Zullen we eerst de zomerstop maar overlevenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:30 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is die kut-winterstop nou voorbij?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef BB-boy het volgende:
Ja, in ieder geval niet voor z'n kwaliteiten.
Waar speelt ie nu dan? Op bijvoorbeeld vi staat dat ie nog bij Man. City zit.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Is daar zelfs al weer weg, had maar een 1-jarig contract.
En een hele oude.quote:
afdankerquote:Op zondag 24 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Jullie zijn opeens wel into Feyenoord-afdankertjes!
Zenden, tjah.. Hebben we volgens mij niet echt nodig als middenvelder.quote:'Ajax volgt Zuiverloon en praat met Zenden'
--------------------------------------------------------------------------------
24 juni 2007 - door redacteur Gerard Verhagen
Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden staan op het verlanglijstje van Ajax. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online. De interesse van Ajax in Zuiverloon werd zondagavond al door Humberto Tan naar voren gebracht in het Tien-programma Na de Wedstrijden. De verdediger van Jong Oranje zei zelf nog niets te hebben gehoord vanuit de hoofdstad.
Zuiverloon zou bij Ajax de positie van rechtsback moeten gaan invullen. Het afgelopen seizoen werd die rol ingevuld door de Roemeen George Ogararu. Trainer Henk ten Cate is van mening dat de rechtsbackpositie dun is bezet en in Zuiverloon ziet hij een potentiële versterking. Het twintigjarige talent van SC Heerenveen liet een goede indruk achter op het EK onder 21. Ajax is bereid één à twee miljoen euro op tafel te leggen voor Zuiverloon. Heerenveen, waar de speler nog een contract heeft tot medio 2009, zou er echter alles aan willen doen om de jeugdinternational te behouden.
Ook Zenden, die transfervrij mag vertrekken bij Liverpool, wordt naar verluidt begeerd door de technische staf van Ajax. De gesprekken tussen de Amsterdammers en de middenvelder zouden al in een vergevorderd stadium zitten. Behalve Ajax zijn ook PSV en enkele Spaanse clubs geïnteresseerd in de dertigjarige Zenden, die eerder speelde voor Barcelona en Chelsea.
Denk niet dat hij komt al zou hij het niet slecht doen als reserve rechtsback.quote:
Mwoah, we zitten nu al opgescheept met Tiendalli, ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:47 schreef Gelderland het volgende:
[..]
afdankerjullie hadden zuiverloon er nu graag bijgehad, netzoals met Lazovic en v. Persie.........
Wan-beleid
kijk jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
Ik kan me best voorstellen dat ze niet staan te springen om spelers als Delorge en Zuiverloon hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
Kaka is ook over-the-hill volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef BB-boy het volgende:
Ronaldinho moet ik ook niet.
Het is wel een heel onbetrouwbare bron he.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Wooldoor het volgende:
Raar dat ze zeggen dat Ajax en Zenden al in een vergevorderd stadium zitten.
daar zeg je het al "vroeger"quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Wooldoor het volgende:
Raar dat ze zeggen dat Ajax en Zenden al in een vergevorderd stadium zitten. Zie niet echt in wat we met zenden moeten, of hij gaat op de vleugels spelen zoals hij vroeger deed en was toch wel erg goed.
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Zenden zal eerder naar PSV, AZ of Feyenoord komen. Zou niet weten waarom ik dat vermoed, gevoelsmatig iets.
Ja, dus? Als Ajax snel handelt (goh waar kennen we dat van) komt ie gewoon naar Amsterdam. Maar ik hoef 'm niet. Beter krijgt Vertonghen speeltijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft al meerdere keren aangeklopt bij Zenden dus het lijkt me ook een beetje onlogisch.
ik wacht op een bericht over Van Gobbelquote:
Bogarde word onze nieuwe keeper.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik wacht op een bericht over Van Gobbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |