Dat je in je eigen wereldje leeft? Kan ik niet ontkennen, vooruit: je hebt gelijk.quote:
Perez is in mijn ogen (en met mij vele anderen) anders geen miskoop. Onze meningen zijn verdeeld. Derhalve is je stelling over Perez geen feit.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn feiten
Welke spelers hadden naast Grygera nog meer een aflopend contract?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Bovendien gaan er in tegenstelling tot vorige zomer niet heel veel spelers transfervrij de deur uit, dat is toch wel een verdienste van van Geel.
Niet dit seizoen, maar wel in de nabije toekomst.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke spelers hadden naast Grygera nog meer een aflopend contract?
Oh? Van wie dan wel?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stam was geen aankoop van Van Geel
Dus het feit dat PSV niet met een aannemelijk bedrag op tafel komt voor een speler met kwaliteiten bestempel jij als onvermogen van de technisch directeur van Ajax? Ik geef toe: van Geel is een gehaaide zakenman, maar zelfs hij kan niet zomaar een paar miljoen euro uit de kas van PSV toveren. Dat PSV met een te slecht bod komt is geen tekortkoming van Martin van Geel. Hij stelt een duidelijke en reeele eis.quote:Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven.
Grygera is dus wél contractueel vast gelegd vóór de komst van van Geel. Dat een speler zijn contract niet wil verlengen omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt en derhalve elk bod naast zich neer legt kan niet af doen aan de kwaliteiten van een TD. Er is meermalen gesproken met Grygera en uiteindelijk wordt het graag of niet.quote:Grygera die transfervrij vertrekt
Opvallend dat Ajax dan zoveel meer punten heeft gehaald én nog eens beter is gaan voetballen.quote:Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Nee, daar ging het niet over, dat ben jij er aan het bij fantasterenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat je in je eigen wereldje leeft? Kan ik niet ontkennen, vooruit: je hebt gelijk.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh? Van wie dan wel?
[..]
Van der Eijden en Blind denk ik
Dus het feit dat PSV niet met een aannemelijk bedrag op tafel komt voor een speler met kwaliteiten bestempel jij als onvermogen van de technisch directeur van Ajax? Ik geef toe: van Geel is een gehaaide zakenman, maar zelfs hij kan niet zomaar een paar miljoen euro uit de kas van PSV toveren. Dat PSV met een te slecht bod komt is geen tekortkoming van Martin van Geel. Hij stelt een duidelijke en reeele eis.
[..]
Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad
Grygera is dus wél contractueel vast gelegd vóór de komst van van Geel. Dat een speler zijn contract niet wil verlengen omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt en derhalve elk bod naast zich neer legt kan niet af doen aan de kwaliteiten van een TD. Er is meermalen gesproken met Grygera en uiteindelijk wordt het graag of niet.
Dan is het bijtekenen van spelers ook geen verdienste
[..]
Opvallend dat Ajax dan zoveel meer punten heeft gehaald én nog eens beter is gaan voetballen.
Resultaten zijn slechter
Zie bovenstaand. Jij verdraait het tot feiten, maar dat maakt het niet tot daadwerkelijke feiten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die andere 3 vergeet je voor het gemak?
Denk ik? Het waren toch feiten? Fout trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Eijden en Blind denk ik
Welke resultaten zijn slechter?quote:
Je bent zeker Jorien vergeten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM is echt de allergrootste klapjosti die ooit in VBL is langs gekomen..
Dat roep jij de heel tijd maar waarom (in hemelsnaam) zou ajax het contract van Perez af moeten kopen? Omdat ie slecht in de groep zou liggen en omdat ie weg wilt? Dat is het probleem van Perez en dan zal ie toch z'n eigen contract af moeten kopen. Dat vindt van Geel ook prima denk ik, als ie maar genoeg betaald.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad
Stam is 100% zeker een aankoop van Van Geel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is hij ook niet
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006quote:
Wellicht dat zij een aandeel hebben gehad in het geheel, maar ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets volledig buiten de technisch directeur om gaat. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat van Geel wel degelijk een rol heeft gehad in deze transfer, ondanks dat ik niet in de keuken van Ajax kan kijken. Zoiets kán niet om een TD heen gaan.quote:Van der Eijden en Blind denk ik
Dat is wederom jouw veronderstelling. Van Geel heeft meermalen aangegeven dat Perez niet weg moet maar weg mag. Het hele verhaal dat Perez een storende factor is lijkt me sowieso een opgeblazen iets, want anders had men hem allang de deur gewezen. Als Perez niet wordt verkocht zal hij gewoon verschijnen op de eerste training.quote:Dus moet hij over 2 maanden het contract afkopen. Erg slim inderdaad
In mijn ogen is het inzetten voor de club door de juiste spelers proberen te behouden een verdienste. Of de club voor 100% aan de wensen van de speler kan voldoen kan een technisch directeur niet altijd sturen.quote:Dan is het bijtekenen van spelers ook geen verdienste
Het enige verschil welke negatief uitslaat ten opzichte van vorig seizoen is het mislopen van de Champions League wat bovendien gebeurde door een ongelukkige actie. Een incident dus.quote:Resultaten zijn slechter
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat roep jij de heel tijd maar waarom (in hemelsnaam) zou ajax het contract van Perez af moeten kopen? Omdat ie slecht in de groep zou liggen en omdat ie weg wilt? Dat is het probleem van Perez en dan zal ie toch z'n eigen contract af moeten kopen. Dat vindt van Geel ook prima denk ik, als ie maar genoeg betaald.
Je lult echt uit je nek.
Nu verlies je echt alle geloofwaardigheidquote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006
Een incidentje van 15 miljoenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Het enige verschil welke negatief uitslaat ten opzichte van vorig seizoen is het mislopen van de Champions League wat bovendien gebeurde door een ongelukkige actie. Een incident dus.
Verder is Ajax de meest scorende ploeg van de Eredivise, zijn er meer punten behaald dan vorig jaar en was het voetbal aanzienlijk beter.
Is toch echt zoquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu verlies je echt alle geloofwaardigheid.
Beide malen winnen we de beker en JC-schaal, plaatsen we ons voor de voorronde van de CL en dus zie ik geen verschil.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De resultaten van 2006/2007 ten opzichte van 2005/2006
Ik zl je geheugen effe opfrissenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beide malen winnen we de beker en JC-schaal, plaatsen we ons voor de voorronde van de CL en dus zie ik geen verschil.
Wel als ie weg wil...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij blijft lekker. Ajax moet HEM 2 jaar doorbetalen. Hij moet Ajax niet betalen
Ik heb er nu wel weer genoeg woorden aan vuil gemaakt inderdaad. Alleen een struisvogel ziet niet in dat ik gelijk heb,quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Ga nooit in discussie met mensen met een bord voor hun kop (DAM dus).
Dus een bal die er ongelukkig via het been van een inglijdende verdediger in valt is te wijten aan de technisch directeur? Scherpe redenatie. Ook knap dat je de andere punten die ik noem star negeert.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een incidentje van 15 miljoen![]()
Eindresultaat is hetzelfde, wat we tijdens het seizoen hebben gepresteerd niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zl je geheugen effe opfrissen
Vermaelen
Vermaelen is van Geel? Ik ben je even kwijt hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zl je geheugen effe opfrissen
Vermaelen
Zoals?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Dus een bal die er ongelukkig via het been van een inglijdende verdediger in valt is te wijten aan de technisch directeur? Scherpe redenatie. Ook knap dat je de andere punten die ik noem star negeert.
Is niet erg, ik zou zo´n aanfluiting ook snel willen vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vermaelen is van Geel? Ik ben je even kwijt hoor.
Je weet het verschil niet tussen puntentotaal en resultaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Even de puntentotalen naast elkaar leggen?
Niet veel soeps allemaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
AJAX heeft belangstelling voor DickohRoy Beerens dichtbij overgang
Op ajax.punt.nl. Ja ik kan dat niet lezen ben daar geblokkeerd.
quote:Ajax heeft een oogje laten vallen op Francis Dickoh. De Ghanees zou in de plaats van de naar Juventus vertrokken speler Zdenek Grygera komen. Dickoh zal ongeveer 2 miljoen euro moeten kosten. Overigens wilt zijn zaakwaarnemer er weinig over zeggen. De verdediger zou wel oren hebben naar een overgang naar Amsterdam.
ajax...nl
Verder wordt er door The Sun gemeld, dat Roy Beerens dichtbij een overgang naar Amsterdam is. In de deal zal Kenneth Perez betrokken worden en zal P$V nog 1,5 miljoen bij moeten leggen. Roy Beerens moet de opvolger van Tom de Mul worden, die zo goed als zeker naar FC Sevilla vertrekt.
Volgens The Sun , dus tja... Waar ze die deal met Perez vandaan halen is me ook een raadsel aangezien ze er in de laatste onderhandelingen niet uitgekomen zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
AJAX heeft belangstelling voor DickohRoy Beerens dichtbij overgang
Op ajax.punt.nl. Ja ik kan dat niet lezen ben daar geblokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |