Rode hete chili pepers?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef Suijk het volgende:
Maar wel een leuke wedstrijd.
Gingen er morgen nou nog meer hoolers naar RHCP?
Klinkt als een bijbeltekstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Komt door de wijn Bos, ze heeft al 3 flessen op
In de PvdA bijbel misschienquote:
Oh ok dan, wist ik niet, maar ben niet zo op de hoogte eigenlijk daarvan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In de PvdA bijbel misschien
Is een stuk uit de bijbel, volgens mij uit Hebreeën, waar iets staat als "Laat ze, ze hebben teveel zoete wijn gehad"
Gelukkig zijn er mensen die het wel met me eens zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Moeten ze nu echt met de Surinaamse vlag zwaaien?
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die het wel met me eens zijn
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
JA!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Precies!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
belachelijk, je komt voor Nederland uit!!!
Pascal bedoelt waarschijnlijk Bejing 2008quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef wdn het volgende:
Zeg als Servie had gewonnen zouden ze ook zo'n feest hebben gehouden? Tiesto, confetti kanon enzo?
pascal: volgend jaar? Over 4 jaar denk ik.
Heel Paramaribo zit nu juichend voor de tv.quote:
nee ik bedoel het grote werk in Oostenrijk/Zwitserlandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pascal bedoelt waarschijnlijk Bejing 2008
Da's een argument van niks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:57 schreef Mugger het volgende:
[..]
Heel Paramaribo zit nu juichend voor de tv.
En nu bek houden een feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestuh!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |