T ligt er net aan hoe je het inricht ook veel mensen hebben hun bed op de verhoging staan dan valt dat deel meteen helemaal weg om op te lopen/spelen voor de kat, ik heb dat niet en ze heeft hier genoeg ruimte en alles wat ze nodig heeft, ze komt niks tekort en ook geen ruimte. Ik weet wel hoe ik voor katten moet zorgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef VoreG het volgende:
[..]. Ik heb er tijdens de UIT-week geslapen
.
Ik vind het niet ruim genoeg voor een kat of hond.
Ik moet helaas een deel in de tuin van 25m2 zetten, maar dat lukt wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dat wel groot genoeg voor je ego?
Zij had inderdaad het bed op de verhoging staanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
T ligt er net aan hoe je het inricht ook veel mensen hebben hun bed op de verhoging staan dan valt dat deel meteen helemaal weg om op te lopen/spelen voor de kat, ik heb dat niet en ze heeft hier genoeg ruimte en alles wat ze nodig heeft, ze komt niks tekort en ook geen ruimte. Ik weet wel hoe ik voor katten moet zorgen
Mja anders moest ze naar het asiel das ook niet alles hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zij had inderdaad het bed op de verhoging staan. Ik geloof ook best dat je goed voor het beessie kan zorgen, maar ik vind de ruimte gewoon wat klein voor een kat.
Dat is nog krapper inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja anders moest ze naar het asiel das ook niet alles he
Je kan dr ook aan de natuur schenken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja anders moest ze naar het asiel das ook niet alles he
Ik wilde hierop reageren met de tekst of de wetenschapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan dr ook aan de natuur schenken.
De faculteit voor de dierengeneeskunde zit op de hoek, dus dat moet best kunnen,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren met de tekst of de wetenschap
Maar ik ben bang dat ik dan mijn kansen definitief verspeel.
Nee hoor, konijnen zijn namelijk geen knaagdierenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen: "alles behalve konijnen"
Wat zijn konijnen dan? Koeien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, konijnen zijn namelijk geen knaagdieren![]()
Dat ook niet, maar het zijn geen knaagdieren in tegen stelling tot wat veel mensen denken.quote:
Dat is toch wel kut jaquote:
Haasachtigenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar het zijn geen knaagdieren in tegen stelling tot wat veel mensen denken.
Ik weet niet onder welke categorie ze wel vallen, maar dus zeker niet onder de knaagdieren.
Dat is inderdaad goed mogelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
M'n neefje van zes belt me net :
'Prettige wedstrijd'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |