net of ze zich elkaar niet kunnen warmhoudenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
alsof het nodig wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Gister eerste avond dat er geen mod online was, ook uniek.
Trouwens gewonnen met lasergamen, 1e van de 14.
Toch zeven topics die riepen om gesloten te wordenquote:
Ik was het niet.quote:
En iedereen was liev volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Gister eerste avond dat er geen mod online was, ook uniek.
Trouwens gewonnen met lasergamen, 1e van de 14.
Maak er dan maar weer Bar van ofzoquote:
Ik was 16 keer geraakt en heb rond de 40 keer iemand neergeschoten. Wel grappig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n lasergame gespeeld.
Woef.quote:
Buienradar denkt dat ik net goed wegkom. Dat is mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
En het wordt nu flink donker hier... Ik moet weg over 10 minuten
ik een paar keer, best grappigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent een te makkelijk targetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
10h Jh in hand...
De flop is Qh Kh Ah, geniaal, nog nooit gezien
#6083882696: OderintDM wins $35,60 USD from the main pot with a royal flush..
Niet echt, want die schietpakken die je aankrijgt hebben even grote targetsquote:
Ik wring me in alle bochten, ben ik sowieso al goed in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet echt, want die schietpakken die je aankrijgt hebben even grote targets
Alleen verstoppen wordt lastig
Ik heb het terug gezien. Het is een van de koren die de meeste indruk op me maakt. Ze zijn erg goed op elkaar ingespeeld en wisselen goed af, zijn verrassend bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
En allemaal nog gezien hoe goed Re-Flax de halve finale van Korenslag haalde?
Joah! Straks de chocolademelk op tafel en de marshmellows op het vuurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Grulez het volgende:
Gezellig hier?
Ja ik had honger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef RayMania het volgende:
Suijk, je dondert een beetje.
het wordt anders heel goed bekeken:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef Damzkieee het volgende:
Kijken jullie serieus Korenslag?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
Goh, die kende ik nog niet![]()
Las al terug en dacht, tegen wie heeft ie het nu![]()
Hm. 939k. 99% kijkdichtheid bij 60+ leeftijd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt anders heel goed bekeken:
2031 KORENSLAG 6.3 16.8 939.000
Ik kijk het terug op Uitzending gemist, kan je mooi doorspoelen naar de zang. Ik vind het best een leuk programma.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef Damzkieee het volgende:
Kijken jullie serieus Korenslag?
Oneerlijk gewoon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef lookinforyou het volgende:
De hulp vqan mijn ma heeft longkanker![]()
Ze weet het nog maar goed een week en kan al bijna niet meer zelfstandig ademen.
Ze heeft nooit gerookt trouwens.
Je hebt altijd van die vrolijke binnenkomers in Hools.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef lookinforyou het volgende:
Ze weet het nog maar goed een week en kan al bijna niet meer zelfstandig ademen.
ik kan het niet leuker vertellenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die vrolijke binnenkomers in Hools.![]()
Yes, doet hij leuk hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef Grulez het volgende:
Henny H. rulez.
sterktequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef lookinforyou het volgende:
ONZ is de vierde deur Linksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef toma het volgende:
ik verveelde me zo erg dat ik maar s op hools ging posten
Leve de NSquote:20:39 uur Utrecht<->Rotterdam/Den Haag/Leiden Door gestrande vrachtwagen op een overweg rijden er tussen Utrecht en Woerden geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Gestrande vrachtwagen == fout NSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leve de NSZal mijn vrouw dan maar in Gouda gaan halen
![]()
Laterz
Hij heeft een behoorlijk buikje gekregen trouwensquote:
Godverredomme wat een line-upquote:
Komt er ook nog leuke muziek?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Godverredomme wat een line-up
Killers
Manic Street Preachers
Bedankt Tong
Zoek wat voor jezelf uit, dr komt genoegquote:
Ah ik vind the Killers nog wel te pruimen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoek wat voor jezelf uit, dr komt genoeg
Enneuh, ieder zn meuk hè
Die komen morgen vanaf 22.30 live op BBC 2.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ah ik vind the Killers nog wel te pruimen hoor![]()
Dan lig ik al weer dronken ergens in een steegje!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die komen morgen vanaf 22.30 live op BBC 2.
Tijdens Pinkpop nog welquote:
Dan ben je er vroeg bijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan lig ik al weer dronken ergens in een steegje!
Dank je.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Sterkte Loekie
Laatste dagen wel veel slecht nieuws in Hools hè
Bad things always come unexpected hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je.
ja, zo gebeurt er niks en zo gebeurt en van alles
Zo lijkt het wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bad things always come unexpected hè.
net of zij er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die vrolijke binnenkomers in Hools.![]()
Ik kijk nu.quote:
Publiek heeft er wel zin in daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ouwe lul
Nu Chelsea Dagger, wat een feest daar
Morgen mag je wel bij ons komen kijkenquote:
was vooraf op pinkpop 1 van de must see voor mij, heb er op de camping maar van genotenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ouwe lul
Nu Chelsea Dagger, wat een feest daar
Vanavond bij Jonathan Woss om 23:35quote:
Adult humourquote:Fri 22 Jun, 10:35 pm - 11:35 pm 60mins
Jonathan is joined by Russell Brand and tennis champ Serena Williams. Plus, rock icon Iggy chats with Jonathan and performs with his band, the Stooges. Adult humour.
Lola liep laatst nog een keertje het verkeerde gebouw in in Hilversum. Zat ze opeens bij 3FM in de studio. Heel gezellig, tot er een luisteraar een SMS stuurde dat ze bij Radio1 op Lola zaten te wachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de hond van Herman Brood heette Iggy en zijn dochter Lola Pop
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lola liep laatst nog een keertje het verkeerde gebouw in in Hilversum. Zat ze opeens bij 3FM in de studio. Heel gezellig, tot er een luisteraar een SMS stuurde dat ze bij Radio1 op Lola zaten te wachten
gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Legoquote:
Antoinequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Hoi - welke speler van FC gGroningen gaat er in Portugal spelen?
Hangt een beetje van de loting van Groningen af, maar dan kunnen het er vrij veel wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Hoi - welke speler van FC gGroningen gaat er in Portugal spelen?
Was het maar waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de loting van Groningen af, maar dan kunnen het er vrij veel worden
quote:Konden zelfs nog even in ons oude huis binnen,
want de voetbalvrouw des huizes was ook op de begrafenis. haar man -speler
van FC Groningen- gaat nu twee jaar in Portugal spelen en zij gaat mee. Ik
wist dat allemaal niet, maar toen ik hem zag zitten, dacht ik: die is zo
weggelopen uit Voetbalvrouwen. Klopte dus.
Voetball'n! Afbouw'n! De zon in! Geniet'n.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
van der Linden![]()
wat moet hij nou in Portugal? Bij welke club btw?
quote:6 juni, 15:12 uur
Linksback Antoine van der Linden heeft een nieuwe club gevonden. Hij voetbalt de komende twee seizoenen bij het Portugese SC Marítimo uit Funchal op het Portugese eiland Madeira.
Bij de Portugese club, die al 22 jaar onafgebroken op het hoogste niveau actief is en afgelopen seizoen als elfde eindigde, speelden sinds de winterstop van afgelopen seizoen twee andere Nederlanders: oud-FC’er Arvid Smit en Darl Douglas.
tauge/touwgayquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef SCH het volgende:
Hoe heet een Chinese homo die aan wurgsex doet?
Mja, denk je dat ik zou antwoorden dat het kut gaat als het dat ook gaat?quote:
Invaller toma.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:29 schreef toma het volgende:fijn joh, dat ze zaalvoetbal-wedstrijden om 5 uur plannen terwijl je tot 5 uur moet werken op zaterdag.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Is me niet opgevallen. Hey toma, moesten wij nog niet een potje PES spelen? Heb alleen helemaal geen tijd nu.
Dan zit ik in Kiev toma.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:35 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik heb nu wel even tijd. maar dat moet idd nog gebeuren
zondag?
Bier!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef toma het volgende:
sjezus, wat moet je toch in al die oostblok landen?
heb geen verstand van bier uit oosterse landen maar het lijkt me toch dat de betere brouwseltjes toch wel wat dichter bij huis te vinden zijnquote:
Jaaaws!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef Suijk het volgende:
Haaai.
Flipper!quote:
Je zou eens wat verder over de grenzen moeten kijken. Er gaat een wereld voor je open!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
heb geen verstand van bier uit oosterse landen maar het lijkt me toch dat de betere brouwseltjes toch wel wat dichter bij huis te vinden zijn
die oost-europese landen trekken mij niet zo. Maar Belgisch bier blijft het lekkerstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zou eens wat verder over de grenzen moeten kijken. Er gaat een wereld voor je open!
Ben regelmatig in Polen geweest, Slowakije. Tsjechie niet zo vaak. Kiev wil ik ook nog eens heen.
EenSCH!quote:
Jazeker, alles met Scarlett is klassequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:The prestige gekeken. Klasse film.
Mee eens Pascal?
Wat een heet nieuws.
Man, deze wil ik nog eens zien, dan wordt veel meer duidelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jazeker, alles met Scarlett is klasse![]()
Kan ik toch met een glimlach gaan slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
Tong:
Paul de Leeuw presenteert 100e Zomergasten
Nauwelijks, nachtbraker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef sjimz het volgende:
Ik leef nog!
Trusteh!quote:
Niet gelukt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:31 schreef RayMania het volgende:
Ik doe mee.
Kom er niet eerder dan 14:00 uit.
Fijn voor je DSquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:44 schreef DarkShine het volgende:
Alles voor mijn nieuwe auto is geregeld, dinsdag krijg ik hem.
quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Ach over een paar weken ga je op vakantie kun je daar uitblazen
Of slaat je MSN naam ergens anders op?
en in welk land ligt die plaats? (het zegt me helemaal niets namelijk)quote:
Brazilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en in welk land ligt die plaats? (het zegt me helemaal niets namelijk)
quote:
ach Nederlands succes is altijd leuk. het is 488 trouwensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Als nummer 449 van de wereld ofzo
Wessels FTWquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:23 schreef borisz het volgende:
Peter Wessels in finale Rosmalen![]()
finale is vanmiddag trouwens
OKeequote:
Met familie nog... Alsof ik zelf zo rijk benquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee![]()
Lekker ver weg dus. Met vrienden? of toch nog met de familie?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef Grulez het volgende:
Pas je op voor de 'vrouwen'.
En wat betekent het als je koorts krijgt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Me huisarts zei nog dat ik absoluut geen koorts mocht krijgen, en wat heb ik nu
Nee hoor, al zeker anderhalf uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef Grulez het volgende:
Net wakker?
Ikke wel, van half 4 tot half 2 slapen is soms nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef Grulez het volgende:
Net wakker?
Dat ik zsm terug moet, maandagmorgen dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En wat betekent het als je koorts krijgt?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke wel, van half 4 tot half 2 "slapen" is soms nodig
Wat toevallig, ik ookquote:
op die leeftijd !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke wel, van half 4 tot half 2 slapen is soms nodig
wat een hilarische en geweldige filmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef pascalheister het volgende:
Straks Play Time te zien op Ned. 2, staat al een tijdje op mijn mustsee lijstje![]()
Jij zegt 't .quote:
quote:
Dat zijn nog eens dooddoeners. Rotmuziek.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu lekkere muziek aanstaan.
Meer uit de tijd van Tong, BLuezz en Golfer....
Rainbow met de CD Rising (1976, toen uiteraard nog op LP uitgebracht).
En het klinkt![]()
Iedereen is aan het downloaden geslagen, daarom is er een kwartier niet gereageerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens dooddoeners. Rotmuziek.
Hoi.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het downloaden geslagen, daarom is er een kwartier niet gereageerd:
Inderdaadquote:
Over smaak valt niet te twisten, het is dus onzin te stellen dat de huidige muziek niets is. Je kan het niets vinden, maar niet stellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
De muzieksmaak en kennis van de jeugd van nu is diep onder maats.
Een enkele uitzondering (daar valt Lego onder) daargelaten.
Daar heb je gelijk in. Het was ook meer een mening, dus had ik er bij moeten zeggen dat ik dat vind.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, het is dus onzin te stellen dat de huidige muziek niets is. Je kan het niets vinden, maar niet stellen.
Nou, ik weet van jou dat je het zo bedoeld. Maar er zijn zoveel mensen die van de iets alternatieve muziek houden die stellig zijn dat dát de muziek is en de rest niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het was ook meer een mening, dus had ik er bij moeten zeggen dat ik dat vind.
Maar ik dacht dat wel duidelijk zou zijn.
Tussen kwart voor zes en zes uur zal ie op de radio komenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Sandman, hoe laat ga je met Schot babbelen?
Dat is waar inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik weet van jou dat je het zo bedoeld. Maar er zijn zoveel mensen die van de iets alternatieve muziek houden die stellig zijn dat dát de muziek is en de rest niet.
Okee. Kan ie gelijk door naar de Raaijberg daarna.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tussen kwart voor zes en zes uur zal ie op de radio komen.
quote:Ai ai
gefeliciteerd broeder. 2 jaar ado den haag. Netjes man
Nu nog vlammen, dan volgend jaar inshallah eredivisie.
ieder geval succes
thalla
Mijn collega die m net sprak concludeerde ook al verwonderd dat ie nog nuchter wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Kan ie gelijk door naar de Raaijberg daarna.
Op de Hyves van ADO-aanwinst Hursut Meric gelijk een bericht van VVV-nieuweling Nordin Amrabat:
[..]
daar doen we toch geen kwartier meer over tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het downloaden geslagen, daarom is er een kwartier niet gereageerd:
Ik doe er minstens 3 dagen over.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar doen we toch geen kwartier meer over tegenwoordig![]()
John schot, schat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Waar komt send op de radio met een schot?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Waar komt send op de radio met een schot?
Zeeland FM oid.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goed, maar WAAR dan?
En wie is dat?
Als je nu je koffer pakt en in een hotel in zeeland gaat zitten, kan je het misschien nog net meepikken op de plaatselijke radiozenderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook goed, maar WAAR dan?
En wie is dat?
Langs de weg gaan staan met de auto en dmv de autoradio luisteren werkt niet ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je nu je koffer pakt en in een hotel in zeeland gaat zitten, kan je het misschien nog net meepikken op de plaatselijke radiozender
Hebben ze wegen dan in Zeeland?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Langs de weg gaan staan met de auto en dmv de autoradio luisteren werkt niet ?
Video geprogrammeerd.quote:
"Yes"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Vanavond mss naar Lucie Silvas. Zijn jullie nu jaloers?
Zolang je alleen maar naar dr toe gaat, ben ik niet jaloers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Ze staat op de Grote Markt na het voetballen. Leuk als er een verlenging met penalties komt... Maar ik ga voor het bier, Lucie kan me verder gestolen worden.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef borisz het volgende:
[img=578xnull]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/510ea389_Servie__Nederland_onder_21.jpg[/img]
Deze is geweldigquote:
Ik wil mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
quote:
helaas heeft Opa niet zijn moestuin meer maar daar kwamen toch altijd lekkere aardbeien vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was even onverwacht lekker bierweer toen we op de Cuyp aankwamen
en mooie asperges en aarbeien gescoord
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een plaatje ter compensatie.
[afbeelding]
Ik wacht wel gewoon tot ik een kaartje heb voor een privéconcert.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een plaatje ter compensatie.
[afbeelding]
Ze heeft wel een paar goede kwalitieten.quote:
ligt eraan wat je er mee gaat doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |