quote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Apropos het volgende:
Fin.
quote:gemiddelt of maatje groter wil wél genieten en iets voelen.....
Niet alleen tijdens het neuken,maar ook met de orale sex..
Ik zuig niet graag op iets wat even groot is als mijn duim... Ik wil genieten... endat kan ik als die goed genoeg is....
duimzuigen ka nik op me eigen duim wel
http://www.yes.nl/yescafe/forums/thread/968735.aspx
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef kLowJow het volgende:
Politiek correcte politie verzwijgt overvallen.
Iets in de openbaarheid brengen, maar toch anoniem willen blijven. Hmm.quote:De winkelier die uit angst voor de overvallers anoniem wil blijven
Ja, dat druist natuurlijk geheel en al in tegen de PvDAgeest.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Iets in de openbaarheid brengen, maar toch anoniem willen blijven. Hmm.
quote:Het ging om een overval op een supermarkt in de Johan Huizingalaan.
laat Van Jeaulen het niet horenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Iets in de openbaarheid brengen, maar toch anoniem willen blijven. Hmm.
PvdA-mentaliteit. Ik vind het alleen opmerkelijk dat je ruchtbaarheid wil geven aan de zaak, maar ook anoniem wil blijven.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, dat druist natuurlijk geheel en al in tegen de PvDAgeest.
Hoho, z'n vróuw. Wilders is geen Hongaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
PvdA-mentaliteit. Ik vind het alleen opmerkelijk dat je ruchtbaarheid wil geven aan de zaak, maar ook anoniem wil blijven.
Maar goed, het is een Wildersstemmer, die zal het wel uitgelokt hebben.
Ik ga maar verder niet op dit gelul in, denk ik, zoutelozer kan het niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
PvdA-mentaliteit. Ik vind het alleen opmerkelijk dat je ruchtbaarheid wil geven aan de zaak, maar ook anoniem wil blijven.
Maar goed, het is een Wildersstemmer, die zal het wel uitgelokt hebben.
Leuk projectquote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef kLowJow het volgende:
Floripas, jij komt vast nog wel eens wat zand tegen? Zand van over de hele wereld gezocht.
wedden?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ga maar verder niet op dit gelul in, denk ik, zoutelozer kan het niet.
quote:De VVD wou in 1999 al anoniem surven verbieden?
Ga je Anne-Marie Hoogland erbij halen?quote:
Weer een discussie gewonnen omdat iemand gefrustreerd de handdoek in de ring gooit.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ga maar verder niet op dit gelul in, denk ik, zoutelozer kan het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |