abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 16:00:22 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50823874
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het zijn feiten
Dat je in je eigen wereldje leeft? Kan ik niet ontkennen, vooruit: je hebt gelijk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 juni 2007 @ 16:00:26 #202
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50823878
Bovendien gaan er in tegenstelling tot vorige zomer niet heel veel spelers transfervrij de deur uit, dat is toch wel een verdienste van van Geel.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:00:35 #203
52871 Blight
Supersized.
pi_50823888
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn feiten
Perez is in mijn ogen (en met mij vele anderen) anders geen miskoop. Onze meningen zijn verdeeld. Derhalve is je stelling over Perez geen feit.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50823963
Perez staat nog 2 jaar onder contract

En die andere 3 vergeet je voor het gemak?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 25 juni 2007 @ 16:02:20 #205
144262 thewishmaster
pi_50823968
Wanneer je een speler goed of slecht noemt is dat een waardeoordeel, dus dat kan nooit een feit zijn.
pi_50824022
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Bovendien gaan er in tegenstelling tot vorige zomer niet heel veel spelers transfervrij de deur uit, dat is toch wel een verdienste van van Geel.
Welke spelers hadden naast Grygera nog meer een aflopend contract?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 25 juni 2007 @ 16:04:45 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50824065
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke spelers hadden naast Grygera nog meer een aflopend contract?
Niet dit seizoen, maar wel in de nabije toekomst.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 25 juni 2007 @ 16:04:53 #208
52871 Blight
Supersized.
pi_50824070
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stam was geen aankoop van Van Geel
Oh? Van wie dan wel?
quote:
Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven.
Dus het feit dat PSV niet met een aannemelijk bedrag op tafel komt voor een speler met kwaliteiten bestempel jij als onvermogen van de technisch directeur van Ajax? Ik geef toe: van Geel is een gehaaide zakenman, maar zelfs hij kan niet zomaar een paar miljoen euro uit de kas van PSV toveren. Dat PSV met een te slecht bod komt is geen tekortkoming van Martin van Geel. Hij stelt een duidelijke en reeele eis.
quote:
Grygera die transfervrij vertrekt
Grygera is dus wél contractueel vast gelegd vóór de komst van van Geel. Dat een speler zijn contract niet wil verlengen omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt en derhalve elk bod naast zich neer legt kan niet af doen aan de kwaliteiten van een TD. Er is meermalen gesproken met Grygera en uiteindelijk wordt het graag of niet.
quote:
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Opvallend dat Ajax dan zoveel meer punten heeft gehaald én nog eens beter is gaan voetballen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50824083
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat je in je eigen wereldje leeft? Kan ik niet ontkennen, vooruit: je hebt gelijk.
Nee, daar ging het niet over, dat ben jij er aan het bij fantasteren
pi_50824212
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef Blight het volgende:

[..]

Oh? Van wie dan wel?
[..]
Van der Eijden en Blind denk ik

Dus het feit dat PSV niet met een aannemelijk bedrag op tafel komt voor een speler met kwaliteiten bestempel jij als onvermogen van de technisch directeur van Ajax? Ik geef toe: van Geel is een gehaaide zakenman, maar zelfs hij kan niet zomaar een paar miljoen euro uit de kas van PSV toveren. Dat PSV met een te slecht bod komt is geen tekortkoming van Martin van Geel. Hij stelt een duidelijke en reeele eis.
[..]

Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad

Grygera is dus wél contractueel vast gelegd vóór de komst van van Geel. Dat een speler zijn contract niet wil verlengen omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt en derhalve elk bod naast zich neer legt kan niet af doen aan de kwaliteiten van een TD. Er is meermalen gesproken met Grygera en uiteindelijk wordt het graag of niet.

Dan is het bijtekenen van spelers ook geen verdienste

[..]

Opvallend dat Ajax dan zoveel meer punten heeft gehaald én nog eens beter is gaan voetballen.

Resultaten zijn slechter
pi_50824215
He DAM heb je het niet druk met het organiseren van je oefenwedstrijdje?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:08:34 #212
52871 Blight
Supersized.
pi_50824224
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die andere 3 vergeet je voor het gemak?
Zie bovenstaand. Jij verdraait het tot feiten, maar dat maakt het niet tot daadwerkelijke feiten.
pi_50824283
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Denk ik? Het waren toch feiten? Fout trouwens.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:10:15 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50824288
DAM is echt de allergrootste klapjosti die ooit in VBL is langs gekomen. .
-
  maandag 25 juni 2007 @ 16:10:24 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50824294
quote:

[..]
Welke resultaten zijn slechter?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 juni 2007 @ 16:10:58 #216
144262 thewishmaster
pi_50824321
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM is echt de allergrootste klapjosti die ooit in VBL is langs gekomen. .
Je bent zeker Jorien vergeten.
pi_50824363
Van mij mag Zenden komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50824367
Ga nooit in discussie met mensen met een bord voor hun kop (DAM dus).

Dat hij zegt dat Stam geen aakoop van Van Geel zegt al genoeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50824419
Is hij ook niet
  maandag 25 juni 2007 @ 16:13:24 #220
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50824432
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Je bent zeker Jorien vergeten.
Leeft hij nog?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50824496
quote:

Dat roep jij de heel tijd maar waarom (in hemelsnaam) zou ajax het contract van Perez af moeten kopen? Omdat ie slecht in de groep zou liggen en omdat ie weg wilt? Dat is het probleem van Perez en dan zal ie toch z'n eigen contract af moeten kopen. Dat vindt van Geel ook prima denk ik, als ie maar genoeg betaald.

Je lult echt uit je nek.
pi_50824511
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is hij ook niet
Stam is 100% zeker een aankoop van Van Geel.

Discussier niet mee over dingen waar je niks van weet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50824629
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welke resultaten zijn slechter?
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006
  maandag 25 juni 2007 @ 16:20:09 #224
52871 Blight
Supersized.
pi_50824665
quote:
Wellicht dat zij een aandeel hebben gehad in het geheel, maar ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets volledig buiten de technisch directeur om gaat. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat van Geel wel degelijk een rol heeft gehad in deze transfer, ondanks dat ik niet in de keuken van Ajax kan kijken. Zoiets kán niet om een TD heen gaan.
quote:
Dat is wederom jouw veronderstelling. Van Geel heeft meermalen aangegeven dat Perez niet weg moet maar weg mag. Het hele verhaal dat Perez een storende factor is lijkt me sowieso een opgeblazen iets, want anders had men hem allang de deur gewezen. Als Perez niet wordt verkocht zal hij gewoon verschijnen op de eerste training.
quote:
Dan is het bijtekenen van spelers ook geen verdienste
In mijn ogen is het inzetten voor de club door de juiste spelers proberen te behouden een verdienste. Of de club voor 100% aan de wensen van de speler kan voldoen kan een technisch directeur niet altijd sturen.
quote:
Resultaten zijn slechter
Het enige verschil welke negatief uitslaat ten opzichte van vorig seizoen is het mislopen van de Champions League wat bovendien gebeurde door een ongelukkige actie. Een incident dus.
Verder is Ajax de meest scorende ploeg van de Eredivise, zijn er meer punten behaald dan vorig jaar en was het voetbal aanzienlijk beter.
pi_50824679
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat roep jij de heel tijd maar waarom (in hemelsnaam) zou ajax het contract van Perez af moeten kopen? Omdat ie slecht in de groep zou liggen en omdat ie weg wilt? Dat is het probleem van Perez en dan zal ie toch z'n eigen contract af moeten kopen. Dat vindt van Geel ook prima denk ik, als ie maar genoeg betaald.

Je lult echt uit je nek.
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalen
  maandag 25 juni 2007 @ 16:20:53 #226
144262 thewishmaster
pi_50824688
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nu verlies je echt alle geloofwaardigheid .
pi_50824751
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Het enige verschil welke negatief uitslaat ten opzichte van vorig seizoen is het mislopen van de Champions League wat bovendien gebeurde door een ongelukkige actie. Een incident dus.
Verder is Ajax de meest scorende ploeg van de Eredivise, zijn er meer punten behaald dan vorig jaar en was het voetbal aanzienlijk beter.
Een incidentje van 15 miljoen
pi_50824771
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nu verlies je echt alle geloofwaardigheid .
Is toch echt zo
  maandag 25 juni 2007 @ 16:23:27 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50824775
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beide malen winnen we de beker en JC-schaal, plaatsen we ons voor de voorronde van de CL en dus zie ik geen verschil.
pi_50824798
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beide malen winnen we de beker en JC-schaal, plaatsen we ons voor de voorronde van de CL en dus zie ik geen verschil.
Ik zl je geheugen effe opfrissen

Vermaelen
  maandag 25 juni 2007 @ 16:24:21 #231
144262 thewishmaster
pi_50824800
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is toch echt zo
Even de puntentotalen naast elkaar leggen?
pi_50824801
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalen
Wel als ie weg wil...

Jij zegt dat van Geel Perez z'n contract moet afkopen toch? Dat slaat nergens op, dan betalen ze m m inderdaad gewoon 2 jaar door.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:24:37 #233
52871 Blight
Supersized.
pi_50824806
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Ga nooit in discussie met mensen met een bord voor hun kop (DAM dus).
Ik heb er nu wel weer genoeg woorden aan vuil gemaakt inderdaad. Alleen een struisvogel ziet niet in dat ik gelijk heb, .
  maandag 25 juni 2007 @ 16:25:37 #234
52871 Blight
Supersized.
pi_50824844
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een incidentje van 15 miljoen
Dus een bal die er ongelukkig via het been van een inglijdende verdediger in valt is te wijten aan de technisch directeur? Scherpe redenatie. Ook knap dat je de andere punten die ik noem star negeert.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:25:48 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50824852
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vermaelen
Eindresultaat is hetzelfde, wat we tijdens het seizoen hebben gepresteerd niet.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:25:54 #236
52871 Blight
Supersized.
pi_50824859
Anyway: werk.
pi_50824974
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vermaelen
Vermaelen is van Geel? Ik ben je even kwijt hoor.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:30:25 #238
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50824999
Mijn buurman is Ajax-supporter en hij zei net dat hij dacht dat Rik Platvoet een geschikte pinchhitter voor Ajax zou zijn. Ik denk ik zeg het even, altijd fijn om te weten wat de supporters van de komst van Rik Platvoet vinden.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50825009
Meteen doen!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50825020
Helaas oefenen we nu tegen andere joden.
pi_50825037
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef Blight het volgende:

[..]

Dus een bal die er ongelukkig via het been van een inglijdende verdediger in valt is te wijten aan de technisch directeur? Scherpe redenatie. Ook knap dat je de andere punten die ik noem star negeert.
Zoals?
pi_50825097
AJAX heeft belangstelling voor DickohRoy Beerens dichtbij overgang

Op ajax.punt.nl. Ja ik kan dat niet lezen ben daar geblokkeerd.
pi_50825106
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Vermaelen is van Geel? Ik ben je even kwijt hoor.
Is niet erg, ik zou zo´n aanfluiting ook snel willen vergeten
pi_50825148
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Even de puntentotalen naast elkaar leggen?
Je weet het verschil niet tussen puntentotaal en resultaat?
pi_50825182
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:

Niet veel soeps allemaal.
quote:
Ajax heeft een oogje laten vallen op Francis Dickoh. De Ghanees zou in de plaats van de naar Juventus vertrokken speler Zdenek Grygera komen. Dickoh zal ongeveer 2 miljoen euro moeten kosten. Overigens wilt zijn zaakwaarnemer er weinig over zeggen. De verdediger zou wel oren hebben naar een overgang naar Amsterdam.
ajax...nl
Verder wordt er door The Sun gemeld, dat Roy Beerens dichtbij een overgang naar Amsterdam is. In de deal zal Kenneth Perez betrokken worden en zal P$V nog 1,5 miljoen bij moeten leggen. Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50825208
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:

Volgens The Sun , dus tja... Waar ze die deal met Perez vandaan halen is me ook een raadsel aangezien ze er in de laatste onderhandelingen niet uitgekomen zijn.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:39:37 #247
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50825275
Ik zou het een goede zet vinden. Een ongelukkige Perez hebben we toch niets aan. Beter pak je dan nog 1,5 miljoen en die Beerens. Dat is wel een lefgozertje zie hem graag naar Amsterdam komen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 25 juni 2007 @ 16:40:10 #249
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_50825296
Zo, Beerens, de Ridder én Zenden. Overbezetting op de flanken
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_50825324
Als De Mul vertrekt is dat weer een sterk staaltje management van Van Geel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')