Je hebt me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef dndiek het volgende:
Nee, ik want ik had van ek ook nog EK gemaakt en dat staat er nu niet meer
Wij hadden vroeger altijd onze eigen aarbeien. En ook bramen, frambozen, appels, peren, pruimen, spinazie, andijvie, doperwten, sperziebonen en nog meer meuk. Zo lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
[..]
helaas heeft Opa niet zijn moestuin meer maar daar kwamen toch altijd lekkere aardbeien van![]()
* Againzender heeft meer bier nodigquote:
Een blauwe 5-op-een-rij. Dat kan inderdaad niet goed zijn voor de gezondheid.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender heeft meer bier nodig
je moet de BBC aanzetten kun je je vast opwarmen voor Lowlands met de beelden van Glastonburyquote:
Bossie is bij deze verpulverdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ga je de strijd aan met Bossie?
Axel heeft de TV bezet, dus dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet de BBC aanzetten kun je je vast opwarmen voor Lowlands met de beelden van Glastonbury
Nu Lilly Allendaar ga ik wel ff kijken
Wie is er nou sterker, hè?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel heeft de TV bezet, dus dat gaat niet lukken
Met mij ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja goed en met jou? *bedenk de smileys er maar bij*
geen zin tv aan te doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet de BBC aanzetten kun je je vast opwarmen voor Lowlands met de beelden van Glastonbury
Nu Lilly Allendaar ga ik wel ff kijken
ik ben nieuwsgierig geneog om te gaan kijkenquote:
tssquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tss
jij vergeet![]()
en
![]()
en ik gooi een ander wapen in de strijd
[afbeelding]
![]()
quote:
ja,m dat gebeurt wel eens, hele vreemde bug.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:20 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Ik zag dit topic niet voordat ik er zelf 1 opende. Vaag
tuurlijk zo ben ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met mij ook hoor
Ze zei wat tegen me![]()
dat is een foto die ik zelf gemaakt heb hoezo gooi je die in de strijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tss
jij vergeet![]()
en
![]()
[afbeelding]
![]()
Poesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tss
jij vergeet![]()
en
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:
Alsof ze niet bijzonder is...quote:
Polygamie is verboden.quote:
Kelly Pfaffquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
ik zoek bekende personen die Kelly heten, Kelly van der Veer en Grace Kelly heb ik al
Kelly Osbornequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
ik zoek bekende personen die Kelly heten, Kelly van der Veer en Grace Kelly heb ik al
Sean Kelly!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Grace Kelly had ik je ook wel kunnen gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
nee hondenquote:
Ik wilde laten zien dat ik Rosa er heel erg schattig vind uit zien, misschien krijg ik daardoor bonuspuntenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is een foto die ik zelf gemaakt heb hoezo gooi je die in de strijd![]()
quote:
quote:
Je woont op de Uithof, hoe wil je dat doen als dat beest naar buiten wil? Er rijden ik weet niet hoeveel bussen rond.quote:
das een stoelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wel uitkijken als je zin krijgt om op bed te springen,
ze komt niet alleen buiten, wel heb ik een kittentuigjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je woont op de Uithof, hoe wil je dat doen als dat beest naar buiten wil? Er rijden ik weet niet hoeveel bussen rond.
Bos is nu al zo gek van je dat hij in alles bij je in huis een bed zietquote:
Dus je wilt de kat altijd binnenhouden en af en toe uitlaten? Zo groot zijn die kamers niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze komt niet alleen buiten, wel heb ik een kittentuigje
Kan best hoor, als die kat niet anders gewend is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je wilt de kat altijd binnenhouden en af en toe uitlaten? Zo groot zijn die kamers niet.
Ik mag hopen dat je appartement groter is dan die spaceboxen op de Uithof.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan best hoor, als die kat niet anders gewend is.
Mijn 2 katten komen ook alleen maar op het balkon maar vermaken zich prima.
Groot genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je wilt de kat altijd binnenhouden en af en toe uitlaten? Zo groot zijn die kamers niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos is nu al zo gek van je dat hij in alles bij je in huis een bed ziet
Knaagdierenquote:
de poes van M-M heeft rubbereendjes om mee te spelen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je appartement groter is dan die spaceboxen op de Uithof.
Ja dat gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je appartement groter is dan die spaceboxen op de Uithof.
Mijn huisje wordt kleinerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben je weleens binnen geweest? het is ruim zat.
T ligt er net aan hoe je het inricht ook veel mensen hebben hun bed op de verhoging staan dan valt dat deel meteen helemaal weg om op te lopen/spelen voor de kat, ik heb dat niet en ze heeft hier genoeg ruimte en alles wat ze nodig heeft, ze komt niks tekort en ook geen ruimte. Ik weet wel hoe ik voor katten moet zorgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]. Ik heb er tijdens de UIT-week geslapen
.
Ik vind het niet ruim genoeg voor een kat of hond.
Ik moet helaas een deel in de tuin van 25m2 zetten, maar dat lukt wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dat wel groot genoeg voor je ego?
Zij had inderdaad het bed op de verhoging staanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
T ligt er net aan hoe je het inricht ook veel mensen hebben hun bed op de verhoging staan dan valt dat deel meteen helemaal weg om op te lopen/spelen voor de kat, ik heb dat niet en ze heeft hier genoeg ruimte en alles wat ze nodig heeft, ze komt niks tekort en ook geen ruimte. Ik weet wel hoe ik voor katten moet zorgen
Mja anders moest ze naar het asiel das ook niet alles hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zij had inderdaad het bed op de verhoging staan. Ik geloof ook best dat je goed voor het beessie kan zorgen, maar ik vind de ruimte gewoon wat klein voor een kat.
Dat is nog krapper inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja anders moest ze naar het asiel das ook niet alles he
Je kan dr ook aan de natuur schenken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja anders moest ze naar het asiel das ook niet alles he
Ik wilde hierop reageren met de tekst of de wetenschapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan dr ook aan de natuur schenken.
De faculteit voor de dierengeneeskunde zit op de hoek, dus dat moet best kunnen,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren met de tekst of de wetenschap
Maar ik ben bang dat ik dan mijn kansen definitief verspeel.
Nee hoor, konijnen zijn namelijk geen knaagdierenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen: "alles behalve konijnen"
Wat zijn konijnen dan? Koeien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, konijnen zijn namelijk geen knaagdieren![]()
Dat ook niet, maar het zijn geen knaagdieren in tegen stelling tot wat veel mensen denken.quote:
Dat is toch wel kut jaquote:
Haasachtigenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar het zijn geen knaagdieren in tegen stelling tot wat veel mensen denken.
Ik weet niet onder welke categorie ze wel vallen, maar dus zeker niet onder de knaagdieren.
Dat is inderdaad goed mogelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
M'n neefje van zes belt me net :
'Prettige wedstrijd'
Je weet dat dat de bron is van vele slechtere Leukste Thuis filmpjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa probeert mee te voetballenpootjes op het scherm
![]()
haaai heeeeyy hoooo clauwselquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Moet ik alleen voetbal kijken. Boe. Ik wil naar de kroeg. Of in mn Euroborg zitten. Fuck al die gasten die niet kunnen. Enzo.
Haaaaaaaaai! Ik moest een half uur schuilen op station net, wat een onweerIeks!
Bakkal
Ik heb niks gehoordquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Moet ik alleen voetbal kijken. Boe. Ik wil naar de kroeg. Of in mn Euroborg zitten. Fuck al die gasten die niet kunnen. Enzo.
Haaaaaaaaai! Ik moest een half uur schuilen op station net, wat een onweerIeks!
Bakkal
Maak er eens foto's vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa probeert mee te voetballenpootjes op het scherm
![]()
Jij denkt zeker "de award-nominaties zijn geweest , dus hoef ik niet meer te doen of ik voetbal kijk"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neu net Dirty Harry gekeken, Jan Jaap staat nu op![]()
Jan Jaap is boeiender dan die bitterballen sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
PH aangezien bloes er niet is en jij geen voetbal kijkt mag je wel ff bitterballen in de pan doen![]()
oh ik sta er toch nooit tussenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker "de award-nominaties zijn geweest , dus hoef ik niet meer te doen of ik voetbal kijk"
![]()
![]()
Lijkt me wel safe om dat nu te zeggen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Againzender het volgende:
nou, die titel is wel geprolongeerd lijkt mij
gaan ze prompt pingels missenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lijkt me wel safe om dat nu te zeggen ja![]()
en 3-1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ach de kans is groter op 4-0 dan 3-1![]()
Vrouwen en voetbal....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ach de kans is groter op 4-0 dan 3-1![]()
Rode hete chili pepers?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef Suijk het volgende:
Maar wel een leuke wedstrijd.
Gingen er morgen nou nog meer hoolers naar RHCP?
Klinkt als een bijbeltekstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Komt door de wijn Bos, ze heeft al 3 flessen op
In de PvdA bijbel misschienquote:
Oh ok dan, wist ik niet, maar ben niet zo op de hoogte eigenlijk daarvan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In de PvdA bijbel misschien
Is een stuk uit de bijbel, volgens mij uit Hebreeën, waar iets staat als "Laat ze, ze hebben teveel zoete wijn gehad"
Gelukkig zijn er mensen die het wel met me eens zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Moeten ze nu echt met de Surinaamse vlag zwaaien?
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die het wel met me eens zijn
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
JA!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Precies!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!
Pascal bedoelt waarschijnlijk Bejing 2008quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef wdn het volgende:
Zeg als Servie had gewonnen zouden ze ook zo'n feest hebben gehouden? Tiesto, confetti kanon enzo?
pascal: volgend jaar? Over 4 jaar denk ik.
Heel Paramaribo zit nu juichend voor de tv.quote:
nee ik bedoel het grote werk in Oostenrijk/Zwitserlandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pascal bedoelt waarschijnlijk Bejing 2008
Da's een argument van niks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Mugger het volgende:
[..]
Heel Paramaribo zit nu juichend voor de tv.
En nu bek houden een feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestuh!!!![]()
k heb je nummer niet lullo, kan ik je niet eens een keer smsen wanneer je allemaal wel en niet in de stad bentquote:
Leuk dat jullie nog ff beldenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Is er gevoetbald ?
Clauwtje en Rubbertje, namens de rest van het restaurant nogmaals bedankt van het ons op de hoogte houden van de tussenstanden.
Natuurlijk meid. Ga lekker daar uit je dakkie. Wie weet kom je nog een lekker ding tegen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik nog eem alleen naar de stad gaan...verveel me echt dood
Afleiding genoeg in Grunn lijkt mequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Als je nu gaat blijft het niet bij evenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Herkenbaar van toen mijn kat nog jong wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030833.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030834.jpg[/img]!
Lucie Silvas nu, Armin straks nog op Grote Marktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Afleiding genoeg in Grunn lijkt me![]()
Moet ie em wel aanzettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Grulezzzzzzzzzz, ga jij nog? Waar zit je?
Die kutPMfunctie dut noit!
GAAAAAAANNNNNNNNNN natuurlijk !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Grulezzzzzzzzzz, ga jij nog? Waar zit je?
Die kutPMfunctie dut noit!
Nou gewoon gaan dan!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lucie Silvas nu, Armin straks nog op Grote Markt
Ik bedoelde dus dat wij de zelfde mening deelde, in het wedstrijd topic was dat wel andersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!
PICSquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Als jullie Grulez nog spreken. Heb mn haar een stuk korter en groen leren jasje aan. Moi!
Goh een groen jasje..... waarom verbaast mij dat nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Als jullie Grulez nog spreken. Heb mn haar een stuk korter en groen leren jasje aan. Moi!
Die van mij hebben ook meegekekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat wij de zelfde mening deelde, in het wedstrijd topic was dat wel anders
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Damzkieee het volgende:
Een kort rokje en groen haar wat er onderuit hangt ?
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:
Nou als het dan nog niks wordt tussen jullie, dan snap ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OVerigens staat mijn Megawup ook dicht bij de Tv![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou als het dan nog niks wordt tussen jullie, dan snap ik het ook niet meer
Suriname is toch behoorlijk verbonden met de Nederlandse geschiedenis, ik vind het prima. Maar ik vermoed dat de partij van Wilders wel weer vragen gaat stellen hieroverquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
En ook genoeg anderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Suriname is toch behoorlijk verbonden met de Nederlandse geschiedenis, ik vind het prima. Maar ik vermoed dat de partij van Wilders wel weer vragen gaat stellen hierover
Je wilt niet weten waar ik mijn DVD's op kijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat een klein tvtje m-m moet er niet aan denken daar een dvdtje op te kijken
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik hebquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat een klein tvtje m-m moet er niet aan denken daar een dvdtje op te kijken
Ook op BBC 2quote:
ja als je al zo'n dure kat hebt kun je je ook geen andere tv veroorlovenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik heb
en bos is ook niet zo grootquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik heb
Who'll stop the rain was 1 van de nummers die we leerden in groep 7 bij muzieklesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef Againzender het volgende:
John Fogerty op BBC2 met Who'll stop the rain
Werd in 1991 in het Olympisch gedraaid voor de laatste wedstrijd in de stortende regen tegen Vitesse
Hoiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Messenga het volgende:
Hoor ik hier een stiekeme HOOLS relatie op komst?
Dat waren goede lessen danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Who'll stop the rain was 1 van de nummers die we leerden in groep 7 bij muziekles![]()
WE hebben een aantal oude nummers geleerd toen. SLoop JOhn B (Beach Boys) en Let it Be ook wat ik me kan herinneren.quote:
Beetje zelfvertrouwen Boske.quote:
Och, je kan niet langer meer ontkennenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik word gewoon niet goed van dat stomme geouwehoer
Ik heb ook al zo'n voelspriet hier openstaan jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Messenga het volgende:
Hoor ik hier een stiekeme HOOLS relatie op komst?
niet minderwaardig doen over jezelf !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ze wil me toch niet (en terecht)
Ook de hele geschiedenis achte Sloop Johan B ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WE hebben een aantal oude nummers geleerd toen. SLoop JOhn B (Beach Boys) en Let it Be ook wat ik me kan herinneren.
Nee dat weer niet, we kregen alleen de tekst en moesten meezingen. Ik hoorde pas jaren later dat het van de Beach Boys wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ook de hele geschiedenis achte Sloop Johan B ?
Beach Boys horen wel bij een fatsoenlijke muziekles trouwens, prachtige muziek.
het is dus niet echt van de Beach Boys, dat is de grapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat weer niet, we kregen alleen de tekst en moesten meezingen. Ik hoorde pas jaren later dat het van de Beach Boys was
quote:
Okeequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is dus niet echt van de Beach Boys, dat is de grap
het is een oude evergreen dacht ik.quote:
ik vind het wel meevallen hoorquote:
dat is ook helemaal niet nodigquote:
geluid is niet best iddquote:Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef pascalheister het volgende:
geluid kan beter, maar niet verkeerd idd
Lijkt me inderdaad erg verstandig. Hopelijk valt alles meequote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Ga nu toch maar naar de Nightcare. Krijg nu behoorlijk moeilijk adem, net een aanval ofzo
doe dat dan idd...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Ga nu toch maar naar de Nightcare. Krijg nu behoorlijk moeilijk adem, net een aanval ofzo
Glaasje Highland Park, is dat ook goed?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Rotterdam
Hallo, doe mij maar een oranje biertje!
Hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:34 schreef Againzender het volgende:
Je moet in MUZ ook wel uitkijken geen smileys te gebruiken zeg
Zoveel kanalen heb ik niet. Dus ik blijf hangen op The Killers.quote:
probeerde een leuke opmerking te maken waarom Queen en de Killers niet op elkaar leken, gaat men gelijk flippenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Glaasje Highland Park, is dat ook goed?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoef die wandelende rimpel toch niet te zien, btw.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeerde een leuke opmerking te maken waarom Queen en de Killers niet op elkaar leken, gaat men gelijk flippen
Wat dan nog, Iggy is het toppunt van cool.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een heupoperatie gahd, loopt een beetje scheef.
Bij de generatie 60+ misschienquote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat dan nog, Iggy is het toppunt van cool.
Jij ook trustenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Na 150 keer m'n neus snuiten vandaag vind ik het mooi geweest, ik ga slapen![]()
.
Killers moeten nog veel leren, zijn nog maar een paar jaar bezig hè. Maar Queen gaan ze niet halen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Ze hebben wel een zanger die vrij gelijkend is. Maar Queen is muzikaal maar vooral live zó veel beter.
Iggy verslaat denk ik de meeste van z'n jongere vakgenoten, puur op coolheidquote:
Dan is het maar wat je cool vindt...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iggy verslaat denk ik de meeste van z'n jongere vakgenoten, puur op coolheid
Ik ben er bang voor. Maar laat die opa's maar genieten hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben die vibe gewoon gemist EC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |