daar proost ik opquote:
Zo, jij maakt nog eens wat mee daar op de vereniging.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Luco het volgende:
"Ajax is een wasproduct!!!"
[afbeelding]
Kerel die dit constant riep laatst, zelf voor ADO. Wel mooi, met hele groep tegen hem op de vereniging, en hij maar doorzingen
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo, jij maakt nog eens wat mee daar op de vereniging.
wat voor vereniging?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Kerel die dit constant riep laatst, zelf voor ADO. Wel mooi, met hele groep tegen hem op de vereniging, en hij maar doorzingen
Pff is toch fucking niet normaal?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
koorknaapjes FCquote:
En dat in Grongingenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef Superheld het volgende:
[..]
Pff is toch fucking niet normaal?
Snap niet dat ie zoiets durft te roepen![]()
dat meen je niet ? foeiiquote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.
Laatst hadden ze ook nog een blikje cola gestolen uit de automaat.
Korfbalquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:44 schreef Pritt het volgende:
Maar als je zijn signature bekijkt moet je wel respect voor hem hebben:
"Diong it my own way."
Heel diepzinnig!
Ja klopt, 5 posts te vroeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef Blight het volgende:
Waarom was het vorige deel opeens dicht?
mijn laatste post was op de 7e pagina maar op de 6e zijn een aantal posts verwijderd nadat het topic vol zat. (die foto van die vrouw)quote:
op positie tien of op televisie-zender tien?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef BonJovi het volgende:
Maduro op tien
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef Urquhart het volgende:
Wat betreft Maduro moet Ajax z'n contract gewoon verlengen, en daarna verhuren.
Ajax Netwerkquote:Blijft Schilder toch bij Heracles?
Er is een mogelijkheid dat Robbert Schilder ook volgend seizoen bij Heracles Almelo zal spelen. Een goed ingevoerde supporterssite van Heracles meldt dat er aanstaande dinsdag een gesprek plaats zal vinden tussen Ajax en Heracles over een eventueel langer verblijf van Schilder in Almelo.
Is daar zelfs al weer weg, had maar een 1-jarig contract.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja klopt, 5 posts te vroeg.
En Trabelsi, ik blijf het wel jammer vinden hoor. Die man was zo goed, kon naar elke topclub. En nu heeft ie volgens mij niet eens een basisplaats bij Man. City.
Lijkt me een goede zaak.quote:
Alleen daarom?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
De Ridder mag vandaag nog komen. Dan zijn we in ieder geval van het gezeik af dat hij moet komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef Gelderland het volgende:
Feyenoord heeft een nieuwe hoofdsponsorvan talpa heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Zullen we eerst de zomerstop maar overlevenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:30 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is die kut-winterstop nou voorbij?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef BB-boy het volgende:
Ja, in ieder geval niet voor z'n kwaliteiten.
Waar speelt ie nu dan? Op bijvoorbeeld vi staat dat ie nog bij Man. City zit.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Is daar zelfs al weer weg, had maar een 1-jarig contract.
En een hele oude.quote:
afdankerquote:Op zondag 24 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Jullie zijn opeens wel into Feyenoord-afdankertjes!
Zenden, tjah.. Hebben we volgens mij niet echt nodig als middenvelder.quote:'Ajax volgt Zuiverloon en praat met Zenden'
--------------------------------------------------------------------------------
24 juni 2007 - door redacteur Gerard Verhagen
Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden staan op het verlanglijstje van Ajax. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online. De interesse van Ajax in Zuiverloon werd zondagavond al door Humberto Tan naar voren gebracht in het Tien-programma Na de Wedstrijden. De verdediger van Jong Oranje zei zelf nog niets te hebben gehoord vanuit de hoofdstad.
Zuiverloon zou bij Ajax de positie van rechtsback moeten gaan invullen. Het afgelopen seizoen werd die rol ingevuld door de Roemeen George Ogararu. Trainer Henk ten Cate is van mening dat de rechtsbackpositie dun is bezet en in Zuiverloon ziet hij een potentiële versterking. Het twintigjarige talent van SC Heerenveen liet een goede indruk achter op het EK onder 21. Ajax is bereid één à twee miljoen euro op tafel te leggen voor Zuiverloon. Heerenveen, waar de speler nog een contract heeft tot medio 2009, zou er echter alles aan willen doen om de jeugdinternational te behouden.
Ook Zenden, die transfervrij mag vertrekken bij Liverpool, wordt naar verluidt begeerd door de technische staf van Ajax. De gesprekken tussen de Amsterdammers en de middenvelder zouden al in een vergevorderd stadium zitten. Behalve Ajax zijn ook PSV en enkele Spaanse clubs geïnteresseerd in de dertigjarige Zenden, die eerder speelde voor Barcelona en Chelsea.
Denk niet dat hij komt al zou hij het niet slecht doen als reserve rechtsback.quote:
Mwoah, we zitten nu al opgescheept met Tiendalli, ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:47 schreef Gelderland het volgende:
[..]
afdankerjullie hadden zuiverloon er nu graag bijgehad, netzoals met Lazovic en v. Persie.........
Wan-beleid
kijk jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
Ik kan me best voorstellen dat ze niet staan te springen om spelers als Delorge en Zuiverloon hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
Kaka is ook over-the-hill volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef BB-boy het volgende:
Ronaldinho moet ik ook niet.
Het is wel een heel onbetrouwbare bron he.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Wooldoor het volgende:
Raar dat ze zeggen dat Ajax en Zenden al in een vergevorderd stadium zitten.
daar zeg je het al "vroeger"quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Wooldoor het volgende:
Raar dat ze zeggen dat Ajax en Zenden al in een vergevorderd stadium zitten. Zie niet echt in wat we met zenden moeten, of hij gaat op de vleugels spelen zoals hij vroeger deed en was toch wel erg goed.
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Zenden zal eerder naar PSV, AZ of Feyenoord komen. Zou niet weten waarom ik dat vermoed, gevoelsmatig iets.
Ja, dus? Als Ajax snel handelt (goh waar kennen we dat van) komt ie gewoon naar Amsterdam. Maar ik hoef 'm niet. Beter krijgt Vertonghen speeltijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.
ik wacht op een bericht over Van Gobbelquote:
Bogarde word onze nieuwe keeper.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik wacht op een bericht over Van Gobbel
Die is nog voortvluchtig.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
kjlopt ja, Zenden was destijds absoluut niet te koopquote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Radegast het volgende:
Zenden was 10 jaar geleden een goede aankoop geweest, en Ajax wilde hem ook hebben maar het werd uiteindelijk toch Peter Hoekstra, de nieuwe Piet Keizer.![]()
Goede avatar, Houniet!
hij is toch betrokken bij Turkiyemspor? Dus dan is hij al in de buurtquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:25 schreef BB-boy het volgende:
Is dat zo? Want volgens mij moet hij dan de bak in.
quote:Wat een ontlading! Türkiyemspor-trainer Cengiz Dogan werd uitgebreid gekust, zijn spelers vielen elkaar van blijdschap in de armen en Willem van Hanegem, samen met oud-Feyenoord-speler Ullrich van Gobbel als toeschouwer aanwezig, feliciteerde de nieuwe voorzitter Sahin Gerdan. Terecht, want Türkiyemspor versloeg na ruim 120 minuten (de stand in de reguliere wedstrijd bleef 0-0) zaterdag hoofdklasser FC Lisse in eigen huis met 0-1, gescoord door Wahip Yildiz, waarmee de landelijke beker werd veroverd en alsnog van een geweldig succes gesproken kan worden.
Van Gobbelquote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat waren ze in Engeland niet met je eens na de Champions League finale. Ik quote: "Zenden zal je postbode maar zijn, dan vindt je je pakketjes door de gehele tuin".quote:Op maandag 25 juni 2007 07:47 schreef Robar het volgende:
Ach, Zenden heeft tenminste wel een goede voorzet in zijn benen.
Omdat Ajax geschikt is voor gratis spelers die over the hill zijn?quote:Zenden lijkt mij een gevalletje 'over the hill'. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar als hij transfervrij op te pikken is kan het ook weer niet zoveel kwaad.
Ja, de CL finale, wie haalde daar nu wel een acceptabel niveau???quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat waren ze in Engeland niet met je eens na de Champions League finale. Ik quote: "Zenden zal je postbode maar zijn, dan vindt je je pakketjes door de gehele tuin".
Anyway, Zenden lijkt mij een gevalletje 'over the hill'. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar als hij transfervrij op te pikken is kan het ook weer niet zoveel kwaad.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.
Laatst hadden ze ook nog een blikje cola gestolen uit de automaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |