Lachen man, maar ik heb wel de politie aan me deur gehad.quote:
Wat een kolder. Beerens is links en Tommeke is rechts.quote:Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt.
Zou een goede deal zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
Verder wordt er door The Sun gemeld, dat Roy Beerens dichtbij een overgang naar Amsterdam is. In de deal zal Kenneth Perez betrokken worden en zal P$V nog 1,5 miljoen bij moeten leggen. Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt
Klopt, ipv te verkopen aan een middenmoter eerst een jaar bij Ajax laten spelen om hem vervolgens te verkopen voor 4 miljoen aan een spaanse topper.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als De Mul vertrekt is dat weer een sterk staaltje management van Van Geel
Dickoh is gewoon een grap van een voetballerquote:Op maandag 25 juni 2007 16:41 schreef Fides het volgende:
Dickoh is tactisch dramatisch zwak. Daarnaast is zn pass ook niet geweldig. Zijn fysiek is wel top.
Owja vandaar dat hij die 2 penalty's met zijn rechterbeen nam.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lachen man, maar ik heb wel de politie aan me deur gehad.
[..]
Wat een kolder. Beerens is links en Tommeke is rechts.
Dat is zo Sethjequote:Op maandag 25 juni 2007 16:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Owja vandaar dat hij die 2 penalty's met zijn rechterbeen nam.
quote:
Danny Blind heeft onder het genot van een autoritje en een drankje Japie over weten te halen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
DAM vertel ons eens wie Jaap Stam gekocht heeft?
Jij vermoedt duistere praktijken van ene Dirk S.?
Komt door de goede koffie.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
Van Eijden was toen (januari 2006) volgens mij al een half jaar weg. Maar weet DAM veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Pritt het volgende:
Nou onder zo'n bericht had ik geschreeuwd dat ik het maar een kutsite vond. Dat namen ze dus op als indirecte bedreiging en hebben ze de politie effe langs laten komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
maar hoezo politie aan je deur, heeft die site dat op je afgestuurd joh?
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou onder zo'n bericht had ik geschreeuwd dat ik het maar een kutsite vond. Dat namen ze dus op als indirecte bedreiging en hebben ze de politie effe langs laten komen.
Hij wordt er nog voor beloond ook, met z'n awardquote:Op maandag 25 juni 2007 16:54 schreef twi het volgende:
Zijn we nou nog bezig met die dorpsgek?
En terecht!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou onder zo'n bericht had ik geschreeuwd dat ik het maar een kutsite vond. Dat namen ze dus op als indirecte bedreiging en hebben ze de politie effe langs laten komen.
Was er al bang voor, misschien maar even clubcard aanvragen dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:17 schreef Sethje het volgende:
Is in het verleden niet veel gebeurt dunkt mij ?
Overdrijven is een kunst.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Leeg cafe slopen.
Ja, VVV wil alle wedstrijden combi.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar goed, zal wel een combi worden.
Maken ze van VVV eigenlijk een combi?
Rot eens lekker een eind op met je slappe geouwehoer, infantiele strontboer.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalen
Niet meer tegen MTA?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas oefenen we nu tegen andere joden.
Druk, druk, druk. Maar ben weer helemaal terugquote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Heb je ban gehad? Of op vakantie geweest?
Volgens een of andere vage website moet ie de opvolger worden van Castelenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef BB-boy het volgende:
Hoezo, heeft feyenoord interesse?
Dat zou wel een klote actie zijn. Die jongen moet maar naar heerenveen of twente gaan of zo, een transfer naar Italie zou zijn carriere nekken vrees ik.quote:25/6/2007 - 'Zaakwaarnemer Maduro op zoek naar Italiaanse club'
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro lijkt vooral op zoek naar een Italiaanse club voor zijn pupil. Maduro wordt de laatste week met tal van Italiaanse clubs in verband gebracht. Volgens Corriere dello Sport wordt hij bij diverse clubs aangeboden. Maduro liet al eerder weten na het EK snel duidelijkheid te willen. Als Ajax niet langer met hem doorwil, zou hij nu al de overstap willen maken naar een andere club zo liet hij onlangs al weten. Op korte termijn hoopt hij van Ajax duidelijkheid te krijgen over de plannen van de club met zijn persoontje.
PSV heeft ook een keer interesse getoond maar dat is al een tijdje geledenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat zou wel een klote actie zijn. Die jongen moet maar naar heerenveen of twente gaan of zo, een transfer naar Italie zou zijn carriere nekken vrees ik.
Jorientje heeft inmiddels al weer 130 posts op het anderlecht forumquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
hij zit een ban uit naar wij dachten
Of is dit een oudequote:'Babel wil ooit naar Arsenal, maar niet nu'
25/6/2007 21:32
Ryan Babel sluit uit dat hij komend seizoen Ajax inruilt voor Arsenal. The Gunners zouden de aanvaller op het oog hebben als mogelijke vervanger van Thierry Henry, die naar Barcelona is overgestapt.
'Er zijn wel dingen op internet geweest, maar dat zijn tot nu toe alleen maar geruchten', legde Babel uit tegenover Highlow Communications. 'Er is niks concreets geweest.'
Babel weet dat hij Arsenal-manager Arsène Wenger gecharmeerd is van hem en hij zei zelf ook al een zwak te hebben voor de club en open te staan voor een Engels avontuur. 'Ooit ja, maar het speelt nu niet. Ik speel volgend jaar gewoon nog voor Ajax.'
Durftie hier niet meer te komen dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jorientje heeft inmiddels al weer 130 posts op het anderlecht forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |