Ja, dus? Als Ajax snel handelt (goh waar kennen we dat van) komt ie gewoon naar Amsterdam. Maar ik hoef 'm niet. Beter krijgt Vertonghen speeltijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.
ik wacht op een bericht over Van Gobbelquote:
Bogarde word onze nieuwe keeper.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik wacht op een bericht over Van Gobbel
Die is nog voortvluchtig.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
kjlopt ja, Zenden was destijds absoluut niet te koopquote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef Radegast het volgende:
Zenden was 10 jaar geleden een goede aankoop geweest, en Ajax wilde hem ook hebben maar het werd uiteindelijk toch Peter Hoekstra, de nieuwe Piet Keizer.![]()
Goede avatar, Houniet!
hij is toch betrokken bij Turkiyemspor? Dus dan is hij al in de buurtquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:25 schreef BB-boy het volgende:
Is dat zo? Want volgens mij moet hij dan de bak in.
quote:Wat een ontlading! Türkiyemspor-trainer Cengiz Dogan werd uitgebreid gekust, zijn spelers vielen elkaar van blijdschap in de armen en Willem van Hanegem, samen met oud-Feyenoord-speler Ullrich van Gobbel als toeschouwer aanwezig, feliciteerde de nieuwe voorzitter Sahin Gerdan. Terecht, want Türkiyemspor versloeg na ruim 120 minuten (de stand in de reguliere wedstrijd bleef 0-0) zaterdag hoofdklasser FC Lisse in eigen huis met 0-1, gescoord door Wahip Yildiz, waarmee de landelijke beker werd veroverd en alsnog van een geweldig succes gesproken kan worden.
Van Gobbelquote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat waren ze in Engeland niet met je eens na de Champions League finale. Ik quote: "Zenden zal je postbode maar zijn, dan vindt je je pakketjes door de gehele tuin".quote:Op maandag 25 juni 2007 07:47 schreef Robar het volgende:
Ach, Zenden heeft tenminste wel een goede voorzet in zijn benen.
Omdat Ajax geschikt is voor gratis spelers die over the hill zijn?quote:Zenden lijkt mij een gevalletje 'over the hill'. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar als hij transfervrij op te pikken is kan het ook weer niet zoveel kwaad.
Ja, de CL finale, wie haalde daar nu wel een acceptabel niveau???quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat waren ze in Engeland niet met je eens na de Champions League finale. Ik quote: "Zenden zal je postbode maar zijn, dan vindt je je pakketjes door de gehele tuin".
Anyway, Zenden lijkt mij een gevalletje 'over the hill'. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar als hij transfervrij op te pikken is kan het ook weer niet zoveel kwaad.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Altijd spannend hoor die vrijdag-avondjes dammen en hartenjagen.
Laatst hadden ze ook nog een blikje cola gestolen uit de automaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |