Je weet dat dat de bron is van vele slechtere Leukste Thuis filmpjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa probeert mee te voetballenpootjes op het scherm
![]()
haaai heeeeyy hoooo clauwselquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Moet ik alleen voetbal kijken. Boe. Ik wil naar de kroeg. Of in mn Euroborg zitten. Fuck al die gasten die niet kunnen. Enzo.
Haaaaaaaaai! Ik moest een half uur schuilen op station net, wat een onweerIeks!
Bakkal
Ik heb niks gehoordquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Moet ik alleen voetbal kijken. Boe. Ik wil naar de kroeg. Of in mn Euroborg zitten. Fuck al die gasten die niet kunnen. Enzo.
Haaaaaaaaai! Ik moest een half uur schuilen op station net, wat een onweerIeks!
Bakkal
Maak er eens foto's vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa probeert mee te voetballenpootjes op het scherm
![]()
Jij denkt zeker "de award-nominaties zijn geweest , dus hoef ik niet meer te doen of ik voetbal kijk"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neu net Dirty Harry gekeken, Jan Jaap staat nu op![]()
Jan Jaap is boeiender dan die bitterballen sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
PH aangezien bloes er niet is en jij geen voetbal kijkt mag je wel ff bitterballen in de pan doen![]()
oh ik sta er toch nooit tussenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker "de award-nominaties zijn geweest , dus hoef ik niet meer te doen of ik voetbal kijk"
![]()
![]()
Lijkt me wel safe om dat nu te zeggen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Againzender het volgende:
nou, die titel is wel geprolongeerd lijkt mij
gaan ze prompt pingels missenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lijkt me wel safe om dat nu te zeggen ja![]()
en 3-1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ach de kans is groter op 4-0 dan 3-1![]()
Vrouwen en voetbal....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ach de kans is groter op 4-0 dan 3-1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |