Okee.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Danny. Niet over Cohen overigens.
quote:Om 15.00 sharp wordt teruggekoppeld over de bemanning/bevrouwing.
Wat heeft dat met POL te maken? Slotje!quote:
Er moet wat te lachen blijven tijdens Grijs I.quote:
Zouden ze het in de ministerraad als terugkerend agendapunt hebben, Kamervraag van de week? Samen werken, samen lachen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Autodidact het volgende:
Wat moet het dolle pret zijn om Wilders' vraagjes te mogen beantwoorden. Lijkt me een voldoende reden om minister te worden.
Dat welbehangen meiske in dat plaatje?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:
Pretentieus wijf.
Nee, jij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat welbehangen meiske in dat plaatje?
Je mag niet meer met Cohen theedrinken. Je kiest maar een ander drankje uit.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je mag niet meer met Cohen theedrinken. Je kiest maar een ander drankje uit.
quote:PVV: Hoeveel moskeeën telt Nederland? - Kamervragen
maandag 25 juni 2007
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Binnenlandse Zaken en Wonen, Wijken en Integratie over de onduidelijkheid omtrent actuele cijfers van het aantal moskeeën in Nederland.
1.) Heeft u kennis genomen van de uitzending van KRO Reporter van afgelopen zondag 24 juni getiteld: "De opmars van moskeeën" (*)?
2.) Zijn er bij de overheid (waaronder inlichtingendiensten) betrouwbare cijfers bekend over het exacte aantal moskeeën in Nederland? Zo ja, bent u dan bereid om deze cijfers bekend te maken? Zo nee, bent u bereid om direct te laten onderzoeken hoeveel moskeeën er nu eigenlijk zijn in Nederland?
3.) Deelt u mijn mening dat het Nederlandse volk er recht op heeft te weten hoe ver de islamisering van haar land al gevorderd is? Zo nee, waarom niet?
4.) Is het u bekend dat hetgeen in de verreweg de meeste moskeeën gepredikt wordt op gespannen voet staat met fundamentele mensenrechten en bovendien strijdig is met de waarden van onze Westerse beschaving? Deelt u mijn mening dat dit de integratie van moslims in Nederland verhindert? Zo nee, waarom niet?
5.) Deelt u mijn mening dat er al veel te veel moskeeën in Nederland zijn en dat er direct een bouwverbod moet komen zodat er geen nieuwe meer bijkomen? Zo nee, waarom niet?
6.) Bent u bereid er persoonlijk op toe te zien dat de bouw van de Amsterdamse Westermoskee geen doorgaan vindt en dat burgemeester Cohen nooit meer meewerkt aan het financieren van islamitische organisaties en zelfs geen theedrink-sessies meer met hen houdt? Zo nee, waarom niet?
Is dit een letterlijk citaat? ´´Kom, ik gooi er eens een uitsmijter over theeleut Cohen tegenaan!´´quote:6.) Bent u bereid er persoonlijk op toe te zien dat de bouw van de Amsterdamse Westermoskee geen doorgaan vindt en dat burgemeester Cohen nooit meer meewerkt aan het financieren van islamitische organisaties en zelfs geen theedrink-sessies meer met hen houdt? Zo nee, waarom niet?
Het staat gewoon zo op hun site, dus lijkt me wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is dit een letterlijk citaat? ´´Kom, ik gooi er eens een uitsmijter over theeleut Cohen tegenaan!´´
Sinds wanneer niet? Ga je nou beweren dat moslims voor mensenrechten staan?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Floripas het volgende:
Is Wilders ineens voorvechter van mensenrechten?
Misschien moet hij deze dan nog even lezen:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Floripas het volgende:
Is Wilders ineens voorvechter van mensenrechten?
quote:Artikel 18
Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst;dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door de praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van de geboden en voorschriften.
Nee, dat beweer ik niet, maar ik dacht dat hij van mening was dat we het Internationale Verdrag voor de Rechten van de Mens moesten opschorten als het niet strookte met zijn voorstellen. Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet? Ga je nou beweren dat moslims voor mensenrechten staan?![]()
Stadskanaal. De gemeente met een van de ergste integratiedrama's EN tokkiepool van Nederland.quote:
Wat deed ze daar?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stadskanaal. De gemeente met een van de ergste integratiedrama's EN tokkiepool van Nederland.
Maar dat is nu te laat, nu is ze dood.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme komt daar, gok ik, nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |