Suriname is toch behoorlijk verbonden met de Nederlandse geschiedenis, ik vind het prima. Maar ik vermoed dat de partij van Wilders wel weer vragen gaat stellen hieroverquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Plasterk het volgende:
Moeten ze nu echt met de Surinaamse vlag zwaaien?
En ook genoeg anderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Suriname is toch behoorlijk verbonden met de Nederlandse geschiedenis, ik vind het prima. Maar ik vermoed dat de partij van Wilders wel weer vragen gaat stellen hierover
Je wilt niet weten waar ik mijn DVD's op kijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat een klein tvtje m-m moet er niet aan denken daar een dvdtje op te kijken
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik hebquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
wat een klein tvtje m-m moet er niet aan denken daar een dvdtje op te kijken
Ook op BBC 2quote:
ja als je al zo'n dure kat hebt kun je je ook geen andere tv veroorlovenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik heb
en bos is ook niet zo grootquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
zo vaak heb ik dat ding niet aan, en mn kamer is ook niet enorm, gelukkig ben ik niet materialistisch en gelukkig met wat ik heb
Who'll stop the rain was 1 van de nummers die we leerden in groep 7 bij muzieklesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef Againzender het volgende:
John Fogerty op BBC2 met Who'll stop the rain
Werd in 1991 in het Olympisch gedraaid voor de laatste wedstrijd in de stortende regen tegen Vitesse
Hoiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Messenga het volgende:
Hoor ik hier een stiekeme HOOLS relatie op komst?
Dat waren goede lessen danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Who'll stop the rain was 1 van de nummers die we leerden in groep 7 bij muziekles![]()
WE hebben een aantal oude nummers geleerd toen. SLoop JOhn B (Beach Boys) en Let it Be ook wat ik me kan herinneren.quote:
Beetje zelfvertrouwen Boske.quote:
Och, je kan niet langer meer ontkennenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik word gewoon niet goed van dat stomme geouwehoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |