Die mogen ook een kruisiging van zéér nabij meemaken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:01 schreef whoops het volgende:
Echter ken ik ook wel users op Fok! welke daar een handje van hebben...
En welke taal des nerds mag dit wezen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:46 schreef Croga het volgende:
!!!!11!!!11!!!eleventyone
- Je moet er niks van denkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:45 schreef euh.. het volgende:
En welke taal des nerds mag dit wezen?
Ik zie het op verschillende fora maar heb geen idee wat ik er van moet denken.
Het komt in ieder geval nogal zielig over.
Je blaakt van het zelfvertrouwen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:42 schreef Croga het volgende:
- Je moet er niks niets van denken
- Ik ben ook zielig
- Ik ben ook nerd
Zo goed?
Ga je alvast zwemmen of spring je boven de trog van een boot?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:45 schreef Pool het volgende:
Ik vind dat het wel kan, zeiksnol.![]()
Echter, zou ik er dan wel een komma aan toevoegen.![]()
Heel soms is het mogelijk, maar niet op de manier waarop het tegenwoordig het meest wordt toegepast.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:48 schreef Aurelianus het volgende:
'Echter' kan soms wel aan het begin van een zin, me dunkt.
Zwemmen klinkt dan aanlokkelijker. Echter, de eigenschappen van de trog welke zich onder de door jouw genoemde boot bevinden, kunnen de keuze welke ik zal maken, nog veranderen echter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga je alvast zwemmen of spring je boven de trog van een boot?
Nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Pool het volgende:
jouw
Laat de Marianentrog maar zitten en sterf gewoon ter plekke!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Zwemmen klinkt dan aanlokkelijker. Echter, de eigenschappen van de trog welke zich onder de door jouw genoemde boot bevinden, kunnen de keuze welke ik zal maken, nog veranderen echter.
Echter kan ik mij herinneren dat er op dit forum regels waren met betrekking tot zoeen doodverwensing.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef Dagonet het volgende:
Laat de Marianentrog maar zitten en sterf gewoon ter plekke!
Al gebeurd!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:06 schreef Croga het volgende:
[..]
Echter kan ik mij herinneren dat er op dit forum regels waren met betrekking tot zoeen doodverwensing.
damn, nou kan ik er geen mits meer in kwijt....
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Echter Dagonet mag een maandje wieberen. Deed een doodsverwensing, welke we hier niet op prijs stellen, richting een moderator welke zeer gewaardeerd wordt en mag mitsdien vertrekken.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:04 schreef InsertCredit het volgende:
Desondanks zie ik mij genoodzaakt u erop attend attent te maken dat deze gebruiker, dewelke het Nederlands ook nog niet al te best beheerst, het een rotzorg zal zijn.
*snif*quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niettegenstaande echter gaat zelfs mij te ver.
Dat is vermoedelijk vanwege het feit dat, hoewel mogelijkerwijze plausibel danwel functioneel, de zin, door zijn talloze richtingsveranderingen en dito - eventueel weggelaten - leestekens, zelfs voor volleerde Neerlandici volstrekt onleesbaar en voor dyslectici totaal onontwarbaar geacht mag worden te zijn.
Met de minste hoogachting hoogste minachting verblijf ik,
Uw dienaar,
Daffodil31LE![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |