quote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Apropos het volgende:
Fin.
quote:gemiddelt of maatje groter wil wél genieten en iets voelen.....
Niet alleen tijdens het neuken,maar ook met de orale sex..
Ik zuig niet graag op iets wat even groot is als mijn duim... Ik wil genieten... endat kan ik als die goed genoeg is....
duimzuigen ka nik op me eigen duim wel
http://www.yes.nl/yescafe/forums/thread/968735.aspx
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef kLowJow het volgende:
Politiek correcte politie verzwijgt overvallen.
Iets in de openbaarheid brengen, maar toch anoniem willen blijven. Hmm.quote:De winkelier die uit angst voor de overvallers anoniem wil blijven
Ja, dat druist natuurlijk geheel en al in tegen de PvDAgeest.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Iets in de openbaarheid brengen, maar toch anoniem willen blijven. Hmm.
quote:Het ging om een overval op een supermarkt in de Johan Huizingalaan.
laat Van Jeaulen het niet horenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Iets in de openbaarheid brengen, maar toch anoniem willen blijven. Hmm.
PvdA-mentaliteit. Ik vind het alleen opmerkelijk dat je ruchtbaarheid wil geven aan de zaak, maar ook anoniem wil blijven.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, dat druist natuurlijk geheel en al in tegen de PvDAgeest.
Hoho, z'n vróuw. Wilders is geen Hongaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
PvdA-mentaliteit. Ik vind het alleen opmerkelijk dat je ruchtbaarheid wil geven aan de zaak, maar ook anoniem wil blijven.
Maar goed, het is een Wildersstemmer, die zal het wel uitgelokt hebben.
Ik ga maar verder niet op dit gelul in, denk ik, zoutelozer kan het niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
PvdA-mentaliteit. Ik vind het alleen opmerkelijk dat je ruchtbaarheid wil geven aan de zaak, maar ook anoniem wil blijven.
Maar goed, het is een Wildersstemmer, die zal het wel uitgelokt hebben.
Leuk projectquote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef kLowJow het volgende:
Floripas, jij komt vast nog wel eens wat zand tegen? Zand van over de hele wereld gezocht.
wedden?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ga maar verder niet op dit gelul in, denk ik, zoutelozer kan het niet.
quote:De VVD wou in 1999 al anoniem surven verbieden?
Ga je Anne-Marie Hoogland erbij halen?quote:
Weer een discussie gewonnen omdat iemand gefrustreerd de handdoek in de ring gooit.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ga maar verder niet op dit gelul in, denk ik, zoutelozer kan het niet.
quote:
en wie was partijvoorzitter?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef Sidekick het volgende:
De VVD wou in 1999 al anoniem surven verbieden?
Fractievoorzitter.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
en wie was partijvoorzitter?
jullie raden het al:
Hans Dijkstal: 19 mei 1998- 16 mei 2002
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Anoniem een appel opeten.
Ben je boos?quote:
Toeval, ik zzzweer het je.quote:
Ah anoniem met de dood bedreigen zit ook als keuzeoptie in je libbertarische keuzepakket?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Anoniem surfen.
Novum.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:27 schreef kLowJow het volgende:
Wie verzint toch die geweldige koppen..
Stille tocht voor Rotterdammer verloopt rustig
quote:de plek des onheils, de Persoonshaven.
PvDAgeest.quote:
Zolang er geen actie aan vast zit mag iemand best vinden dat ik dood moet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:25 schreef du_ke het volgende:
Ah anoniem met de dood bedreigen zit ook als keuzeoptie in je libbertarische keuzepakket?
En iemand belasteren? Grove leugens verspreiden over bepaalde personen enzo moet ook gewoon kunnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang er geen actie aan vast zit mag iemand best vinden dat ik dood moet.
Zolang het diegene of zijn eigendommen geen schade doet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef du_ke het volgende:
En iemand belasteren? Grove leugens verspreiden over bepaalde personen enzo moet ook gewoon kunnen?
Niet fysiek.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Roddelen over iemand is altijd die persoon schaden...
Niet-fysieke schade is geen schadequote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet fysiek.
Koe Lu Yukquote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Links Nederland in de bocht: allochtonen zijn een verrijking voor Nederland want zonder hun zou er geen Albert Heijn open zijn op zondag.
Zo gaat ie goed.quote:(Novum) - Een 22-jarige man heeft zondagavond geprobeerd een bingobijeenkomst in Tilburg te overvallen. De man kwam met een vuurwapen de horecagelegenheid binnen en eiste geld, meldt de politie. De bingospelers konden de man snel overmeesteren en droegen hem over aan de politie.
De overval vond plaats in een café in de Radiostraat in Tilburg. De overvaller kwam rond 20.00 uur de zaal in. Hij had een sjaal voor zijn gezicht en eiste hij geld van de kassier van bingospel. Op dat moment waren ongeveer tachtig bingospelers in de zaal.
Een medewerker sloeg de overvaller neer met een stoel. Verschillende bingospelers sprongen daarna bovenop de man en konden hem overmeesteren en het vuurwapen pakken. Er werd niet geschoten. De verdachte zit vast. Hij heeft geen vaste woon- of verblijfplaats in Nederland.
Na afloop van het incident ging de bingobijeenkomst gewoon verder.
Oorlogsveteranen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bingo-volk..... die zou ik niet onderschatten.
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:59 schreef Autodidact het volgende:
I need vakantie.
Godverdomme, gisteren naar Den Haag. Ik denk: gratis feestje, we gaan met de trein want dan kan er nog wat gedronken worden. Fucking 4 uur onderweg, 31 euro per kaartje, klotekinderen op weg naar K3 gaan door het lint in de coupé, schijtmoeders met hun lelijke kop. Lang leve de auto.
Maar Israel Vibration maakt het goed.
quote:***************************************
Proef met terugkeer ambachtsschool
` Om een einde te maken aan het tekort
aan vaktechnisch personeel gaat het
vmbo weer leerlingen opleiden zoals
vroeger gebeurde op de ambachtsschool.
Voorzitter De Boer van de Taskforce
Jeugdwerkloosheid wil dat er ongeveer
dertig vakcolleges komen.
Nog dit jaar start er in tien plaatsen
een proef.De vakcolleges zijn bedoeld
voor scholieren die problemen hebben
met de grote hoeveelheid theorie op de
vmbo-scholen.
Op de vmbo-vakcolleges worden jongeren
opgeleid tot bijvoorbeeld fietsenmaker,
metselaar of loodgieter.Ook de termen
'gezel' en 'meester' komen weer terug.
Werk zoeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.
quote:***IELRENNEN***************************
**** "Testwaarden Giro-toppers bizar"
**Bij dopingcontroles in de Giro zijn
bij de toprenners Danilo di Luca,Eddy
Mazzoleni,Gilberto Simoni en Ricardo
Ricco bizarre resultaten opgetreden,zo
melden de Italiaanse media.
De analyses gaven extreem lage waarden
van lichaamseigen hormonen te zien.Die
waarden leken op die van kinderen die
de pubertijd nog moeten doormaken.Dat
zou kunnen duiden op het gebruik van
verboden dopingmaskerende middelen.
Het Italiaanse Olympisch Comité heeft
gevraagd om spoedoverleg met UCI-preses
Pat McQuad.Het CONI wil de testgegevens
vergelijken met de waarden die op basis
van de verplichte periodieke testen van
renners bij de wielerbond bekend zijn.
Ja, dat hoeft ook weer niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.
Lijkt me tevens de allerláátste optie.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel de meest voor de hand liggende optie.
quote:
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Tour99/interview.htmlquote:,,Ik heb de teloorgang van de wielersport als een persoonlijke tragedie ervaren. Maar ik heb ook ontzettend moeten lachen om de bijwerkingen van bepaalde preparaties. Sommige jongens raakten helemaal opgeblazen van de vochtophopingen. Ze kregen vollemaansgezichten. Ik herinner me een koers die door het slechte weer werd afgeblazen. Toen moest een coureur urenlang op een hometrainer zitten om van zijn dikke kop af te komen. Volslagen absurd, maar ook erg geestig.
,,Sinds de gezondheidscontroles in 1997 zijn ingevoerd, hebben alle renners gelijke kansen. Iedereen weet van wanten. EPO is zelfs geoorloofd, zolang je hematocrietwaarde niet boven de vijftig procent zit. EPO is niet gevaarlijk, als het onder goede begeleiding wordt toegepast. Er vallen weinig doden de laatste jaren. Dat was in de jaren tachtig wel even anders. Toen was er minder kennis op het gebied van bloeddoping.
,,De gezondheidscontroles komen voort uit de frustratie van renners die niet de grootste risico's wilden nemen en daardoor een hoop geld misliepen. Zij hebben het initiatief genomen voor de controles. Niet uit ethische overwegingen maar uit puur eigenbelang.
Heel af en toe, als de ene baan afloopt en de volgende nog niet begonnen is, heb je heel even vrijheid, nietwaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daarna wordt het alleen maar minder.![]()
Ja, ik ga me vanavond inschrijven en me in de bureaucratie werpen. Je moet vanaf het moment dat je je inschrijft gaan solliciteren. Ik ben bijna de hele maand juli weg, dus dat valt gelukkig af.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel af en toe, als de ene baan afloopt en de volgende nog niet begonnen is, heb je heel even vrijheid, nietwaar?
Ga je nog een uitkering aanvragen?
http://www.nrc.nl/binnenl(...)oepeler_ontslagrechtquote:Werkgevers: Banenplan in ruil voor soepeler ontslagrecht
DEN HAAG, 25 juni. Werkgeversorganisaties VNO-NCW, MKB-Nederland en LTO Nederland willen dat elk bedrijf met meer dan vijftig werknemers ieder jaar een langdurig werkloze een baan geeft.
Echt waar?! Wel, ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, ik ga me vanavond inschrijven en me in de bureaucratie werpen. Je moet vanaf het moment dat je je inschrijft gaan solliciteren. Ik ben bijna de hele maand juli weg, dus dat valt gelukkig af.![]()
Inschrijven kan toch alleen maar 's ochtends vroeg en daar moet je voor aanwezig zijn aangezien je je moet identificeren. Of heb je een CWI drivethrough gevonden?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, ik ga me vanavond inschrijven en me in de bureaucratie werpen. Je moet vanaf het moment dat je je inschrijft gaan solliciteren. Ik ben bijna de hele maand juli weg, dus dat valt gelukkig af.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt waar?! Wel, ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen!
Moet op hier: https://intake.werk.nl/eintake/quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Inschrijven kan toch alleen maar 's ochtends vroeg en daar moet je voor aanwezig zijn aangezien je je moet identificeren. Of heb je een CWI drivethrough gevonden?![]()
Da's een prima reden toch? Bevredig gelijk de mijne, mijn eigen ervaringen zijn al weer jaren oud.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk uit nieuwsgierigheid. En een beetje voor de lol.
Ik zie het al voor me. Ik moet tenslotten in m'n brieven wel vertellen wanneer ik beschikbaar ben... Van 1 tot/met 31 augustus... Mag natuurlijk niet liegen.
Dat schijnt een beetje de vraag te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:12 schreef Autodidact het volgende:
Krijg je dan geld?
Pfff, 45 minuten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Moet op hier: https://intake.werk.nl/eintake/
Ik heb al een keer daar nutteloos zitten te wachten.
Je moet je eerst inschrijven als werkzoekende. Dat kost 30 minuten.quote:
Dan moet je gewoon 5 kwartier formulieren invullen om geld te krijgen. Lijkt net echt werk.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je moet je eerst inschrijven als werkzoekende. Dat kost 30 minuten.![]()
Vergeet niet het intake gesprek die daarop volgt, de sollicitatiebrieven en je moet ook 2 keer per maand de CWI-site bezoeken.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon 5 kwartier formulieren invullen om geld te krijgen. Lijkt net echt werk.![]()
Waar is de tijd dat je als gewetensbezwaarde jegens werken gewoon zonder gezeur maandelijks een uitkering op je rekening kreeg gestort?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vergeet niet het intake gesprek die daarop volgt, de sollicitatiebrieven en je moet ook 2 keer per maand de CWI-site bezoeken.
"Je hebt werkpaarden en raspaarden, ik ben gewoon meer een raspaard. En raspaarden werken niet."quote:Op maandag 25 juni 2007 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je als gewetensbezwaarde jegens werken gewoon zonder gezeur maandelijks een uitkering op je rekening kreeg gestort?
Dat was zelfs toen al een andere uitkering.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je als gewetensbezwaarde jegens werken gewoon zonder gezeur maandelijks een uitkering op je rekening kreeg gestort?
Je moet ook nog 1x per maand op gesprek en vier sollicitaties per maand eruit doen. (inschrijven bij een uitzendbureau geldt ook als sollicitatie).quote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vergeet niet het intake gesprek die daarop volgt, de sollicitatiebrieven en je moet ook 2 keer per maand de CWI-site bezoeken.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
"Je hebt werkpaarden en raspaarden, ik ben gewoon meer een raspaard. En raspaarden werken niet."
Ik solliciteer liever op hogere passende functies, bij uitzendbureaus komen ze straks aan met dozensjouwen ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet ook nog 1x per maand op gesprek en vier sollicitaties per maand eruit doen. (inschrijven bij een uitzendbureau geldt ook als sollicitatie).
Je hebt werkpaarden en raspaarden, jij bent gewoon meer een werkpaard. En werkpaarden sjouwen dozen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik solliciteer liever op hogere passende functies, bij uitzendbureaus komen ze straks aan met dozensjouwen ofzo.
quote:Maar ik ben wel blij dat die Europese vlag officieel in de ban is gedaan. Ik vind alleen dat ze dat kracht bij moeten zetten, door mensen te beboeten die die EU-vlag laten wapperen in het openbaar.
Was te makkelijk.quote:
Zeker wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef Apropos het volgende:
He, het is de dwergheiland.
Ik heb al een email gestuurd.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef Apropos het volgende:
Van nationaal-communist tot Grote Koning. Laat Melkert het niet horen.
Volgens mij zitten die vrouwen opgesloten op een kamertje zonder tv of computer. Terwijl de jongens buiten hangen.quote:Vooral het aantal niet-westerse allochtone vrouwen in het hoger onderwijs is toegenomen.
Dit is ongeveer even droevig als de filippica's van Leon de Winter.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef Bluesdude het volgende:
Beatrix?
EK onder de 21 ?
Tulpen en aardappelen ?
warempelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Monidique het volgende:
O ja, om de Leon de Winter-is-een-extremist-saga even aan te vullen, hij zegt ook dat het enige wat allochtonen ons gebracht hebben vrouwenonderdrukking en jodenhaat is.
http://www.amconmag.com/2007/2007_06_18/review.htmlquote:How the West Was Lost
The Last Days of Europe: Epitaph for an Old Continent, Walter Laqueur, Thomas Dunne Books, 256 pages
by Theodore Dalrymple
Flying to Rotterdam recently, the largest and busiest port in the world, I was forcibly struck by the aerial view. I doubt there is a sight anywhere that is more eloquent testimony to the power of human intelligence and organization. Indeed, this applies to the whole of the Netherlands: a physically unpromising fragment of land, much of it reclaimed from the sea, has been diligently transformed into one of the globe’s most flourishing regions, whose economic product exceeds that of the whole of Africa.
The text accompanying a book of photographs of the Dutch landscape that I was given as a present is an unconscious witness to the country’s wealth. Extolling Dutch society’s fundamental egalitarianism, the text stated that in Holland you will not see expensive cars, only middle-of-the-range models. The examples given were Mercedeses and BMWs.
The Dutch are probably the best-educated people in the world (though middle-aged people complain, as everywhere else, that standards are falling). Many Dutch have a vocabulary in English that exceeds that of native speakers in Britain and America. And for many years, the Dutch prided themselves that theirs was a country in which nothing ever happened. The business of Holland was business—plus social security with a bit of anti-Calvinist decadence thrown in. The country was so tranquil, contented, and firmly established that, failing a rise in the level of the North Sea, it seemed the idyll would continue forever.
But a couple of political assassinations, unprecedented in Holland for more than 300 years, suddenly illuminated, as if by a flash of lightning, a darker aspect of reality—one that was not confined to Holland but was Europe-wide. In a very short space of time, complacency gave way to a nagging sense of doom.
It is Europe’s doom that Walter Laqueur explores and explains in this succinct and clearly written book. He does not say anything that others have not said before him, but he says it better and with a greater tolerance of nuance than some other works on this vitally important subject.
There are three threats to Europe’s future. The first comes from demographic decline. Europeans are simply not reproducing, for reasons that are unclear. They seem to care more about the ozone layer and carbon emissions than they do about the continuation of their own societies. Or perhaps bringing up children interferes with what they conceive to be the real business of life: taking lengthy annual holidays in exotic locations and other such pleasures.
The second threat comes from the presence of a sizable and growing immigrant population, a large part of which is not necessarily interested in integration. As the population ages, the need for immigrant labor increases, and among the main sources of such labor are North Africa, the Middle East, Pakistan, and Bangladesh. When I recently drove to Antwerp from the South of France, I thought I had arrived in Casablanca. There are parts of Brussels where the police are enjoined not to be seen eating or drinking during Ramadan. Similar accommodations are occurring all over Europe: in the Central Library in Birmingham, for example, I found a women-only table occupied exclusively by young Muslims dressed in the hijab. (They were the lucky ones, members of liberal households that allowed them out on their own.)
The third threat comes from the existence of the welfare state and the welfare-state mentality. A system of entitlements has been created that, however economically counterproductive, is politically difficult to dismantle: once privileges are granted, they assume the metaphysical status of immemorial and fundamental rights. The right of French train drivers to retire on full pension at the age of 50 is probably more important to them than the right of free speech—especially that of those who think that retirement at such an age is preposterous. While Europe mortgages its future to pay for such extravagances—the French public debt doubled in ten years under the supposedly conservative Chirac—other areas of the world forge an unbeatable combination of high-tech and cheap labor. The European political class, more than ever dissociated from its electorate, has hardly woken up to the challenge.
All this Laqueur lays out with exemplary clarity. He sees Europe, once the home of a dynamic civilization that energized the rest of the world, declining into a kind of genteel theme park—if it’s lucky. The future might be grimmer than this, of course: there might be a real struggle for power once the immigrants and their descendents become numerically strong enough to take on the increasingly geriatric native population.
As is to be expected in a relatively short book, the author does not explore matters in great depth. One interesting and important question is why Europeans have abjectly surrendered to the dishonest nostrums of multiculturalism. Why, for example, can a couple of Dutch children be told by their teacher to remove the Dutch flag from their school bags because it might offend children of Moroccan descent—who, it should be noted, are supposed to be Dutch citizens? Why, when I arrive in regional airports in Britain, do I see signs for British passport holders written in Urdu, Punjabi, Bengali, and Hindi scripts, presumably for the benefit of British citizens who cannot read the Latin alphabet? Why do German courts rule that beating women is a religious right for Turks, just as terms such as “illegitimate children” have been banned from official usage as being denigratory and stigmatizing?
The answer surely lies in the shame of Europe’s recent past. The Dutch, for example, are aware that not only did many of them (or their parents and grandparents) collaborate enthusiastically with the Nazi occupiers, but no sooner was Holland liberated than it engaged in a bloody colonial war to try to retain the East Indies. Under these circumstances, reference to the extraordinary positive achievements of the country came to seem like chauvinism or worse, and no pride in Dutchness could be communicated to immigrants. The same, a fortiori, applies to Germany and even to Britain, whose enormous achievements intellectuals have long been deconstructing.
Only the French, with their republican model, have gone in for a salutary monoculturalism, but unfortunately their economic and social policies helped, if not to create, at least to maintain Muslim ghettoes. On one hand, the children of immigrants were told they were French; on the other, they were de facto excluded from the rest of society. Ferocious resentment was the result, and to coin a phrase, we ain’t seen nothing yet.
Laqueur makes the important point that shortcomings of the host countries notwithstanding, many immigrant groups have thrived without difficulty. He might have added that they have all successfully overcome initial prejudice against them. There is no Sikh or Hindu problem in Britain; the country has recently absorbed half a million Poles without any obvious tension or difficulty. (Tony Blair, with his usual perspicuity, predicted that when Poland joined the European Union, 13,000 Poles would move to Britain.)
This suggests—and Laqueur has no hesitation in so saying—that there is a problem peculiar to the integration of Muslims in Western countries, at any rate, when they are in such large numbers that they are able to make whole areas their own. Imbued with a sense of their own religious superiority, which considers a Muslim way of life better than any other, they are ill-prepared to adapt constructively to Western society.
Yet adapt they do, though not necessarily in the best way. The young men of the second generation adopt many aspects of American ghetto “culture,” which in conjunction with Islamic teaching and tradition, enables them to dominate women in a way that is to them extremely gratifying. This prevents the women (who, as Laqueur tells us, and I can confirm from personal experience, are vastly superior morally and intellectually to their menfolk) from achieving all they might in an open society. In turn, the cheap and unconstructive satisfactions of domestic dictatorship discourages Muslim men from real achievement and engagement in the wider society around them. For the majority of young men of Muslim descent in Europe, the chief attraction of Islam is the justification it offers for the ill-treatment of women.
Is a “clash of civilizations” within Europe thus inevitable at some time in the future? Laqueur is cautious, as befits a man who has seen so much that was unprecedented in his own lifetime. Secularization, if only of a strange and not altogether reassuring kind, has already made deep inroads into the Muslim population. On the other hand, it may be that this very secularization is what calls forth religious fanaticism as a response. After all, Muslims can see in European Christianity an example of what happens when the light of reason and historical criticism is allowed into the purlieus of religious doctrine: it falls apart. Since Islam is so much a part of the identity of people wherever it has predominated, an attack on Islam, even or especially in the form of rational criticism, provokes an existential crisis.
Laqueur is neither apocalyptic nor optimistic but measured and open-minded about the future. Yet given the earnest frivolity of the European political classes, who face up to and legislate for every problem except the serious ones, it is likely that his prediction for Europe is accurate: it will sink into insignificance, more important, it is true, than Africa but no more important than Latin America.
Actually, I like Latin America.
Bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Monidique het volgende:
O ja, om de Leon de Winter-is-een-extremist-saga even aan te vullen, hij zegt ook dat het enige wat allochtonen ons gebracht hebben vrouwenonderdrukking en jodenhaat is.
Dank. Als beloning geef ik je deze korte video, waarvan het einde je zeker zal bekoren:quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Elsevier van twee of drie weken geleden. Ik zoek het even voor je.
Is Beatrix droevig tegenwoordig , hoe komt ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is ongeveer even droevig als de filippica's van Leon de Winter.
Weet je wat, Spijkerman, ik ben de kwaadste niet, je krijgt nog een kans om hier iets geestigs van te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is Beatrix droevig tegenwoordig , hoe komt ?
Tjaa en als je bepaalde Nederlandse culturele verschijnselen niet kan waarderen... of onderwaardeert.. .....
Ik vergeet nog autochtoons superioriteitsgevoel en autochtoonse zondebokmogelijkheden.
Tijdens het zoeken vond ik nog een opmerkelijk stukje. Martelen moet gewoon niet in de media komen, zoals Leon de Winter vorige week al zei, maar ook, als de Amerikanen iets te verwijten valt in de epische wereldoorlog tegen het islamofascisme, dan is het wel dat ze die geheime gevangenissen -je weet wel, waar gemarteld worden, geen recht is, geen advocaat, alles mag- niet nog geheimer hebben gehouden. Tsja. Je hoeft het niet eens uit te leggen, lijkt mij; als je gewoon leest wat Leon de Winter letterlijk schrijft, dan blijkt het een extremist.quote:De bottom line is simpel: moslims zijn naar Nederland gekomen omdat ze hier een menswaardiger leven zouden krijgen dan in het land van herkomst. Elsevier berichtte eerder dat een gemiddeld niet-westers gezin de Nederlandse samenleving 230.000 euro heeft gekost, exclusief kosten voor scholing en welzijnswerk. Van de waarden die zij hebben meegenomen, hebben we alleen de negatieve gezien, zoals vrouwenonderdrukking en jodenhaat. Toch zijn er velen die het multiculturele heil prediken, kennelijk verblind door hun 'partij'. Het worden weer zware tijden voor het gezonde verstand.
Kijk, dit is wel vermakelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
het zijn monoculturelen die hun agressie rechtvaardigen met het stereotype ' zij prediken het multiculturele heil' ..
Leon leeft dankzij de tegenstanders van de monoculturelen van damals... nu neigt hij zelf naar blut und boden
Deze is leuker Bolkequote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tadlDvcO_YQ
![]()
Het deprimeert mij.quote:In principe kun je bij ons terecht mocht het niet zo zijn dat de flexkoffers op zijn en in bestelling zijn. Dit kan nog ff duren. Ik heb een aantal anderen ook op de wachtlijst gezet. Ik ga in ieder geval 1 voor je bestellen.
Flexroflers.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef sigme het volgende:
Gedeelde smart is halve smart; ik kijk nu al weken tegen deze tekst aan:
[..]
Het deprimeert mij.
Weet je wat merkwaardig is? De opmars van het woord ''welke''.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef sigme het volgende:
waarom?
In principe kun je bij ons terecht mocht het niet zo zijn ware het niet dat de flexkoffers [huuh] op zijn en in bestelling zijn. Dit kan nog ff even duren. Ik heb een aantal anderen ook op de wachtlijst gezet. Ik ga in ieder geval 1 een voor je bestellen. [hoezo? ze zijn toch in bestelling?]
Maar dat 'mocht het niet zo zijn dat' verdriet me het meest.
Wat een vreemd verhaal.quote:Rel om schorsen juf na dragen hoofddoek
Uitgegeven: 25 juni 2007 12:43
Laatst gewijzigd: 25 juni 2007 13:49
ROERMOND - Een gedragsdeskundige en een verpleegkundige hebben maandagochtend de leerlingen van groep 8 van de Montessorischool in Roermond opgevangen, die overstuur waren geraakt na de schorsing van hun juf.
Dat heeft directeur Chrit Achten van de Stichting Samenwerkingsbestuur Primair Onderwijs Roermond (SPOR), waar de school onder valt, maandag verklaard.
Naar eigen zeggen mag de leerkracht geen les meer geven, nadat ze vorige week woensdag een hoofddoek voor de klas had gedragen om voor meer tolerantie te pleiten.
Opgesloten
Vrijdag werden de kinderen van groep 8 tijdelijk in de gymzaal opgesloten, omdat ze totaal overstuur waren door de plotse afwezigheid van hun juf, bevestigen ouders.
Volgens Achten zijn tegen de leerkracht "ordemaatregelen" genomen omdat zij een gedragscode had overtreden door "uit de school te klappen" tegen buitenstaanders, onder wie de media. Hij ontkent dat het dragen van de hoofddoek met het lesverbod te maken heeft.
Iets ergs
Juf Ellen vertrekt komend schooljaar naar Eindhoven, waar ze les gaat geven. Op de valreep mag ze geen les meer geven aan de Roermondse school. Toen de schoolleiding haar afwezigheid vrijdag verklaarde met de woorden dat er "iets ergs met haar gebeurd was", raakten veel kinderen in paniek.
Om te voorkomen dat ze de straat op zouden rennen, werden ze in de gymzaal gehouden tot de opgetrommelde ouders hen kwamen ophalen, luidt de lezing van ouders.
Zien
Maandag zijn de plooien weer gladgestreken, zei Achten. "De leerlingen zitten na de gesprekken maandagochtend weer goed in hun vel." Afgesproken is dat ze deze week nog een keer hun juf Ellen mogen zien.
Ik weet het, verbaas me er al een paar jaar over. Ik heb Dagonet zich er eens over zien opwinden, en mijn liefste heeft het stelselmatig uit de afstudeerscriptie van zijn zusje weggezuiverd. Ik zie het de laatste tijd zelfs in mijn te testen documentatie opduiken. Een woordkeuze welke mij tegen de borst stuit.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Weet je wat merkwaardig is? De opmars van het woord ''welke''.
Targets welke gecommuniceerd worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet het, verbaas me er al een paar jaar over. Ik heb Dagonet zich er eens over zien opwinden, en mijn liefste heeft het stelselmatig uit de afstudeerscriptie van zijn zusje weggezuiverd. Ik zie het de laatste tijd zelfs in mijn te testen documentatie opduiken. Een woordkeuze welke mij tegen de borst stuit.
Omdat ik dit op mijn werk lees, in de e-mail die steeds overblijft in mijn inbox nadat ik alle e-mail afgehandeld heb.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Monidique het volgende:
Jaja, oké, maar zoiets lees je toch elke dag op Fok!? Waarom zou dit bedroevender moeten zijn?
Het is een composietregel. Maar ''communiceren'', da's echt het lievelingsjargon van veel windbuilen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik hoor het nooit, maar dit klinkt erg krom.
Anglicisme.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef sigme het volgende:
Ik weet het, verbaas me er al een paar jaar over. Ik heb Dagonet zich er eens over zien opwinden, en mijn liefste heeft het stelselmatig uit de afstudeerscriptie van zijn zusje weggezuiverd. Ik zie het de laatste tijd zelfs in mijn te testen documentatie opduiken. Een woordkeuze welke mij tegen de borst stuit.
Welke na enige focussering ook op het juiste level ingestoken kunnen worden, mits terugkoppeling. Het moet bespreekbaar gemaakt worden door het naar de juiste betrokkenen toe te communiceren, welke het over de werkvloer verspreiden.quote:
Bij ons worden loads ingeschoten en projecten afgetrapt. Je gelooft af en toe je oren niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Welke na enige focussering ook op het juiste level ingestoken kunnen worden, mits terugkoppeling. Het moet bespreekbaar gemaakt worden door het naar de juiste betrokkenen toe te communiceren, welke het over de werkvloer verspreiden.
Onveiligheid bij gym, dus een algeheel verbod.quote:In Roermond mogen sinds vorige maand zowel de medewerkers als de leerlingen van vijftien basisscholen geen hoofddoek meer dragen die om de hals sluit. Het verbod is ingesteld uit veiligheidsoverwegingen, omdat de doekjes tijdens de gymles ergens in verstrikt kunnen raken.
Krijg je CGB op je dak.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onveiligheid bij gym, dus een algeheel verbod..
Wat een belachelijk huichelachtig triest zooitje wordt het toch wanneer je je om zoiets onbenullig als het verbieden van hoofddoekjes moet verschuilen achter obscure ("caranavals")wetgeving of kinderlijke leugens.
Verbied dat ding dan gewoon! Dit is toch vele malen beledigender?
Zal best, maar het is logisch dat mensen dit aanvechten, dat mensen hier pissig van worden en dat mensen zich niet laten overtuigen door dergelijke "veiligheidsmaatregelen". Creëer je dus alleen maar meer gezeik en onbegrip mee.quote:
* slikt dubbelzinnigheid grotendeels inquote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bij ons worden loads ingeschoten en projecten afgetrapt. Je gelooft af en toe je oren niet.
Goed stuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
warempel
[..]
http://www.amconmag.com/2007/2007_06_18/review.html
Zei ik jaren geleden alquote:As is to be expected in a relatively short book, the author does not explore matters in great depth. One interesting and important question is why Europeans have abjectly surrendered to the dishonest nostrums of multiculturalism. Why, for example, can a couple of Dutch children be told by their teacher to remove the Dutch flag from their school bags because it might offend children of Moroccan descent—who, it should be noted, are supposed to be Dutch citizens? Why, when I arrive in regional airports in Britain, do I see signs for British passport holders written in Urdu, Punjabi, Bengali, and Hindi scripts, presumably for the benefit of British citizens who cannot read the Latin alphabet? Why do German courts rule that beating women is a religious right for Turks, just as terms such as “illegitimate children” have been banned from official usage as being denigratory and stigmatizing?
The answer surely lies in the shame of Europe’s recent past. The Dutch, for example, are aware that not only did many of them (or their parents and grandparents) collaborate enthusiastically with the Nazi occupiers, but no sooner was Holland liberated than it engaged in a bloody colonial war to try to retain the East Indies. Under these circumstances, reference to the extraordinary positive achievements of the country came to seem like chauvinism or worse, and no pride in Dutchness could be communicated to immigrants. The same, a fortiori, applies to Germany and even to Britain, whose enormous achievements intellectuals have long been deconstructing.
As is to be expected in a relatively short book, the author does not explore matters in great depth. One interesting and important question is why Europeans have abjectly surrendered to the dishonest nostrums of multiculturalism. Why, for example, can a couple of Dutch children be told by their teacher to remove the Dutch flag from their school bags because it might offend children of Moroccan descent—who, it should be noted, are supposed to be Dutch citizens? Why, when I arrive in regional airports in Britain, do I see signs for British passport holders written in Urdu, Punjabi, Bengali, and Hindi scripts, presumably for the benefit of British citizens who cannot read the Latin alphabet? Why do German courts rule that beating women is a religious right for Turks, just as terms such as “illegitimate children” have been banned from official usage as being denigratory and stigmatizing?
Nee, dat klopt. Op mijn middelbare scholen werden petjes verboden. Gewoon omdat ze het onfatsoenlijk vonden. Ik kan me voorstellen dat een school dat ook zou willen invoeren mbt hoofddoekjes, maar het wordt niet toegelaten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zal best, maar het is logisch dat mensen dit aanvechten, dat mensen hier pissig van worden en dat mensen zich niet laten overtuigen door dergelijke "veiligheidsmaatregelen". Creëer je dus alleen maar meer gezeik en onbegrip mee.
Met die kuthoofddoekjes creeer je alleen maar gezeik en onbegrip, maar dat schijnen ze niet te willen begrijpen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zal best, maar het is logisch dat mensen dit aanvechten, dat mensen hier pissig van worden en dat mensen zich niet laten overtuigen door dergelijke "veiligheidsmaatregelen". Creëer je dus alleen maar meer gezeik en onbegrip mee.
Dat vind je oprecht vergelijkbaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met die kuthoofddoekjes creeer je alleen maar gezeik en onbegrip, maar dat schijnen ze niet te willen begrijpen.
Als ik aanstoot neem aan jouw uiterlijk, ook al conformeer je je aan de geldende moraal, is dit per definitie jouw schuld en wanneer ik je dan, tegen jouw wil, kaal laat scheren onder het mom van zo lopen we minder risico op verspreiding van luizen, is dit een gepaste actie?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja absoluut.
Mijn insteek: als een school alleen maar kale scholieren willen moeten ze dat zelf weten. Niemand dwingt je toch naar die specifieke school te gaan?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik aanstoot neem aan jouw uiterlijk, ook al conformeer je je aan de geldende moraal, is dit per definitie jouw schuld en wanneer ik je dan, tegen jouw wil, kaal laat scheren onder het mom van zo lopen we minder risico op verspreiding van luizen, is dit een gepaste actie?
Yeah rightquote:
Dat kaalscheren wegens luizen is wel eens verplicht geweest hoor. En als je niet mee deed, dan mocht je de school niet in. Sim-pel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik aanstoot neem aan jouw uiterlijk, ook al conformeer je je aan de geldende moraal, is dit per definitie jouw schuld en wanneer ik je dan, tegen jouw wil, kaal laat scheren onder het mom van zo lopen we minder risico op verspreiding van luizen, is dit een gepaste actie?
Met het principe "geen hoofddoekjes op school" heb ik dan ook totaal geen moeite. Wanneer dit als stelregel genomen wordt en verheven tot norm is er wat mij betreft geen probleem.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mijn insteek: als een school alleen maar kale scholieren willen moeten ze dat zelf weten. Niemand dwingt je toch naar die specifieke school te gaan?
Als ze een EK wint gewoon met de Europese vlag gaan zwaaienquote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yeah right
Maar, het betekent helemaal niets hoor
Noem mij 1 ander land waar de spelers van het nationale elftal na het winnen van een kampioenschap met vlaggen van andere landen gaan zwaaien.
Frankrijk misschien?
quote:Achter de schermen bij Buitenhof
Er is iets tussengekomen, vertelde de presentator vorige week in Buitenhof. Op het laatste moment had minister-president Jan Peter Balkenende afgezien van een optreden in het politieke discussieprogramma van NPS, VARA en VPRO.
Verbaasd krabden kijkers zich achter de oren. Waarom kwam de premier niet opdagen voor een gesprek over „de honderddagentoer, Europa en de daadkracht van het kabinet”?
Rob Trip, de presentator van dienst, bleef schimmig. Er is iets tussengekomen, zei hij. En: „U had de premier hier verwacht, wij eerlijk gezegd ook.”
De telefoon gepakt en wat bleek? Er was een conflict gerezen. Balkenende zat in het NOS Journaal, de avond voor zijn optreden in Buitenhof. Veertig seconden had hij volgepraat over onderhandelingen met bondskanselier Angela Merkel.
Nou was ik die soundbites direct vergeten. Maar de Buitenhofredactie was er woedend over. De premier schond daarmee, aldus eindredacteur Corine Hegeman, afspraken over exclusiviteit. Besloten werd het interview in te korten en ook andere gasten uit te nodigen. Alleen was dat tegen het zere been van JP plus hofhouding. Exit Balkenende bij Buitenhof. In zijn plaats vertelde Laurens Jan Brinkhorst over Europa.
(voor rest artikel klik)
KlowJow, ik heb je de reden hiervoor al gegeven: CGB. Dat veroorzaakt dit soort achterbakse regels.quote:We respecteren het helemaal niet en dwingen op achterbakse wijze conformering af aan een norm die we verborgen houden. Een norm die we niet uit durven spreken, in wet- of regelgeving durven op te nemen, maar die klaarblijkelijk wel leeft.
Suriname is deel van onze Joods-Christelijke op humanistische grond geschoeide samenleving.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yeah right
Maar, het betekent helemaal niets hoor
Noem mij 1 ander land waar de spelers van het nationale elftal na het winnen van een kampioenschap met vlaggen van andere landen gaan zwaaien.
Frankrijk misschien?
Ik heb gelijk, je weet toch. De huizenbubbel.quote:'Hogere rente moet zeepbellen op de beurs bestrijden'
De moeder van de centrale banken, de BIS, waarschuwt voor zeepbellen op de beurs. Die zouden met een renteverhoging moeten worden bestreden.
Geldgroei
De Bank for International Settlements (BIS), of Bank voor Internationale Betalingen (BIB) in het Nederlands, waarschuwt voor de gevolgen van de geldgroei van de afgelopen jaren.
Renteverhogingen
De flinke renteverlagingen, in grote delen van de wereld, hebben geld goedkoop gemaakt. Dit heeft geleid tot flinke stijgingen van bijvoorbeeld beurskoersen. De BIS spreekt van zeepbellen. Het bestrijden hiervan zal via renteverhogingen moeten gebeuren, aldus de BIS. Zeepbellen zijn een vorm van inflatie.
Dollar
De BIS waarschuwt verder onder meer voor grote oneevenwichtigheden in de wereld, zoals het grote tekort op de Amerikaanse handeslbalans. Hierdoor bestaat volgens de BIS de kans dat de dollar flink onderuit gaat. Tussen de regels door is te lezen dat China wel eens minder reserves in dollars zou kunnen aanhouden. Bovendien zou het land met de grootste valutareserves ter wereld kunnen besluiten de reserves anders te investeren. Dit kan zijn effect op de dollarkoers niet missen.
Ja, dat noemde je als reden, maar dat vind ik te simpel gesteld. Het CGB toetst simpelweg aan bestaande wetgeving. Als het CGB niet zou bestaan zou men via de rechter in dezelfde gevallen ook zijn gelijk kunnen halen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
KlowJow, ik heb je de reden hiervoor al gegeven: CGB. Dat veroorzaakt dit soort achterbakse regels.
Klopt natuurlijk. CGB + wetgeving danquote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat noemde je als reden, maar dat vind ik te simpel gesteld. Het CGB toetst simpelweg aan bestaande wetgeving. Als het CGB niet zou bestaan zou men via de rechter in dezelfde gevallen ook zijn gelijk kunnen halen.
Men handelt in die gevallen dus gewoon in strijd met de wet. Dan zij er wat mij betreft twee opties:
[1] Je als samenleving neerleggen bij die wet en je eraan conformeren.
[2] De wet aanpassen.
Ja klopt... de slavernij.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Suriname is deel van onze Joods-Christelijke op humanistische grond geschoeide samenleving.
RIPquote:
Gemiddeld fietst 0,4% maarquote:Op maandag 25 juni 2007 18:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://www.csmonitor.com/2007/0625/csmimg/ACOMMUTE_g1_L.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
Een zeer goede vriend van me is 34, en hij werkt aan de universiteit als linguist. Hij is goed in zijn werk, hij heeft een vast contract, maar toch is hij niet echt gelukkig, meldde hij me laatst. Hij zit er aan te denken om zijn carriere om te gooien en zijn kinderdroom na te jagen: paleontologisch tekenaar worden. Hij heeft inderdaad veel grafisch talent, en hij weet zeer veel van de geschiedenis van evolutie, de ontwikkeling van diersoorten, en de geschiedenis van de paleontologische wetenschap. Hij zou het financieel kunnen redden omdat zijn vriendin hem zou kunnen onderhouden - geen vetpot, maar ja.
Dan is er nog een ander probleem: hij heeft geen eindexamen gedaan in betavakken, en dat was ook zeker nooit zijn sterkste kant, op biologie na.
Hij zou liever geen grafische opleiding doen, maar een wetenschappelijke opleiding. Ze zijn bereid te verhuizen naar het buitenland, als het moet.
Zijn er hier specialisten die de volgende vragen kunnen beantwoorden?
1. Hoe wordt je paleontologisch tekenaar? Wat moet je studeren?
2. Is er vraag naar paleontologisch tekenaars, voor illustraties in boeken en tijdschriften, op tentoonstellingen en voor televisieprogramma's?
3. Is talent en voorliefde genoeg?
4. Is hij te oud?
5. Is zijn zwakte in harde betavakken een groot bezwaar voor zijn vooropleiding?
Hij heeft dit soort zaken aan mij gevraagd, en ik dacht dat een snelle internetzoekopdracht wel tot resultaten zou leiden - maar nee. Iemand?
Ik heb geen idee wie dat doen, maar daar heb ik inderdaad domweg nog niet aan gedacht. Wie maakt die dingen, ook Nederlanders?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja euh, als je s contact opneemt met iemand die dergelijke tekeningetjes maakt?
Ik vond het interessant om te lezen, maar ik wist niet eens dat het beroep bestond...quote:
Oh je bedoel je die negers die andere negers verkochten?quote:
Staat er in boeken waar die tekeningen in staan geen credits?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat doen, maar daar heb ik inderdaad domweg nog niet aan gedacht. Wie maakt die dingen, ook Nederlanders?
ILLUSTRATION TECHNIQUESquote:
Enige wat ik kon vinden, van het Smithsonianquote:How to become a paleontological illustrator
Study art and science. Draw as much as possible. Spend time in the field observing and sketching nature. Study illustrations that appear in publications and exhibits. Master several traditional drawing media, and several types of computer graphic software. Draw accurately. Learn the tricks and conventions of the scientific illustration trade. Master preparing scientific graphic materials. Understand the processes of printing and reproduction. Keep a portfolio of work. Join professional organizations, such as the Guild of Natural Science Illustrators. Take scientific illustration classes and teach classes yourself to strengthen skills.
Ik <it nabij Nador, oftewel in het rifgebergte. Het gaat met ,ij hardstikke goed; alleen het typen is behoorlijk wennen1quote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef sigme het volgende:
Muttie!![]()
Klote he, Marokkaanse toetsenborden. Waar ben je, hoe is het?
Je bent een kraan! Wil je een twinky?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
ILLUSTRATION TECHNIQUES
[..]
Enige wat ik kon vinden, van het Smithsonian
azerty, I presume?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik <it nabij Nador, oftewel in het rifgebergte. Het gaat met ,ij hardstikke goed; alleen het typen is behoorlijk wennen1
Ja, ik denk het wel, maar kun je die lui gewoon aanschrijven?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Staat er in boeken waar die tekeningen in staan geen credits?
Het lijkt nu een beetje of je een schattig spraakgebrek hebt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik schreef hartstikke met een D, het spijt ,e Sigme
Twinkiesquote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bent een kraan! Wil je een twinky?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het lijkt nu een beetje of je een schattig spraakgebrek hebt.
http://www.trezorix.nl/cu(...)mkennis/i002279.htmlquote:Op maandag 25 juni 2007 18:59 schreef Floripas het volgende:
Hoe wordt iemand paleontologisch tekenaar?
Wil je iets anders? Een biertje?quote:
Ik laat verdonk wat nieuwe Nederlandse boeken opsturen... Dit wordt nix.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Hallo hoe is het ,et ;ijn ;edefokkers
Hoe heb ik hier nou overheen weten te googlen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.trezorix.nl/cu(...)mkennis/i002279.html
http://www.hszuyd.nl/view_education.jsp?content=14964&subEduID=2
Paleontologisch illustrator lijkt mij een eigen specialisme waar geen aparte studie voor is. Wellicht heb je iets aan de bovenstaande linkjes.
Ik denk dat Boze_Appel je biertje wel lustquote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil je iets anders? Een biertje?
Je hebt geen idee hoeveel je hem - en daarmee ook mij - zojuist hebt geholpen. Ik heb blijkbaar de hele tijd de verkeerde zoekfuncties ingevuld...
Dan heb ik SES in MyATquote:Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef Floripas het volgende:
Boze_Appel en Elseetje, zouden jullie je bevindingen ook in het betreffende topic willen zetten? Ik durf te wedden dat het in de toekomst gegoogled gaat worden.
Aha, ja daar ga ik waarschijnlijk deze week nog naartoe. Schijnt idd een heel leuk plaatsje te zijn! Als je naar de kaart kijkt zit ik ietsjes links van Nador in een rete klein dorpje. Ik zie het dorpje niet vermeld staan. In ieder geval, ik gaat weer eens de bergen in en spreek jullie deze of volgende week vast wel weer. Groetjes en doe lief tegenmekaar!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Saïdia. Fascinerend plaatsje. Soort van kruising tussen oostblok & Marokko.
[afbeelding]
Eikel!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik laat verdonk wat nieuwe Nederlandse boeken opsturen... Dit wordt nix.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, ja daar ga ik waarschijnlijk deze week nog naartoe. Schijnt idd een heel leuk plaatsje te zijn! Als je naar de kaart kijkt zit ik ietsjes links van Nador in een rete klein dorpje. Ik zie het dorpje niet vermeld staan. In ieder geval, ik gaat weer eens de bergen in en spreek jullie deze of volgende week vast wel weer. Groetjes en doe lief tegenmekaar!!!!!!!
Ik kan je ijs geven. Zoveel je wilt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Boze_Appel je biertje wel lustHeb je ook ijs?
[..]
Kom, het is geen ONZ of SEX of SEN (NWS).quote:Dan heb ik SES in MyAT
Paleontologisch illustratorquote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe heb ik hier nou overheen weten te googlen?
Ook jij bent een kraan. En je verdient een biertje. Of een twinky.
Voor ijs plaats ik het in je topicquote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan je ijs geven. Zoveel je wilt.
[..]
Kom, het is geen ONZ of SEX of SEN (NWS).
Wie?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Paleontologisch illustrator
Hmzzzzz... ik moet gelijk denken aan Don Lawrence
Machtig tekenaar.
En te lui om zelf goed te zoeken en dan moet ik je ook nog eens helpen met je topic vullen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef Floripas het volgende:
Boze_Appel en Elseetje, zouden jullie je bevindingen ook in het betreffende topic willen zetten? Ik durf te wedden dat het in de toekomst gegoogled gaat worden.
Oh, dat wil ik ook wel doen, maar misschien wilde je de kudo's.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En te lui om zelf goed te zoeken en dan moet ik je ook nog eens helpen met je topic vullen.
Lui kreng. Je Copy + Paste maar.
Communistische Moslims?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Saïdia. Fascinerend plaatsje. Soort van kruising tussen oostblok & Marokko.
[afbeelding]
Foei, Floripasquote:
Neehoor, de kudo's mag je houden.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Floripas het volgende:
Oh, dat wil ik ook wel doen, maar misschien wilde je de kudo's.
Ik ben niet opgegroeid in een cartoonomgeving. Ik had meer een stripboek als kind, van Asterix en Obelix, in het Fries. Helemaal stukgelezen, Asterix de Goljer.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Foei, Floripas.
Ken uw klassieken.
Mijn nieuwe leidinggevende is stripfan. Gratis bonuspunten voor mij
.
Je weet niet wat je ziet daar. Het is een soort vakantiekolonie, voornamelijk opgezet voor de noeste arbeiders van het nationale stroombedrijf. Van staatswege ingericht met strandboulevard, vakantiehuisjes etc. Uiteraard was ik er buiten seizoen - zeer oostblokgelijkend.quote:
Cartoon? Waar héb je het over? Dit gaat over strips. Beeldverhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid in een cartoonomgeving. Ik had meer een stripboek als kind, van Asterix en Obelix, in het Fries. Helemaal stukgelezen, Asterix de Goljer.
Op vakantie gaan buiten vakantieperiodes is sowieso de beste uitvinding ooit, bevondien scheelt het Nederlanders tegen komen in het buitenland.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:33 schreef sigme het volgende:
Je weet niet wat je ziet daar. Het is een soort vakantiekolonie, voornamelijk opgezet voor de noeste arbeiders van het nationale stroombedrijf. Van staatswege ingericht met strandboulevard, vakantiehuisjes etc. Uiteraard was ik er buiten seizoen - zeer oostblokgelijkend.
Bandes dessinées, cartoons, strips, wat dan ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Cartoon? Waar héb je het over? Dit gaat over strips. Beeldverhalen.
er zijn ook slechte zaken aan te wijzen zoals gestegen criminaliteit hoor...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Monidique het volgende:
PJO wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wow, er is gewoon meer dan een volledige dag niet in FB gereageerd. Zijn SCH en PJO weer gebanned ofzo?
SCH niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wow, er is gewoon meer dan een volledige dag niet in FB gereageerd. Zijn SCH en PJO weer gebanned ofzo?
Heb je wel een strandperiode bemachtigd tussen je twee banen in om die goddelijke torso aan de mensheid te tonen? Of werk je inmiddels al voor de nieuwe uitzuiger?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Napalm het volgende:
Met medeneming van Ryan3, deze keer.quote:
Ze hebben een laagste prijs garantie. Raar dat ze niet meegegaan zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Canon G7 deel II
vandaag wegens klant in Eindhoven, loop de daar aanwezige mediamarkt in of zij wel die G7 op voorraad hebben. En idd, maar wel 60 euro duurder. Ik dus onderhandelen, waarop drie Mediamarkt medewerkers stressverschijnselen begonnen te vertonen.![]()
Conclusie, toch maar bestellen via internet bij mijn favoriete webwinkel: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=19496
We hebben gewoon een ban-fruitautomaat. Hij wijkt iets af, maar dat is niet zo erg.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is BCC toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze hebben een laagste prijs garantie. Raar dat ze niet meegegaan zijn.
Niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze hebben een laagste prijs garantie.
prutsers, ik had dat ding gepinned en meegenomen. Maar ik ben ook niet van plan eindeloos te gaan onderhandelen, ze wisten zich gewoon geen raad met mijn verhaal. Maar mischien heb ik wat verkeerds gezegd.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze hebben een laagste prijs garantie. Raar dat ze niet meegegaan zijn.
Afdingen doe ik regelmatig in winkels.... Ik kom meestal met een 1 of meer doosjes DVD thuis die ik nog moet branden.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Canon G7 deel II
vandaag wegens klant in Eindhoven, loop de daar aanwezige mediamarkt in of zij wel die G7 op voorraad hebben. En idd, maar wel 60 euro duurder. Ik dus onderhandelen, waarop drie Mediamarkt medewerkers stressverschijnselen begonnen te vertonen.![]()
Conclusie, toch maar bestellen via internet bij mijn favoriete webwinkel: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=19496
Nee, voor de oude nog. Heb vandaag het goede nieuw gemeld. Geen tranen, geen gesmeek. De eikel is vast blij opdat de aandacht voor zn vrouw daalt (daald? ik haat spelling ). Wel weer (te) hard en lang gewerkt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je wel een strandperiode bemachtigd tussen je twee banen in om die goddelijke torso aan de mensheid te tonen? Of werk je inmiddels al voor de nieuwe uitzuiger?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Canon G7 deel II
Die is zelfs bij Konijnenberg slecht leverbaar.quote:
het/ hij daaltquote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef Floripas het volgende:
Daald?
Voor iemand die spelling haat red je je aardig, dan. ( Daalt: ezelsbrug - werkwoord vervangen door werkwoord 'lopen': aandacht voor vrouw loopt -> daalt, aandacht voor vrouw liep -> daalde. )quote:Op maandag 25 juni 2007 20:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, voor de oude nog. Heb vandaag het goede nieuw gemeld. Geen tranen, geen gesmeek. De eikel is vast blij opdat de aandacht voor zn vrouw daalt (daald? ik haat spelling ). Wel weer (te) hard en lang gewerkt.
Neuk speelgoed? Neukspeelgoed!quote:Had trouwens wel uitzicht, tussen twee Matterhorns door, op de navel van een andere collega vandaag.. Ook niet verkeerd, neuk speelgoed.
Was z'n auto kapot?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef raaretsalsdoG het volgende:
verder heb ik een junk die erg zijn best deed mij een lulverhaal wijs te maken 10 euro gegeven, als hij nou afkickt mag hij komen solliciteren![]()
Als je een keertje de d/t-regel uit je hoofd leert, en die in de maand erna internaliseert, heb je er je leven lang plezier van. Geloof me.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
het/ hij daalt
maar de eikel is blij. dan zit dat dalen in een bijzin ofzo? Dalen, daalde, daald.
je ne sais pas.
konijn is duur geworden.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die is zelfs bij Konijnenberg slecht leverbaar.
past niet in mijn binnenzakquote:
gaat puur op gevoel. Nu is mij verteld dat onbewust bekwaam het "hoogste " is dat je kan bereiken maar het voelt toch twijfelachtig..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor iemand die spelling haat red je je aardig, dan
leuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Neuk speelgoed? Neukspeelgoed!
grote berg. In zwitserland en in de drukkerij.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Wat is een Matterhorn?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je een keertje de d/t-regel uit je hoofd leert, en die in de maand erna internaliseert, heb je er je leven lang plezier van. Geloof me.
Zal ik het je eens heel simpel uitleggen? Moet je het wel echt willen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Het is me tot nu toe niet gelukt.
een g7 wel?quote:
De Matterhorns boven de navel?quote:
Ga je gang.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zal ik het je eens heel simpel uitleggen?
Uiteraard, ik moet wel. Ik binnen enkele weken mijn afstudeeropdracht gaan formuleren en een scriptie inleveren. Dat moet in 1 keer goed gaan.quote:Moet je het wel echt willen.
doet maal.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zal ik het je eens heel simpel uitleggen? Moet je het wel echt willen.
Deze computer heb ik gehaald in 30 minuten (70 % van alles wat ze konden uitleveren)..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
prutsers, ik had dat ding gepinned en meegenomen. Maar ik ben ook niet van plan eindeloos te gaan onderhandelen, ze wisten zich gewoon geen raad met mijn verhaal. Maar mischien heb ik wat verkeerds gezegd.
Ok dus enkel fysieke schade telt? Is dat niet erg beperkt zie je echt niet in dat er meer bestaat dan enkel fysieke schade?quote:
Och.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard, ik moet wel. Ik binnen enkele weken mijn afstudeeropdracht gaan formuleren en een scriptie inleveren. Dat moet in 1 keer goed gaan.
2e hands doe ik niet aan, behalve wbt fietsen. Verder is de G7 verrassend klein.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
een g7 wel?
Koop dan mijn Ixus over..
Phil zegt dat de g7 een gepimpte a-klasse is. http://www.dpreview.com/reviews/canong7/page17.asp
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef du_ke het volgende:
Ok dus enkel fysieke schade telt?
ik heb een bril nodig.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
Een poging een plaatsje te vinden van Guust Flater in zijn archief mislukte, maar leverde wel dit:
[afbeelding]
effectief, en wat heet klootzak, het is jouw geld, graag of niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze computer heb ik gehaald in 30 minuten (70 % van alles wat ze konden uitleveren)..Eigen afgedrukte lijst op de toonbank - Met verwijzingen naar de concurent (dit zijn de onderdelen wat ik zoek). Lever maar uit wat jullie in huis hebben. 5 % korting of iets waar jullie me blij mee kunnen maken.
Uiteindelijk 3,5 % korting gekregen... en binnen 15 minuten stond ik buiten (zonder hulp dat wel). De allround shop-verkoper heb ik nog uitgezwaaid (die heeft 0-kans gehad om zijn verhaal te kunnen laten houden). Ik praat alleen bij de kassa en dat is meestal een andere persoon. Die technische BS, kan ik zelf ook opsnorkelen.
Dan maar een klootzak... maar ze zien mij ook nooit terug voor een zogenaamd euvel. En die klanten hebben ze het liefst.
Stop je wel de bromvliegzwaan erin?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:
Goed, we beginnen met de tegenwoordige tijd.
Denk, zoals sigme zei, aan "lopen", en extrapoleer dat.
Ik loop - ik word
Loop jij? - Word jij?
Je loopt - je wordt.
Dat is simpel, toch?
Klaar voor de volgende les?
steve zuigt. Phil is god. Je kan ook eens kijken op: www.dutchphotozone.com, marktplaats enkel te zien door leden.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:09 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
2e hands doe ik niet aan, behalve wbt fietsen. Verder is de G7 verrassend klein.
http://www.steves-digicams.com/2006_reviews/g7.html
en
modedit!
Dit staat genoteerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:
Goed, we beginnen met de tegenwoordige tijd.
Denk, zoals sigme zei, aan "lopen", en extrapoleer dat.
Ik loop - ik word
Loop jij? - Word jij?
Je loopt - je wordt.
Dat is simpel, toch?
Klaar voor de volgende les?
<url=http://website.sex>tekst</url>quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat is ook alweer de code voor het plaatsen van een link en een stukje tekst?
D'r zit ook een klopje in je editor, als je geen tekst-only aan hebt staan.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat is ook alweer de code voor het plaatsen van een link en een stukje tekst?
dikke lulquote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
D'r zit ook een klopje in je editor, als je geen tekst-only aan hebt staan.
Selecteer de tekst die je wil omtoveren tot link; klik op [afbeelding] en alles gaat gansch vanzelf.
Automagisch, zoals Lemmeb me leerde.
Dus NOOIT zomaar een d plakken aan een werkwoord dat geen d in de stam heeft in de tegenwoordige tijd! NOOIT.quote:
ik lees hier toch echt een positieve review, al helemaal voor een camera van +/- 440 euro. Dat dit geen DSLR is, nee, zoek ik ook niet. De kritiek is dat Canon een niet meer geavanceerde G7 heeft neergezet, die zoals Phil aangeeft, dan ook duurder was geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
een g7 wel?
Koop dan mijn Ixus over..
Phil zegt dat de g7 een gepimpte a-klasse is. http://www.dpreview.com/reviews/canong7/page17.asp
Simpel te ondervangen met het heilige lopen:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Floripas het volgende:
De aansporende wijs krijgt (tegenwoordig) nooit een t! "Stop!", "Werk!" "Ga!" "Word wijzer!"
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef raaretsalsdoG het volgende:
jesus, wat ben ik moe, welterusten dan maar
Iemand die zelfs voor sigme naar bed gaat, gaat te vroeg naar bed.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef raaretsalsdoG het volgende:
jesus, wat ben ik moe, welterusten dan maar
Je doet toch iets met computers dan hoef je niet te kunnen spellenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je gang.
[..]
Uiteraard, ik moet wel. Ik binnen enkele weken mijn afstudeeropdracht gaan formuleren en een scriptie inleveren. Dat moet in 1 keer goed gaan.
Dit staat geloopt.quote:
Maar wel dat laster niet fysiek is en daarom niet erg. Terwijl dat natuurlijk grote onzin kan zijn.quote:
1) een p&S is voor vrouwenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik lees hier toch echt een positieve review, al helemaal voor een camera van +/- 440 euro. Dat dit geen DSLR is, nee, zoek ik ook niet. De kritiek is dat Canon een niet meer geavanceerde G7 heeft neergezet, die zoals Phil aangeeft, dan ook duurder was geweest.
Nu even geen zin in, ik ben de les van Floripas aan het volgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
Maar wel dat laster niet fysiek is en daarom niet erg. Terwijl dat natuurlijk grote onzin kan zijn.
Ik heb wel een leuke user-review geschreven in tweakers..... 2 weken later kwam ik langs voor een mini-upgrade.... en schijnbaar hadden ze die review ook gelezen (ze wisten wie ik was.. heb ook een user-account daar). Als consument heb je best wel wat touwtjes om aan te trekken.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
effectief, en wat heet klootzak, het is jouw geld, graag of niet.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zijn kudo's?
En dan is het nog onbegrijpbaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:38 schreef Drugshond het volgende:
d en t.... forget it.
Ik ben waarschijnlijk de enige half dyslectische mod die FOK! rijk is.
Ik doe altijd 2x zo lang over mijn posting..
Volgens mij zijn het GeenStijl Noppes.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zijn kudo's?
Dat heeft een andere redenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En dan is het nog onbegrijpbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |