tssquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tss
jij vergeet![]()
en
![]()
en ik gooi een ander wapen in de strijd
[afbeelding]
![]()
quote:
ja,m dat gebeurt wel eens, hele vreemde bug.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:20 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Ik zag dit topic niet voordat ik er zelf 1 opende. Vaag
tuurlijk zo ben ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met mij ook hoor
Ze zei wat tegen me![]()
dat is een foto die ik zelf gemaakt heb hoezo gooi je die in de strijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tss
jij vergeet![]()
en
![]()
[afbeelding]
![]()
Poesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tss
jij vergeet![]()
en
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:
Alsof ze niet bijzonder is...quote:
Polygamie is verboden.quote:
Kelly Pfaffquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
ik zoek bekende personen die Kelly heten, Kelly van der Veer en Grace Kelly heb ik al
Kelly Osbornequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
ik zoek bekende personen die Kelly heten, Kelly van der Veer en Grace Kelly heb ik al
Sean Kelly!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Grace Kelly had ik je ook wel kunnen gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
nee hondenquote:
Ik wilde laten zien dat ik Rosa er heel erg schattig vind uit zien, misschien krijg ik daardoor bonuspuntenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is een foto die ik zelf gemaakt heb hoezo gooi je die in de strijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |