quote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Anoniem een appel opeten.
Ben je boos?quote:
Toeval, ik zzzweer het je.quote:
Ah anoniem met de dood bedreigen zit ook als keuzeoptie in je libbertarische keuzepakket?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Anoniem surfen.
Novum.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:27 schreef kLowJow het volgende:
Wie verzint toch die geweldige koppen..
Stille tocht voor Rotterdammer verloopt rustig
quote:de plek des onheils, de Persoonshaven.
PvDAgeest.quote:
Zolang er geen actie aan vast zit mag iemand best vinden dat ik dood moet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:25 schreef du_ke het volgende:
Ah anoniem met de dood bedreigen zit ook als keuzeoptie in je libbertarische keuzepakket?
En iemand belasteren? Grove leugens verspreiden over bepaalde personen enzo moet ook gewoon kunnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang er geen actie aan vast zit mag iemand best vinden dat ik dood moet.
Zolang het diegene of zijn eigendommen geen schade doet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef du_ke het volgende:
En iemand belasteren? Grove leugens verspreiden over bepaalde personen enzo moet ook gewoon kunnen?
Niet fysiek.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Roddelen over iemand is altijd die persoon schaden...
Niet-fysieke schade is geen schadequote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet fysiek.
Koe Lu Yukquote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Links Nederland in de bocht: allochtonen zijn een verrijking voor Nederland want zonder hun zou er geen Albert Heijn open zijn op zondag.
Zo gaat ie goed.quote:(Novum) - Een 22-jarige man heeft zondagavond geprobeerd een bingobijeenkomst in Tilburg te overvallen. De man kwam met een vuurwapen de horecagelegenheid binnen en eiste geld, meldt de politie. De bingospelers konden de man snel overmeesteren en droegen hem over aan de politie.
De overval vond plaats in een café in de Radiostraat in Tilburg. De overvaller kwam rond 20.00 uur de zaal in. Hij had een sjaal voor zijn gezicht en eiste hij geld van de kassier van bingospel. Op dat moment waren ongeveer tachtig bingospelers in de zaal.
Een medewerker sloeg de overvaller neer met een stoel. Verschillende bingospelers sprongen daarna bovenop de man en konden hem overmeesteren en het vuurwapen pakken. Er werd niet geschoten. De verdachte zit vast. Hij heeft geen vaste woon- of verblijfplaats in Nederland.
Na afloop van het incident ging de bingobijeenkomst gewoon verder.
Oorlogsveteranen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bingo-volk..... die zou ik niet onderschatten.
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:59 schreef Autodidact het volgende:
I need vakantie.
Godverdomme, gisteren naar Den Haag. Ik denk: gratis feestje, we gaan met de trein want dan kan er nog wat gedronken worden. Fucking 4 uur onderweg, 31 euro per kaartje, klotekinderen op weg naar K3 gaan door het lint in de coupé, schijtmoeders met hun lelijke kop. Lang leve de auto.
Maar Israel Vibration maakt het goed.
quote:***************************************
Proef met terugkeer ambachtsschool
` Om een einde te maken aan het tekort
aan vaktechnisch personeel gaat het
vmbo weer leerlingen opleiden zoals
vroeger gebeurde op de ambachtsschool.
Voorzitter De Boer van de Taskforce
Jeugdwerkloosheid wil dat er ongeveer
dertig vakcolleges komen.
Nog dit jaar start er in tien plaatsen
een proef.De vakcolleges zijn bedoeld
voor scholieren die problemen hebben
met de grote hoeveelheid theorie op de
vmbo-scholen.
Op de vmbo-vakcolleges worden jongeren
opgeleid tot bijvoorbeeld fietsenmaker,
metselaar of loodgieter.Ook de termen
'gezel' en 'meester' komen weer terug.
Werk zoeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb zoveel vakantie dat ik uit ellende niet weet wat ik ermee moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |