Okeequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is dus niet echt van de Beach Boys, dat is de grap
geluid is niet best iddquote:Op zondag 24 juni 2007 00:15 schreef pascalheister het volgende:
geluid kan beter, maar niet verkeerd idd
Lijkt me inderdaad erg verstandig. Hopelijk valt alles meequote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Ga nu toch maar naar de Nightcare. Krijg nu behoorlijk moeilijk adem, net een aanval ofzo
doe dat dan idd...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:17 schreef DarkShine het volgende:
Ga nu toch maar naar de Nightcare. Krijg nu behoorlijk moeilijk adem, net een aanval ofzo
Glaasje Highland Park, is dat ook goed?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Rotterdam
Hallo, doe mij maar een oranje biertje!
Hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:34 schreef Againzender het volgende:
Je moet in MUZ ook wel uitkijken geen smileys te gebruiken zeg
Zoveel kanalen heb ik niet. Dus ik blijf hangen op The Killers.quote:
probeerde een leuke opmerking te maken waarom Queen en de Killers niet op elkaar leken, gaat men gelijk flippenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Glaasje Highland Park, is dat ook goed?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoef die wandelende rimpel toch niet te zien, btw.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeerde een leuke opmerking te maken waarom Queen en de Killers niet op elkaar leken, gaat men gelijk flippen
Wat dan nog, Iggy is het toppunt van cool.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een heupoperatie gahd, loopt een beetje scheef.
Bij de generatie 60+ misschienquote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat dan nog, Iggy is het toppunt van cool.
Jij ook trustenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Na 150 keer m'n neus snuiten vandaag vind ik het mooi geweest, ik ga slapen![]()
.
Killers moeten nog veel leren, zijn nog maar een paar jaar bezig hè. Maar Queen gaan ze niet halen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Ze hebben wel een zanger die vrij gelijkend is. Maar Queen is muzikaal maar vooral live zó veel beter.
Dan is het maar wat je cool vindt...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iggy verslaat denk ik de meeste van z'n jongere vakgenoten, puur op coolheid
Ik ben er bang voor. Maar laat die opa's maar genieten hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben die vibe gewoon gemist EC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |