Zo gaat ie goed.quote:(Novum) - Een 22-jarige man heeft zondagavond geprobeerd een bingobijeenkomst in Tilburg te overvallen. De man kwam met een vuurwapen de horecagelegenheid binnen en eiste geld, meldt de politie. De bingospelers konden de man snel overmeesteren en droegen hem over aan de politie.
De overval vond plaats in een café in de Radiostraat in Tilburg. De overvaller kwam rond 20.00 uur de zaal in. Hij had een sjaal voor zijn gezicht en eiste hij geld van de kassier van bingospel. Op dat moment waren ongeveer tachtig bingospelers in de zaal.
Een medewerker sloeg de overvaller neer met een stoel. Verschillende bingospelers sprongen daarna bovenop de man en konden hem overmeesteren en het vuurwapen pakken. Er werd niet geschoten. De verdachte zit vast. Hij heeft geen vaste woon- of verblijfplaats in Nederland.
Na afloop van het incident ging de bingobijeenkomst gewoon verder.
Oorlogsveteranen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bingo-volk..... die zou ik niet onderschatten.
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:59 schreef Autodidact het volgende:
I need vakantie.
Godverdomme, gisteren naar Den Haag. Ik denk: gratis feestje, we gaan met de trein want dan kan er nog wat gedronken worden. Fucking 4 uur onderweg, 31 euro per kaartje, klotekinderen op weg naar K3 gaan door het lint in de coupé, schijtmoeders met hun lelijke kop. Lang leve de auto.
Maar Israel Vibration maakt het goed.
quote:***************************************
Proef met terugkeer ambachtsschool
` Om een einde te maken aan het tekort
aan vaktechnisch personeel gaat het
vmbo weer leerlingen opleiden zoals
vroeger gebeurde op de ambachtsschool.
Voorzitter De Boer van de Taskforce
Jeugdwerkloosheid wil dat er ongeveer
dertig vakcolleges komen.
Nog dit jaar start er in tien plaatsen
een proef.De vakcolleges zijn bedoeld
voor scholieren die problemen hebben
met de grote hoeveelheid theorie op de
vmbo-scholen.
Op de vmbo-vakcolleges worden jongeren
opgeleid tot bijvoorbeeld fietsenmaker,
metselaar of loodgieter.Ook de termen
'gezel' en 'meester' komen weer terug.
Werk zoeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.
quote:***IELRENNEN***************************
**** "Testwaarden Giro-toppers bizar"
**Bij dopingcontroles in de Giro zijn
bij de toprenners Danilo di Luca,Eddy
Mazzoleni,Gilberto Simoni en Ricardo
Ricco bizarre resultaten opgetreden,zo
melden de Italiaanse media.
De analyses gaven extreem lage waarden
van lichaamseigen hormonen te zien.Die
waarden leken op die van kinderen die
de pubertijd nog moeten doormaken.Dat
zou kunnen duiden op het gebruik van
verboden dopingmaskerende middelen.
Het Italiaanse Olympisch Comité heeft
gevraagd om spoedoverleg met UCI-preses
Pat McQuad.Het CONI wil de testgegevens
vergelijken met de waarden die op basis
van de verplichte periodieke testen van
renners bij de wielerbond bekend zijn.
Ja, dat hoeft ook weer niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.
Lijkt me tevens de allerláátste optie.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel de meest voor de hand liggende optie.
quote:
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Tour99/interview.htmlquote:,,Ik heb de teloorgang van de wielersport als een persoonlijke tragedie ervaren. Maar ik heb ook ontzettend moeten lachen om de bijwerkingen van bepaalde preparaties. Sommige jongens raakten helemaal opgeblazen van de vochtophopingen. Ze kregen vollemaansgezichten. Ik herinner me een koers die door het slechte weer werd afgeblazen. Toen moest een coureur urenlang op een hometrainer zitten om van zijn dikke kop af te komen. Volslagen absurd, maar ook erg geestig.
,,Sinds de gezondheidscontroles in 1997 zijn ingevoerd, hebben alle renners gelijke kansen. Iedereen weet van wanten. EPO is zelfs geoorloofd, zolang je hematocrietwaarde niet boven de vijftig procent zit. EPO is niet gevaarlijk, als het onder goede begeleiding wordt toegepast. Er vallen weinig doden de laatste jaren. Dat was in de jaren tachtig wel even anders. Toen was er minder kennis op het gebied van bloeddoping.
,,De gezondheidscontroles komen voort uit de frustratie van renners die niet de grootste risico's wilden nemen en daardoor een hoop geld misliepen. Zij hebben het initiatief genomen voor de controles. Niet uit ethische overwegingen maar uit puur eigenbelang.
Heel af en toe, als de ene baan afloopt en de volgende nog niet begonnen is, heb je heel even vrijheid, nietwaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daarna wordt het alleen maar minder.![]()
Ja, ik ga me vanavond inschrijven en me in de bureaucratie werpen. Je moet vanaf het moment dat je je inschrijft gaan solliciteren. Ik ben bijna de hele maand juli weg, dus dat valt gelukkig af.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel af en toe, als de ene baan afloopt en de volgende nog niet begonnen is, heb je heel even vrijheid, nietwaar?
Ga je nog een uitkering aanvragen?
http://www.nrc.nl/binnenl(...)oepeler_ontslagrechtquote:Werkgevers: Banenplan in ruil voor soepeler ontslagrecht
DEN HAAG, 25 juni. Werkgeversorganisaties VNO-NCW, MKB-Nederland en LTO Nederland willen dat elk bedrijf met meer dan vijftig werknemers ieder jaar een langdurig werkloze een baan geeft.
Echt waar?! Wel, ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, ik ga me vanavond inschrijven en me in de bureaucratie werpen. Je moet vanaf het moment dat je je inschrijft gaan solliciteren. Ik ben bijna de hele maand juli weg, dus dat valt gelukkig af.![]()
Inschrijven kan toch alleen maar 's ochtends vroeg en daar moet je voor aanwezig zijn aangezien je je moet identificeren. Of heb je een CWI drivethrough gevonden?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, ik ga me vanavond inschrijven en me in de bureaucratie werpen. Je moet vanaf het moment dat je je inschrijft gaan solliciteren. Ik ben bijna de hele maand juli weg, dus dat valt gelukkig af.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt waar?! Wel, ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen!
Moet op hier: https://intake.werk.nl/eintake/quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Inschrijven kan toch alleen maar 's ochtends vroeg en daar moet je voor aanwezig zijn aangezien je je moet identificeren. Of heb je een CWI drivethrough gevonden?![]()
Da's een prima reden toch? Bevredig gelijk de mijne, mijn eigen ervaringen zijn al weer jaren oud.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk uit nieuwsgierigheid. En een beetje voor de lol.
Ik zie het al voor me. Ik moet tenslotten in m'n brieven wel vertellen wanneer ik beschikbaar ben... Van 1 tot/met 31 augustus... Mag natuurlijk niet liegen.
Dat schijnt een beetje de vraag te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:12 schreef Autodidact het volgende:
Krijg je dan geld?
Pfff, 45 minuten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Moet op hier: https://intake.werk.nl/eintake/
Ik heb al een keer daar nutteloos zitten te wachten.
Je moet je eerst inschrijven als werkzoekende. Dat kost 30 minuten.quote:
Dan moet je gewoon 5 kwartier formulieren invullen om geld te krijgen. Lijkt net echt werk.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je moet je eerst inschrijven als werkzoekende. Dat kost 30 minuten.![]()
Vergeet niet het intake gesprek die daarop volgt, de sollicitatiebrieven en je moet ook 2 keer per maand de CWI-site bezoeken.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon 5 kwartier formulieren invullen om geld te krijgen. Lijkt net echt werk.![]()
Waar is de tijd dat je als gewetensbezwaarde jegens werken gewoon zonder gezeur maandelijks een uitkering op je rekening kreeg gestort?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vergeet niet het intake gesprek die daarop volgt, de sollicitatiebrieven en je moet ook 2 keer per maand de CWI-site bezoeken.
"Je hebt werkpaarden en raspaarden, ik ben gewoon meer een raspaard. En raspaarden werken niet."quote:Op maandag 25 juni 2007 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je als gewetensbezwaarde jegens werken gewoon zonder gezeur maandelijks een uitkering op je rekening kreeg gestort?
Dat was zelfs toen al een andere uitkering.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat je als gewetensbezwaarde jegens werken gewoon zonder gezeur maandelijks een uitkering op je rekening kreeg gestort?
Je moet ook nog 1x per maand op gesprek en vier sollicitaties per maand eruit doen. (inschrijven bij een uitzendbureau geldt ook als sollicitatie).quote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vergeet niet het intake gesprek die daarop volgt, de sollicitatiebrieven en je moet ook 2 keer per maand de CWI-site bezoeken.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
"Je hebt werkpaarden en raspaarden, ik ben gewoon meer een raspaard. En raspaarden werken niet."
Ik solliciteer liever op hogere passende functies, bij uitzendbureaus komen ze straks aan met dozensjouwen ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet ook nog 1x per maand op gesprek en vier sollicitaties per maand eruit doen. (inschrijven bij een uitzendbureau geldt ook als sollicitatie).
Je hebt werkpaarden en raspaarden, jij bent gewoon meer een werkpaard. En werkpaarden sjouwen dozen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik solliciteer liever op hogere passende functies, bij uitzendbureaus komen ze straks aan met dozensjouwen ofzo.
quote:Maar ik ben wel blij dat die Europese vlag officieel in de ban is gedaan. Ik vind alleen dat ze dat kracht bij moeten zetten, door mensen te beboeten die die EU-vlag laten wapperen in het openbaar.
Was te makkelijk.quote:
Zeker wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef Apropos het volgende:
He, het is de dwergheiland.
Ik heb al een email gestuurd.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef Apropos het volgende:
Van nationaal-communist tot Grote Koning. Laat Melkert het niet horen.
Volgens mij zitten die vrouwen opgesloten op een kamertje zonder tv of computer. Terwijl de jongens buiten hangen.quote:Vooral het aantal niet-westerse allochtone vrouwen in het hoger onderwijs is toegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |