abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50817042
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Van Basten Ruud heeft zich keer op keer bewezen internationaal. en inmiddels de mond weten te snoeren van deze persoon, vandaar dat hij ook weer bij de selectie is gehaald.

En het Nederlands elftal staat er los van.. op een of andere manier kunnen hele grote spelers die wij hebben/gehad zich niet ontplooien binnen de krijtlijnen van het nationaal voetbal en dat kan vele oorzaken hebben.
Van Nistelrooy bewijst zich internationaal in een 4-4-2 systeem dat is een heel ander systeem dan 4-3-3 voor een spits. In een 4-3-3 systeem moet de spits meevoetballen. In een 4-4-2 systeem kan hij onzichtbaar blijven en het eindstation zijn. Wat van nistelrooy dan ook is.
lollig
  maandag 25 juni 2007 @ 12:57:50 #152
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50817160
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Van Nistelrooy bewijst zich internationaal in een 4-4-2 systeem dat is een heel ander systeem dan 4-3-3 voor een spits. In een 4-3-3 systeem moet de spits meevoetballen. In een 4-4-2 systeem kan hij onzichtbaar blijven en het eindstation zijn. Wat van nistelrooy dan ook is.
Zo kan ik er ook wel een handje van maar jongens we dwalen teveel af, als je het toch al hebt over het 4-4-2 systeem even refereren naar de opvolger van Henry, Arsenal speelt bijna altijd 4-4-2
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50817182
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Niet dat daar reden toe is bij KJH maar waarom zou je je eigen spits niet mogen afkraken? Mocht dus ook niet bij Sonck?
Ja flikker op met die Belg maar ik bedoel Huntelaar heeft best veel voor ons betekend al, dus daarom vind ik het laag.
AFC AJAX
pi_50817301
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zo kan ik er ook wel een handje van maar jongens we dwalen teveel af, als je het toch al hebt over het 4-4-2 systeem even refereren naar de opvolger van Henry, Arsenal speelt bijna altijd 4-4-2
Huntelaar mist de snelheid voor een 4-4-2 systeem daarom kan hij beter bij ajax blijven.
lollig
pi_50817484
Pff, nog steeds geen enkel transfernieuws. Zit me toch niet lekker, met name op de vleugels en in de spits hebben we echt wat backup nodig. Of we moeten 4-4-2 gaan spelen, maar dat geloof ik niet echt.
pi_50817585
Het is wel rustig bij jullie ja...

Hangen er ook helemaal geen namen rond? Bij ons is t ook rustigop t moment maar wij hebben tenminste nog een lijstje
pi_50818044
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is wel rustig bij jullie ja...

Hangen er ook helemaal geen namen rond? Bij ons is t ook rustigop t moment maar wij hebben tenminste nog een lijstje
Wij hebben vast ook wel een lijstje maar Van Geel is niet zo spraakzaam in de pers.
lollig
  maandag 25 juni 2007 @ 13:28:20 #158
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50818099
En terecht, doen ze bij Heracles ook niet. Hiermee wek je alleen maar valse verwachtingen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 25 juni 2007 @ 13:29:02 #159
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50818127
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Pff, nog steeds geen enkel transfernieuws. Zit me toch niet lekker, met name op de vleugels en in de spits hebben we echt wat backup nodig. Of we moeten 4-4-2 gaan spelen, maar dat geloof ik niet echt.
er moet inderdaad wat gebeuren
  maandag 25 juni 2007 @ 13:31:28 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_50818187
Ik snap echt niet dat al die mensen zo aan het zeuren zijn dat er per sé grote namen moeten worden binnengehaald nu. De transferperiode is nog tot augustus (?). Er is dus nog alle tijd. Liever een tijdje wachten, dan van die overhaaste beslissingen. En al die geruchten ook, ik hoef echt geen Zenden, Beerens of weet ik veel wie te zien. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel, en ik ga er vanuit dat er aan het begin van het seizoen een écht goed team staat. Vind het trouwens belangrijker dat er geen bepalende spelers vertrekken, dan dat er nog veel spelers bijkomen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 25 juni 2007 @ 13:33:32 #161
52871 Blight
Supersized.
pi_50818258
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
Ik snap echt niet dat al die mensen zo aan het zeuren zijn dat er per sé grote namen moeten worden binnengehaald nu. De transferperiode is nog tot augustus (?). Er is dus nog alle tijd. Liever een tijdje wachten, dan van die overhaaste beslissingen. En al die geruchten ook, ik hoef echt geen Zenden, Beerens of weet ik veel wie te zien. Ik heb alle vertrouwen in Van Geel, en ik ga er vanuit dat er aan het begin van het seizoen een écht goed team staat. Vind het trouwens belangrijker dat er geen bepalende spelers vertrekken, dan dat er nog veel spelers bijkomen.
Mee eens. Ik heb dat hier ook al duizend keer gepost maar men wil schijnbaar zien dat Ajax als een dolle te keer gaat op de transfermarkt waar dat helemaal niet nodig is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50818413
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
Wat zijn de goede acties van Van Geel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 25 juni 2007 @ 13:40:08 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50818502
Er is tot op heden slechts één speler vertrokken (Zdenek Grygera), Henk ten Cate en Martin van Geel denken dit echter intern (Jan Vertonghen) op te kunnen lossen, wat dat betreft ook logisch dat er nog niemand is gehaald. Mochten de transfers van Kenneth Perez en/of Tom de Mul doorgaan, dan vertrouw ik erop dat men de vervanger(s) al op het oog heeft. We hoeven dus nog helemaal niet te wanhopen, in tegendeel zelfs!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50818680
Ik snap het wel. Het is gewoon leuk om nieuwe namen te horen en erover te discussieren.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:40 #165
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50819100
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap het wel. Het is gewoon leuk om nieuwe namen te horen en erover te discussieren.
Ja, op naar deeltje 678
pi_50819123
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Wat dat betreft is Zenden misschien wel een beetje een optie, die kan - als het moet - op de hele linkerkant uit de voeten. Dan nog een rechtsback en een tweede spits voor de breedte, en klaar. Mits er niemand meer vertrekt natuurlijk. Dan heb je nog Bakircioglu, Verthongen en Delorge d'r bij en dus een aardig brede selectie.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 25 juni 2007 @ 14:19:22 #167
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50820125
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat zijn de goede acties van Van Geel?
Stam, Davids. De poot stijfhouden mbt Perez en Sneijder. Contractverlenginen van Sneijder, Heitinga, Babel, Emanuelsson. Enz enz.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50820387
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Er is tot op heden slechts één speler vertrokken (Zdenek Grygera), Henk ten Cate en Martin van Geel denken dit echter intern (Jan Vertonghen) op te kunnen lossen, wat dat betreft ook logisch dat er nog niemand is gehaald. Mochten de transfers van Kenneth Perez en/of Tom de Mul doorgaan, dan vertrouw ik erop dat men de vervanger(s) al op het oog heeft. We hoeven dus nog helemaal niet te wanhopen, in tegendeel zelfs!
Wie ga je dan neerzetten als Huntelaar voor een half jaar geblesseerd raakt? Hoe ga je de vleugels bezetten? Achterin mag ook wel wat meer ervaring komen in plaats van Grygera. We hebben wel een redelijk basisteam (voor 4-4-2 met name, vleugels zijn zwaar ondermaats) maar zodra er 1 of 2 belangrijke spelers geblesseerd raken heb je een groot probleem.
pi_50820490
W.m.b. halen we alleen een spits en rechtsbuiten.

Kanu & De Ridder.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 25 juni 2007 @ 14:32:23 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50820649
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wie ga je dan neerzetten als Huntelaar voor een half jaar geblesseerd raakt? Hoe ga je de vleugels bezetten? Achterin mag ook wel wat meer ervaring komen in plaats van Grygera. We hebben wel een redelijk basisteam (voor 4-4-2 met name, vleugels zijn zwaar ondermaats) maar zodra er 1 of 2 belangrijke spelers geblesseerd raken heb je een groot probleem.
Voorin heb je met Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Edgar Manuchayran en Kenneth Perez nog aardig wat mogelijkheden, daarbij staat Ajax juist bekend om het inpassen van jeugdspelers. Achterin heb je met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen drie waardige verdedigers in huis, daarnaast zijn Jan Vertonghen en Gregory v/d Wiel ook erg talentvol en kloppen aan de deur, ook hier denkt men bij Ajax dus nog goed te zitten. Neemt niet weg dat ook ik graag een échte spits, centrale verdediger, linksback, rechtsbuiten en linksbuiten zie komen, maar echt noodzaak? Nee.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 juni 2007 @ 14:35:30 #171
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50820785
Back up voor Huntelaar is toch wel een vereiste. Wat idd als hij geblesseerd raakt? Van Babel in de punt wordt ik niet echt warm.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 25 juni 2007 @ 14:38:36 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50820894
Ik zou een centrale verdediger halen met de nodige ervaring, omdat ik als Jaap geblesseerd is de spoeling en ervaring achterin erg dun vind.
29.10 Novastar HMH
pi_50821278
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voorin heb je met Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, Edgar Manuchayran en Kenneth Perez nog aardig wat mogelijkheden, daarbij staat Ajax juist bekend om het inpassen van jeugdspelers. Achterin heb je met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen drie waardige verdedigers in huis, daarnaast zijn Jan Vertonghen en Gregory v/d Wiel ook erg talentvol en kloppen aan de deur, ook hier denkt men bij Ajax dus nog goed te zitten. Neemt niet weg dat ook ik graag een échte spits, centrale verdediger, linksback, rechtsbuiten en linksbuiten zie komen, maar echt noodzaak? Nee.
We staan op het punt om CL weer te spelen, dus het lijkt me wel een noodzaak om sowieso een centrale verdediger aan te trekken!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_50821798
Ajax zou een keer het oude systeem van Van Gaal weereens uit de kast moeten toveren zoals we speelden tegen Real Madrid in november 1995:

------------------vd Sar (1)----------------
--Reiziger (2)--Blind (3)--Bogarde(5)--
---------------------Musampa (4)---------
----------------------------Davids (8)-----
----R. de Boer (6)------------------------
----------------Litmanen (10)-------------
--Finidi (7)--Kluivert(9)--Overmars (11)

en dan dus:
(1)| Stekelenburg, Gentenaar, Heijblok
(2)| Heitinga
(3)| Stam
(4)| Davids, Vertonghen
(5)| Vermaelen
(6)| Gabri, Delorge, Sneijder
(7)| Bakircioglu, (De Mul), Delorge
(8)| Emanuelson, Davids, Schilder, Anita
(9)| Huntelaar, Babel
(10)| Sneijder, (Perez), Sarpong
(11)| Babel, Leonardo, (Perez), Manucharyan

Helaas hebben dan geen echte linksbuiten hebben en niet voldoende mandekkers voor op 2 en 5.
Dan maar misschien de Foppe-Jong Oranje-formatie proberen.

-----------(1)---------
-(2)---(3)--(4)---(5)-
-----------(6)----------
-------------------(8)--
-(7)-----(10)----------
--------------(11)-----
---------(9)------------

(1)| Stekelenburg, Gentenaar, Heijblok
(2)| Ogararu, Heitinga
(3)| Stam, vd Wiel
(4)| Heitinga, Vermaelen, Vertonghen
(5)| Vermaelen, Emanuelson, Slijngard
(6)| Davids, Gabri, Vertonghen
(7)| Bakircioglu, (De Mul), Delorge
(8)| Emanuelson, Davids, Schilder, Anita
(9)| Huntelaar, Babel
(10)| Sneijder, (Perez), Sarpong
(11)| Babel, Leonardo, (Perez), Manucharyan

Hele mooie balans in het elftal, ben alleen bang dat Emanuelson niet het loopvermogen heeft van Drenthe en dan krijg je een beetje een lamme linkerflank of moet Babel er teveel naar uitwijken waardoor het eigenlijk een verkapte 433 met de punt naar achteren wordt.
pi_50821952
Ik zat even op de Arsenal fora te lezen en het viel mij op dat veel fans graag Huntelaar zien komen. Ze weten ook dat hij de snelheid mist maar ze hebben iemand nodig die veel doelpunten gaat scoren. Dat zien ze hem allemaal wel doen. Ook de naam Alves wordt daar een keer genoemd, maar die is te lomp. Verder weten ze allemaal zeker dat Babel 6miljoen pond is (gelimiteerde transfersom), terwijl dat helemaal niet zeker is toch? Iedereen ziet Babel graag komen voor die prijs, maar nog niet voor de Basis. En Huntelaar voor 10miljoen pond is een schijntje vinden ze. Tot zover de Arsenal update.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:16:41 #176
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50822284
Ik denk ook wel dat Arsenal aan de hand van hun supportersfora bepaald wie ze gaan halen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 25 juni 2007 @ 15:17:52 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50822335
29.10 Novastar HMH
  maandag 25 juni 2007 @ 15:19:10 #178
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50822380
Te koop. Scc voor 14 thuiswedstrijden, vak 409
¤180,-

kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:20:44 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50822440
Zelf hoop ik op een échte rechtsbuiten (Daniël de Ridder is niet duur én haalbaar, geef hem een kans!), spits (een targetman, die ingebracht kan worden om oorlog te maken) en linksbenige centrale verdediger, die eventueel ook linksback kan spelen. Verder lijkt me het team aardig in balans, zeker als we de groep verder bij elkaar kunnen houden!
  maandag 25 juni 2007 @ 15:22:22 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50822500
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:

¤180,-

kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.

Als er een uit-SCC op de markt kwam, zo ik meteen die aanschaffen en mijn thuis-SCC opzeggen.
pi_50822503
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Sethje het volgende:
Ik denk ook wel dat Arsenal aan de hand van hun supportersfora bepaald wie ze gaan halen
Maar wel interessant om te horen hoe ze erover denken toch?
pi_50822532
quote:

¤180,-

Wow wat een goede deal
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:24:34 #183
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_50822590
Weet iemand of je vandaag al kan bellen voor de 'goedkopere' seizoenskaarten, of alleen nog maar voor de dure kaarten? Op de site staat het nogal onduidelijk.

En zijn er nog seizoenskaarten voor vak 411??
  maandag 25 juni 2007 @ 15:26:42 #184
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50822682
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.

Als er een uit-SCC op de markt kwam, zo ik meteen die aanschaffen en mijn thuis-SCC opzeggen.
idd.

Ik vind psv toch een stuk leuker als az. fcu was eerder leuk met volle uitvakken enzo.
pi_50822787
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar wel interessant om te horen hoe ze erover denken toch?
Dacht ik ook.. Maar Sethje blijkbaar niet
pi_50823113
quote:
¤180,-

Zo kan je het ook doen.
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 25 juni 2007 @ 15:42:42 #187
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50823258
En dan is de laatste thuiswedstrijd de kampioenswedstrijd en daar zit je dan mooi met je uitgeleende SCC in het home.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:43:15 #188
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50823280
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:

ja wie niet, zijn genoeg clubs waar je losse uitkaart kan halen maja zal bij Ajax nooit het geval zijn...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50823348
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Stam, Davids. De poot stijfhouden mbt Perez en Sneijder. Contractverlenginen van Sneijder, Heitinga, Babel, Emanuelsson. Enz enz.
Stam was geen aankoop van Van Geel
Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven
Grygera die transfervrij vertrekt
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50823415
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Koning.
pi_50823495
quote:

[..]

Wil jij nog serieus genomen worden?
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 25 juni 2007 @ 15:51:17 #192
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50823586
quote:

[..]

Perez is dan wel een heel goede miskoop met de vele goals in de weinige minuten dat hij meedeed. Als Grygera zijn contract niet meer wil verlengen en er geen kopers zijn die hem willen halen, kan van Geel er weinig aan doen. Ajax is echt wel opgeschoten met de nieuwe coach, want er zijn meer punten gehaald en er is beter gevoetbald.
pi_50823688
Je zou ook kunnen proberen door het te weerleggen door te zeggen dat Grygera niet transfer weg gegaan is of dat Stam wel een aankoop was van Van Geel
  maandag 25 juni 2007 @ 15:54:22 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50823700
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook kunnen proberen door het te weerleggen door te zeggen dat Grygera niet transfer weg gegaan is of dat Stam wel een aankoop was van Van Geel
Jij verkondigt jouw mening zo stellig, dat het feiten lijken. Maar aangezien je overduidelijk in je eigen wereldje leeft, hecht ik er totaal geen waarde aan.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:54:57 #195
144262 thewishmaster
pi_50823719
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je dan je eigen argumentatie bestrijden?
pi_50823746
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Perez is dan wel een heel goede miskoop met de vele goals in de weinige minuten dat hij meedeed. Als Grygera zijn contract niet meer wil verlengen en er geen kopers zijn die hem willen halen, kan van Geel er weinig aan doen. Ajax is echt wel opgeschoten met de nieuwe coach, want er zijn meer punten gehaald en er is beter gevoetbald.
Altijd makkelijk zo´n dubbele moraal, dan doe ik het ook altijd goed

Speler tekent bij - Klasse van Van Geel
Speler tekent niet bij - Hij kan er niks aan doen
pi_50823784
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ga je dan je eigen argumentatie bestrijden?
Nee
pi_50823803
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij verkondigt jouw mening zo stellig, dat het feiten lijken. Maar aangezien je overduidelijk in je eigen wereldje leeft, hecht ik er totaal geen waarde aan.
Het zijn feiten
  maandag 25 juni 2007 @ 15:59:19 #199
144262 thewishmaster
pi_50823847
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het zijn feiten
Perez als miskoop zien, vind ik anders geen waarheid.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:59:30 #200
52871 Blight
Supersized.
pi_50823850
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Altijd makkelijk zo´n dubbele moraal, dan toe ik het ook altijd goed

Speler tekent bij - Klasse Van Geel
Speler tekent niet bij - Hij kan er niks aan doen
Dat lijkt me anders een uiterst reele stelling. Als een speler laat weten dat hij ongeacht het bod sowieso niet bij wil tekenen omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging, dan houdt het gewoon op. Noem mij één TD die een speler, welke om de genoemde redenen niet bij wilde tekenen, heeft weten over te halen om toch nog te blijven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')