Je kunt ook een ban op verzoek krijgen, als je even perse zonder fok wil zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n ban trouwens. Dan kan ik mijn tijd wat beter gaan besteden![]()
Niet nodig. Ik kan zelf wel besluiten of ik minder moet internetten of nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt ook een ban op verzoek krijgen, als je even perse zonder fok wil zitten
Dat was 6 jaar geleden al niet eens grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tubgirl posten.
Nee, klopt. Het levert je in 1 keer een ban op. Vooral in ONZ vinden ze dat grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat was 6 jaar geleden al niet eens grappig.
Doe dan op z'n minst de pain serie, dan heb je meer waar voor je pixel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:
Ach, als mensen zo graag een plaatje willen zien van een vrouw die over zichzelf drukt, wie is Fok! om niet in die vraag te voorzien?
Stap 1 is gezet. Volgende week intakegesprek (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Reya het volgende:
Hoe gaat het met je WW, Sjors?
En dan mag je een maandje later weer. Gezellig je sollicitatiebrieven doorsprekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stap 1 is gezet. Volgende week intakegesprek (), daarna kan pas feitelijk WW aangevraagd worden...
Wee degene die zelfs maar een link plaatstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst de pain serie, dan heb je meer waar voor je pixel.
linkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wee degene die zelfs maar een link plaatst.
Zwangerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
'avond, altesaam. Ik ben ziek, moe & shaggerijnig.
Dan is het al weer voorbij... Begint de nieuwe baan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan mag je een maandje later weer. Gezellig je sollicitatiebrieven doorspreken
Laiverd, ik weet waar Abraham de mosterd haalt. Ik heb keelontsteking, geen rammelende eierstokken.quote:
duidelijk de verkeerde opening gebruikt. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
Ik heb keelontsteking, geen rammelende eierstokken.
Verkeerd, verkeerd, dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
duidelijk de verkeerde opening gebruikt. Dan krijg je dit.
mijn keel doet geen pijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Verkeerd, verkeerd, dat zijn jouw woorden.
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
'avond, altesaam. Ik ben ziek, moe & shaggerijnig.
moest je er weer tussen gaan staanquote:
sexismequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Napalm het volgende:
trouwens, kan je ziek worden als je een gekookt ei eet dat misschien een beetje (veel) over datum was ?
Zo ja, wat zijn de verschijnselen?
Tuurlijk niet. Je kotst het hooguit uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Napalm het volgende:
trouwens, kan je ziek worden als je een gekookt ei eet dat misschien een beetje (veel) over datum was ?
Zo ja, wat zijn de verschijnselen?
Ik geef toe, vandaag niet werken heeft mijn gestel geen kwaad gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.
Je politieke voorkeur is meteen duidelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het bewijs dat werken slecht voor de mens is.
Nee, maar als je denkt dat daar de verkeerde opening zit loop je wel lol mis.quote:
tandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar als je denkt dat daar de verkeerde opening zit loop je wel lol mis.
noem jij je huidige situatie lol?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar als je denkt dat daar de verkeerde opening zit loop je wel lol mis.
ah, nog geen last van. Maar dat doe ik dan ook eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je kotst het hooguit uit![]()
Ik ben dol op hergebruik van teksten.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios opeens enorm denken aan een echte mevrouw die ik jaren geleden tweemaal ontmoette.
Ik doe een poging tot beschrijving. Lelijk! Echt *oeh* - zo lelijk zie je ze zelden. Jaar of 45, slecht verdeeld overgewicht, grauwe teint, weinig sluik en vettig haar, indrukwekkende snor en een -later verklaard- ongebruikelijk gebrek aan tanden.
Gezegend met een dochter. 13 jaar - lichamelijk en geestelijk vreselijk gehandicapt. Verstand van een 2-jarige, oftewel: niet zindelijk, niet pratend, weinig begrijpend.
Dat kind werd na 13 jaar eindelijk uit huis geplaatst. Moederlief had voor het eerst in 13 jaar dat kind niet de hele dag om zich heen. Vraag me niet wat ze gedaan heeft - maar ze had er fl10.000,- doorheen gejast.
Dat kon ze niet betalen. Nou was die mevrouw door haar ouders opgevoed met het motto:Als je schulden maakt ga je maar de hoer spelen.
Zo gezegd zo gedaan. Vandaar die tandeloosheid - ze had bedacht dat pijpen beter zonder kunstgebit kon. Awel, ze heeft een maand of 3 rondgelopen en toen had ze genoeg geld bij elkaar (echt hoor, mánnen
), daarna verdween ze weer uit het circuit.
En ik had nog wel zo goed verborgen gehouden dat ik op vakantie naar Cuba ga.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je politieke voorkeur is meteen duidelijk![]()
Is dat relevant?quote:
Versplitten?quote:versplit uw zaad niet op den rotsen staat in het Boek.
vooral dit fascineert mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios .....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dol op hergebruik van teksten.
[..]
zo een?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben dol op hergebruik van teksten.
[..]
Met een slagaderlijke bloeding zonder benen 20 km tegen de wind in fietsen met een kinderschare waarvan een aantal meervoudig gehandicapt. Of iets dergelijksquote:
wellicht. mijn keel gebruik ik daar niet voor en ik heb geen keelpijn.quote:
vertaalfout. Het is een oud Boek.quote:
Je toont onvoldoende compassie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een slagaderlijke bloeding zonder benen 20 km tegen de wind in fietsen met een kinderschare waarvan een aantal meervoudig gehandicapt. Of iets dergelijks.
De dochter had daar wel wat van weg. De mevrouw in kwestie was iets mensachtiger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
zo een?
[afbeelding]
verders zit schoonheid van binnen poogt men mij steeds te leren. Of is dat weer ouderwets?
Hmm. Geen sluitend bewijs.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
wellicht. mijn keel gebruik ik daar niet voor en ik heb geen keelpijn.
Ach ja, vroeger waren de mensen nog dommig, toen konden ze niet zo goed schrijven.quote:[..]
vertaalfout. Het is een oud Boek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
Wee degene die zelfs maar een link plaatst.
Een dappere poging van RonaldV, maar ik vrees dat de meeste OUD-posters hopeloos verloren zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ouwe wijven rond de dorpspomp.
Had jij dat kreng een tijdje terug geplaatstquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ouwe wijven rond de dorpspomp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |