daar proost ik opquote:
Zo, jij maakt nog eens wat mee daar op de vereniging.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Luco het volgende:
"Ajax is een wasproduct!!!"
[afbeelding]
Kerel die dit constant riep laatst, zelf voor ADO. Wel mooi, met hele groep tegen hem op de vereniging, en hij maar doorzingen
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo, jij maakt nog eens wat mee daar op de vereniging.
wat voor vereniging?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Kerel die dit constant riep laatst, zelf voor ADO. Wel mooi, met hele groep tegen hem op de vereniging, en hij maar doorzingen
Pff is toch fucking niet normaal?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
koorknaapjes FCquote:
En dat in Grongingenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef Superheld het volgende:
[..]
Pff is toch fucking niet normaal?
Snap niet dat ie zoiets durft te roepen![]()
dat meen je niet ? foeiiquote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.
Laatst hadden ze ook nog een blikje cola gestolen uit de automaat.
Korfbalquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:44 schreef Pritt het volgende:
Maar als je zijn signature bekijkt moet je wel respect voor hem hebben:
"Diong it my own way."
Heel diepzinnig!
Ja klopt, 5 posts te vroeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef Blight het volgende:
Waarom was het vorige deel opeens dicht?
mijn laatste post was op de 7e pagina maar op de 6e zijn een aantal posts verwijderd nadat het topic vol zat. (die foto van die vrouw)quote:
op positie tien of op televisie-zender tien?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef BonJovi het volgende:
Maduro op tien
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef Urquhart het volgende:
Wat betreft Maduro moet Ajax z'n contract gewoon verlengen, en daarna verhuren.
Ajax Netwerkquote:Blijft Schilder toch bij Heracles?
Er is een mogelijkheid dat Robbert Schilder ook volgend seizoen bij Heracles Almelo zal spelen. Een goed ingevoerde supporterssite van Heracles meldt dat er aanstaande dinsdag een gesprek plaats zal vinden tussen Ajax en Heracles over een eventueel langer verblijf van Schilder in Almelo.
Is daar zelfs al weer weg, had maar een 1-jarig contract.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja klopt, 5 posts te vroeg.
En Trabelsi, ik blijf het wel jammer vinden hoor. Die man was zo goed, kon naar elke topclub. En nu heeft ie volgens mij niet eens een basisplaats bij Man. City.
Lijkt me een goede zaak.quote:
Alleen daarom?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
De Ridder mag vandaag nog komen. Dan zijn we in ieder geval van het gezeik af dat hij moet komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef Gelderland het volgende:
Feyenoord heeft een nieuwe hoofdsponsorvan talpa heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Zullen we eerst de zomerstop maar overlevenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:30 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is die kut-winterstop nou voorbij?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef BB-boy het volgende:
Ja, in ieder geval niet voor z'n kwaliteiten.
Waar speelt ie nu dan? Op bijvoorbeeld vi staat dat ie nog bij Man. City zit.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Is daar zelfs al weer weg, had maar een 1-jarig contract.
En een hele oude.quote:
afdankerquote:Op zondag 24 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Jullie zijn opeens wel into Feyenoord-afdankertjes!
Zenden, tjah.. Hebben we volgens mij niet echt nodig als middenvelder.quote:'Ajax volgt Zuiverloon en praat met Zenden'
--------------------------------------------------------------------------------
24 juni 2007 - door redacteur Gerard Verhagen
Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden staan op het verlanglijstje van Ajax. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online. De interesse van Ajax in Zuiverloon werd zondagavond al door Humberto Tan naar voren gebracht in het Tien-programma Na de Wedstrijden. De verdediger van Jong Oranje zei zelf nog niets te hebben gehoord vanuit de hoofdstad.
Zuiverloon zou bij Ajax de positie van rechtsback moeten gaan invullen. Het afgelopen seizoen werd die rol ingevuld door de Roemeen George Ogararu. Trainer Henk ten Cate is van mening dat de rechtsbackpositie dun is bezet en in Zuiverloon ziet hij een potentiële versterking. Het twintigjarige talent van SC Heerenveen liet een goede indruk achter op het EK onder 21. Ajax is bereid één ŕ twee miljoen euro op tafel te leggen voor Zuiverloon. Heerenveen, waar de speler nog een contract heeft tot medio 2009, zou er echter alles aan willen doen om de jeugdinternational te behouden.
Ook Zenden, die transfervrij mag vertrekken bij Liverpool, wordt naar verluidt begeerd door de technische staf van Ajax. De gesprekken tussen de Amsterdammers en de middenvelder zouden al in een vergevorderd stadium zitten. Behalve Ajax zijn ook PSV en enkele Spaanse clubs geďnteresseerd in de dertigjarige Zenden, die eerder speelde voor Barcelona en Chelsea.
Denk niet dat hij komt al zou hij het niet slecht doen als reserve rechtsback.quote:
Mwoah, we zitten nu al opgescheept met Tiendalli, ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:47 schreef Gelderland het volgende:
[..]
afdankerjullie hadden zuiverloon er nu graag bijgehad, netzoals met Lazovic en v. Persie.........
Wan-beleid
kijk jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
Ik kan me best voorstellen dat ze niet staan te springen om spelers als Delorge en Zuiverloon hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
Kaka is ook over-the-hill volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef BB-boy het volgende:
Ronaldinho moet ik ook niet.
Het is wel een heel onbetrouwbare bron he.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Wooldoor het volgende:
Raar dat ze zeggen dat Ajax en Zenden al in een vergevorderd stadium zitten.
daar zeg je het al "vroeger"quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Wooldoor het volgende:
Raar dat ze zeggen dat Ajax en Zenden al in een vergevorderd stadium zitten. Zie niet echt in wat we met zenden moeten, of hij gaat op de vleugels spelen zoals hij vroeger deed en was toch wel erg goed.
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Zenden zal eerder naar PSV, AZ of Feyenoord komen. Zou niet weten waarom ik dat vermoed, gevoelsmatig iets.
Ja, dus? Als Ajax snel handelt (goh waar kennen we dat van) komt ie gewoon naar Amsterdam. Maar ik hoef 'm niet. Beter krijgt Vertonghen speeltijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.
ik wacht op een bericht over Van Gobbelquote:
Bogarde word onze nieuwe keeper.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik wacht op een bericht over Van Gobbel
Die is nog voortvluchtig.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
kjlopt ja, Zenden was destijds absoluut niet te koopquote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Radegast het volgende:
Zenden was 10 jaar geleden een goede aankoop geweest, en Ajax wilde hem ook hebben maar het werd uiteindelijk toch Peter Hoekstra, de nieuwe Piet Keizer.![]()
Goede avatar, Houniet!
hij is toch betrokken bij Turkiyemspor? Dus dan is hij al in de buurtquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:25 schreef BB-boy het volgende:
Is dat zo? Want volgens mij moet hij dan de bak in.
quote:Wat een ontlading! Türkiyemspor-trainer Cengiz Dogan werd uitgebreid gekust, zijn spelers vielen elkaar van blijdschap in de armen en Willem van Hanegem, samen met oud-Feyenoord-speler Ullrich van Gobbel als toeschouwer aanwezig, feliciteerde de nieuwe voorzitter Sahin Gerdan. Terecht, want Türkiyemspor versloeg na ruim 120 minuten (de stand in de reguliere wedstrijd bleef 0-0) zaterdag hoofdklasser FC Lisse in eigen huis met 0-1, gescoord door Wahip Yildiz, waarmee de landelijke beker werd veroverd en alsnog van een geweldig succes gesproken kan worden.
Van Gobbelquote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat waren ze in Engeland niet met je eens na de Champions League finale. Ik quote: "Zenden zal je postbode maar zijn, dan vindt je je pakketjes door de gehele tuin".quote:Op maandag 25 juni 2007 07:47 schreef Robar het volgende:
Ach, Zenden heeft tenminste wel een goede voorzet in zijn benen.
Omdat Ajax geschikt is voor gratis spelers die over the hill zijn?quote:Zenden lijkt mij een gevalletje 'over the hill'. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar als hij transfervrij op te pikken is kan het ook weer niet zoveel kwaad.
Ja, de CL finale, wie haalde daar nu wel een acceptabel niveau???quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat waren ze in Engeland niet met je eens na de Champions League finale. Ik quote: "Zenden zal je postbode maar zijn, dan vindt je je pakketjes door de gehele tuin".
Anyway, Zenden lijkt mij een gevalletje 'over the hill'. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar als hij transfervrij op te pikken is kan het ook weer niet zoveel kwaad.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.
Laatst hadden ze ook nog een blikje cola gestolen uit de automaat.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef Gelderland het volgende:
Feyenoord heeft een nieuwe hoofdsponsorDamn die is wel heel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Van Zuiverloon de vergeljking doortrekken naar Ronaldinho / Kakaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
En zijn grootvaders vader was een verzetsheld in de oorlog en daar is Madurodam naar vernoemd.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Blight het volgende:
Dat mopje is inderdaad ouder dan Maduro's bloedeigen grootvader.
Vandaar dat hij in klein (jong) Oranje speelt.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En zijn vader was een verzetsheld in de oorlog en daar is Madurodam naar vernoemd.
Nutteloze weetjes.![]()
Bullshit als je het mij vraagt...quote:Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden staan op het verlanglijstje van Ajax. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online.
Voor jullie (PSV) misschien, voor Ajax niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax dat Zenden wil is wel goed nieuws overigens
Lijkt me onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik haal de bron er nog een keer bij:
[..]
Bullshit als je het mij vraagt...![]()
Ach er zijn nu tenminste weer geruchtenquote:
Schilder blijft bij onsquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach er zijn nu tenminste weer geruchten
Zonde dat de concurrentie voor de positie van Robbert Schilder zo groot is, want ik zie het écht in die jongen zitten. Kan hij niet worden uitgeprobeerd als centrale verdediger, links van Jaap Stam?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schilder blijft bij ons
Morgen gesprek
Babel Arsenal? Alhoewl Ryan veel beter nog een jaar kan blijven...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde dat de concurrentie voor de positie van Robbert Schilder zo groot is, want ik zie het écht in die jongen zitten. Kan hij niet worden uitgeprobeerd als centrale verdediger, links van Jaap Stam?
Overigens zal er door de transfer van Thierry Henry best weleens een roerige transfermarkt aan kunnen komen, zal Ajax hier nog onder lijden?
Geruchten dat Arsenal eerst Anelka wil proberen te halen. Mocht dit mislukken KJH én Babel voor 25 mln pondquote:Op maandag 25 juni 2007 10:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Babel Arsenal? Alhoewl Ryan veel beter nog een jaar kan blijven...
Nee, en ik snap helemaal niet waarom Ajax hem als LB terug zou willen halen. Daar is hij veel te offensief voor ingesteld en defensief te zwak voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde dat de concurrentie voor de positie van Robbert Schilder zo groot is, want ik zie het écht in die jongen zitten. Kan hij niet worden uitgeprobeerd als centrale verdediger, links van Jaap Stam?
Ik hoop het, goed dat we hem daar kunnen stallen..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schilder blijft bij ons
Morgen gesprek
In de jeugd speelde hij nog weleens als opkomende centrale verdediger, links van het centrum. Maar goed, in de jeugd speelde hij echt overal, ook als tien.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, en ik snap helemaal niet waarom Ajax hem als LB terug zou willen halen. Daar is hij veel te offensief voor ingesteld en defensief te zwak voor.
LM of linksbuiten komt hij veel beter tot zijn recht. Nog een jaartje rijpen bij ons zou prima zijn voor alle partijen
Ik ken hem niet uit de jeugd, maar als ik hem vorig jaar zag voetballen zou ik hem echt op het middenveld houden of voorin.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de jeugd speelde hij nog weleens als opkomende centrale verdediger, links van het centrum. Maar goed, in de jeugd speelde hij echt overal, ook als tien.
Babel heeft laatst zelf gezegd dat hij zowiezo nog een jaar bij ajax blijft..voor zover die bron betrouwbaar is.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geruchten dat Arsenal eerst Anelka wil proberen te halen. Mocht dit mislukken KJH én Babel voor 25 mln pond![]()
Geloof voetbalprimeur![]()
![]()
Ik schat Ryan wel zo verstandig in.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Babel heeft laatst zelf gezegd dat hij zowiezo nog een jaar bij ajax blijft..voor zover die bron betrouwbaar is.
Ik heb te veel vertrouwen in Van Geel om te geloven dat een euro aan Zenden zou uitgeven...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik haal de bron er nog een keer bij:
[..]
Bullshit als je het mij vraagt...![]()
Ik geloof ook niet dat hij komt. Ik zie liever een verdediger en een spits komen. En als De Ridder toch transfervrij is, mag hij van mij best komen om te concurreren met Kennedy, indien De Mul vertrekt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik heb te veel vertrouwen in Van Geel om te geloven dat een euro aan Zenden zou uitgeven...
quote:‘Lazio interesseert zich voor Maduro’
Hedwiges Maduro is en blijft een interesante optie voor de Italiaanse clubs. Na de vermeende interesse van Parma in de middenvelder van Ajax, heeft volgens Corriere dello Sport nu ook Lazio belangstelling getoond voor de 22-jarige jeugdinternational.
Volgens de Italiaanse sportkrant zat zaterdagavond een Romeinse delegatie op de tribune van het Euroborg de eindstrijd van het EK onder 21 te bekijken. Het was sowieso de bedoeling om de nieuwbakken Servische aankoop Aleksandar Kolarov aan het werk te zien, maar ook Maduro werd nauwgezet gevolgd.
De twaalfvoudig international heeft nog een contract tot volgend jaar zomer in de Amsterdam ArenA en zou in het Stadio Olimpico de concurrentie moeten aangaan met de Argentijn Pablo Ledesma. De Amsterdammers hebben nog geen aanstalten gemaakt om het contract te verlengen, waardoor de naam van de middenvelder van Almere de komende weken in de nodige Zuid-Europese kranten zal verschijnen.
Ik zie Huntelaar eerder een tweede Kuijt worden dan opvolger van Henryquote:Op maandag 25 juni 2007 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar de opvolger van Henry die hem doet vergeten![]()
snelheid, techniek er niet voor. Spel gaat te snel daar in London.. alhoewel hij zeker garant staat voor minimaal 20 goals hier in de Eredivisie...
Premierleague is een andere koek natuurlijk.
Ruud heeft tenminste nog zijn snelheid en mee voetballende kwaliteiten met zich mee..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef Pritt het volgende:
Owja Ruud heeft een geweldige baltechniek wil je zeggen, die schiet er toch ook 25 in.
Huntelaar is net zoals RvN een goalgetter en die kunnen opbloeien in elke competitie.
Hope so!quote:
Alsjeblieft zeg, je tovert nu een hele grote smile op mijn gezicht.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste nog zijn snelheid en mee voetballende kwaliteiten met zich mee..
Huntelaar heeft een betere techniek dan Ruud.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste nog zijn snelheid en mee voetballende kwaliteiten met zich mee..
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Huntelaar heeft een betere techniek dan Ruud.
Het gaat er meer om dat Huntelaar op gelijke hoogte wordt geplaatst als van Nistelrooy. Dat niveau heeft Huntelaar duidelijk niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar is een goede spits en staat waar hij moet staan en is sterk in koppen. Hij zal het prima doen in Engeland,maar dat je je eigen spits gaat afkraken vind ik wel laag.
Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat ik in hem (nog) niet de opvolger van Henry zie zitten,quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar is een goede spits en staat waar hij moet staan en is sterk in koppen. Hij zal het prima doen in Engeland,maar dat je je eigen spits gaat afkraken vind ik wel laag.
Crouch heeft ook een goede techniek. En je hebt wel techniek nodig om een omhaal te kunnen maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof een omhaal scoren gelijk staat aan veel techniek..... Dan heeft Crouch ook een geweldige techniek
Techniek is bij jouw wel heeeeeel kleinschalig hé?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Zie jij Ruud ooit uit een omhaal scoren?
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof een omhaal scoren gelijk staat aan veel techniek..... Dan heeft Crouch ook een geweldige techniek
Als je de discussie rondom van nistelrooy in het nederlands elftal hebt gevolgd dan weet je dat die discussie ging over de meevoetballende kwaliteiten van van nistelrooy. Dat hij niet goed kan meevoetballen omdat hij niet echt een hele hoogstaande techniek heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Techniek is bij jouw wel heeeeeel kleinschalig hé?
maar deze discussie gaat nergens meer over..
Niet dat daar reden toe is bij KJH maar waarom zou je je eigen spits niet mogen afkraken? Mocht dus ook niet bij Sonck?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Van Bastenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je de discussie rondom van nistelrooy in het nederlands elftal hebt gevolgd dan weet je dat die discussie ging over de meevoetballende kwaliteiten van van nistelrooy. Dat hij niet goed kan meevoetballen omdat hij niet echt een hele hoogstaande techniek heeft.
En daarom probeerde Van Basten Huntelaar ook uit bij Ierland uit. Omdat die beter kan meevoetballen.
Van Nistelrooy bewijst zich internationaal in een 4-4-2 systeem dat is een heel ander systeem dan 4-3-3 voor een spits. In een 4-3-3 systeem moet de spits meevoetballen. In een 4-4-2 systeem kan hij onzichtbaar blijven en het eindstation zijn. Wat van nistelrooy dan ook is.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van BastenRuud heeft zich keer op keer bewezen internationaal. en inmiddels de mond weten te snoeren van deze persoon, vandaar dat hij ook weer bij de selectie is gehaald.
En het Nederlands elftal staat er los van.. op een of andere manier kunnen hele grote spelers die wij hebben/gehad zich niet ontplooien binnen de krijtlijnen van het nationaal voetbal en dat kan vele oorzaken hebben.
Zo kan ik er ook wel een handje vanquote:Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Nistelrooy bewijst zich internationaal in een 4-4-2 systeem dat is een heel ander systeem dan 4-3-3 voor een spits. In een 4-3-3 systeem moet de spits meevoetballen. In een 4-4-2 systeem kan hij onzichtbaar blijven en het eindstation zijn. Wat van nistelrooy dan ook is.
Ja flikker op met die Belgquote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet dat daar reden toe is bij KJH maar waarom zou je je eigen spits niet mogen afkraken? Mocht dus ook niet bij Sonck?![]()
Huntelaar mist de snelheid voor een 4-4-2 systeem daarom kan hij beter bij ajax blijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook wel een handje vanmaar jongens we dwalen teveel af, als je het toch al hebt over het 4-4-2 systeem even refereren naar de opvolger van Henry, Arsenal speelt bijna altijd 4-4-2
![]()
Wij hebben vast ook wel een lijstje maar Van Geel is niet zo spraakzaam in de pers.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is wel rustig bij jullie ja...
Hangen er ook helemaal geen namen rond? Bij ons is t ook rustigop t moment maar wij hebben tenminste nog een lijstje
er moet inderdaad wat gebeurenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Pff, nog steeds geen enkel transfernieuws. Zit me toch niet lekker, met name op de vleugels en in de spits hebben we echt wat backup nodig. Of we moeten 4-4-2 gaan spelen, maar dat geloof ik niet echt.
Mee eens. Ik heb dat hier ook al duizend keer gepost maar men wil schijnbaar zien dat Ajax als een dolle te keer gaat op de transfermarkt waar dat helemaal niet nodig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
Ik snap echt niet dat al die mensen zo aan het zeuren zijn dat er per sé grote namen moeten worden binnengehaald nu. De transferperiode is nog tot augustus (?). Er is dus nog alle tijd. Liever een tijdje wachten, dan van die overhaaste beslissingen. En al die geruchten ook, ik hoef echt geen Zenden, Beerens of weet ik veel wie te zien. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel, en ik ga er vanuit dat er aan het begin van het seizoen een écht goed team staat. Vind het trouwens belangrijker dat er geen bepalende spelers vertrekken, dan dat er nog veel spelers bijkomen.
Wat zijn de goede acties van Van Geel?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
Ik snap echt niet dat al die mensen zo aan het zeuren zijn dat er per sé grote namen moeten worden binnengehaald nu. De transferperiode is nog tot augustus (?). Er is dus nog alle tijd. Liever een tijdje wachten, dan van die overhaaste beslissingen. En al die geruchten ook, ik hoef echt geen Zenden, Beerens of weet ik veel wie te zien. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel, en ik ga er vanuit dat er aan het begin van het seizoen een écht goed team staat. Vind het trouwens belangrijker dat er geen bepalende spelers vertrekken, dan dat er nog veel spelers bijkomen.
Ja, op naar deeltje 678quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap het wel. Het is gewoon leuk om nieuwe namen te horen en erover te discussieren.
Wat dat betreft is Zenden misschien wel een beetje een optie, die kan - als het moet - op de hele linkerkant uit de voeten. Dan nog een rechtsback en een tweede spits voor de breedte, en klaar. Mits er niemand meer vertrekt natuurlijk. Dan heb je nog Bakircioglu, Verthongen en Delorge d'r bij en dus een aardig brede selectie.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Pff, nog steeds geen enkel transfernieuws. Zit me toch niet lekker, met name op de vleugels en in de spits hebben we echt wat backup nodig. Of we moeten 4-4-2 gaan spelen, maar dat geloof ik niet echt.
Stam, Davids. De poot stijfhouden mbt Perez en Sneijder. Contractverlenginen van Sneijder, Heitinga, Babel, Emanuelsson. Enz enz.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat zijn de goede acties van Van Geel?
Wie ga je dan neerzetten als Huntelaar voor een half jaar geblesseerd raakt? Hoe ga je de vleugels bezetten? Achterin mag ook wel wat meer ervaring komen in plaats van Grygera. We hebben wel een redelijk basisteam (voor 4-4-2 met name, vleugels zijn zwaar ondermaats) maar zodra er 1 of 2 belangrijke spelers geblesseerd raken heb je een groot probleem.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Er is tot op heden slechts één speler vertrokken (Zdenek Grygera), Henk ten Cate en Martin van Geel denken dit echter intern (Jan Vertonghen) op te kunnen lossen, wat dat betreft ook logisch dat er nog niemand is gehaald. Mochten de transfers van Kenneth Perez en/of Tom de Mul doorgaan, dan vertrouw ik erop dat men de vervanger(s) al op het oog heeft. We hoeven dus nog helemaal niet te wanhopen, in tegendeel zelfs!
Voorin heb je met Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Edgar Manuchayran en Kenneth Perez nog aardig wat mogelijkheden, daarbij staat Ajax juist bekend om het inpassen van jeugdspelers. Achterin heb je met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen drie waardige verdedigers in huis, daarnaast zijn Jan Vertonghen en Gregory v/d Wiel ook erg talentvol en kloppen aan de deur, ook hier denkt men bij Ajax dus nog goed te zitten. Neemt niet weg dat ook ik graag een échte spits, centrale verdediger, linksback, rechtsbuiten en linksbuiten zie komen, maar echt noodzaak? Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie ga je dan neerzetten als Huntelaar voor een half jaar geblesseerd raakt? Hoe ga je de vleugels bezetten? Achterin mag ook wel wat meer ervaring komen in plaats van Grygera. We hebben wel een redelijk basisteam (voor 4-4-2 met name, vleugels zijn zwaar ondermaats) maar zodra er 1 of 2 belangrijke spelers geblesseerd raken heb je een groot probleem.
We staan op het punt om CL weer te spelen, dus het lijkt me wel een noodzaak om sowieso een centrale verdediger aan te trekken!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorin heb je met Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Edgar Manuchayran en Kenneth Perez nog aardig wat mogelijkheden, daarbij staat Ajax juist bekend om het inpassen van jeugdspelers. Achterin heb je met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen drie waardige verdedigers in huis, daarnaast zijn Jan Vertonghen en Gregory v/d Wiel ook erg talentvol en kloppen aan de deur, ook hier denkt men bij Ajax dus nog goed te zitten. Neemt niet weg dat ook ik graag een échte spits, centrale verdediger, linksback, rechtsbuiten en linksbuiten zie komen, maar echt noodzaak? Nee.
FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
Te koop. Scc voor 14 thuiswedstrijden, vak 409
¤180,-
kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
Maar wel interessant om te horen hoe ze erover denken toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Sethje het volgende:
Ik denk ook wel dat Arsenal aan de hand van hun supportersfora bepaald wie ze gaan halen
Wow wat een goede dealquote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
¤180,-
kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
idd.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.
Als er een uit-SCC op de markt kwam, zo ik meteen die aanschaffen en mijn thuis-SCC opzeggen.
Dacht ik ook.. Maar Sethje blijkbaar nietquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar wel interessant om te horen hoe ze erover denken toch?![]()
Zo kan je het ook doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
¤180,-
ja wie niet, zijn genoeg clubs waar je losse uitkaart kan halen maja zal bij Ajax nooit het geval zijn...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
Als er een uit-SCC op de markt kwam, zo ik meteen die aanschaffen en mijn thuis-SCC opzeggen.
Stam was geen aankoop van Van Geelquote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Stam, Davids. De poot stijfhouden mbt Perez en Sneijder. Contractverlenginen van Sneijder, Heitinga, Babel, Emanuelsson. Enz enz.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stam was geen aankoop van Van Geel
Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven
Grygera die transfervrij vertrekt
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Wil jij nog serieus genomen worden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Perez is dan wel een heel goede miskoop met de vele goals in de weinige minuten dat hij meedeed. Als Grygera zijn contract niet meer wil verlengen en er geen kopers zijn die hem willen halen, kan van Geel er weinig aan doen. Ajax is echt wel opgeschoten met de nieuwe coach, want er zijn meer punten gehaald en er is beter gevoetbald.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij verkondigt jouw mening zo stellig, dat het feiten lijken. Maar aangezien je overduidelijk in je eigen wereldje leeft, hecht ik er totaal geen waarde aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook kunnen proberen door het te weerleggen door te zeggen dat Grygera niet transfer weg gegaan is of dat Stam wel een aankoop was van Van Geel
Ga je dan je eigen argumentatie bestrijden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook kunnen proberen door het te weerleggen door te zeggen dat Grygera niet transfer weg gegaan is of dat Stam wel een aankoop was van Van Geel
Altijd makkelijk zo´n dubbele moraal, dan doe ik het ook altijd goedquote:Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Perez is dan wel een heel goede miskoop met de vele goals in de weinige minuten dat hij meedeed. Als Grygera zijn contract niet meer wil verlengen en er geen kopers zijn die hem willen halen, kan van Geel er weinig aan doen. Ajax is echt wel opgeschoten met de nieuwe coach, want er zijn meer punten gehaald en er is beter gevoetbald.
Neequote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ga je dan je eigen argumentatie bestrijden?
Het zijn feitenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij verkondigt jouw mening zo stellig, dat het feiten lijken. Maar aangezien je overduidelijk in je eigen wereldje leeft, hecht ik er totaal geen waarde aan.
Dat lijkt me anders een uiterst reele stelling. Als een speler laat weten dat hij ongeacht het bod sowieso niet bij wil tekenen omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging, dan houdt het gewoon op. Noem mij één TD die een speler, welke om de genoemde redenen niet bij wilde tekenen, heeft weten over te halen om toch nog te blijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Altijd makkelijk zo´n dubbele moraal, dan toe ik het ook altijd goed
Speler tekent bij - Klasse Van Geel
Speler tekent niet bij - Hij kan er niks aan doen
Dat je in je eigen wereldje leeft? Kan ik niet ontkennen, vooruit: je hebt gelijk.quote:
Perez is in mijn ogen (en met mij vele anderen) anders geen miskoop. Onze meningen zijn verdeeld. Derhalve is je stelling over Perez geen feit.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn feiten
Welke spelers hadden naast Grygera nog meer een aflopend contract?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Bovendien gaan er in tegenstelling tot vorige zomer niet heel veel spelers transfervrij de deur uit, dat is toch wel een verdienste van van Geel.
Niet dit seizoen, maar wel in de nabije toekomst.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke spelers hadden naast Grygera nog meer een aflopend contract?
Oh? Van wie dan wel?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus het feit dat PSV niet met een aannemelijk bedrag op tafel komt voor een speler met kwaliteiten bestempel jij als onvermogen van de technisch directeur van Ajax? Ik geef toe: van Geel is een gehaaide zakenman, maar zelfs hij kan niet zomaar een paar miljoen euro uit de kas van PSV toveren. Dat PSV met een te slecht bod komt is geen tekortkoming van Martin van Geel. Hij stelt een duidelijke en reeele eis.quote:Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven.
Grygera is dus wél contractueel vast gelegd vóór de komst van van Geel. Dat een speler zijn contract niet wil verlengen omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt en derhalve elk bod naast zich neer legt kan niet af doen aan de kwaliteiten van een TD. Er is meermalen gesproken met Grygera en uiteindelijk wordt het graag of niet.quote:Grygera die transfervrij vertrekt
Opvallend dat Ajax dan zoveel meer punten heeft gehaald én nog eens beter is gaan voetballen.quote:Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Nee, daar ging het niet over, dat ben jij er aan het bij fantasterenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat je in je eigen wereldje leeft? Kan ik niet ontkennen, vooruit: je hebt gelijk.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh? Van wie dan wel?
[..]
Van der Eijden en Blind denk ik
Dus het feit dat PSV niet met een aannemelijk bedrag op tafel komt voor een speler met kwaliteiten bestempel jij als onvermogen van de technisch directeur van Ajax? Ik geef toe: van Geel is een gehaaide zakenman, maar zelfs hij kan niet zomaar een paar miljoen euro uit de kas van PSV toveren. Dat PSV met een te slecht bod komt is geen tekortkoming van Martin van Geel. Hij stelt een duidelijke en reeele eis.
[..]
Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad
Grygera is dus wél contractueel vast gelegd vóór de komst van van Geel. Dat een speler zijn contract niet wil verlengen omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt en derhalve elk bod naast zich neer legt kan niet af doen aan de kwaliteiten van een TD. Er is meermalen gesproken met Grygera en uiteindelijk wordt het graag of niet.
Dan is het bijtekenen van spelers ook geen verdienste
[..]
Opvallend dat Ajax dan zoveel meer punten heeft gehaald én nog eens beter is gaan voetballen.
Resultaten zijn slechter
Zie bovenstaand. Jij verdraait het tot feiten, maar dat maakt het niet tot daadwerkelijke feiten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die andere 3 vergeet je voor het gemak?
Denk ik? Het waren toch feiten? Fout trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Eijden en Blind denk ik
Welke resultaten zijn slechter?quote:
Je bent zeker Jorien vergeten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM is echt de allergrootste klapjosti die ooit in VBL is langs gekomen..
Dat roep jij de heel tijd maar waarom (in hemelsnaam) zou ajax het contract van Perez af moeten kopen? Omdat ie slecht in de groep zou liggen en omdat ie weg wilt? Dat is het probleem van Perez en dan zal ie toch z'n eigen contract af moeten kopen. Dat vindt van Geel ook prima denk ik, als ie maar genoeg betaald.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad
Stam is 100% zeker een aankoop van Van Geel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is hij ook niet
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006quote:
Wellicht dat zij een aandeel hebben gehad in het geheel, maar ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets volledig buiten de technisch directeur om gaat. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat van Geel wel degelijk een rol heeft gehad in deze transfer, ondanks dat ik niet in de keuken van Ajax kan kijken. Zoiets kán niet om een TD heen gaan.quote:Van der Eijden en Blind denk ik
Dat is wederom jouw veronderstelling. Van Geel heeft meermalen aangegeven dat Perez niet weg moet maar weg mag. Het hele verhaal dat Perez een storende factor is lijkt me sowieso een opgeblazen iets, want anders had men hem allang de deur gewezen. Als Perez niet wordt verkocht zal hij gewoon verschijnen op de eerste training.quote:Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad
In mijn ogen is het inzetten voor de club door de juiste spelers proberen te behouden een verdienste. Of de club voor 100% aan de wensen van de speler kan voldoen kan een technisch directeur niet altijd sturen.quote:Dan is het bijtekenen van spelers ook geen verdienste
Het enige verschil welke negatief uitslaat ten opzichte van vorig seizoen is het mislopen van de Champions League wat bovendien gebeurde door een ongelukkige actie. Een incident dus.quote:Resultaten zijn slechter
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat roep jij de heel tijd maar waarom (in hemelsnaam) zou ajax het contract van Perez af moeten kopen? Omdat ie slecht in de groep zou liggen en omdat ie weg wilt? Dat is het probleem van Perez en dan zal ie toch z'n eigen contract af moeten kopen. Dat vindt van Geel ook prima denk ik, als ie maar genoeg betaald.
Je lult echt uit je nek.
Nu verlies je echt alle geloofwaardigheidquote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006
Een incidentje van 15 miljoenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Het enige verschil welke negatief uitslaat ten opzichte van vorig seizoen is het mislopen van de Champions League wat bovendien gebeurde door een ongelukkige actie. Een incident dus.
Verder is Ajax de meest scorende ploeg van de Eredivise, zijn er meer punten behaald dan vorig jaar en was het voetbal aanzienlijk beter.
Is toch echt zoquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu verlies je echt alle geloofwaardigheid.
Beide malen winnen we de beker en JC-schaal, plaatsen we ons voor de voorronde van de CL en dus zie ik geen verschil.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006
Ik zl je geheugen effe opfrissenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beide malen winnen we de beker en JC-schaal, plaatsen we ons voor de voorronde van de CL en dus zie ik geen verschil.
Wel als ie weg wil...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalen
Ik heb er nu wel weer genoeg woorden aan vuil gemaakt inderdaad. Alleen een struisvogel ziet niet in dat ik gelijk heb,quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Ga nooit in discussie met mensen met een bord voor hun kop (DAM dus).
Dus een bal die er ongelukkig via het been van een inglijdende verdediger in valt is te wijten aan de technisch directeur? Scherpe redenatie. Ook knap dat je de andere punten die ik noem star negeert.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een incidentje van 15 miljoen![]()
Eindresultaat is hetzelfde, wat we tijdens het seizoen hebben gepresteerd niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zl je geheugen effe opfrissen
Vermaelen
Vermaelen is van Geel? Ik ben je even kwijt hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zl je geheugen effe opfrissen
Vermaelen
Zoals?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Dus een bal die er ongelukkig via het been van een inglijdende verdediger in valt is te wijten aan de technisch directeur? Scherpe redenatie. Ook knap dat je de andere punten die ik noem star negeert.
Is niet erg, ik zou zo´n aanfluiting ook snel willen vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vermaelen is van Geel? Ik ben je even kwijt hoor.
Je weet het verschil niet tussen puntentotaal en resultaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Even de puntentotalen naast elkaar leggen?
Niet veel soeps allemaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
AJAX heeft belangstelling voor DickohRoy Beerens dichtbij overgang
Op ajax.punt.nl. Ja ik kan dat niet lezen ben daar geblokkeerd.
quote:Ajax heeft een oogje laten vallen op Francis Dickoh. De Ghanees zou in de plaats van de naar Juventus vertrokken speler Zdenek Grygera komen. Dickoh zal ongeveer 2 miljoen euro moeten kosten. Overigens wilt zijn zaakwaarnemer er weinig over zeggen. De verdediger zou wel oren hebben naar een overgang naar Amsterdam.
ajax...nl
Verder wordt er door The Sun gemeld, dat Roy Beerens dichtbij een overgang naar Amsterdam is. In de deal zal Kenneth Perez betrokken worden en zal P$V nog 1,5 miljoen bij moeten leggen. Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt.
Volgens The Sun , dus tja... Waar ze die deal met Perez vandaan halen is me ook een raadsel aangezien ze er in de laatste onderhandelingen niet uitgekomen zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
AJAX heeft belangstelling voor DickohRoy Beerens dichtbij overgang
Op ajax.punt.nl. Ja ik kan dat niet lezen ben daar geblokkeerd.
Lachen man, maar ik heb wel de politie aan me deur gehad.quote:
Wat een kolder. Beerens is links en Tommeke is rechts.quote:Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt.
Zou een goede deal zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
Verder wordt er door The Sun gemeld, dat Roy Beerens dichtbij een overgang naar Amsterdam is. In de deal zal Kenneth Perez betrokken worden en zal P$V nog 1,5 miljoen bij moeten leggen. Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt
Klopt, ipv te verkopen aan een middenmoter eerst een jaar bij Ajax laten spelen om hem vervolgens te verkopen voor 4 miljoen aan een spaanse topper.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als De Mul vertrekt is dat weer een sterk staaltje management van Van Geel
Dickoh is gewoon een grap van een voetballerquote:Op maandag 25 juni 2007 16:41 schreef Fides het volgende:
Dickoh is tactisch dramatisch zwak. Daarnaast is zn pass ook niet geweldig. Zijn fysiek is wel top.
Owja vandaar dat hij die 2 penalty's met zijn rechterbeen nam.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lachen man, maar ik heb wel de politie aan me deur gehad.
[..]
Wat een kolder. Beerens is links en Tommeke is rechts.
Dat is zo Sethjequote:Op maandag 25 juni 2007 16:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Owja vandaar dat hij die 2 penalty's met zijn rechterbeen nam.
quote:
Danny Blind heeft onder het genot van een autoritje en een drankje Japie over weten te halen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
DAM vertel ons eens wie Jaap Stam gekocht heeft?
Jij vermoedt duistere praktijken van ene Dirk S.?
Komt door de goede koffie.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
Van Eijden was toen (januari 2006) volgens mij al een half jaar weg. Maar weet DAM veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
Nou onder zo'n bericht had ik geschreeuwd dat ik het maar een kutsite vond. Dat namen ze dus op als indirecte bedreiging en hebben ze de politie effe langs laten komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
maar hoezo politie aan je deur, heeft die site dat op je afgestuurd joh?
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou onder zo'n bericht had ik geschreeuwd dat ik het maar een kutsite vond. Dat namen ze dus op als indirecte bedreiging en hebben ze de politie effe langs laten komen.
Hij wordt er nog voor beloond ook, met z'n awardquote:Op maandag 25 juni 2007 16:54 schreef twi het volgende:
Zijn we nou nog bezig met die dorpsgek?
En terecht!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou onder zo'n bericht had ik geschreeuwd dat ik het maar een kutsite vond. Dat namen ze dus op als indirecte bedreiging en hebben ze de politie effe langs laten komen.
Was er al bang voor, misschien maar even clubcard aanvragen dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:17 schreef Sethje het volgende:
Is in het verleden niet veel gebeurt dunkt mij ?
Overdrijven is een kunst.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Leeg cafe slopen.
Ja, VVV wil alle wedstrijden combi.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar goed, zal wel een combi worden.
Maken ze van VVV eigenlijk een combi?
Rot eens lekker een eind op met je slappe geouwehoer, infantiele strontboer.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalen
Niet meer tegen MTA?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas oefenen we nu tegen andere joden.
Druk, druk, druk. Maar ben weer helemaal terugquote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Heb je ban gehad? Of op vakantie geweest?
Volgens een of andere vage website moet ie de opvolger worden van Castelenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef BB-boy het volgende:
Hoezo, heeft feyenoord interesse?
Dat zou wel een klote actie zijn. Die jongen moet maar naar heerenveen of twente gaan of zo, een transfer naar Italie zou zijn carriere nekken vrees ik.quote:25/6/2007 - 'Zaakwaarnemer Maduro op zoek naar Italiaanse club'
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro lijkt vooral op zoek naar een Italiaanse club voor zijn pupil. Maduro wordt de laatste week met tal van Italiaanse clubs in verband gebracht. Volgens Corriere dello Sport wordt hij bij diverse clubs aangeboden. Maduro liet al eerder weten na het EK snel duidelijkheid te willen. Als Ajax niet langer met hem doorwil, zou hij nu al de overstap willen maken naar een andere club zo liet hij onlangs al weten. Op korte termijn hoopt hij van Ajax duidelijkheid te krijgen over de plannen van de club met zijn persoontje.
PSV heeft ook een keer interesse getoond maar dat is al een tijdje geledenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat zou wel een klote actie zijn. Die jongen moet maar naar heerenveen of twente gaan of zo, een transfer naar Italie zou zijn carriere nekken vrees ik.
Jorientje heeft inmiddels al weer 130 posts op het anderlecht forumquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
hij zit een ban uit naar wij dachten
Of is dit een oudequote:'Babel wil ooit naar Arsenal, maar niet nu'
25/6/2007 21:32
Ryan Babel sluit uit dat hij komend seizoen Ajax inruilt voor Arsenal. The Gunners zouden de aanvaller op het oog hebben als mogelijke vervanger van Thierry Henry, die naar Barcelona is overgestapt.
'Er zijn wel dingen op internet geweest, maar dat zijn tot nu toe alleen maar geruchten', legde Babel uit tegenover Highlow Communications. 'Er is niks concreets geweest.'
Babel weet dat hij Arsenal-manager Arsčne Wenger gecharmeerd is van hem en hij zei zelf ook al een zwak te hebben voor de club en open te staan voor een Engels avontuur. 'Ooit ja, maar het speelt nu niet. Ik speel volgend jaar gewoon nog voor Ajax.'
Durftie hier niet meer te komen dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jorientje heeft inmiddels al weer 130 posts op het anderlecht forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |