Heb je het gelezen? Ik heb het expres niet grondig, maar door middel van truukjes beschreven.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:38 schreef Drugshond het volgende:
d en t.... forget it.
Ik ben waarschijnlijk de enige half dyslectische mod die FOK! rijk is.
Ik doe altijd 2x zo lang over mijn posting..
Ongrijpbaar onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En dan is het nog onbegrijpbaar.
Je bedoelt vast niet deze, maar ik post hem toch omdat hij leuk isquote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
Een poging een plaatsje te vinden van Guust Flater in zijn archief mislukte, maar leverde wel dit:
[afbeelding]
De Palestijnse propaganda slaat weer toe.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Reya het volgende:
NOS-TT kent verschil joods/Joods niet.
De wereld is weer gered.
Dit kan niet waar zijn, we zijn in een vreselijke nachtmerrie terechtgekomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De Palestijnse propaganda slaat weer toe.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongrijpbaar onbegrijpelijk.
Onbegrijpelijk ongrijpbaar.
Veel hoertjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Saïdia. Fascinerend plaatsje. Soort van kruising tussen oostblok & Marokko.
[afbeelding]
PM Pietverdriet met je tips, maar meld er vooral bij dat hij alleen werkwoorden moet gaan vervoegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
Maar zijn er nog d/t-vragen, of is het helder zo?
Prima uitlegquote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
Geen idee, maar ik heb iets om mee te werken.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
Waarom? Creatief taalgebruik is mooier dan strict strikt.quote:
Oke, als je nog vragen hebt klop je maar aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb iets om mee te werken.
Ga eens naar Noorwegen of Amerika, idioot. Allochtonen die hun "geboorteland" altijd willen is zo 1995quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, ja daar ga ik waarschijnlijk deze week nog naartoe. Schijnt idd een heel leuk plaatsje te zijn! Als je naar de kaart kijkt zit ik ietsjes links van Nador in een rete klein dorpje. Ik zie het dorpje niet vermeld staan. In ieder geval, ik gaat weer eens de bergen in en spreek jullie deze of volgende week vast wel weer. Groetjes en doe lief tegenmekaar!!!!!!!
Er mag geen thee meer gedronken worden. 14.gifquote:Bent u bereid er persoonlijk op toe te zien dat de bouw van de Amsterdamse Westermoskee geen doorgaan vindt en dat burgemeester Cohen nooit meer meewerkt aan het financieren van islamitische organisaties en zelfs geen theedrink-sessies meer met hen houdt? Zo nee, waarom niet?
Ha, wordt aaah gek?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Cohen is een kankerlul. zEI IK DAT? jA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |