het/ hij daaltquote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef Floripas het volgende:
Daald?
Voor iemand die spelling haat red je je aardig, dan. ( Daalt: ezelsbrug - werkwoord vervangen door werkwoord 'lopen': aandacht voor vrouw loopt -> daalt, aandacht voor vrouw liep -> daalde. )quote:Op maandag 25 juni 2007 20:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, voor de oude nog. Heb vandaag het goede nieuw gemeld. Geen tranen, geen gesmeek. De eikel is vast blij opdat de aandacht voor zn vrouw daalt (daald? ik haat spelling ). Wel weer (te) hard en lang gewerkt.
Neuk speelgoed? Neukspeelgoed!quote:Had trouwens wel uitzicht, tussen twee Matterhorns door, op de navel van een andere collega vandaag.. Ook niet verkeerd, neuk speelgoed.
Was z'n auto kapot?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef raaretsalsdoG het volgende:
verder heb ik een junk die erg zijn best deed mij een lulverhaal wijs te maken 10 euro gegeven, als hij nou afkickt mag hij komen solliciteren![]()
Als je een keertje de d/t-regel uit je hoofd leert, en die in de maand erna internaliseert, heb je er je leven lang plezier van. Geloof me.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
het/ hij daalt
maar de eikel is blij. dan zit dat dalen in een bijzin ofzo? Dalen, daalde, daald.
je ne sais pas.
konijn is duur geworden.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die is zelfs bij Konijnenberg slecht leverbaar.
past niet in mijn binnenzakquote:
gaat puur op gevoel. Nu is mij verteld dat onbewust bekwaam het "hoogste " is dat je kan bereiken maar het voelt toch twijfelachtig..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor iemand die spelling haat red je je aardig, dan
leuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Neuk speelgoed? Neukspeelgoed!
grote berg. In zwitserland en in de drukkerij.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Wat is een Matterhorn?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je een keertje de d/t-regel uit je hoofd leert, en die in de maand erna internaliseert, heb je er je leven lang plezier van. Geloof me.
Zal ik het je eens heel simpel uitleggen? Moet je het wel echt willen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Het is me tot nu toe niet gelukt.
een g7 wel?quote:
De Matterhorns boven de navel?quote:
Ga je gang.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zal ik het je eens heel simpel uitleggen?
Uiteraard, ik moet wel. Ik binnen enkele weken mijn afstudeeropdracht gaan formuleren en een scriptie inleveren. Dat moet in 1 keer goed gaan.quote:Moet je het wel echt willen.
doet maal.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zal ik het je eens heel simpel uitleggen? Moet je het wel echt willen.
Deze computer heb ik gehaald in 30 minuten (70 % van alles wat ze konden uitleveren)..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
prutsers, ik had dat ding gepinned en meegenomen. Maar ik ben ook niet van plan eindeloos te gaan onderhandelen, ze wisten zich gewoon geen raad met mijn verhaal. Maar mischien heb ik wat verkeerds gezegd.
Ok dus enkel fysieke schade telt? Is dat niet erg beperkt zie je echt niet in dat er meer bestaat dan enkel fysieke schade?quote:
Och.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard, ik moet wel. Ik binnen enkele weken mijn afstudeeropdracht gaan formuleren en een scriptie inleveren. Dat moet in 1 keer goed gaan.
2e hands doe ik niet aan, behalve wbt fietsen. Verder is de G7 verrassend klein.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
een g7 wel?
Koop dan mijn Ixus over..
Phil zegt dat de g7 een gepimpte a-klasse is. http://www.dpreview.com/reviews/canong7/page17.asp
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef du_ke het volgende:
Ok dus enkel fysieke schade telt?
ik heb een bril nodig.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
Een poging een plaatsje te vinden van Guust Flater in zijn archief mislukte, maar leverde wel dit:
[afbeelding]
effectief, en wat heet klootzak, het is jouw geld, graag of niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze computer heb ik gehaald in 30 minuten (70 % van alles wat ze konden uitleveren)..Eigen afgedrukte lijst op de toonbank - Met verwijzingen naar de concurent (dit zijn de onderdelen wat ik zoek). Lever maar uit wat jullie in huis hebben. 5 % korting of iets waar jullie me blij mee kunnen maken.
Uiteindelijk 3,5 % korting gekregen... en binnen 15 minuten stond ik buiten (zonder hulp dat wel). De allround shop-verkoper heb ik nog uitgezwaaid (die heeft 0-kans gehad om zijn verhaal te kunnen laten houden). Ik praat alleen bij de kassa en dat is meestal een andere persoon. Die technische BS, kan ik zelf ook opsnorkelen.
Dan maar een klootzak... maar ze zien mij ook nooit terug voor een zogenaamd euvel. En die klanten hebben ze het liefst.
Stop je wel de bromvliegzwaan erin?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:
Goed, we beginnen met de tegenwoordige tijd.
Denk, zoals sigme zei, aan "lopen", en extrapoleer dat.
Ik loop - ik word
Loop jij? - Word jij?
Je loopt - je wordt.
Dat is simpel, toch?
Klaar voor de volgende les?
steve zuigt. Phil is god. Je kan ook eens kijken op: www.dutchphotozone.com, marktplaats enkel te zien door leden.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:09 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
2e hands doe ik niet aan, behalve wbt fietsen. Verder is de G7 verrassend klein.
http://www.steves-digicams.com/2006_reviews/g7.html
en
modedit!
Dit staat genoteerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:
Goed, we beginnen met de tegenwoordige tijd.
Denk, zoals sigme zei, aan "lopen", en extrapoleer dat.
Ik loop - ik word
Loop jij? - Word jij?
Je loopt - je wordt.
Dat is simpel, toch?
Klaar voor de volgende les?
<url=http://website.sex>tekst</url>quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat is ook alweer de code voor het plaatsen van een link en een stukje tekst?
D'r zit ook een klopje in je editor, als je geen tekst-only aan hebt staan.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat is ook alweer de code voor het plaatsen van een link en een stukje tekst?
dikke lulquote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
D'r zit ook een klopje in je editor, als je geen tekst-only aan hebt staan.
Selecteer de tekst die je wil omtoveren tot link; klik op [afbeelding] en alles gaat gansch vanzelf.
Automagisch, zoals Lemmeb me leerde.
Dus NOOIT zomaar een d plakken aan een werkwoord dat geen d in de stam heeft in de tegenwoordige tijd! NOOIT.quote:
ik lees hier toch echt een positieve review, al helemaal voor een camera van +/- 440 euro. Dat dit geen DSLR is, nee, zoek ik ook niet. De kritiek is dat Canon een niet meer geavanceerde G7 heeft neergezet, die zoals Phil aangeeft, dan ook duurder was geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
een g7 wel?
Koop dan mijn Ixus over..
Phil zegt dat de g7 een gepimpte a-klasse is. http://www.dpreview.com/reviews/canong7/page17.asp
Simpel te ondervangen met het heilige lopen:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Floripas het volgende:
De aansporende wijs krijgt (tegenwoordig) nooit een t! "Stop!", "Werk!" "Ga!" "Word wijzer!"
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef raaretsalsdoG het volgende:
jesus, wat ben ik moe, welterusten dan maar
Iemand die zelfs voor sigme naar bed gaat, gaat te vroeg naar bed.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef raaretsalsdoG het volgende:
jesus, wat ben ik moe, welterusten dan maar
Je doet toch iets met computers dan hoef je niet te kunnen spellenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je gang.
[..]
Uiteraard, ik moet wel. Ik binnen enkele weken mijn afstudeeropdracht gaan formuleren en een scriptie inleveren. Dat moet in 1 keer goed gaan.
Dit staat geloopt.quote:
Maar wel dat laster niet fysiek is en daarom niet erg. Terwijl dat natuurlijk grote onzin kan zijn.quote:
1) een p&S is voor vrouwenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik lees hier toch echt een positieve review, al helemaal voor een camera van +/- 440 euro. Dat dit geen DSLR is, nee, zoek ik ook niet. De kritiek is dat Canon een niet meer geavanceerde G7 heeft neergezet, die zoals Phil aangeeft, dan ook duurder was geweest.
Nu even geen zin in, ik ben de les van Floripas aan het volgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
Maar wel dat laster niet fysiek is en daarom niet erg. Terwijl dat natuurlijk grote onzin kan zijn.
Ik heb wel een leuke user-review geschreven in tweakers..... 2 weken later kwam ik langs voor een mini-upgrade.... en schijnbaar hadden ze die review ook gelezen (ze wisten wie ik was.. heb ook een user-account daar). Als consument heb je best wel wat touwtjes om aan te trekken.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
effectief, en wat heet klootzak, het is jouw geld, graag of niet.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zijn kudo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |