tussen ongeveer 1479 en 1458 voor Christus en was een van de belangrijkste heersers van de 18e dynastie.
Ze was niet de eerste vrouw die op de troon kwam, maar toch was dat uiterst ongewoon. Hatsjepsoet kon dat als opvolger van haar overleden vader Thoetmosis I en haar halfbroer en echtgenoot Thoetmosis II.
Tijdens haar bewind stuurde ze een grote handelsvloot naar het land Poent (Somalië?) om er wierookbomen te halen. Ze liet ook tal van bouwwerken optrekken, waaronder de bekende terrassentempel in Deir Al Bahari.
quote:193 tt-EEN 193 wo 27 jun 20:56:38
economie
40 JAAR GELD UIT DE MUUR
Veertig jaar geleden werd in Enfield in
het noorden van Londen de eerste geld-
automaat in gebruik genomen.
De acteur Reg Varney haalde als eerste
geld uit de automaat van de Britse bank
Barclays.
Het ging om een idee van de Schot John
Shepherd-Barron die zich baseerde op
snoepautomaten.
Voor de geldautomaat ontwikkelde Barron
ook de eerste pincode van vier cijfers.
Een bankkaart bestond nog niet. In de
plaats gebruikten de klanten cheques
die behandeld waren met een licht
radioactieve stof.
Geslaagd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eindelijk vakantie.
Afstuderen komt volgend jaar pas. Maar met mijn cijferlijst ben ik al bijna zeker van het halen van de eindzege.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |