Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het downloaden geslagen, daarom is er een kwartier niet gereageerd:
Inderdaadquote:
Over smaak valt niet te twisten, het is dus onzin te stellen dat de huidige muziek niets is. Je kan het niets vinden, maar niet stellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
De muzieksmaak en kennis van de jeugd van nu is diep onder maats.
Een enkele uitzondering (daar valt Lego onder) daargelaten.
Daar heb je gelijk in. Het was ook meer een mening, dus had ik er bij moeten zeggen dat ik dat vind.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, het is dus onzin te stellen dat de huidige muziek niets is. Je kan het niets vinden, maar niet stellen.
Nou, ik weet van jou dat je het zo bedoeld. Maar er zijn zoveel mensen die van de iets alternatieve muziek houden die stellig zijn dat dát de muziek is en de rest niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het was ook meer een mening, dus had ik er bij moeten zeggen dat ik dat vind.
Maar ik dacht dat wel duidelijk zou zijn.
Tussen kwart voor zes en zes uur zal ie op de radio komenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Sandman, hoe laat ga je met Schot babbelen?
Dat is waar inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik weet van jou dat je het zo bedoeld. Maar er zijn zoveel mensen die van de iets alternatieve muziek houden die stellig zijn dat dát de muziek is en de rest niet.
Okee. Kan ie gelijk door naar de Raaijberg daarna.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tussen kwart voor zes en zes uur zal ie op de radio komen.
quote:Ai ai
gefeliciteerd broeder. 2 jaar ado den haag. Netjes man
Nu nog vlammen, dan volgend jaar inshallah eredivisie.
ieder geval succes
thalla
Mijn collega die m net sprak concludeerde ook al verwonderd dat ie nog nuchter wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Kan ie gelijk door naar de Raaijberg daarna.
Op de Hyves van ADO-aanwinst Hursut Meric gelijk een bericht van VVV-nieuweling Nordin Amrabat:
[..]
daar doen we toch geen kwartier meer over tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het downloaden geslagen, daarom is er een kwartier niet gereageerd:
Ik doe er minstens 3 dagen over.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar doen we toch geen kwartier meer over tegenwoordig![]()
John schot, schat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Waar komt send op de radio met een schot?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Waar komt send op de radio met een schot?
Zeeland FM oid.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goed, maar WAAR dan?
En wie is dat?
Als je nu je koffer pakt en in een hotel in zeeland gaat zitten, kan je het misschien nog net meepikken op de plaatselijke radiozenderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goed, maar WAAR dan?
En wie is dat?
Langs de weg gaan staan met de auto en dmv de autoradio luisteren werkt niet ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je nu je koffer pakt en in een hotel in zeeland gaat zitten, kan je het misschien nog net meepikken op de plaatselijke radiozender
Hebben ze wegen dan in Zeeland?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Langs de weg gaan staan met de auto en dmv de autoradio luisteren werkt niet ?
Video geprogrammeerd.quote:
"Yes"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Vanavond mss naar Lucie Silvas. Zijn jullie nu jaloers?
Zolang je alleen maar naar dr toe gaat, ben ik niet jaloers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Ze staat op de Grote Markt na het voetballen. Leuk als er een verlenging met penalties komt... Maar ik ga voor het bier, Lucie kan me verder gestolen worden.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef borisz het volgende:
[img=578xnull]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/510ea389_Servie__Nederland_onder_21.jpg[/img]
Deze is geweldigquote:
Ik wil mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
quote:
helaas heeft Opa niet zijn moestuin meer maar daar kwamen toch altijd lekkere aardbeien vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was even onverwacht lekker bierweer toen we op de Cuyp aankwamen
en mooie asperges en aarbeien gescoord
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een plaatje ter compensatie.
[afbeelding]
Ik wacht wel gewoon tot ik een kaartje heb voor een privéconcert.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een plaatje ter compensatie.
[afbeelding]
Ze heeft wel een paar goede kwalitieten.quote:
ligt eraan wat je er mee gaat doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |