Grace Kelly had ik je ook wel kunnen gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
ik zoek bekende personen die Kelly heten, Kelly van der Veer en Grace Kelly heb ik al
nee hondenquote:
Ik wilde laten zien dat ik Rosa er heel erg schattig vind uit zien, misschien krijg ik daardoor bonuspuntenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is een foto die ik zelf gemaakt heb hoezo gooi je die in de strijd![]()
quote:
quote:
Je woont op de Uithof, hoe wil je dat doen als dat beest naar buiten wil? Er rijden ik weet niet hoeveel bussen rond.quote:
das een stoelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wel uitkijken als je zin krijgt om op bed te springen,
ze komt niet alleen buiten, wel heb ik een kittentuigjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je woont op de Uithof, hoe wil je dat doen als dat beest naar buiten wil? Er rijden ik weet niet hoeveel bussen rond.
Bos is nu al zo gek van je dat hij in alles bij je in huis een bed zietquote:
Dus je wilt de kat altijd binnenhouden en af en toe uitlaten? Zo groot zijn die kamers niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze komt niet alleen buiten, wel heb ik een kittentuigje
Kan best hoor, als die kat niet anders gewend is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je wilt de kat altijd binnenhouden en af en toe uitlaten? Zo groot zijn die kamers niet.
Ik mag hopen dat je appartement groter is dan die spaceboxen op de Uithof.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan best hoor, als die kat niet anders gewend is.
Mijn 2 katten komen ook alleen maar op het balkon maar vermaken zich prima.
Groot genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je wilt de kat altijd binnenhouden en af en toe uitlaten? Zo groot zijn die kamers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |