Van Nistelrooy bewijst zich internationaal in een 4-4-2 systeem dat is een heel ander systeem dan 4-3-3 voor een spits. In een 4-3-3 systeem moet de spits meevoetballen. In een 4-4-2 systeem kan hij onzichtbaar blijven en het eindstation zijn. Wat van nistelrooy dan ook is.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van BastenRuud heeft zich keer op keer bewezen internationaal. en inmiddels de mond weten te snoeren van deze persoon, vandaar dat hij ook weer bij de selectie is gehaald.
En het Nederlands elftal staat er los van.. op een of andere manier kunnen hele grote spelers die wij hebben/gehad zich niet ontplooien binnen de krijtlijnen van het nationaal voetbal en dat kan vele oorzaken hebben.
Zo kan ik er ook wel een handje vanquote:Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Nistelrooy bewijst zich internationaal in een 4-4-2 systeem dat is een heel ander systeem dan 4-3-3 voor een spits. In een 4-3-3 systeem moet de spits meevoetballen. In een 4-4-2 systeem kan hij onzichtbaar blijven en het eindstation zijn. Wat van nistelrooy dan ook is.
Ja flikker op met die Belgquote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet dat daar reden toe is bij KJH maar waarom zou je je eigen spits niet mogen afkraken? Mocht dus ook niet bij Sonck?![]()
Huntelaar mist de snelheid voor een 4-4-2 systeem daarom kan hij beter bij ajax blijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook wel een handje vanmaar jongens we dwalen teveel af, als je het toch al hebt over het 4-4-2 systeem even refereren naar de opvolger van Henry, Arsenal speelt bijna altijd 4-4-2
![]()
Wij hebben vast ook wel een lijstje maar Van Geel is niet zo spraakzaam in de pers.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is wel rustig bij jullie ja...
Hangen er ook helemaal geen namen rond? Bij ons is t ook rustigop t moment maar wij hebben tenminste nog een lijstje
er moet inderdaad wat gebeurenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Pff, nog steeds geen enkel transfernieuws. Zit me toch niet lekker, met name op de vleugels en in de spits hebben we echt wat backup nodig. Of we moeten 4-4-2 gaan spelen, maar dat geloof ik niet echt.
Mee eens. Ik heb dat hier ook al duizend keer gepost maar men wil schijnbaar zien dat Ajax als een dolle te keer gaat op de transfermarkt waar dat helemaal niet nodig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
Ik snap echt niet dat al die mensen zo aan het zeuren zijn dat er per sé grote namen moeten worden binnengehaald nu. De transferperiode is nog tot augustus (?). Er is dus nog alle tijd. Liever een tijdje wachten, dan van die overhaaste beslissingen. En al die geruchten ook, ik hoef echt geen Zenden, Beerens of weet ik veel wie te zien. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel, en ik ga er vanuit dat er aan het begin van het seizoen een écht goed team staat. Vind het trouwens belangrijker dat er geen bepalende spelers vertrekken, dan dat er nog veel spelers bijkomen.
Wat zijn de goede acties van Van Geel?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
Ik snap echt niet dat al die mensen zo aan het zeuren zijn dat er per sé grote namen moeten worden binnengehaald nu. De transferperiode is nog tot augustus (?). Er is dus nog alle tijd. Liever een tijdje wachten, dan van die overhaaste beslissingen. En al die geruchten ook, ik hoef echt geen Zenden, Beerens of weet ik veel wie te zien. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel, en ik ga er vanuit dat er aan het begin van het seizoen een écht goed team staat. Vind het trouwens belangrijker dat er geen bepalende spelers vertrekken, dan dat er nog veel spelers bijkomen.
Ja, op naar deeltje 678quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap het wel. Het is gewoon leuk om nieuwe namen te horen en erover te discussieren.
Wat dat betreft is Zenden misschien wel een beetje een optie, die kan - als het moet - op de hele linkerkant uit de voeten. Dan nog een rechtsback en een tweede spits voor de breedte, en klaar. Mits er niemand meer vertrekt natuurlijk. Dan heb je nog Bakircioglu, Verthongen en Delorge d'r bij en dus een aardig brede selectie.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Pff, nog steeds geen enkel transfernieuws. Zit me toch niet lekker, met name op de vleugels en in de spits hebben we echt wat backup nodig. Of we moeten 4-4-2 gaan spelen, maar dat geloof ik niet echt.
Stam, Davids. De poot stijfhouden mbt Perez en Sneijder. Contractverlenginen van Sneijder, Heitinga, Babel, Emanuelsson. Enz enz.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat zijn de goede acties van Van Geel?
Wie ga je dan neerzetten als Huntelaar voor een half jaar geblesseerd raakt? Hoe ga je de vleugels bezetten? Achterin mag ook wel wat meer ervaring komen in plaats van Grygera. We hebben wel een redelijk basisteam (voor 4-4-2 met name, vleugels zijn zwaar ondermaats) maar zodra er 1 of 2 belangrijke spelers geblesseerd raken heb je een groot probleem.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Er is tot op heden slechts één speler vertrokken (Zdenek Grygera), Henk ten Cate en Martin van Geel denken dit echter intern (Jan Vertonghen) op te kunnen lossen, wat dat betreft ook logisch dat er nog niemand is gehaald. Mochten de transfers van Kenneth Perez en/of Tom de Mul doorgaan, dan vertrouw ik erop dat men de vervanger(s) al op het oog heeft. We hoeven dus nog helemaal niet te wanhopen, in tegendeel zelfs!
Voorin heb je met Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Edgar Manuchayran en Kenneth Perez nog aardig wat mogelijkheden, daarbij staat Ajax juist bekend om het inpassen van jeugdspelers. Achterin heb je met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen drie waardige verdedigers in huis, daarnaast zijn Jan Vertonghen en Gregory v/d Wiel ook erg talentvol en kloppen aan de deur, ook hier denkt men bij Ajax dus nog goed te zitten. Neemt niet weg dat ook ik graag een échte spits, centrale verdediger, linksback, rechtsbuiten en linksbuiten zie komen, maar echt noodzaak? Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie ga je dan neerzetten als Huntelaar voor een half jaar geblesseerd raakt? Hoe ga je de vleugels bezetten? Achterin mag ook wel wat meer ervaring komen in plaats van Grygera. We hebben wel een redelijk basisteam (voor 4-4-2 met name, vleugels zijn zwaar ondermaats) maar zodra er 1 of 2 belangrijke spelers geblesseerd raken heb je een groot probleem.
We staan op het punt om CL weer te spelen, dus het lijkt me wel een noodzaak om sowieso een centrale verdediger aan te trekken!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorin heb je met Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Edgar Manuchayran en Kenneth Perez nog aardig wat mogelijkheden, daarbij staat Ajax juist bekend om het inpassen van jeugdspelers. Achterin heb je met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen drie waardige verdedigers in huis, daarnaast zijn Jan Vertonghen en Gregory v/d Wiel ook erg talentvol en kloppen aan de deur, ook hier denkt men bij Ajax dus nog goed te zitten. Neemt niet weg dat ook ik graag een échte spits, centrale verdediger, linksback, rechtsbuiten en linksbuiten zie komen, maar echt noodzaak? Nee.
FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
Te koop. Scc voor 14 thuiswedstrijden, vak 409
¤180,-
kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |