Rode hete chili pepers?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef Suijk het volgende:
Maar wel een leuke wedstrijd.
Gingen er morgen nou nog meer hoolers naar RHCP?
Klinkt als een bijbeltekstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Komt door de wijn Bos, ze heeft al 3 flessen op
In de PvdA bijbel misschienquote:
Oh ok dan, wist ik niet, maar ben niet zo op de hoogte eigenlijk daarvan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In de PvdA bijbel misschien
Is een stuk uit de bijbel, volgens mij uit Hebreeën, waar iets staat als "Laat ze, ze hebben teveel zoete wijn gehad"
Gelukkig zijn er mensen die het wel met me eens zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Moeten ze nu echt met de Surinaamse vlag zwaaien?
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die het wel met me eens zijn
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
JA!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Precies!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!
Pascal bedoelt waarschijnlijk Bejing 2008quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef wdn het volgende:
Zeg als Servie had gewonnen zouden ze ook zo'n feest hebben gehouden? Tiesto, confetti kanon enzo?
pascal: volgend jaar? Over 4 jaar denk ik.
Heel Paramaribo zit nu juichend voor de tv.quote:
nee ik bedoel het grote werk in Oostenrijk/Zwitserlandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pascal bedoelt waarschijnlijk Bejing 2008
Da's een argument van niks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Mugger het volgende:
[..]
Heel Paramaribo zit nu juichend voor de tv.
En nu bek houden een feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestuh!!!![]()
k heb je nummer niet lullo, kan ik je niet eens een keer smsen wanneer je allemaal wel en niet in de stad bentquote:
Leuk dat jullie nog ff beldenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Is er gevoetbald ?
Clauwtje en Rubbertje, namens de rest van het restaurant nogmaals bedankt van het ons op de hoogte houden van de tussenstanden.
Natuurlijk meid. Ga lekker daar uit je dakkie. Wie weet kom je nog een lekker ding tegen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik nog eem alleen naar de stad gaan...verveel me echt dood
Afleiding genoeg in Grunn lijkt mequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Als je nu gaat blijft het niet bij evenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Herkenbaar van toen mijn kat nog jong wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030833.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030834.jpg[/img]!
Lucie Silvas nu, Armin straks nog op Grote Marktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Afleiding genoeg in Grunn lijkt me![]()
Moet ie em wel aanzettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Grulezzzzzzzzzz, ga jij nog? Waar zit je?
Die kutPMfunctie dut noit!
GAAAAAAANNNNNNNNNN natuurlijk !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Grulezzzzzzzzzz, ga jij nog? Waar zit je?
Die kutPMfunctie dut noit!
Nou gewoon gaan dan!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lucie Silvas nu, Armin straks nog op Grote Markt
Ik bedoelde dus dat wij de zelfde mening deelde, in het wedstrijd topic was dat wel andersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!
PICSquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Als jullie Grulez nog spreken. Heb mn haar een stuk korter en groen leren jasje aan. Moi!
Goh een groen jasje..... waarom verbaast mij dat nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Als jullie Grulez nog spreken. Heb mn haar een stuk korter en groen leren jasje aan. Moi!
Die van mij hebben ook meegekekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat wij de zelfde mening deelde, in het wedstrijd topic was dat wel anders
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Damzkieee het volgende:
Een kort rokje en groen haar wat er onderuit hangt ?
Ik denk dat je de verkeerde quotequote:
Nou als het dan nog niks wordt tussen jullie, dan snap ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OVerigens staat mijn Megawup ook dicht bij de Tv![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou als het dan nog niks wordt tussen jullie, dan snap ik het ook niet meer
Suriname is toch behoorlijk verbonden met de Nederlandse geschiedenis, ik vind het prima. Maar ik vermoed dat de partij van Wilders wel weer vragen gaat stellen hieroverquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
En ook genoeg anderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Suriname is toch behoorlijk verbonden met de Nederlandse geschiedenis, ik vind het prima. Maar ik vermoed dat de partij van Wilders wel weer vragen gaat stellen hierover
Je wilt niet weten waar ik mijn DVD's op kijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat een klein tvtje m-m moet er niet aan denken daar een dvdtje op te kijken
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik hebquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat een klein tvtje m-m moet er niet aan denken daar een dvdtje op te kijken
Ook op BBC 2quote:
ja als je al zo'n dure kat hebt kun je je ook geen andere tv veroorlovenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik heb
en bos is ook niet zo grootquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik heb
Who'll stop the rain was 1 van de nummers die we leerden in groep 7 bij muzieklesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef Againzender het volgende:
John Fogerty op BBC2 met Who'll stop the rain
Werd in 1991 in het Olympisch gedraaid voor de laatste wedstrijd in de stortende regen tegen Vitesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |