quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef Gelderland het volgende:
Feyenoord heeft een nieuwe hoofdsponsorDamn die is wel heel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Van Zuiverloon de vergeljking doortrekken naar Ronaldinho / Kakaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is een speler nooit goed genoeg voor Ajax of ze moeten Ronaldinho of Kaka heten.![]()
En zijn grootvaders vader was een verzetsheld in de oorlog en daar is Madurodam naar vernoemd.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Blight het volgende:
Dat mopje is inderdaad ouder dan Maduro's bloedeigen grootvader.
Vandaar dat hij in klein (jong) Oranje speelt.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En zijn vader was een verzetsheld in de oorlog en daar is Madurodam naar vernoemd.
Nutteloze weetjes.![]()
Bullshit als je het mij vraagt...quote:Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden staan op het verlanglijstje van Ajax. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online.
Voor jullie (PSV) misschien, voor Ajax niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax dat Zenden wil is wel goed nieuws overigens
Lijkt me onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik haal de bron er nog een keer bij:
[..]
Bullshit als je het mij vraagt...![]()
Ach er zijn nu tenminste weer geruchtenquote:
Schilder blijft bij onsquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach er zijn nu tenminste weer geruchten
Zonde dat de concurrentie voor de positie van Robbert Schilder zo groot is, want ik zie het écht in die jongen zitten. Kan hij niet worden uitgeprobeerd als centrale verdediger, links van Jaap Stam?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schilder blijft bij ons
Morgen gesprek
Babel Arsenal? Alhoewl Ryan veel beter nog een jaar kan blijven...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde dat de concurrentie voor de positie van Robbert Schilder zo groot is, want ik zie het écht in die jongen zitten. Kan hij niet worden uitgeprobeerd als centrale verdediger, links van Jaap Stam?
Overigens zal er door de transfer van Thierry Henry best weleens een roerige transfermarkt aan kunnen komen, zal Ajax hier nog onder lijden?
Geruchten dat Arsenal eerst Anelka wil proberen te halen. Mocht dit mislukken KJH én Babel voor 25 mln pondquote:Op maandag 25 juni 2007 10:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Babel Arsenal? Alhoewl Ryan veel beter nog een jaar kan blijven...
Nee, en ik snap helemaal niet waarom Ajax hem als LB terug zou willen halen. Daar is hij veel te offensief voor ingesteld en defensief te zwak voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde dat de concurrentie voor de positie van Robbert Schilder zo groot is, want ik zie het écht in die jongen zitten. Kan hij niet worden uitgeprobeerd als centrale verdediger, links van Jaap Stam?
Ik hoop het, goed dat we hem daar kunnen stallen..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schilder blijft bij ons
Morgen gesprek
In de jeugd speelde hij nog weleens als opkomende centrale verdediger, links van het centrum. Maar goed, in de jeugd speelde hij echt overal, ook als tien.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, en ik snap helemaal niet waarom Ajax hem als LB terug zou willen halen. Daar is hij veel te offensief voor ingesteld en defensief te zwak voor.
LM of linksbuiten komt hij veel beter tot zijn recht. Nog een jaartje rijpen bij ons zou prima zijn voor alle partijen
Ik ken hem niet uit de jeugd, maar als ik hem vorig jaar zag voetballen zou ik hem echt op het middenveld houden of voorin.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de jeugd speelde hij nog weleens als opkomende centrale verdediger, links van het centrum. Maar goed, in de jeugd speelde hij echt overal, ook als tien.
Babel heeft laatst zelf gezegd dat hij zowiezo nog een jaar bij ajax blijft..voor zover die bron betrouwbaar is.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geruchten dat Arsenal eerst Anelka wil proberen te halen. Mocht dit mislukken KJH én Babel voor 25 mln pond![]()
Geloof voetbalprimeur![]()
![]()
Ik schat Ryan wel zo verstandig in.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Babel heeft laatst zelf gezegd dat hij zowiezo nog een jaar bij ajax blijft..voor zover die bron betrouwbaar is.
Ik heb te veel vertrouwen in Van Geel om te geloven dat een euro aan Zenden zou uitgeven...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik haal de bron er nog een keer bij:
[..]
Bullshit als je het mij vraagt...![]()
Ik geloof ook niet dat hij komt. Ik zie liever een verdediger en een spits komen. En als De Ridder toch transfervrij is, mag hij van mij best komen om te concurreren met Kennedy, indien De Mul vertrekt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik heb te veel vertrouwen in Van Geel om te geloven dat een euro aan Zenden zou uitgeven...
quote:‘Lazio interesseert zich voor Maduro’
Hedwiges Maduro is en blijft een interesante optie voor de Italiaanse clubs. Na de vermeende interesse van Parma in de middenvelder van Ajax, heeft volgens Corriere dello Sport nu ook Lazio belangstelling getoond voor de 22-jarige jeugdinternational.
Volgens de Italiaanse sportkrant zat zaterdagavond een Romeinse delegatie op de tribune van het Euroborg de eindstrijd van het EK onder 21 te bekijken. Het was sowieso de bedoeling om de nieuwbakken Servische aankoop Aleksandar Kolarov aan het werk te zien, maar ook Maduro werd nauwgezet gevolgd.
De twaalfvoudig international heeft nog een contract tot volgend jaar zomer in de Amsterdam ArenA en zou in het Stadio Olimpico de concurrentie moeten aangaan met de Argentijn Pablo Ledesma. De Amsterdammers hebben nog geen aanstalten gemaakt om het contract te verlengen, waardoor de naam van de middenvelder van Almere de komende weken in de nodige Zuid-Europese kranten zal verschijnen.
Ik zie Huntelaar eerder een tweede Kuijt worden dan opvolger van Henryquote:Op maandag 25 juni 2007 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar de opvolger van Henry die hem doet vergeten![]()
snelheid, techniek er niet voor. Spel gaat te snel daar in London.. alhoewel hij zeker garant staat voor minimaal 20 goals hier in de Eredivisie...
Premierleague is een andere koek natuurlijk.
Ruud heeft tenminste nog zijn snelheid en mee voetballende kwaliteiten met zich mee..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef Pritt het volgende:
Owja Ruud heeft een geweldige baltechniek wil je zeggen, die schiet er toch ook 25 in.
Huntelaar is net zoals RvN een goalgetter en die kunnen opbloeien in elke competitie.
Hope so!quote:
Alsjeblieft zeg, je tovert nu een hele grote smile op mijn gezicht.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste nog zijn snelheid en mee voetballende kwaliteiten met zich mee..
Huntelaar heeft een betere techniek dan Ruud.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste nog zijn snelheid en mee voetballende kwaliteiten met zich mee..
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Huntelaar heeft een betere techniek dan Ruud.
Het gaat er meer om dat Huntelaar op gelijke hoogte wordt geplaatst als van Nistelrooy. Dat niveau heeft Huntelaar duidelijk niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar is een goede spits en staat waar hij moet staan en is sterk in koppen. Hij zal het prima doen in Engeland,maar dat je je eigen spits gaat afkraken vind ik wel laag.
Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat ik in hem (nog) niet de opvolger van Henry zie zitten,quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar is een goede spits en staat waar hij moet staan en is sterk in koppen. Hij zal het prima doen in Engeland,maar dat je je eigen spits gaat afkraken vind ik wel laag.
Crouch heeft ook een goede techniek. En je hebt wel techniek nodig om een omhaal te kunnen maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof een omhaal scoren gelijk staat aan veel techniek..... Dan heeft Crouch ook een geweldige techniek
Techniek is bij jouw wel heeeeeel kleinschalig hé?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Zie jij Ruud ooit uit een omhaal scoren?
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof een omhaal scoren gelijk staat aan veel techniek..... Dan heeft Crouch ook een geweldige techniek
Als je de discussie rondom van nistelrooy in het nederlands elftal hebt gevolgd dan weet je dat die discussie ging over de meevoetballende kwaliteiten van van nistelrooy. Dat hij niet goed kan meevoetballen omdat hij niet echt een hele hoogstaande techniek heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Techniek is bij jouw wel heeeeeel kleinschalig hé?
maar deze discussie gaat nergens meer over..
Niet dat daar reden toe is bij KJH maar waarom zou je je eigen spits niet mogen afkraken? Mocht dus ook niet bij Sonck?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
Van Bastenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je de discussie rondom van nistelrooy in het nederlands elftal hebt gevolgd dan weet je dat die discussie ging over de meevoetballende kwaliteiten van van nistelrooy. Dat hij niet goed kan meevoetballen omdat hij niet echt een hele hoogstaande techniek heeft.
En daarom probeerde Van Basten Huntelaar ook uit bij Ierland uit. Omdat die beter kan meevoetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |