quote:
Okeequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is dus niet echt van de Beach Boys, dat is de grap
het is een oude evergreen dacht ik.quote:
ik vind het wel meevallen hoorquote:
dat is ook helemaal niet nodigquote:
geluid is niet best iddquote:Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef pascalheister het volgende:
geluid kan beter, maar niet verkeerd idd
Lijkt me inderdaad erg verstandig. Hopelijk valt alles meequote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Ga nu toch maar naar de Nightcare. Krijg nu behoorlijk moeilijk adem, net een aanval ofzo
doe dat dan idd...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Ga nu toch maar naar de Nightcare. Krijg nu behoorlijk moeilijk adem, net een aanval ofzo
Glaasje Highland Park, is dat ook goed?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Rotterdam
Hallo, doe mij maar een oranje biertje!
Hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:34 schreef Againzender het volgende:
Je moet in MUZ ook wel uitkijken geen smileys te gebruiken zeg
Zoveel kanalen heb ik niet. Dus ik blijf hangen op The Killers.quote:
probeerde een leuke opmerking te maken waarom Queen en de Killers niet op elkaar leken, gaat men gelijk flippenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Glaasje Highland Park, is dat ook goed?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoef die wandelende rimpel toch niet te zien, btw.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeerde een leuke opmerking te maken waarom Queen en de Killers niet op elkaar leken, gaat men gelijk flippen
Wat dan nog, Iggy is het toppunt van cool.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een heupoperatie gahd, loopt een beetje scheef.
Bij de generatie 60+ misschienquote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat dan nog, Iggy is het toppunt van cool.
Jij ook trustenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Na 150 keer m'n neus snuiten vandaag vind ik het mooi geweest, ik ga slapen![]()
.
Killers moeten nog veel leren, zijn nog maar een paar jaar bezig hè. Maar Queen gaan ze niet halen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Ze hebben wel een zanger die vrij gelijkend is. Maar Queen is muzikaal maar vooral live zó veel beter.
Iggy verslaat denk ik de meeste van z'n jongere vakgenoten, puur op coolheidquote:
Dan is het maar wat je cool vindt...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iggy verslaat denk ik de meeste van z'n jongere vakgenoten, puur op coolheid
Ik ben er bang voor. Maar laat die opa's maar genieten hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben die vibe gewoon gemist EC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |